Heel goed!!!!

Snel en netjes aangeleverd. Goede communicatie over bestelling en verzenden.

Wat een super snelle levering en precies wat ik verwachtte gewoon geweldig.

Eenvoudig bestellen, snel geleverd.

Eenvoudig en snel

Besteld en de volgende dag in huis. Goed product en kloppend met hoe het er op de website uitzag.

Het hoesje is perfect, ben er blij mee.

Ik ben zeer tevreden over deze webwinkel

Ik ben tevreden omdat Shop4hoesjes.nl producten leveren die aan de verwachtingen voldoen. Tevens snel geleverd, top!

Toppie

Super snelle zending , volgende dag in huis.

Snelle levering en een goede prijs/kwaliteit verhouding

Top firma keurig het gevraagde geleverd en snel

Gewoon netjes de volgende dag binnen geen overdreven verpakkingsmateriaal netje in de brievenbus zeer tevreden

tablethoes voldoet volledig aan de verwachtingen

tablethoes voldoet volledig aan de verwachtingen

Prima spul en snel geleverd.

Telefoonhoesje die vlg de winkel niet te bestellen was is gemakkelijk op de site te vinden en binnen 1 dag thuis..

Snelle levering en goede kwaliteit product

Oude telefoonhoesje kapot gegaan en op internet naar een nieuwe gezocht. Wij wilden het vrij snel hebben en kwamen shop4hoesjes tegen. Snell levering, goede prijs en kwaliteit (levensduur) moet nog blijken. Daarin zijn wij niet tot nu toe niet teleurgesteld.

goede service

hoesje paste perfect kon ik van de vorige niet zeggen die kwam van smartfoonhoesjes.nl was een hoesje voor de ifoon 6 en ik heb de SE

Goede zaak

Ik had de verkeerde hoes besteld , na 1 telefoontje en een mailtje , heb ik de goede hoes bezorgd gekregen. Nu hoop ik alleen dat de terug betaling net zo vlot gaat

Mooi hoesje en snel geleverd

Snelle levering Mooi product Niet duur

goed product snelle levering

Prachtig telefoonhoesje mat handige vakjes erin voor een leuk prijsje

Besteld, geleverd zoals gehoopt. Meer is niet nodig

Artikel voldoet aan verwachting.

prima ontvangen

zeer goed

Hoesje besteld voor oppo a91... heel snel opgetuurd en het was mooie dan de foto ! Prima service. Bedankt

Fantastische service

Vandaag besteld morgen in huis is het motto en klopt. Makkelijke bestel service en alles dik in orde.

Snelle reactie, goede prijs voor een prima produkt

Duidelijke website, overzichtelijk, goed produkt en zeer redelijke prijs. Aanbevelenswaardig

Was goed

Ik heb er een bandje besteld , en na 4 dagen nog niks. Vervolgens hebben ze een nieuwe op gestuurd en die was een dag later binnen . Top

Prima hoesje, voldoet uitstekend!

Per vergissing fout hoesje besteld, daarvoor in de plaats snel een ander wel passend hoesje ontvangen. Kortom alles is perfect verlopen.

Bestelling prima verwerkt. En keurig oo tijd afgeleverd.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.