Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Velden met * zijn verplicht. E-mailadres wordt niet gepubliceerd

Over Cade Coffee B.V.

Een uitgesproken smaak. We selecteren bonen uit bijzondere koffielanden voor een uitgesproken smaak. Want jij bent niet alledaags, dus waarom zou je koffie dat zijn? Vers gebrand in Katwijk. Zo’n typisch Hollands vissersdorp waar stoere mannen de woeste baren bevaren en op zondag de winkels gesloten zijn. Hier, op een paar honderd meter van de vloedlijn, begonnen we met het branden van onze koffie. Gewoon in de achtertuin. Eigen wijze. Wie brandt er nou koffiebonen in z’n achtertuin? Wij dus. Maar dat was niet het enige dat we anders deden. In plaats van de gebruikelijke landen, haalden we onze koffiebonen uit minder bekende regio’s. Die combineerden we tot uitgesproken smaken die nét even anders zijn dan wat je gewend bent. En dat beviel. Branderij. Inmiddels hebben we de achtertuin verlaten voor een gloednieuwe branderij. Zelf gebouwd in een oude loods een paar straten verderop. Zodat we onze eigenzinnige koffie met nog meer zorg en aandacht kunnen samenstellen. En er meteen meer van kunnen maken. Want er blijkt verrassend veel vraag te zijn naar bonen met een uitgesproken smaak. Over ons. René en Daisy van Oosten, ondernemers die allebei een uitgesproken smaak hebben, van koffie houden en in Katwijk wonen. Meer lezen? Klik dan hier.