'Savonds om 21.00u een accu voor mijn TomTom besteld en de volgende dag al geleverd. Perfect!

Prima levering, kwaliteit en snel voor een acceptabel tarief, gr

Goed om te horen dat je zo tevreden bent, Wop. Groetjes, Christianne van 123accu

snel, betaalbaar, en precies wat ik nodig zocht!!

op zoek naar een accu voor de voetbaltafel, supersnel geleverd en precies het juiste model.

Beste Arjan, bedankt voor je review. Wat fijn dat je bij ons hebt gevonden wat je zocht en dat je zo tevreden bent over de snelle levering. Daar doen wij het voor. Groetjes, Christianne van 123accu

Snelle levering en de accu’s werken tot nu toe prima.

Snelle levering en prima producten.

Bedankt voor je review, Richard. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123accu

Snelle en correcte bediening ,met dank .

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Robert. Daar doen we het voor! Groetjes, Romy van 123accu

geweldig

direct contact en goede levering en aankomsttijd

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Marie-Elise. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123accu

Snelle levering van prima accu

Goed vertrouwd bedrijf

Snelle en juiste levering tegen goede prijs!

Eerste ervaring met 123accu is mij uitstekend bevallen!

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Hans! Groetjes, Romy van 123accu

Vlot geleverd en het werkt zials beloofd.

Bedankt voor je 5* beoordeling, Kees! We zien je graag nog een keer terug. Groetjes, Kim van 123accu

Snel

Bezorging binnen 24 uur. Site overzichtelijk en enorm assortiment. Scherpe prijzen en relatief lage verzendkosten voor 2 loodaccus.

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te plaatsen, Huib. Super om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, Kim van 123accu.

Zeer tevreden met aankoop!

De accu's van onze schroefboormachine waren stuk. We zagen bij 123accu.nl dat je de accu's ook los kon kopen en dat hebben we gedaan. Ze laden snel op wat heel fijn is en ze doen het goed. Zeer tevreden!

Bedankt voor je positieve review, Jeroen. Goed om te lezen dat de accu's zo goed bevallen. Veel klusplezier! Groetjes, Kim van 123accu

Goed.

Spijtig altijd van de aparte verzendkosten altijd daarom ook een vier sterren .

prima geholpen met advies

kan niet beter

Super! Dat horen we graag. Guus! Groetjes, Kim van 123accu

Prima, voldoet volledig aan verwachting

Prima accu, tot nu toe flinke tijd uurtje of 4 zonder aan de stekker op de laptop werken.

Super dat je accu naar wens werkt, Maurice. Veel plezier ermee! Groetjes, Kim van 123accu

Goede service en de accu werkt perfect.

Nieuwe accu bestelt voor mijn amazon Fire 10 inch 7th. generatie. Accu kwam een paar dagen later. Het probleem was er om mijn tablet te openen, zodat ik de accu kon vervangen. Vergde wat tijd, maar het was de moeite waard, want de accu doet het prima. Bij het openen waarschijnlijk mijn tablet beschadigd, maar met de juiste behandeling werkt alles perfect. (Dit was dus mijn eigen schuld.) Ben zeer tevreden over deze update en kan niets slechts over de accu zelf zeggen. Groetjes, J.C.Postma

Bedankt voor je positieve review, Johannes. Goed om te lezen dat de service en accu naar wens zijn. Gelukkig werkt je tablet alsnog weer perfect! Groetjes, Kim van 123accu

Goede begeleiding

Per telefoon is mij uitgelegd hoe ik de aankoop kon doen. Dit heb ik zeer prettig ervaren. Ik ga ook de inktcardryde bij u kopen.

Wat fijn om te lezen dat je het contact met onze klantenservice als zeer prettig hebt ervaren, Luppe! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123accu

Snelle en correcte levering

Snel geleverd en product voldeet aan de goede afmetingen zoals in de omschrijving staat

Bedankt voor je positieve review, Jan! Groetjes, Kim van 123accu

Snel geleverd , en de batterij werkt perfect !!!

Goed en overzichtelijk. En de accuu werkt perfect !!!

Wat fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling, Roelof! We hopen je nog eens terug te zien. Groetjes, Kim van 123accu

wat een top service

accu besteld voor onze laptop die niet bleek te werken, binnen no-time kwam er een nieuwe accu en deze werkte naar behoren. ze reageren ontzettend snel en zeer klantvriendelijk mee denken en zorgen dat ze heel snel de problemen hebben opgelost

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, Simone. Fijn om te lezen dat het direct naar tevredenheid is opgelost! Groetjes, Kim van 123accu

Echt snel

Was makkelijk te vinden op de site en een zeer snelle levering. Egt een aanrader .

Super dat je zo tevreden bent over de website en snelle levering, Evert! Groetjes, Kim van 123accu

Top bedrijf

Zeer snelle levering Product zeer goed En de prijs is is heel redelijk Heb twee accu’s gekocht voor fastool schroef machine erg tevreden en niet te duur werkt goed

Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de accu's die je besteld hebt. Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123accu

Super en snel in huis

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Anouk van 123accu

de accu werkt niet goed

de accu van merk 123accu lijkt niet goed te werken voor de grasmaaier van Worx. Het lijkt alsof hij te veel energie afgeeft, geeft meer lawaai, werkt wel krachtiger. Korte duur.

1 woord: Topservice

We zijn uitermate tevreden over 123accu.nl. Een snelle levering, het juiste advies na bestelling van een fout type, correcte afhandeling van de retour, creditnota, etc. Hier kunnen menig webwinkel iets van leren. De stofzuiger werkt alweer zoals bij aankoop.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Marc. Super dat je zo tevreden bent met onze service! Groetjes, Kim van 123accu

het word perfect geregeld

Geen opmerking

Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, Maria! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop. Groetjes, Anouk van 123accu