slechte levering

In mijn vorige reactie schreef ik dat ik niet tevreden was omdat het onbreekbare glas dat ik had besteld kapot was. ze antwoordden me heel snel en zeiden dat het ze spijt en ze zullen meteen een nieuwe sturen. Dit is echt heel fijn, ik feliciteer u oprecht met het feit dat u rekening houdt met opmerkingen van klanten en oplossingsgericht handelt.

Beste Fazli, Wat vervelend dat de screenprotector kapot bij jou is bezorgd, mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je een mailtje gestuurd om dit samen op te kunnen lossen. Ik hoop van je te horen! Met vriendelijke groetjes, Anouk van Shop4 Klantenservice.

Heel tevreden

Snelle levering, mooi hoesje aan lage prijs.

Netjes verstuurd mooi artikel

Netjes verstuurd en mooi artikel

Goede service en degelijk product

Bestelling goed afgewerkt

Zoals reeds aangegeven is de bestelling van een tablethoesje naar tevredenheid afgerond.

Niets op aan te merken

Goed, en snel enprecies wat ik wilde

Snelle service voor scherpe prijs

In 1 dag bezorgd voor scherpe prijs. Hoesjes zijn prima.

Tevreden met de bestelling

Het is de eerste dat ik bij Shop4hoesjes.nl besteld. De service en de kwaliteit van mijn bestelling is netjes en goed. Het hoesje dat ik bestelde is netjes verpakt en snel bezorgd. Ik ben erg tevreden met de bestelling

super

super snel en keurig geleverd

Verkeerd hoesjes besteld super snel opgelost. Top service.

Ik had eerst een tablethoes besteld die me niet beviel. Ik kreeg mijn geld teruggestuurd en heb direct een andere betere besteld.

Correct en snelle

Snelle behandeling bestelling. Product is zijn prijs waard.

Screenprotector samsung a50

Goede screenprotector voor een mooie prijs,en snel verzonden dus snel in huis!

Prima en voordelige Ipad hoes

Hoes is stevig en degelijk

Alles perfect van begin tot eind.

Was zo maar elke webshop, makkelijk bestellen op overzichtelijke site snel leveren en geen verzendkosten.

heel correct

Voor de eerste maal besteld en heel correct. Zat de volgende dag al in de brievenbus. Mooie bandjes ook. Ik kan jullie alleen maar aanbevelen. Heel erg bedankt.

super

fijne shop koop hier vaker goede prijzen snelle levering in 1 woord super

Goed en snel contact en levering.

Mooie hoesjes!

Prima hoesjes voor weinig geld!

Nvt

Ik heb het verkeerde besteld. Wou het terug sturen maar mocht het houden met geld retour. Produkt ging binnenkort uit het assortiment. Top service dus. En geld zeer snel terug.

prima prijs, goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit

Vlotte verzending

zeer tevreden

vrijdagavond laat een hoesje besteld zondag geleverd en ondanks de prijs heel erg mee viel was de kwaliteit van het hoesje ook heel goed bedankt !!!!

Prima afhandeling van mijn bestelling.

Zeer goede kwaliteit van de bestelde tablet backcover. Zeer snelle bezorging.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.