uitstekend

snelle levering, prima kwaliteit voor een uitstekende prijs

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, Mike. Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.

100 % goed of je nu een printer, inkt, accu of led koopt bij 123

100 % goed of je nu een printer, inkt, accu of led koopt Voor alle zekerheid contact gehad met Kevin Hijne van 123-accu om zeker te zijn over de aankoop van de juiste accu voor mijn HP laptop. Uiterst vriendelijk geholpen door Kevin, Donderdag besteld, Vrijdag in huis, getest, laad goed op en direct het verschuldigde bedrag overgemaakt. 123-Accu en Kevin, hartelijk bedankt.

Bedankt voor je uitgebreide review en je complimenten, Dick. Wat leuk om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Hier doen wij het voor! Wij zien je graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123accu

Fijn om te lezen dat alles goed is verlopen! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Lesley van 123accu

Prima zorgvuldige en snelle levering van een nieuwe accu.

Fijn at je zo tevreden bent, Anneke! Een volgende keer staan we weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123accu.

Prima aankoop voor een prima prijs

Ik had bij mijn Bosch accu-boormachine nieuwe accu's nodig omdat de oude accu's beide leegliepen binnen pakweg één week. Deze accu's vond ik bij 123accu als huismerk en zij functioneren uitstekend en waren bovendien aantrekkelijk geprijsd.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Jacques! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, het team van 123accu.

fijne krachtige accu.

houd de lading lang vast zonder zelfontlading. doet wat er van de accu verlangd wordt.

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor, Dick! Groetjes, het team van 123accu.

snelle services!

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Geert! We hopen je graag terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123accu.

Werkt perfect

Werkt perfect en goed geleverd

Fijn dat de levering goed is verlopen en het product perfect naar wens functioneert, Huub! Groetjes, het team van 123accu.

Geen onnodige lange wachttijd en perfect aangekomen!

Goed dat alles snel en soepel is verlopen, Jan! Daar doen we het voor. Groetjes, het team van 123accu.

Zeer tevreden en correct

Zeer tevreden en content

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Rita! Groetjes, het team van 123accu.

totale ervaring is eerst misleidend en daarna goed opgelost

Bij het bestellen van de batterij voor mijn Garmin werd er gesuggereerd om ook een setje bitjes te kopen. Dan ga ik ervan uit, dat er ook een bitje tussen zit om de Garminschroefjes los te draaien. Dat bleek niet het geval, waarna ik het setje bitjes gratis kon terugzenden, dat was goed geregeld.

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.

Snelle levering. Altijd de juiste levering. De kleine attentie die er bij zit waardeer ik.

Fijn dat je zo tevreden bent over zowel de levering als de kleine attentie, Joke! Groetjes, het team van 123accu.

Hij doen het weer

We kunnen weer de hele dag er achter zitt

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, het team van 123accu.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, het team van 123accu.

Goede accu en snelle levering

Mijn ervaring is heel positief want ik heb de accu binnen 2 werkdagen ontvangen

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Sjoerd! Groetjes, het team van 123accu.

Prima snel geleverd

Prima accu andere dag in huis.

Goed dat je bestelling zo snel thuis is afgeleverd, Petra. Groetjes, het team van 123accu.

met een paar muisklikken de bestelling in huis

De juiste accu snelgevonden voor een goede prijs. Ben tevreden.

Wat fijn dat je alles zo snel hebt gevonden, Martin! Groetjes, het webcare team.

Gewoon een goede keuze!

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, Grid, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.

zeer vlot, snel en correct

Onlangs accu besteld (voor laptop van bijna 10 jaar oud). Die bleek na 6 weken niet meer op te laden. Via garantie zonder discussie vervanging ontvangen binnen de 2 dagen. Zonder kosten. Prima service!

Fijn dat je zo tevreden bent over onze service, Vincent! Dit is erg belangrijk voor ons. Groetjes, het webcare team.

Prima, alles volgens afspraak

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, Theo! Daar doen we het voor. Groetjes van het webcare team

prima produkt werkt voortreffelijk

werkt prima Zeer goede accu

Bedankt voor je positieve review, Kees! We zien je graag nog eens terug. Groetjes van het webcare team

Snelle levering. En de produkten zijn zo goed als de originele

De batterijen en accu's zijn zo goed als de originele

Fijn dat onze producten net zo goed zijn als de originele, Bruno! Groetjes van het webcare team

Snelle en correcte levering

Ik had een nieuwe oplaadbare accu nodig voor mijn kooigrasmaaier. 's Avonds besteld en zoals vermeld de volgende dag geleverd. 12accu.nl maakt het dus waar wat ze beloven!

Goed te lezen dat jouw bestelling binnen 1 dag in huis was, Freek! Hiervoor doen we altijd ons uiterste best. Tot een volgende keer! Groetjes van het webcare team

Uitstekend bedrijf en prima service

Prima ervaring, correcte levering. Klantenservice zeer goed bereikbaar en zeer vriendelijk en meedenkend te woord gestaan. Uitstekend bedrijf.

We zijn blij dat je tevreden bent over service en levering, John! In de toekomst hopen we je nog eens van dienst te mogen zijn. Groetjes van het webcare team

Snelle levering, goed verpakt

Inzichtelijke site. Geen op of aanmerkingen

Kort maar krachtig. Bedankt voor je positieve review, Willem. Groetjes van het webcare team

Best beoordeeld uit 1 leden

- 123accu.nl | 9.3