Company

State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 0800-54019

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Flinndal.be
5133 views
100% recommends this company

Reviews

Positive
handige verpakking ,goede kwaliteit, netjes op tijd, ruime keuze, en vooral heel goede prijs. pillen reeds kleiner gemaakt, top.
Suggestions
https://www.kiyoh.com/images/raty/21x21/full-trans.pngglucosamine nog vrij groote pillen.
André
Deurne (Antwerpen)

30/11/2017

Nicke
Merksem

14/11/2017

Positive
Goede tot zeer goede supplementen. Gemakkelijke bestel-repetitie per gewenste periode. Verzorgde en stevige verpakking die in de bus kan.
Wouter
Zulte

02/11/2017

Positive
Goede communicatie en hulp.... bestelling netjes en heel goed verpakt... goede prijs en regelmatig kortingen , dus is mooi meegenomen en daarom ook een echte aanrader !
S.M

13/10/2017

marc

13/10/2017

Positive
Hallo ik ben super tevreden mvgr
Magda
Aartrijke

12/10/2017

Positive
Het pakje past in de brievenbus,en is goed verpakt.Je moet dus niet thuis blijven,dat is positief.
Suggestions
De levertijd was voor mij weer een week,dat moet beter kunnen.Al de ander kunnen dat.
Comment
Beste Maurice,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u met ons meedenkt! Op dit moment wordt uw bestelling binnen vier werkdagen bij u thuis bezorgd.

Graag geef ik uw suggestie door aan onze afdeling Logistiek. Wellicht is het in de toekomst mogelijk om dit verzendproces te versnellen.

Met vriendelijke groet,

Cherelle
Flinndal Klantenservice
Maurice
Booischot

05/10/2017

Positive
De producten altijd heel goed ingepakt. Absoluut geen lange wachttijden, duidelijk info op de factuur. herhaalgemak om te bestellen is uniek ! heb je dan toch geen producten nodig, met een emailtje of sms'je kan je de zending uitstellen tot later.
Suggestions
Ik vroeg me af of het nog zo is dat sommige producten alleen maar in Nederland te krijgen zijn. soms is dosis aan lage kant.
Comment
Beste GD,

Wat fijn dat u zo tevreden bent met onze herhaalgemak-service!
Momenteel zijn (nog) niet alle producten ook in België verkrijgbaar door een verschil in wetgeving. Mocht u een specifiek product graag ontvangen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

De producten van Flinndal zijn een verantwoorde aanvulling op de gezonde voeding, zodat u nooit teveel vitaminen en mineralen binnenkrijgt. Meer weten? We helpen u graag!

Met vriendelijke groet,

Cherelle