Super goed en vlot

Een aanrader voor een reserve accu Wolf Garten is overgenomen en jullie leverden mij een prima werkende accu Gewoon goed en bedankt

Fijn dat je nieuwe accu goed werkt, Marc! We zien je graag weer terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Sanne van 123accu

Erg goede service na een foutje.

Eerste bestelling was het verkeerde geleverd. Gebeld en gelijk opgelost. Volgende dag het juiste product thuis en een flesje wijn en een kaartje met sorry. Hartelijk dank en 5 sterren zijn dubbel en dwars verdient.

Wat fijn om te lezen dat we het euvel met de levering naar tevredenheid hebben kunnen oplossen, Jack! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123accu

Na een paar weken ging een acculader defect die ik bij 123accu had besteld er werd direct een nieuwe opgestuurd terwijl de oude nog niet retour was. In de doos zat een kaartje met sorry erop en een klein flesje wijn als attentie. Wat een geweldige service op een zeer originele manier!!

Beste Michiel, wat fijn dat je zo goed bent geholpen en dat je onze service zo waardeert. Dat vinden wij heel leuk om te lezen :) Wij zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123accu

GOEDKOOP

Koop xtreme power platte knoopcel batterijset. alles zit er in . voor horloge ,hoorapperaat, dvd afstandsbediening.alles gaat met knoopcelbaterij. nr staat er onder.Makkelijk . en nog pen blocnote erbij. ben zeer tevreden. werd nog opgebeld door een vriendelijke max? Voor besteling info

Beste Tamara, wat fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling en over onze service. Daar doen wij graag ons best voor. Wij zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123accu

Super goede service

Accu voor makita boormachine na 1 jaar defect Na melding de volgende dag nieuwe ontvangen garantie

Duidelijk aanbod en proces op de site, snelle congorme levering

100% positief, zoals ik gewoon ben van de 123-groep.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Freddy! Goed om te lezen dat we je bij alle shops naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Groetjes, het team van 123accu

hele snelle levering

's Avonds besteld ,de volgende dag al ontvangen. super snelle levering en de juiste accu voor mijn boormachine

vlugge levering

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen François! Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu

Ik kan mij helemaal vinden in Uw materialen.

Door mijn werk in de automotiv wereld heb ik veel met accu,s gewerkt. Omdat mijn speciale interesse in elektro heb ik vele manieren van accu toepassingen geplaatst. Dit heeft er voor gezorgd dat ik als docent auto elektro les ben gaan geven op de Streekschool N.H.H. Zodoende ben ik op de hoogte van wat wel en wat niet kan met accu,s Maar ik zie nu een verkeerde ontwikkeling in de elektrische auto op accu,s. Ik ben zelf een grote voorstander van auto,s op waterstof wat heel veel voordelen heeft. Maar goed dat komt in de toekomst. Ik kan mij daarom wel vinden in 123accu.nl

Bedankt voor deze positieve review René! Fijn om te lezen dat je je kan vinden in onze producten! Groetjes, het team van 123accu

Super goed geholpen en geslaagd

Super vriendelijk geholpen met zoeken naar de juiste accu voor laptop. Zeker een aanrader voor de volgende keer! Thanks 123accu.nl

Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, het team van 123accu

Zeer goeie service. Vlotte afhandeling.

Zeer tevreden. Een goed product en prima service. En nog goeie balpoints cadeaux.....Top!

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service Hellen! Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu

Primadelux!!

Geen verdere mededeling.

Fijn om te lezen dat alles naar wens was Patrick! Groetjes, het team van 123accu

Goede oplaad battarijen.

Besteld en snel bezorgd. Gewoon prima.

Bedankt voor deze 5-sterren beoordeling Lisa! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, het team van 123accu

besteld en een snelle levering

Goed om te lezen dat je bestelling zo snel geleverd werd Hans! Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Prima.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Kees! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! Groetjes, het team van 123accu

Prima accu, hogere capaciteit dan het orgineel

Prima accu

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons product Tjeerd! Groetjes, het team van 123accu

Volgens afspraak

Volgens afspraak

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen Edgar! We zien je graag terug in onze webshop! Groetjes, het team van 123accu

Goede kwaliteit batterijen en snelle levering, top.

Bedankt voor deze 5-sterren beoordeling Corine! Wat goed om te lezen dat alles naar wens is! Groetjes, het team van 123accu

Goedkoop en snel en juist geleverd.

Voor herhaling vatbaar

Fijn om te lezen dat alles naar wens was Danny! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, het team van 123accu

zeer correcte en snelle afhandeling

super tevreden het gevraagde product past perfect en de levering gebeurde binnen 2 dagen

Bedankt voor deze mooie review, Jean! Leuk om te lezen. Groetjes, het team van 123accu.

Snelle levering, matige accu

De bestelde accu voor een Asus laptop werd snel geleverd en voldoet aan de verwachting. Goede reactie op vragen.

Beste Frank, bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat wij je inmiddels hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123accu.

Voldoet helemaal aan mijn verwachting

De accu van werkt prima en de laptop kan ik weer gebruiken als nieuw.

Beste Leo, wat fijn om te horen dat je weer gebruik kan maken van je laptop. Zo horen wij het graag. Groetjes, het team van 123accu

prima accu, super snel geleverd.

De accu voor mijn Nokia binnen 1 dag geleverd tegen een goede prijs.

Goed om te horen dat je bestelde accu zo snel in huis hebt. Hier doen wij iedere dag ons best voor. Groetjes, het team van 123accu

Men kan met volle vertrouwen bestellen.

Snellere levering bij 123!

Bedankt voor je review, Michel. Groetjes, het team van 123accu

Oh het ook anderen aanbevelen.

Hele goede ervaring met de afhandeling van de bestelling.

Wat fijn dat je zo goed door ons bent geholpen. Zo horen wij het graag. Groetjes, het team van 123accu