vlotte levering van een goed product

na de bestelling was de accu zeer snel geleverd; top

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Hans! We hopen je graag terug te zien bij een volgende bestelling. Groetjes, het team van 123accu.

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen, Gerrit. Groetjes, het team van 123accu.

Erg blij, 10 jaar oude laptop werkt weer!

Erg blij, 10 jaar oude laptop werkt weer!

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Groetjes, het team van 123accu.

Een vlot en accuraat afhandelen van de bestelling!

Een prima webshop waar het goed zoeken is naar de "boodschappen" en een afhandeling die accuraat en vlot was.

Fijn dat je je goede ervaring op deze manier met ons deelt, bedankt daarvoor Haijo! Groetjes, het team van 123accu.

Beter een nieuwe accu dan een goede machine afdanken

Mijn schroefboormachine werkte nog goed, maar veel minder krachtig en lang dan in het begin. Een nieuwe accu van het "eigen merk" gekocht bij 123accu. Mijn schroefboormachine is weer als nieuw. Hij heeft weer power en is onvermoeibaar. Een goede keuze!!

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, Gert! Fijn dat je apparaat weer als nieuw functioneert. Groetjes, het team van 123accu.

Gewoon goed

Accu besteld. Ging makkelijk. Bezorging snel. Accu geplaatst. Laptop doet het weer op de accu. Kosten niet te hoog.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Rein! Groetjes, het team van 123accu.

Bestelling goed maar accu slecht.

De bestelling was snel en in orde, maar helaas de accu van mij laptop die ik besteld had heeft het een paar keer goed gedaan. Daarna kreeg dus me laptop kuren, maar ik ben persoonlijk opgebeld en hebben we samen naar een oplossing gekeken. Dit is een top service meestal verwacht je dat niet van online shoppen, maar bij 123accu dus wel ik ben zeer tevreden met me overige accu's en de oplossing.

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Hassan! Groetjes, het team van 123accu.

Snel en voordelig

De speciale "Saft" batterijen die ik heb besteld waren bij een reguliere winkel meer als het dubbele van de prijs. De keuze in soorten batterijen is geweldig.

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten en de prijs hiervan, Ton, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.

Duidelijke website en goede snelle service

Ik heb een accu besteld en deze werd binnen twee dagen geleverd. De communicatie was duidelijk en goed.

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, Thomas, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.

geweldig jullie doen wat jullie beloven ,ga zo door .

ik ga zeker meer bestellen bij jullie

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Kees! We hopen je graag terug te zien bij een volgende bestelling.

Ik vond dat ik snel en verzorgd ben geholpen

Snelle en correcte manier van afhandelen van mijn bestelling.

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, Paul, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.

Doet gewoon wat het moet doen

Namens het hele team van 123accu willen wij je bedanken voor de 5* review, Mike. Groetjes, het team van 123accu.

Ik had er voor dat geld 2 verwacht

N.v.t

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Christiaan! Groetjes, het team van 123accu.

Had een accu nodig voor mijn robot stofzuiger. 1-2-3 accu heeft deze op voorraad en de volgende dag konden wij weer verder met ons leven! :-)

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent Jelmer, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.

gewoon goed

altijd netjes op tijd geleverd en goede prijs

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Chris! Groetjes, het team van 123accu.

Eenvoudige bestelprocedure Bestelling op tijd

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor, Klaas! Groetjes, het team van 123accu.

makelijk te bestellen en super snel geleverd

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Cor! We hopen je graag terug te zien bij een volgende bestelling.

Top 123 is gewoon heel goed

Goede producten goede prijs

Bedankt voor deze mooie beoordeling Gert Jan Nap! Groetjes, het team van 123accu.

Snelle levering en goede oplossing bij evt. problemen

Regelmatig besteld bij 123.inkt of hun zustermaatschappijen. Ik durf zonder problemen te bestellen, want mocht er een probleem zijn dan is er altijd een oplossing mogelijk.

Fijn dat we je weer naar tevredenheid hebben kunnen helpen Dennis! Groetjes, het team van 123accu.

Accu doet wat ie moet doen en snel geleverd

De accu van de laptop van mijn zoon ging te snel leeg. Hij was redelijk goed te vervangen (30 min prullen on de laptop zonder beschadiging open te prutsen daarna netjes dicht te maken). Alleen de duurdere laptops zijn simpel open te maken, De mindere dure studenten laptops van HP moet je voorzichtig open prullen met o.a. oude bankpas e.d.. Zie youtube

Wij willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen Wim. Groetjes, het team van 123accu.

zeer goed, vlot geleverd.

Vervangbatterij gemakkelijk gevonden in het aanbod. Besteld en betaald, vlot geleverd.

Goed te lezen dat je zo tevreden bent Leo, daar doen we het voor! Groetjes, het team van 123accu.

perfecte en vlotte afhandeling

zeer goed

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, het team van 123accu.

snel en perfect

snel geleverd en goed materiaal

Fijn dat we je snel en naar tevredenheid hebben kunnen helpen Jean Pierre! Groetjes, het team van 123accu.

Super snelle levering

Op de dag besteld, volgende dag geleverd. Dat is snel!

Goed te lezen dat je bestelling zo snel geleverd is, Joy! Tot de volgende keer. Groetjes van het webcare team

Het bestelde product werd anel geleverd. Jammer dat er ongevraagd twee pennen en een merkstift in het pakketje zaten. Dat zorgt er voor dat ik hier minder snel nog een keer bestel.

We zijn blij dat het geleverde product snel werd geleverd. Indien u in de toekomst geen attenties wenst te ontvangen, kunt u dit aangeven bij uw bestelling. We zullen hier dan rekening mee houden. Hopelijk tot een volgende keer, Anita! Groetjes van het webcare team