Snelle levering!

Snelle levering en blij met de controller!

Snel en correct. Top

Lekker op tijd en accuraat

ze leveren op tijd, hebben een goede klantenservice and helpen je graag zoeken naar een oplossing.. niets mis mee!! modded controler is wel een beetje duur vergeleken met Scuf... en de kwaliteit.. maar ook die doet het al een geruime tijd goed!

Ik heb een nieuwe mooie controller besteld met alles erop en eraan. Ik ben super goed geholpen vanuit Whatsapp toen ik er zelf thuis niet uit kwam. Top. Ik beveel dit zeker aan!

Ik ben super tevreden met mijn aankoop. De controler ziet er goed uit en het is een goede kwaliteit. Ook de oplaadkabel is zeer sterk. De controlerwoes die ik had bijbesteld daar paste de controler niet in en heb meteen geld terug gekregen. TOP Bedrijf

Slechte verzending

Normaal ging ik mijn controller krijgen de vrijdag dan zaterdag nu maandag en heb nog steeds geen koerier gezien. Mss eens een andere koeriersdienst pakken.

Hoi Kevin, Dank voor je review. Jammer om te horen dat je het nog niet ontvangen, maar tevens ook jammer om te lezen dat je dit aan ons toewijst. Helaas hebben wij geen enkele invloed op de snelheid waarmee zendingen worden afgeleverd. Het verschilt namelijk per zending of het snel wordt afgeleverd of dat er wellicht een vertraging plaats vindt. Graag hoor ik even jouw reactie + ordernummer, dan kijk ik even met je mee. Dan zal ik, indien nodig, een onderzoek instellen om te achterhalen waar het pakket blijft. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Prima geholpen

prima website

Mooie xbox controler shell

Keurig en op tijd geleverd. Shell voor xbox controller ziet er goed afgewerkt uit. Geleverd met schroevendraaier maar niet de tool om shell te openen (foutje?). Skin (sticker) vind ik eenmaal aangebracht er zelf echt een stuk minder fraai eruit zien (tov shell), maar is verder goed aan te brengen. Sticker zelf niks mis mee, maar zou ondanks wel wat duurder zeker kiezen voor een shell, ziet er zoveel mooier uit.

Duidelijke site. Producten zijn netjes verpakt

Site geeft alles duidelijk aan. Producten worden netjes op tijd geleverd en zijn netjes verpakt. Alleen jammer dat je een minimale besteding moet doen om een gratis verzending te krijgen.

Erg goede controller en backbuttons en snelle levering!

Erg goede controller en backbuttons en snelle levering!

Duur maar zeker de moeite waard

Ik heb inmiddels een maandje van mijn controller mogen genieten en het is een fantastische controller, prachtige skin en fijne controls! Enige nadeel dat ik zie is dat de mappable buttons er niet af kunnen dus dat je eraan moet wennen dat ze er zijn, ook als je ze niet nodig hebt. Dat went wel snel! Zeker een aanrader!!!

Very good!

Great products, quick delivery

Snelle levering en goede prijs

Geweldige

Perfecte service

Onverwacht snelle levering na 2x dagen, dinsdag besteld en donderdagochtend geleverd! Custom Controller ps5 doet wat ik ervan verwacht, topproduct. Duidelijke website en afterpay mogelijk, super!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer mooie controller & achteraf top service omdat men 2e artikel niet bij men bestelling zat.

Even wennen maar eens gewend top

Het was even wennen omdat de flippers heel gevoelig zijn ,maar eens dat je het gewend bent veel snellere reactie !!! Zeker aanbevolen voor shooting games gegarandeerde K/d stijging

vriendelijk personeel, goede kwaliteit spullen.

Snel verstuurd, artikel zoals beschreven. Kost wat, maar alles werkt naar behoren.

Ok

Levering was wel laat staat voor 14.00 besteld zelfde dag verzonden artikel stond op voorraad echter toch 4 werkdagen moeten wachten

Goede service, snel en vriendelijk! Goede kwaliteit controller en makkelijk in te stellen voor gebruik. Zeer tevreden!

Heel mooi en netjes

Prachtige nieuwe jas voor pro controller!

Top! 2 shells gekocht en ontvangen volgens afgesproken tijd. Mooi & strak te plaatsen zonder teveel moeite. Blij mee!

Goede site!

Snelle reactie per mail en snelle levering. Prima en degelijk product.

Over Consoleskins VOF

Consoleskins is een onderdeel van het MT-Commerce e-commerce bedrijf. Bij Consoleskins VOF kies je uit diverse producten, van controllers tot modificaties. Je krijgt altijd persoonlijk en deskundig advies. Voor vragen kun je 7 dagen per week bij onze klantenservice terecht. Via WhatsApp, maar ook makkelijk via e-mail en telefoon. Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Kies voor gemak met ‘Achteraf betalen’. Stoomloggerweg 8 - Unit 2.7 3133 KT Vlaardingen T: 085-3037866 www.consoleskins.nl