snelle levering van besteld product

snelle levering van besteld product binnen de beloofde termijn van 1 dag. Prima product trouwens. Bedankt Grtn Frans

Super snelle levering

Een aanrader! Mijn levering was goed verzorgd en keurig verpakt. Zeer tevreden dus.

Uitstekend bedrijf , doen wat ze zeggen.

Heb een tablethoes besteld in 1 dag in huis. Prima hoes ziet er zeer fraai uit en het werkt uitstekend.

Helemaal top!

Had een nieuwe E-reader gekocht, dus nieuw hoesje nodig. Voor mijn vorige e-reader hier ook besteld want ze hebben híer zulke leuke die ik nog nergens anders gezien heb. Keuze gemaakt, besteld, betaald en.... volgende dag in huis. Echt een top webwinkel

Fantastisch.

Snel besteld en zeer snel in huis. Perfecte service.

Snel en heel netjes verpakt bezorgd door post.nl.

Ik had de verkeerde hoes besteld, moest hem omruilen, telefonisch geregeld, super fijn geholpen en Er is direkt nieuwe opgestuurd. Zeer snelle zending

Geleverd in één dag

Product is prima, levering prima, communicatie hierover prima....

Mooie hoes

Voldoet aan mijn verwachting. Super snel bezorgt

Goede kwaliteit en op tijd geleverd.

goede producten, snelle levering

Producten voldoen aan verwachting, snelle levering

alles verlopen zoals afgesproken.

Zeer snelle verzending picopello

Goede kwalietijd

Fijn bedrijf, doet wat ze beloven.

Fijn bedrijf, doet wat ze beloven.

Snelle afhandeling, duiselijke communicatie, goed verpakt van het bestelde pakket

Heel vlug en correct geleverd

super

Super snelle levering

Prettige site en zeer snelle levering. Top!

Snelle levering en goed verpakt, zodat het in de brievenbus kan.

Ik had per ongeluk een verkeerde besteld. Ik ben keurig geholpen en de dag er na had ik al een nieuwe in huis en de verkeerde mocht ik terug sturen.. keurig. Goede service

Prachtig hoesje

Helemaal volgens verwachting, en niet duur

Mooi product, snel geleverd op beloofde dag. Fijne bezorgdienst die van te voren dag en tijd aangeeft

Prima, 100% tevreden

Snelle levering en hulp bij keuze I-pad cover.

mooi hoesje en snel geleverd

ik had een verkeerd hoesje besteld. de volgende dag het juiste hoesje alsnog in huis. goede service.

Ruime keus, snelle verzending

Niet de allergoedkoopste, maar wel een ruime keus die veelal op voorraad is en dus werd mijn hoesje binnen 1 dag bezorgd.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.