Zeer handige hoes voor jongere kinderen!

"Gewoon" zoals het de bedoeling is: prima

De bestelling is afgehandeld zoals bij het artikel in het vooruitzicht werd gesteld.

verrassend

de snelheid en klantvriendelijkheid zijn uitstekend.

Top bedrijven, klasse service

Ik had een hoesje besteld maar omdat in tussentijd ik een andere telefoon had gekregen moest ikheb retourneren. Gelijk een bevestigingsmiddelen gekregen dat ik hem niet terug hoefde te sturen. Binnen 2 dagen was het bedrag teruggestort.

Makkelijk besteld en snel in huis

Makkelijk besteld en snel in huis

gewoon prima service, niets op aan te merken.

telefoonhoesje ziet er mooi uit, prima product, ben er heel blij mee.

alles goed, hoes ,maat en verbindingsdraad

lang gezocht naar verkoper die de juiste maat aan geeft, klopte allemaal

prima product

Een keurig verpakte Ipad hoes snel ontvangen

Telefonisch contact was heel goed, evenals de afhandeling. Geeft vertrouwen in deze webshop

Shop4 maakt waar wat ze belooft.

Dienstverlening, communicatie en prijs-kwaliteitverhouding van Shop4 is door mij als prima ervaren gedurende mijn eerste aankoop.Ik kom er beslist terug.

Netjes verpakt mooi hoesje

Woensdag hoesje voor mijn nieuwe telefoon besteld, donderdag in huis. Supernetjes en snel.

super

super snelle levering

Snelle levering.

Snelle levering. Alles zoals beschreven.

Gewoon goed geregeld

Wat je ziet krijg je

Lekker snel

En prima en mooi hoesje!!!

Voldoet 100 procent

Valt precies uit als verwacht!

Snel bezorgd

Mooie cover

Netjes

Er was iets mis gegaan keurig te woordt gestaan en opgelost

Het juiste bandje op tijd. Wat wil je nog meer?

Het Versa bandje van mijn vrouw was kapot. Normaal gesproken bestelde ik deze op AliExpress maar met de huidige Corona is er geen pijl op te trekken wanneer het aan komt. En met de prijzen van Shop4 heb ik daar ook niet echt meer de behoefte aan. Erg ruime keuze en binnen een werkdag in huis.

Snelle levering,goed product .niet duur

Goed verzorgd

Zowel de bestelling als de levering is prima verlopen.

Goede snelle service

Goede en snelle service

Had eerst verkeerde hoesje besteld, toen hebben ze mij prima geholpen uitzoeken. Nu een mooi hoesje voor mooie prijs. Dus zeer tevreden. Ook goede uitleg en snelle uitleg over retourneren.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.