Tevreden ,waar voor mijn geld

Goede pas vorm van de hoes voor de i pad

Goed geregeld

Besteld voor 23:00 uur de volgende dag bezorgd.

Supersnelle levering

S avonds om half 9 besteld en de volgende dag om half 3 al binnen. Top!!

Zo tevreden als het maar kan!

Ik bestel en jullie leveren. Prima op tijd, goed verpakt en een goede kwaliteit. Ik zou zeggen tot de volgende bestelling!

Top bedrijf

Had het verkeerde telefoonhoesje besteld, hoesje teruggestuurd binnen een week had ik het goede telefoonhoesje gekregen.

Makkelijk en snelgeholpen

Goede kwaliteit hoes!

Zeer snel

Goede service maar moeten iets doen aan site werkt niet goed.2de account moeten aanmaken voor 2de pakje te bestellen

Nog steeds niks ontvangen

Na anderhalve week nog steeds niks ontvangen

Mooie hoes voor mooie prijs

Nieuwe hoes voor m'n Ipad gekocht. Wilde een mooie hoes die niet te veel kost. Ben prima geslaagd bij Shop4tablethoes.nl Mooie hoes, kleine prijs en snel geleverd!

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Bestellen ging makkelijk, keuze uit een ruim assortiment en razendsnel geleverd.

Hartstikke Goed

Net zoals ik zeg Hartstikke Goed

Mooi hoesje voldeed aan mijn verwachtingen.

Kwam 2 dagen te laat aan, maar mogelijk verlaat door drukte bij postnlco

Keurig

Volgende dag had ik het al in huis heel tevreden

Helemaal tevreden

Snelle levering en goed product

Top hoesje met toetsenbord

Snelle levering en mooi hoesje werkt goed

Verkeerde hoes, geen reactie

Mijn eigen schuld, verkeerde hoes besteld voor onze tablet. Hierover contact gezocht via chat, tot op heden geen reactie.

Beste Carlo, Bedankt voor je beoordeling op KiyOh! Wat vervelend om te horen dat de hoes niet bleek te passen. Mocht je erin geïnteresseerd zijn de hoes om te ruilen voor een passende hoes of je bestelling te annuleren, dan help ik je hier graag mee verder. Ik kan je eerdere mail aan ons niet terugvinden, daarom heb ik je hier zojuist een nieuwe mail over gestuurd. Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen! Met vriendelijke groeten, Meghan van Shop4.nl

Prima levering

Het product is van prima kwaliteit en werd, conform de afspraak, geleverd.

Een aanrader!

Prijs - kwaliteit: zeer goed Snelle levering, helemaal volgens afspraak

Alles netjes verlopen.

Product bestelt. Netjes qua status van bestelling op de hoogte gehouden. Alles netjes volgens afspraak

Mooi spul

Mooi spul, ga zeker weer bestellen. Beveel het zeker aan.

Snelle levering en goede kwaliteit!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Slecht

Zeer slecht.Het hoesje paste niet want was te klein.Ik heb het terug gestuurd en heb bij de post 8,10 euro moeten betalen en heb mijn geld van jullie nog niet gehad zoals gevraagd in mijn brief. Ja zo pluimt men een mens van 83 jaar. Stort aub mijn geld terug zoals gevraagd in mijn brief.Hiervoor bij voorbaat hartelijk dank. Van Meel Jozef

Ik ben tevreden met shop4tablethoes , ik had binnen een week mijn pakketje via de brievenbus in huis. Helaas heb ik het verkeerde hoesje besteld, maar ik kan het gratis retourneren en toch nog de goede bestellen. Ik vind het wel vreemd dat dit zelfde hoesje met dezelfde print in een iets kleinere maat bijna 3x zo duur is. Dat snap ik niet.

Makkelijk te bestellen door de goeie uitleg en binnen 1 dag binnen

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.