Helemaal top!

Mooi hoesje, nog mooier dan op de foto, fijne kwaliteit, is al het derde hoesje hiervandaan. En binnen 24 uur na bestellen zat mijn telefoon er al in! Geweldig, dikke tien!

Kobo libra hoes besteld. Volgende dag in huis. Keurig op de hoogte gehouden via de mail.

Duidelijk op mijn vraag. En het is de perfecte product. Beveel ik je aan deze webshop.

prima ervaring

alles gegaan zoals beloofd

voldoet geheel aan de verwachting

goed beschermende cover voor de iPad Air, licht van gewicht en goede stand mogelijkheden

Precies wat ik wilde. Snelle bezorging. Kortom tevreden.

Ik heb zelf het verkeerde product besteld. Binnen een paar klikken het retourneren geregeld en het juiste product besteld. De volgende dag in huis, zonder extra kosten!

Super snelle levering

Hoesje ene dag besteld en andere dag via post in huis. Sneller kan niet!!! Een hoesje heb ik verkeerd besteld en kreeg hiervoor meteen een retourlabel gemaild zodat ik het hoesje kosteloos terug kon sturen. Super geregeld.

Goede en snelle service

Snelle en goede service

Super mooi en handig laptophoes:)

Super mooi en handig laptophoes:)

Zoals het zou moeten zijn

Goeie communicatie, bestelling te volgen vanaf bestellen tot levering, snel

Ben heel tevreden

super tevreden

ben prima geholpen en erg tevreden dikke 10

men zegt wat men doet en doet wat men zegt

zeer veel geduld en ter zake deskundig

Prijs kwaliteit verhouding prima

Goede prijs kwaliteit verhouding. Glasplaat voor iPad was gescheurd. Volgende dag nieuwe in de bus! Super!

Mooi en goed

Goede service, ruime keus en snelle levering

perfect

geweldig

Ik werd prima behandeld.aan de telefoon En snelle levering en ruiling . En snel geld retour en nieuw hoesje weer binnen

De bestelde hoesjes zijn van goede kwaliteit en snel geleverd.

Veel keuze in hoesjes voor elke telefoon. Wordt snel verzonden. Ben erg blij met mijn hoesje. Hij is erg praktisch, stevig en van goede kwaliteit.

Helemaal top.

Echt een aanrader. Keurig op tijd en super netjes verpakt. Wij zijn heel erg tevreden.

Uitstekend!

Heel mooi hoesje,en sluit goed,mooie kleur!

Snelle levering, goede kwaliteit

Prima in orde.

Snelle en. Correcte levering

Snelle en correcte levering

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.