Snelle levering en top dat deze batterijen voor mijn oude camera nog te koop zijn!

Voor een oude camera een nieuwe batterij besteld. Op andere webwinkels was deze veel duurder!

Geweldige service ,,zeer snel geleverd en daarbij ook nog eens goedkoop

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Loe! We zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123accu

Snel Correct grote keuze

Niet Duur

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Tonny! Groetjes, het team van 123accu

Zéééééééééééééééér Tevreden

2 x een bestelling geplaatst 2x snelle levering en telkens een cadeautje.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent, Marc! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123accu

snel en juiste levering !

snel en juiste levering !

Fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent, Dirk! Groetjes, het team van 123accu

batterij is ok

batterij werkt goed

Naar aanleiding van je eerdere review hebben wij contact met je opgenomen. Fijn om te lezen dat het euvel inmiddels is opgelost. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123accu

Zeer snelle levering.

Ik heb de batterij in de GPS gezet, een heel werkje maar het is wel gelukt. Ik vraag me wel af of de batterij van dezelfde kwaliteit is als een originele van Garmin. Bij het begin van een rit komt er op de GPS geregeld de melding dat de batterij moet opgeladen worden, na enkele kilometers lijkt alles in orde. Dus ik twijfel dat de batterij zichzelf bij het rijden voldoende oplaat omdat dit na herhaaldelijk gebruik blijft duren.

Bedankt voor het delen van je ervaring, Richard. Omdat we in je review lazen dat je tegen wat meldingen blijft lopen hebben wij vanmiddag telefonisch contact gezocht. We hebben per e-mail een aantal tips gestuurd om dit euvel te verhelpen. Mochten wij je toch nog ergens bij kunnen helpen, vernemen wij dat graag. Groetjes, het team van 123accu

Het verliep heel vlot.

Mijn ervaring was dat alles goed geregeld was volgens afspraak.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Roger! Groetjes, het team van 123accu

Cardridge was niet goed, even gemaild en 1 dag later een nieuwe! Klasse service!

perfect

dat ene baterijtype toch hier kunnen vinden en niet duur

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Dirk! Groetjes, het team van 123accu

veel keuze en snel geleverd

Product netjes en snel geleverd. Tevreden

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Nick! Groetjes, het team van 123accu

Perfecte service,

Snelle service, product prima kwaliteit.

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu

Volgende dag binnen.

Accu besteld voor mijn hp laptop. Betaald via afterpay. Liep voorspoedig.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Fijn om te lezen dat alles voorspoedig is verlopen. We zien je graag terug bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123accu

Top top

Bedankt voor deze mooie review! Groetjes, het team van 123accu

Prima prijs, snelle levering, passend onderdeel.

Goede accu voor mijn Nexus 9 tablet, snel bezorgd en scherpe prijs.

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Martin. Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar! Groetjes, het team van 123accu

Accu beantwoord niet aan mijn verwachtingen

Accu laad traag op en maar tot 80%

Goed dat je dit aangeeft, Etienne. Naar aanleiding van deze review hebben wij vanmiddag telefonisch contact met je opgenomen. We hebben je een e-mail gestuurd voor meer informatie en hopen het euvel voor je op te kunnen lossen. Wij zien je reactie op de e-mail met belangstelling tegemoet. Groetjes, het team van 123accu

Goede prijs snelle leverinh

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Ruud! Groetjes, het team van 123accu

Oops

Nog niets gekregen

Goed dat je dit kenbaar maakt. We hebben je telefonisch proberen te bereiken maar helaas kregen wij geen gehoor. We zien dat je je bestelling in ontvangst hebt mogen nemen. Mochten wij je toch nog ergens bij kunnen helpen, vernemen wij dat graag. Groetjes, het team van 123accu

Snel geleverd en volgens specificatie

Snel geleverd en volgens specificatie Prima accu goedkoper dan het originele model en werkt net zo goed.

Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, het team van 123accu.

Onderdeel van 123inkt.nl gewoon goed.

Bestel al jaren bij 123inkt.nl. Tot grote tevredenheid en nog nooit problemen gehad. Daarom ook hier mijn accu's besteld. Volgende dag gelijk binnen, waarna ik mijn gereedschap kon repareren. Wel hoop ik, dat ze ooit hun klantenbestand gaan samenvoegen, ondanks dat het dezelfde firma is, gaat dat niet op voor de websites. Je hebt een apart account nodig (aan te maken) voor iedere website.

Hoi Rinus, wat fijn dat je na 123inkt nu ook klant bij bij ons, 123accu en naar alle tevredenheid. Hoewel 123inkt en 123accu dochterondernemingen zijn, opereren beide shops totaal gescheiden. Zo is het magazijn van beide shops op verschillende locaties en verlopen de processen zoals de logistiek gescheiden. Zodoende is het noodzakelijk dat je voor iedere shop een apart account dient te hebben. Wij zien je graag bij ons terug. Groetjes, het team van 123accu

Het is een prima oplader van mijn accu's

Ik hem al gebruikt met het opladen en gaat heel goed.

Hoi André, wat fijn dat je zo tevreden bent over de accu. Zo horen wij het graag. Groetjes, het team van 123accu

Nieuwe accu voor Dyson stofzuiger besteld. Snelle levering. Makkelijk te plaatsen. Had iets meer kracht verwacht maar de gebruiksduur is langer dan van een Dyson accu.

Hoi MarFa, wat fijn dat je tevreden bent over accu. We zien je graag bij ons terug. Groetjes, het team van 123accu

prettige ervaring

het bestelde artikel werd snel en goed verpakt verzonden.

Hoi Peter, bedankt voor je mooie review. Groetjes, het team van 123accu

Goed, snelle levering, goede prijs

Beste Koen, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service. Groetjes, het team van 123accu

top. volgende dag al in huis.

accu voor boortol besteld en de volgende dag geleverd gekregen. werkt goed. snelle service.

Beste John, wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, het team van 123accu