Company

State:
Country: The Netherlands
Phone/Email: 085 27 37 580

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Horsefitshop

Valerie
Breda

Published on: 18/08/2019

Positive
Snelle levering en goede service !

Yasmine Verbeke
Hamme

Published on: 16/08/2019

Suggestions
3 halen 2 betalen geldt niet voor horsefitshop!

Dat is meer betalen voor 2 dan bij andere leveranciers, en er gewoon 2 krijgen ipv 3.

De webshop is onduidelijk waardoor ik er maar 2 aan kon klikken.. Maar hey, ik betaal er twee en krijg er drie dacht ik nog naïef. Toen ik er maar twee kreeg (in 2 verschillende dozen, met 2x overdreven veel plastic verpakkingsmateriaal!) dacht ik nog.. Die derde zal wel komen. Maar dat gebeurde niet.

Er waren er nog maar twee op voorraad was de reactie van de klanten service. Dus de derde ging niet meer komen. Als ik er 3 wilde hebben dan had ik er 3 moeten aanklikken.. Dat dat niet mogelijk was in de webshop interesseerde haar niet. Ik denk dan: als je er niet meer voldoende op voorraad hebt, waarom staat deze actie dan nog op je website!

Ik voel me erg bekocht door horsefitshop! Vooral omdat ze €10 per item op de prijs knallen dan het bij een andere leverancier kost. (dus uiteindelijk €20 meer betaald, dan dat je het elders besteld)
Maar ach, dat krijg je terug in store credit. Zodat je genaaid kan worden door een andere kansloze actie waarschijnlijk..

Heel slecht en kansloos. Eens maar nooit meer.
Customer

Published on: 16/08/2019
Recommendation: No

Suggestions
Veel onnodig plastic verbruik voor opvullen van een doos met niet breekbare producten.
Cyrina
Blankenham

Published on: 15/08/2019

Bestelling snel geleverd
Suggestions
De kortingsactie 3 voor de prijs van 2 is interessant, maar ook dit keer waren de door mij gewenste artikelen niet op voorraad. Daarnaast vind ik de factuur voor de spullen die wel in deze actie zijn gekocht erg onduidelijk.
Elch

Manuela
Noorden

Published on: 11/08/2019

Positive
zeer fijne behulpzame service altijd!!! bestelde artikelen nu al aantal keer besteld na 8 uur en alsnog netjes de volgende dag in huis echt super service bij vragen ook zeer behulpzaam

M van de wege
TERNEUZEN