Snel en adequaat

Er wordt een passende baan gezocht. De bemiddeling is goed tussen bedrijf en kandidaat voor zowel beide partijen. Er wordt niet te veel gepusht. Erg blij met de samenwerking geweest en nu een nieuwe baan dankzij WR :)

Geweldige service - Top resultaat

De begeleiding naar mijn nieuwe baan was zo goed, alles klopte. Per 1 september ga ik daar starten. Arjan en WR bedankt, jullie zijn toppers!

WR heeft mij uitstekend geholpen naar een nieuwe baan

De communicatie met Arjan was altijd goed en snel. Direct na mijn aanmelding bij wr.nl kreeg ik een reactie. Zij wisten al snel een aantal interessante vacatures voor mij te vinden. Tijdens de solicitatie-procedure hielden ze nauw contact met me over de voortgang, en of ze iets voor me konden doen. WR heeft mij uitstekend geholpen naar een nieuwe baan. Ik kan ze daarom van harte aanraden!

WR is duidelijk, goed en geen onzin

Arjan Sterkenburg van WR is lekker kort met tekst en uitleg. Hij komt snel met juiste connecties waarvan wij nu een met een positieve match hebben. Vandaag mijn contract ondertekend en dan zo snel mogelijk starten. WR vindt ik een aanrader als je werk zoekt en geen uitzend/detachering wil doen.

Snelle en persoonlijke service!

Ik heb in een behoorlijk snelle tijd een geweldige baan aangeboden gekregen via WR. WR luisterd goed naar jouw wensen en idealen en spelen daar goed op in! Kortom een goede organisatie die precies zoekt wat JIJ wilt

Dolblij met mijn nieuwe baan!

Met dank aan Arjan Sterkenburg van WR.nl heb ik een nieuwe baan gevonden, waarmee ik zéér blij ben. Het communicatie met WR.nl alsook het verdere sollicitatieproces verliepen op rolletjes, en de contactmomenten met Arjan heb ik als prettig en persoonlijk ervaren. Naar mijn mening is WR.nl een absolute aanrader! Een dikke 10!

Dankzij WR heb ik een nieuwe baan gevonden!

Vacature gevonden bij WR, zij hebben vervolgens goed geholpen bij het sollicatie-proces!

Snelle reactie en snel een afspraak

Mijn contact met Arjan was erg fijn. Hij reageert snel en kundig en had ik ook snel een afspraak voor mijn eerste kennismaking bij een nieuwe werkgever. Hiernaast helpt hij goed met de aanbieding met je door te nemen mocht je hierover vragen hebben.

Ik heb een hele fijne samenwerking ervaren!

Top Service

Ik ben een tevreden mens, ik heb een top baan kunnen bemachtigen dankzij het doorzettingsvermogen van Arjan Sterkenburg, hij heeft mij ontzettend geholpen en een goed salaris weten af te dingen bij mij nieuwe werkgever. Het was heel moeilijk voor mij om een baan te vinden, maar nu zit ik op mijn plek. Arjan, heel veel dank voor alle moeite en de top communicatie. Groetjes, Joshua Akoy

WR heeft gezorgd dat ik een nieuwe baan heb, ik ben er blij mee.

WR heeft gezorgd dat ik een nieuwe baan heb, ik ben er blij mee. Goede communicatie en acties. Niks mis mee. Aanrader.

WR.nl Super bemiddeling voor een technische baan!

Eenvoudig en helder contact (E-mail, App, telefoon) door WR werving en selectie. Je reageert op een uitgezette vacature, je komt in contact. Zij stellen je voor doormiddel van je CV en regelen een gesprek. Wat mij betreft echt aan te raden, ik vond in korte tijd een hele mooi nieuwe werkgever! Goed geregeld!

Zeer goede begeleiding naar de beste baan

Na kort en duidelijk contact ben ik door Arjan aan een fantastisch leuke baan geholpen, met zeer net salaris. Heel erg blij mee,.. Echt top

uitstekend

Goede communicatie, zeer vriendelijk en goede tips voor je sollicitatie gesprek. Super!!

Heel erg tevreden met de service van WR.nl: echt een aanrader!

WR.nl en dan specifiek Arjan heeft mij geholpen met het vinden van een geschikte baan. Arjan was zeer betrokken en ik kon hem altijd snel bereiken. Zelfs in het weekend reageerde hij op mijn bericht. Ook heeft Arjan mij geholpen met de voorbereidingen op sollicitaties, waardoor ik zelfverzekerd was tijdens de gesprekken. Het resultaat is dat ik een baan heb gevonden die echt bij mij past. Dank daarvoor Arjan! Ik kan WR.nl aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een baan.

Het was de helpende hand tijdens het proces!

Ik ben enorm goed geholpen door Arjan! Een enorme vriendelijke man, die de hele dag door tijd maakt om je nog even gauw te bellen of te appen.. De communicatie was top! Het was een hele fijne tussenpersoon. Arjan was goed op de hoogte wat er speelde en had zelf korte lijntjes met de instantie, waardoor ik gauw wist waar ik aan toe was! Bedankt!! Ik heb the Job!

Actie reactie en een nieuwe baan

Heerlijk de lijntjes kort houden. Dank voor je hulp.

Duidelijk, realistisch, daadkrachtig, nononsens

Doen wat ze zeggen, zeggen wat ze doen. Duidelijk in communicatie, heb mij geen nr gevoeld, erg persoonlijk. Communicatie via mail, app en telefonisch. Goed bereikbaar en waren bezig met jou als persoon. Meedenken wat goed voor mij was, zonder realiteit uit het oog te verliezen. Geweldig dankbaar voor hun begeleiding en hulp bij het vinden van mijn nieuwe baan!

Alles werd goed geregeld. Ik kon zo aan de slag na mijn opzegtermijn.

WR heeft na contact met mij snel geschakeld. Een nieuwe baan was zo gevonden.

Goed geregeld en snel resultaat

Het ging zo snel. Werd direct in behandeling genomen, op de hoogte gehouden over de voortgang van zaken. Binnen een dag heb ik een baan. Aanrader!!

Uitstekende begeleiding tijdens het sollicitatietraject! Succesvol :-)

Altijd snel met updates. Goede communicatie. En voor mij heel belangrijk: goede ondersteuning tbv voorbereiding gesprekken. Alles bij elkaar: top service! Voor mij geresulteerd in een nieuwe baan.

Door WR heb ik een baan gevonden

Door WR heb ik een baan gevonden, ik ben er blij mee en zal ze zeker aanraden !

Uitstekende Service

Ik heb een baan !

Vanaf inschrijving tot aan mijn nieuwe baan alleen maar perfect geholpen en geassisteerd door deze firma.

WR heeft voor mij een passende baan gevonden. Erg blij mee!

Ook tijdens de sollicitatieprocedure blijf je in contact met WR. Ze adviseren je over arbeidsvoorwaarden en salaris en zijn op de hoogte van het gehele proces.