Prima, bestelling was er volgende dag

Super snel en goedkoop

Zij leveren sneller dan wie dan ook. Al 2 keer meegemaakt, ongelofelijk. Daarbij zijn ze ook nog super goedkoop.

Geen probleem - Snel besteld en vlug geleverd

Prima afhandeling

Snel

Binnen de 24h geleverd.Top.

Winkel: prima. Hoesje: niet prima

Het bestelproces ging goed, maar het hoesje dat ik heb besteld is enorm onhandig. Te grote randen die net te ver over het scherm zitten waardoor vegen van de randen van je scherm niet meer mogelijk is zonder het randje van je hoes eerst op te tillen. De hoes zou ik niemand aanbevelen, ik vind het weggegooid geld.

Een geweldige plafond ventilator

Deze plafondventilator heb ik aangeschaft omdat ik deze beter werkt dan een staande ventilator, en deze past beter bij m'n interieur! Ik ben dik tevreden!

prima, snel bezorgd

Fijn dat het door de brievenbus kan. Ziet er netjes uit

Mooie hoesjes

En snelle levering.

Mooie horlogeband

Ik heb voor mijn Galaxy S4 classic een RVS horloge band besteld en deze keurig verpakt op tijd ontvangen. Tevens zat er een schakelband splitter bij om de band op mijn maat te maken. Verpakt in een luxe zakje. Prima in orde zo.

Bevredigend

Na verkeerde bestelling goede oplossing voorgedragen

Prima snelle levering

Bevalt goed goede service

fantastisch!

Ik kreeg kosteloos een nieuw hoesje toegestuurd bij een verkeerde bestelling. Ik hoefde het oude hoesje niet terug te sturen.

Heel fijn bedrijf, goed bereikbaar, correct. Afspraak word goed nagekomen.

Komt afspraak ook echt na,heel correct.

Webshop okay, gekochte product is ruk

Iets kiezen, bestellen en betalen gaat goed en snel. Helaas voldoet mijn gekozen product niet. Waardeloos ding.

Snel

Veel keuze niet duur gratis verzending en snelle levering

Goed product en snel geleverd top.

Volgens verwachting

Duidelijke website en goed te sorteren welke hoesjes passend waren voor mijn mobiel. Snelle levering.

Tot op heden de bestelling nog niet ontvangen. Zou op 17 juni bezorgd worden.

Ik wil nu geen mening geven. De bestelling zou op 17 juni bezorgd worden, maar ik heb nog niets ontvangen. Dat kan aan de bezorgdienst liggen.

is zeer goed

zeer goed en dat hoesje is de zelfde die ik ook had ik ben er super blij mee

Produkt zoals beschreven, snelle levering.

Goede service. Zeker een aanrader!

Uitmuntend

Hardstikke good...

Snelle en correcte service

slap en dunnetjes

de kleur is prima helemaal zoals op de site. De kwaliteit laat echter te wensen over. Het geheel voelt slap en dunnetjes aan, En haalt de vergelijking met de vorige beslist niet Wel een reden on extra voorzichtig te zijn met de e reader, Hoelang deze cover mee gaat zal mij benieuwen vast niet zo lang als mijn vorige ben ik bang.

Zeer snelle levering.

Goeie snelle levering

Heel tevreden

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.