Prima shopervaring

Goed product, scherpe prijs, snelle levering alleen een dag later dan beloofd.

Prima telefoonhoes!

Alles perfect!

Snelle service en goed product

Aanrader!

Zoals het moet

Meer dan verwacht

Ik had een nieuw bandje nodig voor mijn Garmin horloge. Ik kon niet kiezen tussen een siliconen en een metalen, dus ik heb beide besteld. Ik kreeg ze ieder in een zakje toegestuurd. En bij de metalen kreeg ik allerlei hulpmiddelen om schakeltjes te verwijderen. Top! Daar had ik niet aan gedacht, dus ik was heel blij dat het er bij zat. Enige smetje was dat PostNL er langer dan een dag over deed om het te bezorgen, maar dat kan ik shop4 niet kwalijk nemen lijkt me.

geweldig

perfecte ervaring

Snelle bezorging

Betrouwbaar

Goede kwaliteit voor prima prijs, snelle verwerking van bestelling met duidelijke communicatie. Betrouwbare webshop.

over de kwaliteit die is perfect maar de bezorging laat wat te wensen over het was een brievenbus post nou eerste dag zou ie met de post komen van 8 uur tot 18 uur geen hoesjes toen een bericht tot 22 uur in de avond maar ook niks de dag erna een bericht dat het druk was ok dat begrijp ik ook maar geen hoesjes dan de 3 e dag post geweest geen hoesjes maar om 17 uur komt er toch een postbode de hoesjes brengen ik vroeg waar komt dit vandaan oh gisteren was het druk ik kreeg niet alles mee en dit was blijven liggen dus de bezorging laat ten wensen over groeten MAT

Bestelling, levering en betaling waren top geregeld

Goed product voldeed aan de verwachtingen goede prijs en kwaliteit!

Goed snel en goedkoop

Goed snel en goedkoop

Prima hoes voor goede prijs

Geen op of aanmerkingen.

Precies vlg afspraak

Precies vlg afspraak geleverd

Snelle lever8ng can een prima product. Ben heel tevreden .

Goede kwaliteit en snelle service.

Degelijk en snel

Heel snel geleverd

Vervangend bandje besteld voor mijn Garmin Forerunner. Laat in de avond besteld, volgende dag al in huis. Erg snel. Bandje van goede kwaliteit

Mooie hoes voor weinig geld voor de iPad. Ziet er heel goed uit. Zeker waar voor je geld!

Goed product en snel geleverd!

Hoesje met koord was zorgvuldig verpakt, ziet er goed uit. Het geheel voldoet aan wat ik wenste.

Het bestelde product beantwoordde volledig aan mijn verwachting.

Ih hen een telefoonhoesje besteld. De volgende dag werd het geleverd en ik ben er zeer tevreden over.

Zeer goed ervaring

Reactivermogen en snelle levering

helemaal top

Snelle levering, duidelijke communicatie stevige hoes en volledige bescherming van mijn tablet

Super snelle levering en goed kwaliteit producten. We zijn tevreden

geweldig snelle service

wat beloofd wordt, gebeurt ook werkelijk. Vandaag besteld, morgen in huis!!!

Mooie hoes voor reader

Snel geleverd, fijne hoes, heel voordelig

Grote keuze voor een mooie prijs

Grote keuze voor een mooie prijs en snel thuisbezorgd.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.