Accu doet wat ie moet doen en snel geleverd

De accu van de laptop van mijn zoon ging te snel leeg. Hij was redelijk goed te vervangen (30 min prullen on de laptop zonder beschadiging open te prutsen daarna netjes dicht te maken). Alleen de duurdere laptops zijn simpel open te maken, De mindere dure studenten laptops van HP moet je voorzichtig open prullen met o.a. oude bankpas e.d.. Zie youtube

zeer goed, vlot geleverd.

Vervangbatterij gemakkelijk gevonden in het aanbod. Besteld en betaald, vlot geleverd.

perfecte en vlotte afhandeling

zeer goed

snel en perfect

snel geleverd en goed materiaal

Super snelle levering

Op de dag besteld, volgende dag geleverd. Dat is snel!

Het bestelde product werd anel geleverd. Jammer dat er ongevraagd twee pennen en een merkstift in het pakketje zaten. Dat zorgt er voor dat ik hier minder snel nog een keer bestel.

We zijn blij dat het geleverde product snel werd geleverd. Indien u in de toekomst geen attenties wenst te ontvangen, kunt u dit aangeven bij uw bestelling. We zullen hier dan rekening mee houden. Hopelijk tot een volgende keer, Anita! Groetjes van het webcare team

Snelle en vertrouwde website!!

Product zoals omschreven.

Enorm bedankt voor je review, Sybe. Graag tot een volgende keer! Groetjes van het webcare team

Toptien

Snelle levering,perfect verpakt en redelijke leveringskosten voor toch een zwaar item

Hartelijk bedankt voor je mooie review, Marco! Groetjes van het webcare team

Prima accu .

Accu is snel geleverd en past uitstekend in mijn Garmin.

Goed dat alles naar wens is verlopen, Peter. In de toekomst zien we je graag nog eens terug. Groetjes van het webcare team

Accu zoals beloofd binnen 24 uur ontvangen! Dyson V8 gedemonteerd, schoongemaakt vlg aanwijzingen in YouTubefilm en vervolgens nieuwe accu geplaatst. Nu doet ‘ie t weer als nieuw zonder hinderlijke storingen, perfect!

We zijn blij dat de accu binnen 24 uur geleverd is en de Dyson weer als nieuw werkt. Veel plezier ermee, Barend! Groetjes van het van webcare team

fijne firma om inkopen te doen.

IK heb onlangs een accu besteld voor mijn laptop, prijs - kwaliteit verhouding 100 % . Kon makkelijk een keuze maken, bestellijst geeft duidelijk het type en prijs aan. Verpakking en bezorging eveneens prima . Korte levertijd, nl. 1 dag. koop graag bij deze firma, en zal deze dan ook aanraden bij vrienden en kennissen .

Hartelijk bedankt voor je mooie en uitgebreide review, Martin. Hier zijn we erg blij om! Groetjes van het webcare team

Alles netjes verpakt en snel geleverd. Niks op aan te merken verder.

Fijn te lezen dat alles goed is verlopen, Albert! Groetjes van het webcare team

Ik ben snel verder geholpen en kon ook snel verder.

De volgende keer bestel ik mijn batterijen hier opnieuw.

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, Lesley van 123accu

Snelle nette levering

Snel geleverd. Goed verpakt..

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering, Ruud! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Lesley van 123accu

goede service

snel geleverd en goed beschermend verpakt

Fijn dat het pakket goed bij je is aangekomen Jos. Groetjes van het webcare team.

Mijn probleem binnen een dag opgelost

De oplader van mijn MacBook gaf de geest. Paniek natuurlijk, want dat kon ik niet gebruiken met een drukke week voor de boeg. Gelukkig vond ik vlot een vervangend exemplaar op 123Accu. En ook nog niet eens voor de hoofdprijs! De volgende dag al bezorgd.

Bedankt voor je mooie review Bas! Fijn dat we je zo snel hebben kunnen helpen. Groetjes van het webcare team.

Ik was verrast dat accu bijna vol was.

Door dat de accu bijna vol was, kon ik de stofzuiger die rekt gebruiken.

Wat fijn dat je zo tevreden bent, Kees. Bedankt voor je beoordeling. Groetjes van het webcare team.

Zoals het altijd zou moeten zijn.

Dat het zomaar lukt om precies het juiste te kunnen bestellen en maar eens geleverd te krijgen is een fijne ervaring

Fijn dat alles naar wens is verlopen Jacques! Een volgende keer staan we weer voor je klaar.

Snel en makkelijk

Goedkoop en goede kwaliteit.

Bedankt voor je mooie beoordeling Milan. Fijn dat je zo tevreden bent! Groetjes van het webcare team.

Prima product snelle levering.

Was snel binnen dat is een plus punt product zoal beschreven. Met andere woorden niks mis mee. Nog geen ervaring met klantenservice. Maar das dan ook weet ern goed teken. Ga zo door leer elke dag bij

Bedankt voor je review! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Een volgende keer helpen wij je graag weer verder.

Gemakkelijk te bestellen, duur te retourneren

Het bestellen is vlot gegaan en de bestelling was ook snel geleverd. Ik heb zelf een fout gemaakt bij de bestelling (geruit ipv gelijnd artikel) en wou dit retourneren. De helpdesk raadde dat echter af omdat de kosten van terugsturen voor eigen rekening zijn en bovendien moest het van België naar Nederland opgestuurd worden waardoor het waarschijnlijk niet de moeite was. Al bij al was ik dus vrij tevreden, maar deze hoge kost om te retourneren gaat me volgende keer toch even doen nadenken.

Juiste accu uitkiezen werkt perfect en snelle levering

Het uitkiezen van de juiste accu voor mijn oude schroef/boormachine werkte vlekkeloos. Je kan zowel op het type boormachine zoeken als op het type accu. Nu was ik er zeker van dat ik een accu ging bestellen die zou passen en werken in de boormachine. En dat bleek ook zo te zijn na de snelle levering. Kortom, voor herhaling vatbaar, mocht het nodig zijn.

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden over het eenvoudig vinden van de juiste artikelen! Groetjes van het webcare team!

Besteld,op voorraad, geleverd !!

NVT

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling, Roel! Groetjes van het webcare team

zeer snel geleverd

Heel vriendelijke man die het leverde

Verder geen commentaar

Bedankt voor deze mooie 5* review! Groetjes van het webcare team.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.