Alles netjes verpakt en snel geleverd. Niks op aan te merken verder.

Fijn te lezen dat alles goed is verlopen, Albert! Groetjes van het webcare team

Ik ben snel verder geholpen en kon ook snel verder.

De volgende keer bestel ik mijn batterijen hier opnieuw.

Goed te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Groetjes, Lesley van 123accu

Snelle nette levering

Snel geleverd. Goed verpakt..

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering, Ruud! We zien je graag nog eens terug. Groetjes, Lesley van 123accu

goede service

snel geleverd en goed beschermend verpakt

Fijn dat het pakket goed bij je is aangekomen Jos. Groetjes van het webcare team.

Mijn probleem binnen een dag opgelost

De oplader van mijn MacBook gaf de geest. Paniek natuurlijk, want dat kon ik niet gebruiken met een drukke week voor de boeg. Gelukkig vond ik vlot een vervangend exemplaar op 123Accu. En ook nog niet eens voor de hoofdprijs! De volgende dag al bezorgd.

Bedankt voor je mooie review Bas! Fijn dat we je zo snel hebben kunnen helpen. Groetjes van het webcare team.

Ik was verrast dat accu bijna vol was.

Door dat de accu bijna vol was, kon ik de stofzuiger die rekt gebruiken.

Wat fijn dat je zo tevreden bent, Kees. Bedankt voor je beoordeling. Groetjes van het webcare team.

Zoals het altijd zou moeten zijn.

Dat het zomaar lukt om precies het juiste te kunnen bestellen en maar eens geleverd te krijgen is een fijne ervaring

Fijn dat alles naar wens is verlopen Jacques! Een volgende keer staan we weer voor je klaar.

Snel en makkelijk

Goedkoop en goede kwaliteit.

Bedankt voor je mooie beoordeling Milan. Fijn dat je zo tevreden bent! Groetjes van het webcare team.

Prima product snelle levering.

Was snel binnen dat is een plus punt product zoal beschreven. Met andere woorden niks mis mee. Nog geen ervaring met klantenservice. Maar das dan ook weet ern goed teken. Ga zo door leer elke dag bij

Bedankt voor je review! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Een volgende keer helpen wij je graag weer verder.

Gemakkelijk te bestellen, duur te retourneren

Het bestellen is vlot gegaan en de bestelling was ook snel geleverd. Ik heb zelf een fout gemaakt bij de bestelling (geruit ipv gelijnd artikel) en wou dit retourneren. De helpdesk raadde dat echter af omdat de kosten van terugsturen voor eigen rekening zijn en bovendien moest het van België naar Nederland opgestuurd worden waardoor het waarschijnlijk niet de moeite was. Al bij al was ik dus vrij tevreden, maar deze hoge kost om te retourneren gaat me volgende keer toch even doen nadenken.

Juiste accu uitkiezen werkt perfect en snelle levering

Het uitkiezen van de juiste accu voor mijn oude schroef/boormachine werkte vlekkeloos. Je kan zowel op het type boormachine zoeken als op het type accu. Nu was ik er zeker van dat ik een accu ging bestellen die zou passen en werken in de boormachine. En dat bleek ook zo te zijn na de snelle levering. Kortom, voor herhaling vatbaar, mocht het nodig zijn.

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden over het eenvoudig vinden van de juiste artikelen! Groetjes van het webcare team!

Besteld,op voorraad, geleverd !!

NVT

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling, Roel! Groetjes van het webcare team

zeer snel geleverd

Heel vriendelijke man die het leverde

Verder geen commentaar

Bedankt voor deze mooie 5* review! Groetjes van het webcare team.

Ruim assortiment Batterijen

Goed geholpen bij mijn keuze voor de juiste oplaadbare batterijtjes en zeer snelle levering!

Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen bij het zoeken naar het juiste artikel en de levering, Jo! Wij zien je graag nog eens terug bij een volgende bestelling! Groetjes van het webcare team.

Bedankt voor je positieve review, Pier!

Snelle levering weinig plezier

De accu werd keurig volgens afspraak geleverd. Het probleem echter was dat de accu niet opgeladen werd terwijl de lader in orde is, ik wilde er graag een tweede accu bij. Geen probleem ik kon de accu retourneren en zou mijn geld terug krijgen. Wat wel lastig is is dat je zelf de verzendkosten moet betalen terwijl het product niet in orde is.

Snelle levering, goed product, werkt uitstekend.

Snelle levering, goed product, werkt uitstekend

Goede ervaring, halve ster minder voor extra prul

Helemaal goed bezorgd en goed product (accu boormachine) Alleen jammer dat je twee pennen en een deck kaarten als promomateriaal krijgt. Ik heb genoeg pennen en kaarten. Creëert weer meer afval en dat is nergens voor nodig. Lief bedoeld, maar onnodig dus

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over de levering en het product, Henrik! Wij sturen inderdaad pennen of kaarten mee met de bestelling als bedankje. Wil je ons een e-mail sturen met je klantgegevens? Dan maken wij een notitie dat deze artikelen niet meer worden meegestuurd. Groetjes van het webcare team.

Snelle en correcte levering van een zeer goed produkt.

Het is zeer makkelijk om het juiste product op te zoeken en te bestellen. Zeer vlugge reactie en snelle levering.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over snelle levering en het eenvoudig vinden van de nodige artikelen, Ivo! Daar doen we het voor. Groetjes van het webcare team.

ongevraagde mailings

ongevraagde mailings, relatief hoge verzendkosten

Makkelijk bestellen, snel binnen!

Overzichtelijk en snel.

Het was prima voor elkaar.

Het was goed verpakt in een doos.

Bedankt voor je beoordeling van een 10, Rijk! Groetjes van het webcare team.

Mega heel erg top, en lekker.

Zeer snelle levering, dit is beter als verwacht en graag wil ik snel weer zaken doen met deze mensen!

Bedankt voor je mooie cijfer, Kevin! Fijn dat alles naar wens is verlopen, wij staan een volgende keer weer voor je klaar. Groetjes van het webcare team.

Conform de hoog gespannen verwachting

Compleet tevreden

Fijn dat alles naar wens is, bedankt voor je mooie cijfer. Groetjes van het webcare team.