Goede begeleiding

Per telefoon is mij uitgelegd hoe ik de aankoop kon doen. Dit heb ik zeer prettig ervaren. Ik ga ook de inktcardryde bij u kopen.

Wat fijn om te lezen dat je het contact met onze klantenservice als zeer prettig hebt ervaren, Luppe! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123accu

Snelle en correcte levering

Snel geleverd en product voldeet aan de goede afmetingen zoals in de omschrijving staat

Bedankt voor je positieve review, Jan! Groetjes, Kim van 123accu

Snel geleverd , en de batterij werkt perfect !!!

Goed en overzichtelijk. En de accuu werkt perfect !!!

Wat fijn dat je zo tevreden bent over je bestelling, Roelof! We hopen je nog eens terug te zien. Groetjes, Kim van 123accu

wat een top service

accu besteld voor onze laptop die niet bleek te werken, binnen no-time kwam er een nieuwe accu en deze werkte naar behoren. ze reageren ontzettend snel en zeer klantvriendelijk mee denken en zorgen dat ze heel snel de problemen hebben opgelost

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, Simone. Fijn om te lezen dat het direct naar tevredenheid is opgelost! Groetjes, Kim van 123accu

Echt snel

Was makkelijk te vinden op de site en een zeer snelle levering. Egt een aanrader .

Super dat je zo tevreden bent over de website en snelle levering, Evert! Groetjes, Kim van 123accu

Waardeloos

Na een maal gebruik van mjn reciprozaag, laat accu al niet meer op. Denk dat de inkt van deze firma van betere kwaliteit is. I Update: Ben inmiddels door 123 accu benaderd en deze hebben het meer da uitstekend opgelost. Nieuwe accu werkt prima.

Top bedrijf

Zeer snelle levering Product zeer goed En de prijs is is heel redelijk Heb twee accu’s gekocht voor fastool schroef machine erg tevreden en niet te duur werkt goed

Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de accu's die je besteld hebt. Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, Kim van 123accu

Super en snel in huis

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Anouk van 123accu

de accu werkt niet goed

de accu van merk 123accu lijkt niet goed te werken voor de grasmaaier van Worx. Het lijkt alsof hij te veel energie afgeeft, geeft meer lawaai, werkt wel krachtiger. Korte duur.

1 woord: Topservice

We zijn uitermate tevreden over 123accu.nl. Een snelle levering, het juiste advies na bestelling van een fout type, correcte afhandeling van de retour, creditnota, etc. Hier kunnen menig webwinkel iets van leren. De stofzuiger werkt alweer zoals bij aankoop.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Marc. Super dat je zo tevreden bent met onze service! Groetjes, Kim van 123accu

het word perfect geregeld

Geen opmerking

Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, Maria! We zien je graag een volgende keer terug in onze webshop. Groetjes, Anouk van 123accu

Helemaal tevreden

Mijn bestelling werd tiptop verzorgd en op tijd aangeleverd. De levering voldeed helemaal aan mijn verwachtingen.

Fijn om te lezen dat de bestelling aan je verwachtingen voldoet! Bedankt voor deze 5-sterren review! Groetjes, Anouk van 123accu

Vlotte levering.

Goede vervanging voor m'n fluke scope.

Bedankt voor deze positieve beoordeling, Frans! Groetjes, Anouk van 123accu

Snelle levering, goede prijs!

Makkelijk bestelproces. Ruime keuze en snel geleverd tegen een zeer goede (goedkope) prijs!

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent! Daar doen we het voor! Groetjes, Anouk van 123accu

Best prijs voor dezelfde product

Gewoon dat. Als je vergelijk, dit is de goedekoopste winkel

Bedankt voor deze 5-sterren review, Juan! Groetjes, Anouk van 123accu

Snelle levering, alles conform verwachting

Product conform levertijd geleverd, en naar verwachting

Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, Edward! Groetjes, Anouk van 123accu

De batterijen zijn keurig afgeleverd.

Deze passen prima in de rookmelders. Hoelang ze het doen en of ze gaan lekken dat kan ik niet zeggen.

Fijn om te lezen dat de batterijen passen in de rookmelders! Groetjes, Anouk van 123accu

Snelle levering voor een aantrekkelijke prijs

Geen problemen ondervonden met levering.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Sanne van 123accu

Prima service, snelle levering

Mooie snelle levering, oplader werkt naar behoren

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Sander! Groetjes, Sanne van 123accu

Duidelijke site met juiste informatie.

Prima orderbehandeling en levering.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Sanne van 123accu

Levering vlot, website oke. Review gebedel bevalt minder. Product ronduit slecht.

De accu's (voor elektrische tandenborstel) zijn na een week of twee al niet meer voldoende om meer dan 1-2 dagen te poetsen.

Goed dat je dit kenbaar maakt. Wij bieden 100% garantie op ons 123accu huismerk. Aan de hand van deze review hebben wij contant met je opgenomen om je hierbij te helpen. Het bedrag van de accu is gecrediteerd en wordt teruggestort op je rekening. Mochten wij je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, vernemen wij dat graag. Groetjes, Sanne van 123accu

Wegens vertraging bij DPD werd mijn colis met 1 dag vertraging geleverd. 123accu contacteerde mij en besloot om mijn transportkosten terug te betalen ter commerciele titel. Bedankt voor de snelle opvolging.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opvolging, Quentin! Groetjes, Sanne van 123accu

Juiste product supersnel geleverd voor een goede prijsoede

Binnen 24 uur in huis en nergens goedkoper kunnen vinden. Top!

Nieuwe accu voor fatboy besteld,. Zeer goede prijs en snelle levering. Wij zijn dik tevreden en onse fatboy heeft weer voeding en brand als vanouds.

Wat fijn om te lezen dat alles weer als vanouds werkt! We hebben je hier graag bij geholpen. Groetjes, Sanne van 123accu

gewoon heel goed.

zeer snelle correcte levering.

Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen, Ronald! Groetjes, Sanne van 123accu