Overzichtelijke site en snelle levering

Heel fijne site en ik vond het gemakkelijk om alles terug te vinden. Één ding vond ik jammer en dat is dat hun keuze qua soorten producten (kleuren, thema’s) niet zo groot is.

Goed product!

Even wennen om mee te spelen. Controller wordt zwaarder, en de knoppen achterop zorgen ervoor dat je net je controller minder kan vasthouden met je hele hand. 1 avondje spelen en je bent er overigens volledig aan gewend.

Super goed

Super goed blij mee

Prima product. Snel geleverd

Snel geleverd, precies vlgs plaatje. Moeilijk op site met zoekhulpen te vinden. Site kan beter. Product naar wens

Service top

Werkt uitstekend

Incompleet maar uitstekende service

Bestelling kwam verkeerd aan gisteren. Is van morgenvroeg al keurig gecorrigeerd door Tim. Hij heeft er zelfs wat extra's bijgedaan! Uitstekende service en wat betreft de bestelling... ze scoren niet voor niets een 9.2 dus een menselijk foutje kan gebeuren, die maken we allemaal!! Bedankt consoleskins !!

Vervelend om te horen dat niet alle bestelde items zijn geleverd. Onze excuses voor het ongemak! Helaas hebben wij de aantallen over het hoofd gezien. Zal ervoor zorgen dat de ontbrekende items + wat extra’s vandaag nog zullen worden nagestuurd. Hoop je hierbij voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

In 1 woord TOP !!

Ben super blij met me nieuwe joystick , zeker een aanrader !!

Top Service en Top Joystick!

Mijn eigen joystick verstuurd en in 2 dagen een nieuwe terug gestuurd gekregen met de functies die ik erop wou hebben!

goede controller strak design

snel binnen gekregen goed verpakt

top, snelle levering

duidelijke webshop

Mooie controller ziet er goed uit!

Heel fijn goed geholpen!!!

Snelle verzending, goede producten

Nog niet eerder een controller zelf gecustomised, maar de onderdelen waren snel binnen en goed verpakt, zeker kans dat ik terugkom!

Werkt beter als verwacht

Goede snelle service

Dikke prima!

Topservice

Snelle levering en goed geholpen 1 bestelling vergeten maar ook deze is snel nageleverd

Top product

Ik heb een custom controller besteld bij julie voor mij vriendin als cadeau ben er aleen zo verliefd op geworden dan Ik er zelf ook 1 heb besteld voor mij zelf

Netjes geregeld

De eerste controller laade niet op. Deze teruggestuurd en nieuwe besteld. Deze deed het gelukkig wel. We kregen nog een mail met waarom de controller niet opladen dus het lag gelukkig niet aan ons. Wel fijn dat we die mail nog gehad hebben.

Heel snelle levering, en werkt perfect

Perfecte levering en werking van de controller.

Snel bezorgd en goede service

Had het ophalen niet goed gelezen, vervolgens de customer service een mailtje gestuurd en alles was snel geregeld. Had de volgende dag nog mijn product in huis.

Super goede kwaliteit!

Zeer tevreden over de communicatie, product is beter dan verwacht.

Niks mis mee en past perfect

Snelle en accurate levering. Prijzen marktconform.

Alles zoals omschreven en afgesproken. Super tevreden.

Het zie er heel goed uit

Over Consoleskins VOF

Consoleskins is een onderdeel van het MT-Commerce e-commerce bedrijf. Bij Consoleskins VOF kies je uit diverse producten, van controllers tot modificaties. Je krijgt altijd persoonlijk en deskundig advies. Voor vragen kun je 7 dagen per week bij onze klantenservice terecht. Via WhatsApp, maar ook makkelijk via e-mail en telefoon. Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Kies voor gemak met ‘Achteraf betalen’. Stoomloggerweg 8 - Unit 2.7 3133 KT Vlaardingen T: 085-3037866 www.consoleskins.nl