Ik kan het iedereen aanraden

Positief

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Daar doen we het voor! Groetjes, Romy van 123accu

ok

Ik heb 2 batterijen gekocht, maar blijkbaar de verkeerde. na een tijdje werd alles correct rechtgezet, teruggezonden en werd alles terugbetaald.

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt, Ruben. Onze excuses voor de ondervonden problemen. Ik zie dat er inmiddels telefonisch contact is geweest met één van mijn collega's en dat alles is opgelost. Groetjes, Romy van 123accu

snelle levereing, maar NFC chip werkt niet

De accu voor een Samsung telefon zou een NFC chip bevatten, maar deze werkt helaas niet, althans betalen met de telefoon lukt niet meer.

Goed dat je je ervaring kenbaar maakt, Joost. Ik zie dat er inmiddels contact geweest is met één van mijn collega's en dat het probleem is opgelost. Groetjes, Romy van 123accu

De ene dag besteld de andere dag in huis

Tevreden met mijn bestelling!

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Ale! Groetjes, Sanne van 123accu

Bij de aanschaf van een nieuwe accu voor mijn navigatie bleek dat de zwaardere accu niet voldeed aan de eisen/ verwachtingen. (langere inzetbaarheid met fietsen) Na een mailwisseling met de klantenservice en een zeer prettig overleg heb ik een nieuw exemplaar gekregen en ben met deze oplossing super tevreden. Echt een aanbeveling deze afhandeling/ communicatie. Daar kunnen veel andere webshops een voorbeeld aan nemen. Zeer snel en zeer correct afgehandeld. Nogmaals dank. TOP.

Bedankt voor deze mooie woorden, Jos! Fijn om te lezen dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen, daar doen wij ons best voor. De volgende keer staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, Sanne van 123accu

Is de perfecte vervanger van het originele

Ik heb dit product geselecteerd omdat die op 1 mm na in dikte, de perfecte vervanger is voor de originele accu's die de originele fabrikant niet meer wil leveren.

Wat fijn dat wij je kunnen voorzien van een vervangende accu, Robert. Wij wensen je er veel gebruiksplezier van. Groetjes, Christianne van 123accu

mijn ervaring met 123accu.nl is goed.

Had een accu besteld en na een dag netje geleverd. Maar omdat de accu niet goed werkte, contact met de servicedesk gehad en na behoren goed afgehandeld

Bedankt voor je review, Vincent. Wat fijn dat je onze service zo kunt waarderen. Daar doen wij ons best voor. Groetjes, Christianne van 123accu

Snelle levering. Zal in de toekomst nog zeker gebruik van maken.

Wat fijn de levering naar wens is verlopen, Henry. Wij zien je graag bij ons terug voor een volgende bestelling. Groetjes, Christianne van 123accu

Netjes en snel geleverd. De prijs ook goed voor accu.

Bedankt voor je review, Johan. Wat fijn dat alles naar wens is. Groetjes, Christianne van 123accu

Net als bij 123inkt geldt bij 123accu dat het product sne l wordt geleverd en doodgewoon goed is.

Wat fijn dat je zowel bij 123inkt als bij 123accu zo tevreden bent over de levering, Marcel. Dat vinden wij fijn om te horen. Wij zien je graag terug bij een van onze webshops. Groetjes, Christianne van 123accu

'Savonds om 21.00u een accu voor mijn TomTom besteld en de volgende dag al geleverd. Perfect!

Bedankt voor je mooie review, Rob. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de levering van jouw bestelling. Groetjes, Christianne van 123accu

Prima levering, kwaliteit en snel voor een acceptabel tarief, gr

Goed om te horen dat je zo tevreden bent, Wop. Groetjes, Christianne van 123accu

snel, betaalbaar, en precies wat ik nodig zocht!!

op zoek naar een accu voor de voetbaltafel, supersnel geleverd en precies het juiste model.

Beste Arjan, bedankt voor je review. Wat fijn dat je bij ons hebt gevonden wat je zocht en dat je zo tevreden bent over de snelle levering. Daar doen wij het voor. Groetjes, Christianne van 123accu

Snelle levering en de accu’s werken tot nu toe prima.

Snelle levering en prima producten.

Bedankt voor je review, Richard. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Groetjes, Christianne van 123accu

Snelle en correcte bediening ,met dank .

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Robert. Daar doen we het voor! Groetjes, Romy van 123accu

geweldig

direct contact en goede levering en aankomsttijd

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Marie-Elise. We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Romy van 123accu

Snelle levering van prima accu

Goed vertrouwd bedrijf

Snelle en juiste levering tegen goede prijs!

Eerste ervaring met 123accu is mij uitstekend bevallen!

Wat fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Hans! Groetjes, Romy van 123accu

Vlot geleverd en het werkt zials beloofd.

Bedankt voor je 5* beoordeling, Kees! We zien je graag nog een keer terug. Groetjes, Kim van 123accu

Snel

Bezorging binnen 24 uur. Site overzichtelijk en enorm assortiment. Scherpe prijzen en relatief lage verzendkosten voor 2 loodaccus.

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te plaatsen, Huib. Super om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes, Kim van 123accu.

Zeer tevreden met aankoop!

De accu's van onze schroefboormachine waren stuk. We zagen bij 123accu.nl dat je de accu's ook los kon kopen en dat hebben we gedaan. Ze laden snel op wat heel fijn is en ze doen het goed. Zeer tevreden!

Bedankt voor je positieve review, Jeroen. Goed om te lezen dat de accu's zo goed bevallen. Veel klusplezier! Groetjes, Kim van 123accu

Goed.

Spijtig altijd van de aparte verzendkosten altijd daarom ook een vier sterren .

prima geholpen met advies

kan niet beter

Super! Dat horen we graag. Guus! Groetjes, Kim van 123accu

Prima, voldoet volledig aan verwachting

Prima accu, tot nu toe flinke tijd uurtje of 4 zonder aan de stekker op de laptop werken.

Super dat je accu naar wens werkt, Maurice. Veel plezier ermee! Groetjes, Kim van 123accu

Goede service en de accu werkt perfect.

Nieuwe accu bestelt voor mijn amazon Fire 10 inch 7th. generatie. Accu kwam een paar dagen later. Het probleem was er om mijn tablet te openen, zodat ik de accu kon vervangen. Vergde wat tijd, maar het was de moeite waard, want de accu doet het prima. Bij het openen waarschijnlijk mijn tablet beschadigd, maar met de juiste behandeling werkt alles perfect. (Dit was dus mijn eigen schuld.) Ben zeer tevreden over deze update en kan niets slechts over de accu zelf zeggen. Groetjes, J.C.Postma

Bedankt voor je positieve review, Johannes. Goed om te lezen dat de service en accu naar wens zijn. Gelukkig werkt je tablet alsnog weer perfect! Groetjes, Kim van 123accu