Topservice eerste klas!

Heerlijke producten. Ik kan alles aanraden. Van worstenbroodjes tot aan de bapoa. Service en communicatie is heel erg goed. Krijg altijd gelijk reactie als ik een vraag heb. Bezorging is ook prima geregeld. Heb geen enkele klacht over de producten en/of de service.

UITSTEKEND!

Wat een lekkere broodjes zeg. Ik ben vooral fan van de sucijzen! In 1 woord heerlijk. Prima af te bakken in de airfryer en wat fijn dat ze niet te zout zijn zoals bij de andere merken. De salades vielen hier ook goed in de smaak, net zoals de frikandelbroodjes. Ook de communicatie met dit bedrijf via App ging prima, bij vragen word je snel geholpen. Hier ga ik mijn halal broodjes zeker vaker bestellen.

Erg lekker

Hele lekkere broodjes en de bapaos waren ook heerlijk bijna het zelfde als vroeger uit de supermarkt! Levering ging even wat mis maar snel weer opgelost. Ik zou heel graag veel willen inslaan maar vind het een beetje prijzig. Maar we zullen zeker weer bestellen want de kwaliteit was lekker!

Zeer goede producten!

De bapao's werden netjes gekoeld met ijszakken geleverd. Ze waren heerlijk! Onze favoriet is die met kip.

Verrassend lekker

Ik vond de bapoa lekker en goed gekruid miste alleen een zoetje in de vulling voor de rest was hij goed op smaak

Ik ga vaker bestellen

Super lekker was alles, bapao was echt goed

Goede lekkere halal broodjes

Alles was tip top verpakt. Helaas vond ik de brabantse worstenbroodjes niet zo lekker. Kan ook aan mij gelegen hebben. Ga zo door Kadir je doet het goed.

De worstenbroodjes, frikandelbroodjes en saucijzenbroodjes zijn heel lekker

Wij zijn heel tevreden over de broodjes van Kadir. De worstenbroodjes hebben wij twee keer vers in de winkel gekocht. De frikandelbroodjes en saucijzenbroodjes hebben bij besteld en deze waren bevroren. De bereiding in de oven is echt heel eenvoudig. Alle broodjes zijn zeer smakelijk en wij zullen zeker weer een keer bestellen. Alhoewel het ook wel leuk zou zijn als de producten (al dan niet diepvries) in de winkel te koop zijn hier in Zwolle.

Snel geleverd én erg lekker!

Ik heb inmiddels een aantal producten geprobeerd. Die zijn allemaal uitstekend bevallen. Ik zal zéker in de toekomst weer producten bestellen.

Voor de liefhebbers

Wij kregen de producten vertraagd geleverd. Over de app reageerden ze snel om de vertraging uit te leggen en overige vragen te beantwoorden. De producten zelf zijn van goede kwaliteit. Voor de liefhebbers zeker het proberen waard.

Had verse worstenbroodjes verwacht en niet ingevroren

Lokaal (uit Engelen zelfs) heeft mijn voorkeur. Echter dan moet de kwaliteit wel goed zijn. Na bereiding volgens recept viel de smaak van de worst en de structuur van het brood tegen.

Geweldige service

Mijn bestelling was niet goed binnen gekomen. Na contact met Kadir was dit snel opgelost, en konden we toch nog snel genieten. Dit is mede door zijn persoonlijke inbreng hierin. Ik wens hem ook alle succes toe.

Smaakbommetjes

Wat zijn deze producten heerlijk! De kipbapao is zelf zonder saus om je vingers bij af te likken. De saucijcenbroodjes heerlijk knapperig en goed gekruid. En dan de worstenbroodjes...eindelijk kan ik ze eten. Bedankt!!!

Heerlijk en byzonder snelle levering

Ik had niet verwacht dat het zo snel binnen zou zijn. Met een fijne mail contact zie je precies wanneer de bezorger arriveerd. En het is enorm lekker!!!!!

Altijd lekker!

Ik heb al een aantal keer besteld en kan niet anders zeggen dat het heerlijk is om de producten van Kadir Food te eten! Bedankt!

Worstenbroodjes

Vandaag voor het eerst kennis gemaakt met het merk Kadir. Er waren alleen worstenbroodjes te koop in de winkel waar ik was. Ik probeer graag wat nieuws uit en ze zijn echt lekker. Ik hoop uiteindelijk meer producten van Kadir te kunnen kopen bij Erdem in Zwolle . Ben nog niet in hun nieuwe vestiging geweest, misschien hebben ze daar meer. Anders vraag ik ze eens.

Niet goed genoeg

De snacks zijn lekker maar bij de 2 laatste bestelling heb ik ik darm problemen gehad, ik denk dat het leveren met de ice packs Hier in Het zuiden niet voldoende is. Het wordt in de ochtend opgehaald op de maak locatie en in de avond laat pas gebracht. Hierom heb ik me abonnement stop gezet.

Heerlijk

snelle service en heerlijke worstenbroodjes!

Super lekker en snel geleverd

Ik heb worstenbroodjes en frikadelbroodjes besteld. Erg lekker! En netjes op de doorgegeven tijd bevroren geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heeeerlijk!

Ik kon nooit saucijzenbroodjes eten en was altijd benieuwd hoe het smaakte nu heb ik ze en als ik mensen voor laat ontbijt ontvang bak ik ze af in de oven iedereen blijk!

Super lekker

Frikandel broodje is zoooo lekker!

Heerlijk!!

Echte brabantse worstenbroodjes, heerlijk. Authentieke smaak en ik kan het weten als brabander. Ook de andere snacks vallen bij ons in de smaak

Leuke verpakking ook! En de smaak is super goed

Na 35 jaar als oorspronkelijke Brabander eindelijk een worstenbroodje kunnen proeven. Wat een genot.

Heerlijke snacks, snelle bezorging

Ik heb nu 3 keer een bestelling geplaatst bij Kadir en we hebben de worstenbroodjes, saucijzenbroodjes, frikandelbroodjes, frikandelrollen en miniworstenbroodjes uitgeprobeerd en het smaakt allemaal superlekker!! Ik heb 3 tieners in huis, die groot fan zijn van Kadir. Een echte aanrader!