Zeer goed.

Niets te melden.

probleemloos opgelost

zoals reeds hierboven vermeldt probleemloos opgelost

Tot nu toe oké

Even afwachten want afschrijving is in het najaar.

Goed en snel geregeld

Goed op de hoogte gehouden en goed geregeld

Heel snel

Zo fijn dat je zelf verder niks hoeft te doen...

100 % gelukt

Eenvoudiger kan niet.

Was niet aangekomen bij nieuwe verzekering

Dus slecht

Beste opzegger, Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met onze opzegservice. Maar vooral jammer dat FBTO heeft aangegeven dat er geen opzegging is ontvangen. Onze opzeggingen zijn gegarandeerd en we hebben ook een ontvangstbewijs van FBTO, dat deze opzegging is ontvangen op 27 februari 2024 om 11:48 uur. Wij sturen het bijbehorende rechtsgeldige document nog even separaat per email toe. Wanneer sprake is van een latere opzegging vanwege het ontkennen van de ontvangst door FBTO, dan zal de ontvangstbevestiging voldoende bewijs zijn om de verzekering alsnog op de correcte datum opgezegd te krijgen. Uiteraard kunnen wij daarbij van dienst zijn ook. Mochten er nog vragen zijn of wanneer wij kunnen helpen, dan kun je ons bereiken via ons contactformulier op https://www.opzeggen.nl/opzeggen/feedback. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

mooi flims

Mooi flims

Eenvoudig

Prima te doen

alles is goed verlopen bedankt

Makkelijk

Het opzeggen is zonder problemen vlug gelukt . Het is erg makkelijk

Niet echt gelukt

Opzeggen via jullie is niet gelukt Moest bellen met de verzekering

Beste Henk, Wat vervelend om te horen dat je nog moest bellen. We hebben geprobeerd jouw opzegging te achterhalen maar op basis van jouw e-mailadres kunnen we geen opzegging vinden. Wellicht heb je een ander e-mailadres gebruikt voor jouw opzegging. Wij zorgen ervoor dat we altijd een rechtsgeldige ontvangstbevestiging hebben van de verzekeraar. Hierdoor is de datum in de opzegbrief gegarandeerd. Het kan echter wel tot 30 dagen duren voordat de opzegging is verwerkt. Dit heeft geen gevolgen voor de opzegdatum, dit is altijd de datum in de opzegbrief. Mocht je een periode dubbel hebben betaald, dan kunnen we je uiteraard nog de ontvangstbevestiging toesturen, zodat het teveel betaalde alsnog terug kunt vragen. Wij kunnen hierbij ook helpen, in dat geval vragen we je om even contact op te nemen via https://www.opzeggen.nl/opzeggen/feedback. Met vriendelijke groet, Kees van Nuland Oprichter Opzeggen.nl

Was makkelijk

Ging goed en snel

Was goed en snel geregeld.

Ging prima kreeg bericht dat mijn contract beëindigd werd op 31 maart. Dank je wel voor de hulp

Gewoon goed !

Gewoon goed.

Snel , correct, zorgvuldig

Het is op een goede en vlotte manier geregeld.

Gied

Snel geregeld

Snel en goed geregeld

Wij vinden het erg raar dat je er voor moet betalen om iets op te zeggen

Opzeggen auto verzekering van de Hr W Bernard

Conform afspraak is alles geregeld.

conform afspraak goed geregeld.

Super makkelijk

Een makkie

is prima geregeld

op de manier is het makkelijk opzeggen

Over Greenonline

Websites: - Moneytoring.com - Opzeggen.nl - Opzeggen.be - Resilieronline.fr