Een mooie nieuwe passende baan gevonden.

Alles verliep soepel en snel met als resultaat een mooie nieuwe functie.

Kort maar duidelijk contact gehad met Arjan. En hierdoor een nieuwe baan. Dus heel erg bedankt hiervoor.

Het was allemaal goed geregeld en ik heb een nieuwe baan!

Supersnel met reageren, ik had in een mum van tijd een nieuwe baan!!

Onderlinge communicatie verliep prima: duidelijk en snel!

Vrijwel direct beginnen - zo snel kan het gaan

Ee reactie van WR en Arjan koppelde mij zo bij een droombedrijf. Schroom niet en reageer snel, je krijgt wat ze beloven!

Vakkundige benadering.

Heldere communicatie met een zeeg hoog professioneel gehalte heeft mij geholpen bij mijn nieuwe stap.

Goed geregeld

Het was allemaal goed geregeld en ik heb een nieuwe baan!

Zeker een aanrader, komt met leuke en goede voorstellen en een nieuwe baan is zo gevonden

Zeker een aanrader, na sollicitatie goede begeleiding en leuke en uitdagende aanbiedingen. Andere baan was zo gevonden.

Ik werd snel voorgesteld bij bedrijven en snel een gesprek.

Ik werd snel voorgesteld bij bedrijven en snel een gesprek. Er was geen gesprek met een tussenpersoon maar op afstand (vind ik heel aangenaam). Via hier heb ik ook een echte baan kunnen krijgen al die andere waren geen succes.

Proffesioneler, snel en naar volle tevredenheid!

Baan gevonden die precies bij mij past. Snel geregeld: goud!

Goede communicatie

Ik heb een goede ervaring gehad, communicatie was helder en snel. Bedrijf past goed bij mij. Arjan was zeer goed bereikbaar.

100% aanrader, hierdoor heb ik een prachtige baan gekregen!

WR heeft gezorgd dat ik een nieuwe baan heb, ik ben er blij mee. Zeker een aanrader!

Top snel en goed geregeld

Zeer goed geholpen door Arjan Sterkenburg Professioneel goed in email watss app te bereiken en snel aan een baan geholpen top bedrijf

Behulpzaam en betrouwbaar

Na mijn cv en email achtergelaten te hebben is er snel contact opgenomen en heb ik de hulp gekregen die ik nodig had. Mijn vragen werden direct beantwoord en ben uitstekend geholpen naar een nieuwe werkplek.

Uitstekende dienstverlening

Zeer vakkundig en zeer passende werving! Heel veel gehad aan WR.

Prima geholpen en boden ook alternatieve/soortgelijke banen

Fijn dat ze soortgelijke banen aanboden.

Zeer goede ervaring met WR. Snel een nieuwe baan gevonden.

Heb een zeer goede ervaring met WR. Ik heb snel een leuke nieuwe baan gevonden. Ze geven ook goede en handige tips gedurende de procedure. Zeker aan te raden!

WR is snel, direct en duidelijk.

WR heeft bij mij een erg positieve indruk achter gelaten. Arjan heeft voor mij razendsnel een baan op niveau die aansluit op mijn studie weten te vinden. Top!

Via WR ben ik aan een leuke baan gekomen!! Heel erg behulpzaam, meedenken en snel in communicatie.

Fantastisch, betrokken en staan altijd te woord!

Goede ervaring gehad met WR. Ze reageren snel en ze hebben mij goed geholpen met het vinden van een passende baan.

Fantastisch, betrokken en staan altijd te woord!