HEEL GOEDE SERVICE

Snelle levering en ook perfecte na service.

Bedankt voor je mooie beoordeling! Daar worden wij blij van. Groetjes, het team van 123accu.

tot nu toe super accuus

goede vervang accuus

Goed om te lezen, John! Bedankt voor het delen van je ervaring! Groetjes, het team van 123accu.

Gemakkelijk en eenvoudig te bestellen

Veel keus

Beste GJP, bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes, het team van 123accu

Zeer goede

Zeer goeie service

Beste Herman, bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om die te plaatsen. Groetjes, het team van 123accu

Wat fijn dat je tevreden over ons bent, Herman. Groetjes, het team van 123accu

Afhandeling van de bestelling

Werd snel en prefect tot in de puntjes verzorgt. Als dit voor de toekomst zo blijft word het een groot succes.

Beste Hub, wat fijn dat je ons zo kunt waarderen en bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes, het team van 123accu

geleverd wat ik wilde hebben

Goede zoekmachine en goede artikel snel geleverd

Beste Jan, bedankt voor je positieve beoordeling. Groetjes, het team van 123accu

Snelle levering, accu werkt prima.

Snelle levering, accu werkt prima...

Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Peter! Groetjes, het team van 123accu

goed product gekocht en prima geholpen door uw medewerker

ik had een laptopaccu nodig die ik op uw site niet kon vinden. Een zeer vriendelijke medewerker heeft mij vervolgens uitstekend op weg geholpen. De accu kwam snel en werkt perfect. Dus alle lof.

Bedankt voor je review, Jan! Wat leuk om te lezen dat een van onze collega's je goed heeft kunnen helpen. Wij staan altijd voor je klaar! Groetjes, het team van 123accu.

Een schot in de roos,precies wat ik zocht.

Mijn Metabo boormachine is niet meer in productie,dus ook de accu niet.De leverancier opperde om het bij 123.nl te proberen.Ik kende U al van de cartridges,maar dit was een eye-opener. Uitstekend produkt en.........bijna voor 1/3 van de prijs. Super

Wat leuk om te lezen, Harry! Fijn dat je het juiste product bij ons heeft kunnen vinden, daar doen wij het voor! Groetjes, het team van 123accu.

Werkt na dag laden

Accu voor mijn oudere GSM werkt prima, maar moest wel een hele dag laden. Een uurtje laden werkte niet en ik dacht dat hij defect was.

Bedankt, Carlos! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Een nieuwe accu moet inderdaad altijd even flink opladen. Groetjes, het team van 123accu.

Juiste artikel..juiste prijs..snel en goed geleverd

Bedankt voor het delen van je ervaring, Jaap! Leuk dat je het ons even laat weten. We zien je graag terug bij je volgende bestelling. Groetjes, het team van 123accu.

prima levering

Snelle en keurige levering

Beste André, wat fijn dat alles naar wens is verlopen en dat je zo tevreden bent. Groetjes, het team van 123accu

Wat fijn dat je tevreden met ons bent, Ronald. Groetjes, het team van 123accu

Uitstekende service, prima product

Voldoet aan alle verwachting

Bedankt voor je positieve review. Groetjes, het team van 123accu

Precies zoals het hoort

Makkelijk bestellen, betalen en het wordt ook nog eens de volgende dag geleverd. Precies zoals het hoort.

Beste Gert, wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Daar doen wij het voor. Bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes, het team van 123accu

Prima levering

Prijs en levering is prima, wel krijg je wat veel meuk bij je bestelling (123-pritfstift , 123-pennen..) Van mij hoeft dat niet, hoewel het wel grappig is dat ze dat doen. (en het prima pennen zijn)

Beste Fabian, bedankt voor je mooie beoordeling en goed dat je aangeeft dat je ons promotiemateriaal niet wenst te ontvangen. Bij een volgende bestelling mag je dit in het opmerkingenveld zetten zodat wij er rekening mee kunnen houden. Groetjes, het team van 123accu

Geweldige service

Accu laptop beviel niet. Snel en zonder problemen omgeruild.

Wat fijn dat wij je zo naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Ad. Daar doen wij het voor. Bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes, het team van 123accu

Goede prijs en zeer snel geleverd

Ik had batterijen voor mijn huistelefoons nodig en die waren binnen 24 uur geleverd.

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen, Ruud! Groetjes, het team van 123accu

Snelle levering van prima product

het bestellen was vrij eenvoudig, de prijs voor het gekozen artikel was keurig. het gehele product voldoet aan alle verwachtingen. kortom snel besteld en snel geleverd een tevreden klant met een goed product

Beste Youp, wat fijn dat alles naar wens is verlopen en dat je zo tevreden over ons bent. Bedankt ook voor de mooie beoordeling. Groetjes, het team van 123accu

Op tijd besteld, niet geleverd en klantenservice onbereikbaar.

Op donderdag om 19.00 uur een bestelling gedaan van batterijen bij 123accu.nl. Volgens de website binnen 24 uur bezorgd, indien voor 23.00 besteld. Laat er in deze tijden een keer een dag speling op zitten. Het is nu zaterdag en er is nog niets verzonden. Klantenservice is onbereikbaar in het weekend. Tja, dan stapt de klant naar een ander bedrijf dat zijn afspraken wel nakomt. Heb zojuist gecancelled, ben benieuwd of ze er iets mee doen.

Beste Alexander, goed dat je dit kenbaar maakt. Wij kijken graag met je mee. Graag ontvangen wij van jou je klantnummer of postcode en huisnummer. De email mag je sturen naar webcare@123inkt.nl. Groetjes, het team van 123accu

grote keus en vlot te bestellen

grote keus aan materiaal

Beste Marcel, bedankt voor je positieve beoordeling! Groetjes, het team van 123accu

Beste internetbedrijf van het jaar 2020

Is echt een topper onder de internetbedrijven.Is echt Award waardig, een dikke 10 voor de geweldige service die ik heb ondervonden bij een probleem met de geleverde accu's. Werd direct omgeruild. Hier wordt Garantie met HOOFDLETTERS geschreven. Johan van Leeuwen Zeewolde

Beste Johan, wat fijn dat je zo'n moeite neemt om deze uitgebreide positieve beoordeling te schrijven! Dat waarderen wij enorm. Dank daarvoor. Groetjes, het team van 123accu

gebruikstijd valt enigszins tegen.

Na ruim 3 jaar verving ik de accu van mijn SamsungJ5 2016 door deze nieuwe accu. De oude originele accu ging nog maar 24 uur mee. Deze nieuwe accu gaat na (aantal) volle ladingen ongeveer 48 uur mee.

Beste Adri, wat fijn dat je nieuwe accu weer naar wens is. Zo horen wij het graag. Groetjes, het team van 123accu

Duidelijke website. Snelle levering.

Mijn bestelling in goede orde ontvangen. Snelle en correcte levering.

Beste Hennie, goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, het team van 123accu