Top bedrijf

Heel erg vriendelijk en behulpzaam

E sport controller werkt perfect !!!

Een weekje in bezit van esport controller hij werkt perfect zoals verwacht!!!

Heel tevreden over sevice!

Vlotte vriendelijke service.

Het is veel geld, maar keurig afgeleverd

Laat ik gelijk maar met de deur in huis vallen, al deze mods zijn individueel verkrijgbaar via bijvoorbeeld Amazon. Echter dan moet je dus zelf de beslissing maken, wil ik zelf gaan lopen klooien met een controller of laat ik dat door een 3rd party doen. Ik koos voor het laatste, en in dat geval betaal je natuurlijk arbeidskosten. Ik moet zeggen dat Consoleskins een prima gemodde controller bij mij heeft afgeleverd en ik heb er inmiddels al wat uurtjes op gespeeld en het heeft mijn gameplay in ieder geval verbeterd. Met name FPS games vind ik op de originele controller slecht te doen vanwege de pre-travel op de triggers (adaptive triggers doen nog weinig in de meeste shooters) dus de hair trigger is ideaal. Eigenlijk levert Consoleskins hetzelfde wat bijvoorbeeld een Hexgaming levert zonder dan er nog een skin aan toe te voegen. Is er iets wat ik wel minder vind aan de controller? Ja, het gewicht is een stuk hoger dan een originele controller en ook de removable thumbsticks hadden van mij niet gehoeven. Het issue wat je hier namelijk mee kunt hebben is als je precision rings gebruikt van andere 3rd parties dan moet je er 2 tussen drukken ipv 1 om iets van effect te hebben. Aangezien de laagste versie van de thumbsticks alsnog hoger is dan die van een OEM controller. En removable hoeft van mij niet want als ik de stick langer wil maken kan ik altijd een kontrol freek of iets dergelijks erop zetten. En als laatste punt en die vind ik als consument toch wel belangrijk. Omdat je een custom achterkant krijgt op je controller is het niet meer na te gaan of je de oude controller van PS5 krijgt (die dus een kortere levensduur heeft qua stickdrift) of een nieuwe. Ik kon het helaas ook niet terug vinden in de verpakking wat type ze hebben gebruikt om te modden. Goed dat waren dan 3 kritische punten. Zou ik deze controller dan aanraden? Ja, als je net als ik geen zin hebt om zelf te zitten solderen en klooien met mod pakketjes, dan is dit een prima aanschaf.

De klantenservice is uitmuntend. Heeft op al mijn vragen beantwoord waardoor ik zeker meteen wist wat ik nodig had.

De max !

+ snel geleverd + mooie kwaliteitsvolle controller + mooie aanwinst voor shootergames + gratis 3 aim rings gekregen door de actie ++ En zelfs nog 2 extra sets reserve buttons voor de elite en mijn pro controller kunnen score door Consoleskins hun top service! (Nogmaals énorme bedankt @Consoleskins !)

Excellente

Équipe réactive qui a fait tout son possible pour satisfaire notre demande. Au plaisir de pouvoir refaire des affaires avec eux

Hi Maxime, Thank you for letting us know that you haven't received it so far. I can't find the complaint that you have made on the website. Have you emailed us, or send us a whatsapp message? I have checked it for you regarding the tracking link. Have you checked the track & trace also by yourself? I will send you a private mail to send you more information. But based on the tracking link, it says that you can pick it up at a store (pick-up location). Hopefully you will get it soon! With kind regards, Tim Consoleskins

eindelijk een goede controller

al een paar Nacon's gehad, maar telkens braken de knoppen er te vroeg af . En na een paar jaar nog altijd geen reserve onderdelen te verkrijgen . Nu terug een een controller van PS , maar wel een Esport Elite , en met Reserve onderdelen . Thanks Consoleskins

Snelle levering van uitstekende controller

Ik heb bij Consoleskins de CS eSports Master aangeschaft en gekozen voor de snelle levering. De volgende dag had ik de controller in mijn handen! Aangezien ik eerder ps5 controllers heb gebruikt voor mijn PC was de installatie een kwestie van plug&play, ook het aanpassen van de back-buttons gaat gemakkelijk op de controller zelf, zonder extra software. De kwaliteit van de controller zelf voelt ook erg goed waar de hairtriggers mijn game ervaring nog beter maken. De controller is wel aan de prijzige kant, vandaar een 9.

Makkelijk en snel

Makkelijk zoeken en snel geleverd

gooooood

Vraiment un très bon travail effectué par l'équipe !

Snelle bezorging

Een geweldig mooie frontplate voor mijn controller gekocht hier en deze werd uiteraard snel bezorgd.

Prettige controller maar beetje duur

De controller bevalt goed. Wel aan de dure kant

Goed en snelle levering

Duur ma super tevreden

Mooi spul

Ik ben heel tevreden over deze artikel een aanrader

Kwalitatief en snel

Ik heb een E-sports PS5 controller besteld. Prijs is lager dan andere bekende leveranciers zoals scuf/aim. Levertijd is extreem snel voor hetgeen wat ik bestel. Daarnaast oogt het zeer professioneel en is de controller duidelijk van hoge kwaliteit. Knoppen achter controller sluiten perfect aan op je vingers tijdens het spelen. Ik zou iedereen die geïnteresseerd is in een dergelijke controller deze aanraden!

Gewoon goed

Goed product.

Good service and quick to respond

Shipping costs not always updated

Snelle hulp bij alles

Ik had vragen over een bepaalde skin en die was er nog niet opgezet en hadden ze even later erop gezet

Dikke prima

Nu modden.

Het is prima

Fijne webwinkel met hele goede service

Fijne webwinkel met hele goede service met goede producten.

Uitstekend kwaliteit

Mijn console is echt uitstekend kwaliteit en had ook een snelle bezorging!

Over Consoleskins VOF

Consoleskins is een onderdeel van het MT-Commerce e-commerce bedrijf. Bij Consoleskins VOF kies je uit diverse producten, van controllers tot modificaties. Je krijgt altijd persoonlijk en deskundig advies. Voor vragen kun je 7 dagen per week bij onze klantenservice terecht. Via WhatsApp, maar ook makkelijk via e-mail en telefoon. Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Kies voor gemak met ‘Achteraf betalen’. Stoomloggerweg 8 - Unit 2.7 3133 KT Vlaardingen T: 085-3037866 www.consoleskins.nl