Uitstekend kwaliteit

Mijn console is echt uitstekend kwaliteit en had ook een snelle bezorging!

Erg goed!

Goede en snelle service. Het product heeft een goede kwaliteit.

Heerlijk

Helemaal tevreden

Op dag 1 besteld Op dag 2 bezorgd De onderdelen zien er goed uit

Het kwam de volgende dag al aan na m'n bestelling ik ben heel tevreden met wat ze me gegeven hebben 10 sterren dik verdient

Hele matige kwaliteit, skin is rondom te klein

Makkelijk te plaatsen, instructies suggereren een overmaat om met een mesje te kunnen bijsnijden. De skin is rondom is net 2 mm te klein wat dan heel raar is. De kwaliteit zelf is matig maar ziet er ok uit van afstand. Al met al een klein beetje teleurgesteld

Hoi Stephen, Dank voor je review. Vervelend om te horen dat het niet geheel naar wens is. Graag zien we een reactie tegemoet met een afbeelding van het probleem, zodat we het zo spoedig mogelijk kunnen oplossen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Amazing

Such a fast delivery, ordered it and got it the next day, wasn't expecting it to be that quick. Product is up to my expectations too !

Super goed

Super snelle en goede service. De skin was in de eerste instantie niet goed. Maar dit is super snel, makkelijk en vriendelijk opgelost.

Goede ervaring met deze verkoper, goede klantenservice

Super goed

Besteld alles netjes en redelijk snel top service

Goede snelle service!

Snel geholpen en een mooi product

Werkt goed ligt goed in de hand, Aanrader!

Goeie en mooie controllers

Alleen jammer dat ik er maar 1 binnen krijg terwijl ik er 2 bestel hoop dat dit opgelost wordt dan wil ik 5 sterren geven

Hoi Stefan, Dank voor je review. Onze excuses, daar is klaarblijkelijk wat misgegaan. We hebben vandaag direct het ontbrekende item nagestuurd. Ik zal je zo even via de persoonlijke mail jouw track & trace code toesturen :-). Met vriendelijke groeten, Tim Consoleskins

Prima skin, goede kwaliteit, maar niet heel gemakkelijk aan te brengen en sluit niet perfect aan.

De skin ziet er goed uit, heeft een goede kwaliteit en plakt goed aan de behuizing. Echter begon ik te merken met het opplakken van de skin dat het niet perfect aansluit. Had ik 1 kant perfect op de rand zitten dan verliep de andere rand toch iets scheef en vertoond een kleine witte rand van de ps5 zelf er onder. Daarnaast had het opplakken ook 25 pogingen nodig, door de vorm van de ps5 kwamen er veel luchtbellen of vouwen onder de skin en kon je weer opnieuw beginnen. Materiaal echter plakt goed en ook nog na 25 keer.

Ziet er mooi uit

Diet er mooi uit en is fijn in gebruik.

Snelle levering, product zoals verwacht

Snelle levering, product zoals verwacht . Mijn zoon is er blij mee!

Kwaliteit

Goede kwaliteit en makkelijke afhandeling!

Goed product snelle levering

Ben zeer tevreden over mijn aankoop. Ook telefonisch goed te woord gestaan. Wel een tip. Producten van de website halen die niet geleverd kunnen worden. Voorkomt verwarring en gedoe. Maar al met al heel tevreden en heerlijk gameplezier met een controler die niet iedereen heeft.

Goei controllertje

Fijne controler origineel met backpedals goeie kwaliteit.

De controller was snel in huis

Het is leuk om een persoonlijke controller te hebben zodat als je vrienden komen spelen dat je kan zeggen: “afblijven die is van mij” en dat ze dan ook nog staan te kijken van verbazing hoe mooi en speciaal die is. Ik zat een beetje te twijfelen over de prijs en heb gekeken of ik het zelf goedkoper kon doen, maar het prijsverschil was zo klein dat ik het wel waard vond. De levering was supersnel, alleen de doos van de controller was niet terug dicht geseald waardoor hij bijna uit de doos viel. Voor de rest 100 punten.

Hele goeie controller! Als ik een vraag had werd er via WhatsApp altijd op geantwoord, echt super service.

Jammer van de niet gekregen korting

Heb speciaal besteld zag dat ik aan 40euro moest zitten voor gratis verzending dus deed ik er wa bij dat ik over 40euro kwam maar blijkt dat deze alleen geld voor Nederland en niet voor belgie :( Maar de producten zijn top en een echte aanrader !!!

TOPPP

Simpel weg: top

Over Consoleskins VOF

Consoleskins is een onderdeel van het MT-Commerce e-commerce bedrijf. Bij Consoleskins VOF kies je uit diverse producten, van controllers tot modificaties. Je krijgt altijd persoonlijk en deskundig advies. Voor vragen kun je 7 dagen per week bij onze klantenservice terecht. Via WhatsApp, maar ook makkelijk via e-mail en telefoon. Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Kies voor gemak met ‘Achteraf betalen’. Stoomloggerweg 8 - Unit 2.7 3133 KT Vlaardingen T: 085-3037866 www.consoleskins.nl