grote keus en vlot te bestellen

grote keus aan materiaal

Beste Marcel, bedankt voor je positieve beoordeling! Groetjes, het team van 123accu

Beste internetbedrijf van het jaar 2020

Is echt een topper onder de internetbedrijven.Is echt Award waardig, een dikke 10 voor de geweldige service die ik heb ondervonden bij een probleem met de geleverde accu's. Werd direct omgeruild. Hier wordt Garantie met HOOFDLETTERS geschreven. Johan van Leeuwen Zeewolde

Beste Johan, wat fijn dat je zo'n moeite neemt om deze uitgebreide positieve beoordeling te schrijven! Dat waarderen wij enorm. Dank daarvoor. Groetjes, het team van 123accu

gebruikstijd valt enigszins tegen.

Na ruim 3 jaar verving ik de accu van mijn SamsungJ5 2016 door deze nieuwe accu. De oude originele accu ging nog maar 24 uur mee. Deze nieuwe accu gaat na (aantal) volle ladingen ongeveer 48 uur mee.

Beste Adri, wat fijn dat je nieuwe accu weer naar wens is. Zo horen wij het graag. Groetjes, het team van 123accu

Duidelijke website. Snelle levering.

Mijn bestelling in goede orde ontvangen. Snelle en correcte levering.

Beste Hennie, goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, het team van 123accu

Matige accu

Ik weet niet of ik een productie fout heb of het product slecht is Maar de accu valt op willekeurige momenten uit en doet het slechter dan me oude accu Jammer

Beste Sam, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kijken graag met je mee. Graag ontvangen wij dan een email met jouw klantnummer of postcode en huisnummer. De email mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Wij horen graag van je. Groetjes, het team van 123accu.

Makkelijk, Goed overzicht, Goede vooorwaarden, snelle levering

Verbeterpunt: betere foto's en beschrijvingen die het uiterlijk verschil laten zien tussen de laptop accu's voor hetzelfde model maar met verschillende laadcapaciteit.

Bedankt voor je positieve beoordeling. Je verbetersuggestie gaan wij meenemen. Groetjes, het team van 123accu

Accu lijkt prima

Het vervangen van de oude voor de nieuwe natuurlijk zelf gedaan. Dus ik geef mezelf een dikke 10. Was een beste klus!!

Beste Brian, fijn dat het vervangen van de accu is gelukt. Bedankt voor je positieve review. Groetjes, het team van 123accu

Positief

Alles was goed en snel gegaan.

Beste Guillermain, wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, het team van 123accu

mijn ervaring met123accu zeer goed

123acccu leverd goede service en doet wat het beloofd. ales op tijd geleverd zonder problemen.

Beste Nico, bedankt voor je positieve beoordeling. Zo lezen wij het graag. Groetjes, het team van 123accu

uitstekend!

Ik had laat in de ochtend mijn bestelling online gedaan en kwam er na zessen achter dat er 's middags gebeld was. Om 19.30 uur werd er nog een keer gebeld en werden mijn bestelling en adresgegevens even gecheckt. Daags erop werd het pakket al aan de deur bezorgd. Dat noem ik eerste klas service! Bedankt! Frank

Beste Frank, wat fijn dat je onze service zo goed weet te waarderen. Daar doen wij het voor! Wij zien je graag terug voor een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123accu

Beste Franky, wat fijn dat je zo tevreden over ons bent. Groetjes, het team van 123accu

Overzichtelijke site om je onderdeel te zoeken, niet duur en goede service!Aanrader.

Overzichtelijke site om je onderdeel te zoeken, niet duur en snel geleverd!Aanrader.

Bedankt voor je positieve review! Groetjes, het team van 123accu

Juiste levering op de juiste tijd geleverd.

Van de te vervangen accu was snel een alternatieve accu gevonden, besteld en geleverd.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Hent! Groetjes, het team van 123accu

Ruk

Verkoopt producten die niet leverbaar zijn.

Goed dat je dit kenbaar maakt, Niels. Wat balen dat het artikel een langere levertijd had. We zien dat er een alternatief geboden is maar dat dit niet was wat je zocht. De bestelling is inmiddels geannuleerd en het bedrag zal binnen 2-4 werkdagen terug op je rekening staan. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, het team van 123accu

Snelle levering & goeie accu

Accu past goed & werkt prima !

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Pieter! Hier doen wij het voor. Groetjes, het team van 123accu

Flexibel en snel

Batterij gekocht voor m'n antieke mobieltje. Batterij zou compatibel moeten zijn met de oude, maar was een pietsie dikker te zijn dan de originele. Waardoor m'n mobieltje niet meer gesloten kon worden. Contact opgenomen. Ze hadden ook nog een compatibele in het assortiment die wel de goede dikte had, en hebben die (zonder meerkosten voor mij) gelijk opgestuurd.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Goed om te lezen dat we het probleem naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123accu

Tijdig geleverd!

Goede service. Op tijd geleverd. Alles was in orde. Bedankt!

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Alberto! Groetjes, het team van 123accu

Perfecte levering

Snelle levering van een goede en prijsgunstige accu

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu

snel en volgens afspraak op tijd

geheel tevreden

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123accu

Zeer spoedige levering zoals beloofd

Fijn om te lezen dat je de bestelling zo snel in huis had, Yves! De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123accu

prima accu

zou niet weten wat ik hier aan toevoegen moet.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, het team van 123accu

gemakkelijk zelf te plaatsen accu

de accu kon ik zelf gemakkelijk plaatsen en hij werkte meteen heel goed

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Ans! Groetjes, het team van 123accu

Top - Snelle levering, goed product

Ik heb een nieuwe accu besteld aan het einde van de dag. D3ze was de volgende middag al bezorgd en hij werkt perfect. Hartstikke bedankt voor deze goede service.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Mido! Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Groetjes, het team van 123accu

Produkt was in orde, levertijd klopte, alles zoals verwacht

Goede spullen en alles op tijd bezorgd volgens afspraak.

Zie bovenstaande.

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, hier doen wij ons best voor! Groetjes, het team van 123accu