Goed en snel

Bedankt voor het schrijven van deze positieve beoordeling, Esperanza! Groetjes, Romy van 123accu

Supersnelle levering TOP

Wat een supersnelle levering, correct Grote waardering!!

Bedankt voor deze mooie beoordeling, José! Groetjes, Sanne van 123accu

Zo makkelijk

Mijn oplaadbare fatboy lamp was er mee opgehouden. Lamp open geschroefd, maar helaas geen typenummer op de accu. Gelukkig kan je op 123accu gewoon op apparaat zoeken. Binnen enkele minuten de juiste vervangende accu gevonden en besteld bij 123accu.nl. De volgende dag viel hij op de deurmat. Klasse.

Fijn om te lezen dat je de juiste accu bij ons hebt gevonden. Roel! We zien je graag weer terug bij de volgende bestelling. Groetjes, Sanne van 123accu

Super snel en Super makkelijk!

Bedankt voor deze positieve review, Anton! Wij zijn blij om te vernemen dat je onze service als perfect ervaren hebt en zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123accu

uitstekend

alles was duidelijk en eenvoudig te bestellen

Wat fijn om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Martin! Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123accu

Kwaliteit 100%

Super blij dat het op het volgende dag kan geleverd word !

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze levering, Adam! Daar doen we het voor. Groetjes, Hanna van 123accu

Beter kan het niet zijn

Na de plaatsing van de bestelling zeer snelle levering, echt een aanrader

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Patrick! Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, Hanna van 123accu

Werkt niet in 450x

Helaas werkt de accu niet in mijn Husqvarna 450x robot maaier (andere weerstand waardoor deze niet wordt geaccepteerd). Daarnaast: Bms van de accu meet niet de voltages van de aparte cellen, het orgineel doet dat wel.

Kabel Computer

Door het op te geven van de computer Acer Aspire E17 E5-722-68PZ kreeg ik de voorgestelde kabel voor mijn computer. Zo besteld maar na het leveren van de kabel is het stekkertje van de kabel naar de aansluiting van de computer te groot zodat de batterij van de computer niet op laat. Helaas kan ik mijn computer niet opladen en het retour sturen kost mij bijna 10 € verzendingskosten en dat is mij teveel voor terug een andere kabel te nemen Mvg André

Gunstige prijzen, snelle levering

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Harry! We zijn blij te lezen dat je tevreden bent. Groetjes, Romy van 123accu

Goede accu

Gelijk in gebruik genomen en is het werkt zeer goed.

Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent over het bestelde product! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123accu

Accu past, en doet goed waarvoor hij gemaakt is keurig bezorgd ik weer helemaal blij.

Ben helemaal een tevreden klant

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met je bestelling, Hannie! Daar doen we het voor. Groetjes, Romy van 123accu

Snel en zeer goede aftersales

Snelle levering. Bij retourneren snelle en nette bhandeling en oplossing aangeboden

Wat fijn om te vernemen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, John! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123accu

Goede kwaliteit. Snel en niet duur

S.Avonds besteld. Volgende ochtend al in huis.Vond het heel goedkoop. Maar de kwaliteit is ook nog eens goed.. Ben er super gereden mee.. Nog bedankt.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent, Cynthia! We zien je graag de volgende keer weer terug in onze webshop. Groetjes, Sanne van 123accu

Supersnelle levering

Voor het eerst hier een accu besteld. Volgende dag bij Post.nl opgehaald. Bij 123.nl snapt men heel goed blijkbaar dat accu’s en cartridges Z.S.M. geleverd dienen te worden. Je kunt immers niet zonder.

Bedankt voor deze mooie review, Dick! Groetjes, Kim van 123accu

Helemaal top, tegen een goede prijs

Had nieuwe accu nodig voor mijn Makita boormachine van 10 jaar oud. Op het plastje besteldcen nog geen 24 uur later twee al goed gevulde accu’s in huis. Paste perfect. Kan weer jaren vooruit waar de bouwmarkt adviseerde een nieuwe machine te kopen. Tevreden klant

Wat goed om te lezen dat je jouw boormachine weer met volle tevredenheid kunt gebruiken, Joost! Volgende keer staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123accu

Snelle levering en goede service

Super dat je zo tevreden bent over onze service, Ali! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Kim van 123accu

prima produkt

prijs kwaliteit is uitstekend

Bedankt voor deze mooie review, Dirk! Groetjes, Sanne van 123accu

Snelle levering Net voor 24:00uur besteld en dan volgende dag al in huis

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Sjaak! Groetjes, Sanne van 123accu

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Bedankt voor deze mooie review, Jeroen! Groetjes, Sanne van 123accu

Mijn besteling werd, zoals vermeld op tijd bezorgd

Fijn om te lezen dat je de bestelling op tijd hebt mogen ontvangen, Aad! Groetjes, Sanne van 123accu

Heel keurige afhandeling van de bestelling. Vlotte levering

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Guy! Groetjes, Sanne van 123accu

geweldig snelle levering!

'

Bedankt voor je aanbeveling, Jan! Groetjes, Sanne van 123accu

Tijdig volgens afspraak

Goede ervaring qua afspraak en regeling. Uit eigen testen heb ik gezien dat het werkt. Zonnige groeten,

Super dat alles naar wens is verlopen, Stefan! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123accu

De accu voor de boormachine werkt prima

Bedankt voor je positieve review, Peter. Goed om te lezen dat de accu goed werkt! Groetjes, Kim van 123accu