Uitstekende en snelle service

Goede afhandeling van het defecte product en snelle levering van een nieuw exemplaar

Fijn dat je zo tevreden bent over onze service, Hans! Groetjes, Kim van 123accu

Alleen de buiten verpakking kan wat beter !

Bedankt voor je positieve beoordeling en de feedback! We geven het door aan de desbetreffende afdeling. Groetjes, Kim van 123accu

Snelle correcte levering !

Snel en correct, zeer schappelijke prijzen.

Super dat je zo tevreden bent over onze levering en prijzen, Johan. We zien je graag nog een keer terug in onze webshop. Groetjes, Kim van 123accu

Is precies wat was beloofd

Bedankt voor je positieve beoordeling, Monique. Dit waarderen we zeer. Groetjes, Kim van 123accu

Snelle service.

Bij cartridges al helemaal belangrijk. Ook de verpakking om de oude cartridge in te doen is nuttig.

Bedankt voor je 5* beoordeling, Ben! Groetjes, Kim van 123accu

Keurige en snelle levering

Mijn bestelling werd zeer snel en netjes verpakt ontvangen. Als dit altijd zo snel gaat, is dit bijzonder.

Bedankt voor je mooie woorden, Ron. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Hier doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123accu

Klasse 9

Prina en netjes op tijd zoals besproken

Bedankt voor deze positieve review, Eli. Dit waarderen wij zeer. Groetjes, Kim van 123accu

Goed en snel

Snelle levering van het bestelde. Tevens is de uitvoering beter dan het origineel dus ook nog eens super kwaliteit.

Super dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van ons huismerk, Theo! Groetjes, Kim van 123accu

Gewoon weer een snelle en correcte levering

Gewoon als vanouds goed.

Fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling, Hilbrand. We zien je graag nog een keer terug in onze webshop. Groetjes, Kim van 123accu

Prima levering en goeie producten

Zonder kleerscheuren ontvangen. Goeie verpakking. Kan nog wel milieu-vriendelijker. Goede lader en 18650 batterijen.

Bedankt voor je positieve review en feedback, Jan. We geven het door aan de desbetreffende afdeling. Groetjes, Kim van 123accu

Zeer tevreden.

Zeer snel geleverd. Een goed product voor een goeie prijs.

Super dat je zo tevreden bent, Fred! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123accu

prima service

Via de website bestellen was heel simpel. Duidelijke uitleg welke onderdelen nodig waren.

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Harm! Groetjes, Romy van 123accu

Accu's en oplader voldoen ruim aan de verwachting maar zijn wel een stuk goedkoper.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling bij ons, Henk! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Groetjes, Romy van 123accu

Gevonden de juiste accu die ik nodig heb

zondag besteld en op maandag in huis, een geweldige snelle levering, en mij laptop is weer op en top.

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Henk! Dat waarderen wij enorm. Groetjes, Romy van 123accu

Goede kwaliteit

Goed om te zien dat alles naar wens is verlopen, Jan! Groetjes, Anouk van 123accu

Snelle Levering - goed product - goede prijs

Snelle Levering - goed product - goede prijs

Fijn om te lezen dat je tevreden bent, Dave! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123accu

Gewoon goed

Snelle levering van de laptopbatterij. Laptop weer terug bruikbaar!

Goed om te lezen dat je de laptop weer kunt gebruiken, Valentin! Groetjes, Anouk van 123accu

Alleen maar lof

Het klop allemaal; Vandaag besteld morgen in huis. Hartelijk dank ervoor

Fijn om te lezen dat je tevreden bent en dat je de bestelling zo snel hebt mogen ontvangen! Groetjes, Anouk van 123accu

supersnelle levering met juiste prijs, top!

Kwaliteit en klantgericht met daarbij aangename prijzen.

Bedankt voor deze positieve review! Goed om te zien dat je zo tevreden bent! Groetjes, Anouk van 123accu

super snel en correct

super snelle en correcte service

Goed om te zien dat alles naar wens is verlopen, Nicole! Groetjes, Anouk van 123accu

Good website

Super easy to order and quick delivery. Highly recommended.

Thank you for this positieve review, Alberto! Greetings, Anouk from 123accu

Goede wijn behoeft geen krans.

Ben zeer tevreden.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent, we zien je graag een volgende keer terug in onze webshop! Groetjes, Anouk van 123accu

Snelle levering prima artikel

Zeer tevreden over de snelheid van de bezorging en het gewenste artikel.

Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, Lia! Groetjes, Anouk van 123accu

goede spullen snelle levering

bedankt voor goede en goedkope accu

Bedankt voor deze positieve review, Jhon! Groetjes, Anouk van 123accu

Goede service!

Had een batterij besteld voor mijn gps. Maar bij nader inzien bleek deze batterij ook niet te voldoen. Na een telefonisch contact heeft de persoon van 123accu. Mij belooft kosteloos een nieuwe batterij op te sturen. Dat is pas goede service. Bedankt.

Wat goed om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Chris! Dat is uiteraard graag gedaan. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123accu