Company

State: London
Country: United Kingdom
Phone/Email:

KiyOh principles:

• All customers are allowed to review
  • Reviews must meet the review guidelines
  • Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more.
  • Report abuse or other matters here.

Kikilash
Filter reviews on the amount of stars for reviews within the last 12 months
100% (25)

Reviews

Positive
Vor einem halben Jahr habe ich mir Fake Wimpern auffüllen lassen. Das Ergebnis: meine Wimpern sind ausgefallen!!! Ich dachte schon, dass ich ewig warten muss, bin meine Wimpern endlich nachwachsen. Doch dann habe ich das Wimpernserum von Kikilash ausprobiert und nach ein paar Wochen sind meine Wimpern schon gewachsen. Danke an Kikilash!!!

Juliaaaa_G
Bochum

Published on: 11/11/2019

Positive
L'influenceuse Instagram Ines Duhard a parlé de ce sérum et ça m'a donné envie d'essayer. J'utilise Kikilash depuis maintenant plus de 1 mois et j'adore l'effet sur mes yeux ! Merci Kikilash <3

NinaParis-x
Nogent-sur-Marne

Published on: 11/11/2019

Positive
C'est une amie à moi qui m'a parlé de ce sérum pour cils Kikilash, je ne connaissais pas du tout ... J'ai essayé et comment dire... Mon regard est tellement plus beau au naturel sans maquillage je ne porte même plus de mascara!

Rachel-lovee
Paris

Positive
Tutto Perfetto! Le descrizioni su Kikilash e i commenti coincidono a pieno. Super soddisfatta farò un altro ordine.

Angelica
Torino

Positive
Este producto fantastiico esta ayudando mucho mi confianza. Muchas amigas han cometado que me veo mas radiante desde que he empezado a utilizar Kikilash. ¡Que guay!

maree
Vigo

Positive
All good for me so far, happy customer.

girlpowerr
London

Positive
Kikilash ist mit Abstand das beste Wimpernserum, dass ich bis jetzt benutzt habe. Davor hatte ich Seren von 3 anderen Marken getestet, hab aber nie ein zufriedenstellendes Ergebnis bekommen. Ich benutze es regelmäßig und bin sehr zufrieden.

Maria78
Saalfeld

Positive
Contrairement à un autre sérum pour cils que j'avais testé et qui m'avait brûlé les yeux :'( Celui-ci ne brûle pas du tout zéro réaction négatives et surtout : MES CILS SONT PLUS LONGS !!

Kris-20
Poitiers

Positive
Ik wist niet dit product echt nodig had. Ik had geen problemen met mijn wimpers maar ik kreeg het cadeau van één van men vriendinnen die dat duidelijk wel vond :D
Nu ik het reeds 5 wkeken gebruik, herken ik mezelf bijna niet meer! Wat een dudielijke verandering, leuk!

Janinnne2016
Rotterdam

Positive
It's quite rare that you come across such a great product at such a reasonable price, especially one that doesn't use harmful, synthetic ingredients. What a coup!

Emma Smith
Inverness

More reviews...
Copyright © 2008 - 2019 KiyOh  |  Report abuse  -  Disclaimer  -  Guideliness  -  Contact  -  FAQ