Company

State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 0800-54019

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Flinndal.be
1% (2)
7% (10)

Reviews

Positive
The pakkage did not arrive 8 days from now and they promote post.nl on their website but for other countrys they use the slowest shipping company Bpost,also i bought for about 130 euro's they ship it without signature.i hope they will refund my money because i cant wait 10 or days or longer on needed suppliments
Suggestions
Shipping?use of bad shipping company bpost???not telling that shipping to Belgium is done with bpost on webstore.
Beste Wesley,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat u ontevreden bent over onze verzendmethode. Uiteraard geef ik dit door aan onze logistieke afdeling. Voor pakketten naar België werken wij enkel met Bpost. Dit staat aangegeven op de Belgische website. U heeft reeds contact gehad met onze klantenservice en hopelijk is alles naar wens opgelost. Mochten wij nog iets anders voor u kunnen betekenen dan hoor ik dat heel graag van u.

Wes

Published on: 18/12/2018

Customer

Positive
Ik heb nog niks ontvangen. !

Beste Joris,

Wat vervelend dat u uw pakketje niet heeft ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. U heeft reeds contact gehad met onze klantenservice en hopelijk is alles naar wens opgelost. Mochten wij nog iets anders voor u kunnen betekenen dan hoor ik dat heel graag van u.

De Graeve Joris

Frans
Brugge

Positive
Wegens staking bij Bpost kwam mijn bestelling maar niet aan. Flinndal stuurde me een 2de pakket. Als het eerste pakket toch aankwamen kon ik het terugsturen of kopen.

Leen

Published on: 16/12/2018

Positive
je krijgt op tijd een berichtje van levering, zodat je nog tijdig een levering later kan laten leveren als je nog voorraad hebt.

Customer

Published on: 15/12/2018

marc
Belgie

Published on: 15/12/2018

Positive
alles is positief, zelf moet je niet veel doen, zeker met de herhaalaankoop. een mail kondigt aan dat de herhaalde aankoop er aankomt. Je kan altijd een product toevoegen of je kan de aankoop nog wat uitstellen. Over ieder elk product voldoende uitleg
Suggestions
Ik weet niets waar verandering nodig is, de verpakking is ideaal.
Van mij mag het blijven zoals het is.
Ik ben een tevreden klant.
Christine
Wevelgem

Published on: 14/12/2018

Lut
Lembeek

Published on: 14/12/2018

Positive
Heb na drie weken nog steeds niets ontvangen

Beste Peter,

Wat vervelend dat uw pakketje niet bezorgd is. Volgens onze administratie heeft u inmiddels contact gehad met onze klantenservice. Omdat er bij uw webshop bestelling een fout adres is doorgegeven heeft u de originele zending niet mogen ontvangen. Wij hebben een vervangende zending naar het juiste juiste adres verstuurd en hopen dat u deze spoedig in ontvangst kunt nemen.

Peter
Oetingen