Snelle levering past perfect werkt zeer goed

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.

Ontevreden over service en komt (verzend)afspraken niet na

Ik ben zeer ontevreden over de service van dit bedrijf. Ik had expliciet aangegeven dat ik de batterij dringend nodig had voor mijn vakantie en had daarom ook gekozen voor een iets duurdere verzendmethode zodat deze op tijd zou zijn, maar uit de laatste communicatie blijkt dat deze niet (op tijd) is verzonden. Hierdoor mis ik deze batterij voor mijn reis. Bovendien wordt er ten onrechte aangenomen dat ik een nieuwe klant ben, terwijl ik in het verleden al meerdere bestellingen heb geplaatst. Dit gebrek aan correcte informatie en de zeer trage verzendprocessen zijn zeer teleurstellend. Voortaan bestel ik mijn spullen ergens anders en ik adviseer anderen hetzelfde te doen.

Jammer dat het zo is gelopen, Ferry. Wij kunnen niet achterhalen wat er mis is gegaan. Zou je een e-mail kunnen toesturen naar [email protected]. Wij kijken graag met je mee of we het probleem kunnen oplossen. Groetjes, het team van 123accu.

Heel prima!

Pakket bleek onderweg beschadigd te zijn en op initiatief van post.nl terug naar afz. gestuurd. Na een mail van mijn kant aan 123accu.nl kreeg ik meteen een nieuw pakket toegestuurd, welke ik in goede orde heb ontvangen: prima service dus!

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Helen! Groetjes, het team van 123accu.

Bestelt en echt volgende dag in huis, met nog een gratis extra dingetje

Jullie komen je belofte na, ik had de volgende dag mijn accu's binnen,

Duidelijke website, makkelijk zoeken naar juiste product. Ik vindt het heel belangrijk dat een bedrijf nakomt wat ze beloven te doen en dat doen jullie. Super tevreden.

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Hans! We hopen je graag terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123accu.

zeer snelle levering

duidelijke website en snelle levering

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Jos! Groetjes, het team van 123accu.

1 dag na bestelling geleverd.Uitstekend!!!!

Fijn dat wij je zo snel verder hebben kunnen helpen, Tonny! Groetjes, het team van 123accu.

Prima service door de klantenservice

Na wat gedoe met de levering door Post NL netjes geholpen door de klantenservice. Toen de accu het niet bleek te doen ook weer fijn geholpen en hebben ze een nieuwe opgestuurd. Het heeft even geduurd door de slechte bezorgservice van post NL maar daar kunnen ze bij 123accu niks aan doen. Rekening kon on hold gezet worden zodat ik pas hoefde te betalen toen de tweede accu bezorgd was. Al met al duurde het even maar ik ervaar het contact als prettig wat ik heb gehad.

Goed om te lezen dat wij je wel snel verder hebben kunnen helpen, Inge! Een volgende keer helpen wij je graag weer verder. Groetjes, het team van 123accu.

Correcte snelle service, geen gezeur

Drie van mijn Solar-tuinlampen laden al een tijdje niet meer op, ook niet met nieuwe batterijen. Gemeld aan Leuchten-service onderdeel van 123accu.nl. Zonder gezeur kreeg ik drie nieuwe zonnekoppen gratis opgestuurd, viel net binnen de 2-jaars garantie termijn. Maar toch uitstekende service. Tuinpad weer mooi in het licht.

Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen, Jos! Groetjes, het team van 123accu.

Snel en correct.

Makkelijk zoeken, snel bestellen en vlotte levering.

Fijn dat je zo tevreden bent over onze website en service, Paul! Groetjes, het team van 123accu.

Toppie

Snelle en juiste levering

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! We hopen je graag terug te zien bij een volgende bestelling.

Aanrader

Alles naar wens en snel geleverd

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123accu.

Prima ervaring.

Uitstekende service en snelle levering.

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, Roy. Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.

Zeer klantvriendelijk.

Ik had een nieuwe batterij besteld voor mijn stofzuiger, maar doordat ik de oude batterij niet verwijderd kreeg heb ik mijn bestelling niet afgehaald en dus laten terugzenden. Na een paar mails over-en-weer heeft 123accu het bedrag dan ook netjes teruggestort naar mijn rekening. Als het goed is mag het ook gezegd, vind ik.

Bedankt voor je review, François. Fijn dat alles goed is afgerond. Groetjes, het team van 123accu.

Gemakkelijk te bestellen

Fijn dat alles naar wens is verlopen! Groetjes, het team van 123accu.

Kon direct de accu voor mijn oude laptop vinden. Niet duur en de volgende dag al in huis.

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen, Bennie. Groetjes, het team van 123accu.

Goedkoop alternatief

Veel goedkoper dan de originele accu

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Henk! We hopen je graag terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123accu.

Prima bedrijf.

De bestelling wordt snel bezorgd.

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Patricia! Groetjes, het team van 123accu.

Xxxxx

Xxxxxxxx

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, het team van 123accu.

Bestelling goed verlopen. Producten ook goed en volgende dag binnen

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, Huub. Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.

Defecte kaart vervangen

1 van de 2 aangekochte geheugenkaarten was van in het begin onbruikbaar (defect?) - na review echter probleemloos nieuw exemplaar ontvangen (deze moet ik nog testen)

Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om deze review te schrijven, Tim. Inmiddels hebben wij je ook telefonisch benaderd om het probleem met de geheugenkaart op te lossen! Een volgende keer helpen wij je graag weer verder. Groetjes, het team van 123accu.

Prima!!

kwalitatieve batterij, goede prijs en snelle levering!!!

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Guido! Groetjes, het team van 123accu.

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen, Loltje. Groetjes, het team van 123accu.

Gemak!

Uitgebreid assortiment, hoog bestelgemak en duidelijke productinformatie. Helaas zijn de verzendkosten (igv kleinere bestellingen) wat uit verhouding.

Bedankt voor de review, Rene! Fijn dat je zo tevreden bent over onze webshop. Een volgende keer helpen wij je graag weer verder. Groetjes, het team van 123accu.

Goede Accu snel geleverd koop graag bij dit bedrijf

Goede Accu snel geleverd koop graag bij dit bedrijf

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, Ton. Daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.