WEERGALOOS!!

wat een fantastische service!

Samengeraapt zooitje

Ik heb een koffer met accessoires voor actioncams besteld. Het is een samengeraapt zooitje. Geleverde spullen passen niet in de koffer. Er zitten overal random uitsparingen in het foam, waar geen van de geleverde accessoires in past. Belachelijk product.

Beste Ron, Bedankt voor je beoordeling! Jammer om te horen dat de bestelling niet aan je verwachtingen voldoet. Om tot een oplossing te komen heb ik je hierover zojuist gemaild. Ik hoor via die weg graag van je, alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Meghan van Shop4.nl

Fijne site, razendsnelle bezorging!

Fijne site, razendsnelle bezorging!

Tof hoesje voor mijn kleindochtertje. Zeer snelle levering. Toppie

mooi product goede prijs, snelle levering!

Beste Arjen, Bedankt voor je beoordeling, fijn om te horen dat onze service en het product bevallen! Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kan je ons altijd contacteren! Met vriendelijke groeten, Meghan van Shop4.nl

ik ben goed geholpen om een gepaste oplossing te vinden.

Beste Benjamin, Bedankt voor je beoordeling! Ik begrijp dat je screenprotector inmiddels defect geraakt is en het hoesje al aan het verkleuren is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb je hierover dan ook een mail gestuurd om de situatie voor je op te lossen. Ik hoor graag van je, alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Meghan van Shop4.nl

Snelle levering. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Mooi hoesje van degelijk materiaal.

Snel en correct

Zoals je verwacht vandaag besteld morgen in brievenbus

Grote keus en correct uitgevoerd.

Een correcte en snelle service.

Zeer tevreden!!!

Zeer snelle levering ,keurig verpakt ,goede kwaliteit, ik kan Shop4 alleen maar aanraden!

Alles oké

Ruim assortiment, prijs/kwaliteit goed op orde, bestellen en verzending probleemloos.

Mooie site, ruime keus, snel geleverd!

De kopregel zegt het al; PRIMA !

Snelle opvolging, mooi en stevig verpakt afgeleverd.

Positief

Product is netjes en snel ontvangen

Netjes product en snel bezorgd. Ben erg tevreden.

Beste Anne-Loes, Wat een mooie beoordeling geef je ons! Fijn om te horen dat het product en onze bezorging bevallen. Hopelijk kunnen we je in de toekomst net zo goed helpen! Met vriendelijke groeten, Meghan van Shop4.nl

Accuraat en voldoet aan de verwachtingen. Prima

Prima product, evenals te correcte levering.

Prettig

Past perfect

Stalen bandje besteld voor Samsung smart watch. Snel bezorgd en past uitstekend. Erg blij mee!

GOED

Supersnelle levering

Prachtige telefoon hoesje voor een goede prijs.

Snel bezorgd

S’avonds besteld en de andere dag in huis! Topb

Product zou volgende dag geleverd worden bij bestellen voor 23.00u. Werd 3 dagen later pas geleverd.

Zie hierbove

Beste Karlijn, Bedankt voor je beoordeling! Jammer om te horen dat de hoes een vertraging opgelopen heeft: mijn excuses hiervoor! PostNL streeft ernaar alles zo snel mogelijk te bezorgen, maar een enkele keer raakt een bestelling weleens vertraagd. Ik heb je zojuist gemaild om de situatie voor je op te lossen en hoor via die weg nog graag van je! Met vriendelijke groeten, Meghan van Shop4.nl

Zeer vlot en OK

Zeer vlotte service e alles OK.

Gewoon goed!

Bandjes voor een Garmin Instinct besteld, Snel geleverd. Mooi verpakt in een linnen tasje inclusief gereedschap voor eenvoudige montage. Kwaliteit van de bandjes op het gezicht minsten zelfde kwaliteit als de originele! Gewoon goed!

Mooi hoesje

mooi hoesje , stevig en ook supersnel bezorgd !!!

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.