Exact juiste bestelde artikel in 1 dag zoals beloofd geleverd.

Prima keuze en juiste artikel, op tijd geleverd

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123accu

Snel en goed verpakt geleverd.

Zeer tevreden, de accu was precies zoals het op de site stond aangegeven. Keurig verpakt en stoten tijdens het transport zoveel mogelijk te voorkomen.

Fijn om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Jan! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123accu

Supersnelle levering

Ik heb nog nooit zo snel iets ontvangen zo netjes

Wat goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Monique! We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123accu

Snelle levering prima verzorvt

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop! Groetjes, Romy van 123accu

Vlotte levering

Bedankt voor deze positieve review, Kurt! Groetjes, Romy van 123accu

Goed product snelle levering

Accu voor dyson steelstofzuiger besteld. Doet het so far so good. Hopelijk blijft dat zo. Snel geleverd dus zeer tevreden.

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je bestelling bij onze webshop, Anneke! Groetjes, Romy van 123accu

Gewoon goed

Had 2 accu’s besteld en andere dag ontvangen Zeer goed in karton en plastic verpakt super Ben er echt blij mee

Bedankt voor je positieve review! Groetjes, Kim van 123accu

Zeer correcte service en eerlijke prijs

Uit een ruime keuze met duidelijke omschrijvingen en leidraad van pc modelnummers de juiste batterij gekozen. Zeer snel geleverd, goed verpakt, correcte prijs. Batterij werkt perfect. Ik kom hier zeker terug (psst, ben al klant bij 123inkt ook). Leo

Super dat je zo tevreden bent, Leo. En wat leuk dat je ook al klant bent bij 123inkt:) We zien je graag nog eens terug! Groetjes, Kim van 123accu

Goed aangekocht en snel geleverd

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze snelle levering, Robert! Daar doen we het voor. Groetjes, Samantha van 123accu

Perfecte service !

Top !! kan aan iedereen aanbevelen.

Bedankt voor je mooie review, Carlos! We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes, Samantha van 123accu

2 accu's besteld, prima kwaliteit en strakke prijs

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Jan! Daar doen we het voor. Groetjes, Samantha van 123accu

Snelle leveren en goed verpakt

Doen wat ze beloven

Bedankt voor je positieve review, Erwin! Groetjes, Sanne van 123accu

everything was ok.

everything was ok.

Thank you for your positive review! Greetings, Sanne from 123accu

Makkelijk besteld, snel geleverd

Snel gevonden wat ik zocht en supersnel afgeleverd.

Fijn dat je hebt kunnen vinden wat je zocht, Wim! We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes, Sanne van 123accu

keurig verzorgd en super snel

keurig verzorgd en super snel

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Leo! Groetjes, Sanne van 123accu

Vlotte service en top kwaliteitsprodukt

Bedankt voor je positieve review, Marc! Groetjes, Sanne van 123accu

goede afhandeling van mijn bestelling

Mijn accu is goed bezorgd en de werking was goed in mijn computer

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Antoine! Groetjes, Sanne van 123accu

Duidelijke Webshop breed assortiment supersnelle levering goede prijs

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Manu! Groetjes, Sanne van 123accu

Prima levertijd en nette prijs

Jammer dat de boormachine stuk ging toen ik de accu voor de tweede keer ging gebruiken.

Vlotte service en levering

Reeds verschillende malen producten ontvangen en besteld bij 123accu.nl Altijd een goede en correcte prijs , met een vlotte service en correcte levering. Een plezier om te bestellen en met dit bedrijf te werken

Bedankt voor deze mooie woorden, Eddy! Bij je volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123accu

rapide pas cher

commande rapidement envoyée, prix plus que démocratique

Thank you for your positive review! Greetings, Sanne from 123accu

Snelle levering en precies wat ik nodig had!

Ik kocht de DJI Mavic Pro accu’s van het 123 huismerk. Zijn niet van origineel (die niet meer geproduceerd wordt) te onderscheiden. Dank hiervoor! :)

Wat fijn om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Sjors! Groetjes, Romy van 123accu

Mijn ervaring is zeer positief.

Website is zeer overzichtelijk en mijn keuze voor een product (Accu voor GPS) heb ik zeer snel gevonden. Bestelling is 2 dagen later (besteld op zondag !) bezorgd, wat ik enorm waardeer. Accu voldoet geheel aan mijn verwachting.

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven, John! Wat fijn dat je zo tevreden bent. We zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Romy van 123accu

Alles vlgs afspraak

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, John! Groetjes, Romy van 123accu

vlot , gemakkelijk en heel vlugge levering

een gemakkelijke app en heel vlugge verzending . ;ok

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Christian! Groetjes, Romy van 123accu