Heerlijk product en snelle levering.

Ik ben heel erg blij met de skinoil. Het is zuinig in gebruik en heel fijn voor mijn huid!

Perfecte werking, verhoudingsgewijs duur

Product is perfect, flesjes zijn prachtig. Groot nadeel...... veel product gooi je weg omdat het niet uit het flesje meer komt

Heel fijne crème.

Zie hierboven!!

Makkelijk, snel en veilig

Makkelijk om bestellingen te plaatsen. Veilig om online te betalen en de levering is super snel. De producten worden ook altijd Goed beschermt en netjes verpakt aangeleverd.

Gewoon top!

Vlotte levering!

Goede producten, veilig en huid vriendelijk. Goed voor gevoelige huid en het milieu.

Heerlijk zachte huid

Door het gebruik van ik skin is mijn huid voelbaar zachter en beter van kleur. Ik lijkt steeds meer te gaan stralen

Fijne producten

Ik gebruik al een tijdje de silk reiniger en hyamax voor mijn gezicht en vind dit erg prettig. Ook de double en botanic care zijn super. De levering is ook perfect.

Zeer fijn product!

Tijdens mijn chemotherapie had ik problemen met mijn huid. Deze was erg gevoelig en droog. IK skin perfection is een erg fijne crème die goed voelt, direct intrekt en mijn huid voedt.

Super blij dat ik IkSkin heb ontdekt!

Al jaren zoek ik betaalbare gezichtsverzorging zonder parfum en andere ingrediënten die mijn huid niet verdraagt, die fijn op de huid voelt en het liefst uit Nederland komt (ivm levering). Super fijne producten, m'n huid is voor het eerst sinds jaren niet meer vettig rond m'n neus en de roodheid lijkt weg te trekken. Heerlijk! Oh en deze cleanser, die voelt zo fijn! Overzichtelijke productenlijn duidelijk weergegeven ingrediëntenlijst en snelle bezorging. Ik ben fan!

Snelle levering en goede producten

Snelle levering en goede producten

pas begonnen, maar heerlijk zacht!

door mijn dochter, ben ik dit product gaan gebruiken! Het viel mij op dat haar huid er zo mooi en gaaf uitzag, dat ik heb gevraagd, welk product zij gebruikte. Zodoende gebruik ik het ook, ik woon in Frankrijk en mijn zus heeft de spulletjes aan mij doorgestuurd.

Prima producten en service

Goed en duidelijk contact, prima verpakt pakketje met heerlijke producten en leuke extra gratis proefproducten!

Dik tevreden !

Mee kennisgemaakt als prijs in de Postcodeloterij ! Zonnebrandproducten, omdat ik heel gevoelige huid heb had ik eigenlijk weinig vertrouwen maar… het was TOP. Zowel voor in de zon als aftersun. Dik tevreden !!

Perfecte gezichtsverzorging en snelle levering

De bestelde producten had ik al binnen enkele werkdagen in huis. Sinds ik de gezichtsproducten van Skin Perfection gebruik merk ik dat mijn huid zichtbaar egaler, rustiger en beter gehydrateerd is. Ik heb door de jaren heen een hoop merken geprobeerd maar dit merk maakt het waar! Bijkomende voordeel is dat de producten eco vriendelijk zijn.

Heerlijke producten

Heerlijke producten die echt wat voor je huid doen.

Fijne producten, zelfs voor extreem gevoelige huid

Sinds ik de producten van IK gebruik is de conditie van mijn huid opvallend verbeterd. Ik heb last van Rosacea en al veel verschillende producten geprobeerd, maar nooit met hetzelfde, goede resultaat als bij IK: mijn huid is eindelijk weer rustig en glad. De roodheid is vrijwel volledig verdwenen.

Super fijne producten die mijn huid weer doen glanzen !

Fijne producten, snelle levering.

Perfecte service en producten

Mooie producten en snelle levering

Top!!

Gewoon goed dure producten maar zooooo fijn

Fantastische producten

Heerlijke natuurlijke producten om te gebruiken. Mijn huid wordt hier heel blij van

Fijne producten voor een goede prijs

Ben heel blij met de producten

Ik heb nog steeds geen pakketje ontvangen

Nog steeds geen pakketje ontvangen

Goede klantenservice en topkwaliteit 100% natuurlijke, hoog geformuleerde actieve ingrediënten

Grote fan van gezicht MINERAL SPF 30. Op 23 februari 2022 kennisgemaakt met dit product via Serena, schoonheidsspecialiste BeauSain. Aan de klantenservice gevraagd wanneer dat weer binnen kwam, omdat deze vernieuwd is, moest ik ongeveer 5 weken erop wachten (niet erg). SUN SPF 50 spray voor je lichaam voelt verkoelend en prettig aan. Geen witte waas! BLOOOM HERBAL TEABLEND nog niet gebruikt. IK MATCHA TEABLEND+ is lekker en gezond. Aangeschaft bij salon BEAUSAIN. Cadeau BOTANIC BODY 30ml - MINI erg leuk! Klantenservice met Laurie goed verlopen. Cadeaubon ter waarde van €5,- behandelingen bij één van de IK Huidspecialisten is een leuke verassing