Goede service en prima kwaliteit

Onjuiste kleuraanduiding

Prima service en goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Mijn product zou licht roze zijn en werd ook in die kleur afgebeeld, maar werd geleverd in rosé goud.

Snel geleverd!

Leuk hoesje voor leuke prijs en snelle levering.

Snel. En een goed product

Zeer slechte

Het scannen van de vinger afdruk leek alsof het al een keer ergens opgeplakt is geweest en dat rondje is veel te hoog geplaatst en daardoor kan je je vingerafdruk niet gebruiken. Kon het meteen weggooien

Goed hoesje, laat alleen strepen vormen achter op scherm

Net hoesjes met functie van ontgrendeling erin. Enigste nadeel is dat de vorm van het hoesje (de strepen) op het scherm komen.

Mijn bestelling keurig dag na mijn bestelwagen bezorgd.

Hetgeen ik bestelde was correct geleverd en voldeed aan mijn verwachting.

Super snel geleverd

Goede afhandeling bestelling

Website is duidelijk. Bestelling is zonder problemen verlopen Erg fijn

Volgende dag al in huis

Het klopt, vandaag besteld morgen in huis! Genoeg keuze en makkelijk bestelproces. Gelukkig niet verplicht om een account aan te maken.

Leuke keuzes, Mooi hoesje en snel geleverd!

Snelle levering, netjes verpakt, geen verzendkosten!

Leuk artikel en prachtig verpakt en snel bezorgt. Klasse.

Super service!

Super kwaliteit! Snelle levering!

Zou pas op woensdag binnenkomen en was er zelf sneller. Gewoon top.

Alles goed

Product goed, levering goed en snel, verzendkosten prima

Top geregeld.

De hoes is top. Bestellen super makkelijk. Communicatie ook heel goed.

Goed en snel

Heel snelle en correcte levering

Echt suppertevreden! Snelle en vlotte afhandeling dikke duim omhoog voor jullie

supper

zeer snelle levering ik ben er blij mee past goed

Doen wat ze zeggen!

Snelle levertijd zoals beloofd

Ik ben zo tevreden dat ik bij een volgende bestelling zeker weer bij jullie koop.

bijna alles goed verlopen

alles ging zo ver goed alleen het betalen via ideal daar moest wel moeite aan doen om het geregeld tekrijgen, maar uit eindelijk is toch gelukt

Gewoon goed

Meteen de volgende dag zat mijn bestelling in mijn bus. De laptophoes was precies zoals op de site vermeld. What you see is what you get.

Duidelijk en snel

snelle levering en mooie kwaliteit

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.