Bedrijfsgegevens

Plaats: Kerkrade
Provincie:
Land: The Netherlands
Telefoon: 045-5353970

Hockeypoint is de grootste hockey superspecialist van Nederland, België, Engeland en Duitsland. Niet alleen via internet maar ook in onze 500m2 ruime hockeystore mét indoor oefenveld in het Limburgse Kerkrade.

Wij durven te stellen dat wij het meest complete assortiment hockeyproducten aanbieden van alle aanbieders op de hockeymarkt. Alle bekende topmerken voor zowel club als individuele speler. Ons team bestaat uit ervaren hockeyspelers met zeer ruime ervaring op en rond het hockeyveld van dames- en heren 1 spelers tot aan een sportdocent met ruime ervaring. Medewerkers met een ‘hockey-hart’. Zij helpen jou graag en adviseren vanuit hun eigen ervaring bij het maken van jouw keuze.

Onze winkel en de verzendafdeling van de webshops is 6 dagen in de week geopend. Bestellingen die voor 17:00 uur worden besteld, sturen wij nog dezelfde dag naar je op. Wij leveren in de regel binnen 24 uur én op zaterdag. Je kunt zelfs jouw eigen tijdsvak van aflevering inzien of aanpassen aan jouw eigen wensen.

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn, dan kunt je binnen 30 dagen de ontvangen producten retourneren. heb je een verkeerde maat besteld of wil toch liever een andere kleur? Geef dit dan aan op het retourformulier. Direct na ontvangst van uw retour, zullen wij de nieuwe producten gratis aan u opsturen.

Wil je onze winkel in Kerkrade eens bezoeken ? Wij zijn gevestigd naast snelweg A76.

We wensen je veel winkelplezier in onze shop en vooral veel hockeyplezier!

Klantenservice
Onze klantenservice is ook 6 dagen per week geopend. Onze medewerkers beantwoorden alle denkbare vragen over sticks, schoenen, keeperspullen, teaminkledingen etc. Zij kunnen je ook alles vertellen over jouw bestelling. Je kunt met hen live-chatten via de website, mailen via : customerservice@hockeypoint.nl of bellen via 0031-(0)45-5353970.

Heb je vragen over clubmaterialen of wil je eens praten over een nieuwe outfit voor jouw club ? Dan helpt Antoine jou graag. Ook hij is bereikbaar via 0031-(0)45-5353970 of sales@hockeypoint.nl

Hockeypoint.......hockey with a smile !

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
Hockeypoint
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
719 beoordelingen (12 months)
719 beoordelingen (total)
3% (18)

Klantbeoordelingen

Nonnon Olivier

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Geen negatieve opmerkingen

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
leicht zu erreichen, sehr hilfsbereit!

Tobias

Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Goede info over voorraad

Andre
Leusden

Published on: 21/05/2019

Published on: 20/05/2019

Pluspunten

Ich habe bisher keine Ware erhalten. Besser nicht mit DPD verschicken. Dauert immer ewig.
Hockey

Published on: 18/05/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Rápida atención... Buenos precios y un amplio surtido de artículos
Poner más opciones de idiomas en la web
Mario
Spain

Published on: 18/05/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Tilaaminen verkkosivuilta on helppoa ja mukavaa. Toimitusta on helppo seurata. Tavarat ovat hyvin pakattu ja siististi asetultu.
Jos tuotetta ei ole, olisi hienoa nähdä päiväys koska sitä on tarjolla. Myös jos tuotteita on muutamia kappaleita olisi kappale määri kiva nähdä.
Joel
Suomi

Published on: 17/05/2019
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Netjes verpakt.
Directe communicatie (via mail) goed!
Op de site staat: 'voor 17:30 besteld? volgende dag in huis?
Helaas kwam mijn product (dat op voorraad was) 3 dagen naar bestelling.
Antwoord Hockeypoint
Geachte heer, mevrouw, U heeft gelijk. Op de een of andere wijze is het pakket pas later door DPD vervoerd. Ons excuus hiervoor. Per 15 mei zijn wij echter met DHL als vervoerder in zee gegaan en zijn overtuigd dat dit de levertijd ten goede komt. Dank u wel voor uw reactie.
Derek
Alkmaar