Prettige communicatie en goede begeleiding.

Het was voor mij de eerste keer dat ik via een tussenpersoon solliciteerde maar het is zeker niet tegen gevallen. Ik werd door Arjan goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden. Binnenkort mag ik beginnen met mij nieuwe baan.

Goede communicatie en vertrouwelijk.

Zelf heb ik niet hoeven zoeken naar een baan. Simpelweg aangemeld en criteria doorgegeven. Hierdoor heb ik een baan gevonden wat bij me past!

de bereidbaarheid om je verder te helpen

eerlijk, snel reagerend, bereidheid en klaar staan voor jouw toekomstdroom en baan te verwezenlijken

Persoonlijk en effectief

WR heeft gezorgd dat ik een nieuwe baan heb, ik ben er blij mee. Aanrader!

Eerste aanbod raak

Ik werd goed op de hoogte gehouden door Arjan tijdens het proces en het eerste aanbod was eigenlijk meteen raak. Top!

Gigantische fijne/snelle service

Wr is snel in aanpakken Duidelijk Weten wat ze doen En als doel gaan ze ervoor dat je baan aangeboden krijg. Zoals het bij mij het geval is. Alles verliep soepel en had vanaf begin al kunnen bedenken dat het goed zou aflopen door de goede hulp die ik kreeg.

Zeer goed - vriendelijk en professioneel.

Ik ben bij toeval terecht gekomen bij WR. Ik ben hierbij geholpen door Arjan Sterkenburg. De communicatie was erg goed. Ik ben hierbij nergens toe gedwongen (of dit gevoel opwekt) en er is geheel naar mijn wensen gehandeld. Weet zeker dat ik een goede en leuke baan tegemoet ga door Arjan. Raad daarom iedereen WR aan.

Via WR bij een werkgever terecht gekomen en aangenomen

Prima geregeld, korte lijnen en goede tips voor bij de eindklant. De eindklant had al eerder met succes mensen via WR aangenomen dus dat zegt ook wel hoe WR voor haar eindklanten kandidaten werft.

Ik heb het contact met WR als zeer positief ervaren.

Er wordt goed gecommuniceerd en er is altijd een terugkoppeling, waardoor je snel op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen. WR heeft gezorgd dat ik een nieuwe baan heb, ik ben er blij mee. Echt een anrader!

Het was allemaal goed geregeld. En ik heb een nieuwe baan

Het was allemaal goed geregeld. En ik heb een nieuwe baan

Een hele fijne ervaring

Wat een fijne samewerking heeft envida, duidlijke en correcte afspraken. Ik heb een hele fijne ervaring met envida. Ook werd er alle duidlijk uitgeleg

Een TOP ervaring

Ik ben zeer tevreden en heb een nieuwe uitdaging gevonden.

WR heeft gezorgd dat ik een nieuwe baan heb, ik ben er blij mee!

Door doortastend en actief optreden van WR heb ik snel de gewenste baan gevonden. Prima begeleiding gedurende het traject.

Hele goede service

Jij krijgt een hele prettig en duidelijke service. Waarbij zij snel een duidelijke contact met jou opleggen. En ze zorgen er voor dat jij snel aan een nieuwe leuke baan komt die bij jou past.

In een kort traject een top baan gevonden!

Dankzij WR heb ik in een korte tijd een nieuwe baan gevonden, zij stonden klaar voor al mijn vragen. Ik raad WR zeker aan!

Goede en duidelijke communicatie!

Tijdens het zoeken naar een baan kwam ik uit bij WR. Zei hebben mij met de juiste begeleiding en tips geholpen met het vinden van het juiste bedrijf!

goede communictatie

communicatie verliep vlot en alles werd goed uitgelegd

Goede hulp bij het vinden van een nieuwe baan!

Arjan was erg hulpvol bij het regelen van alle afspraken en het bemiddelen bij mijn nieuwe werkgever. Tevens hielp hij om mij optimaal voor te bereiden op mijn sollicitatiegesprekken,

Goed geholpen met het vinden van een baan.

WR heeft me goed geholpen met vinden van een nieuwe baan. Goede communicatie en ondersteuning van hun kant. Een aanrader.

WR is Top

Dankzij WR Werving en Selectie heb ik een topbaan gevonden. Arjan is een fijn en meedenkend persoon met een persoonlijke en snelle benadering. Verziet je van goed advies. WR is zeker een aanrader.

Op vertrouwen voorgesteld en een nieuwe baan

Ik weet niet meer of ik zelf heb gereageerd of dat ik ben benaderd. In de gekke corona tijd veel mail contact gehad en telefonisch. Voorgesteld bij een mooi bedrijf en een nieuwe baan. Ook na het akkoord blijven ze je volgen en steunen tot alles geregeld is. Top service

Goede duidelijke service

Overlegd goed tussen beide partijen, reageert snel en goed.

WR.nl heeft mij reusachtig goed en zorgvuldig geleid naar een nieuwe baan.

WR.nl heeft mij goed en zorgvuldig begeleid naar een nieuwe baan. Top! Ik ben heel tevreden over hoe de begeleiding is verlopen. Gezien de digitale tijd waarin we leven waren de persoonlijke telefonische gesprekken heel fijn en hadden deze voor mij een grote meerwaarde. Tijdens de begeleiding kon ik altijd terecht met vragen en kreeg ik bruikbare tips die ik vervolgens goed kon gebruiken in de sollicitatieprocedure. WR.nl, nogmaals bedankt voor de ondersteuning :)

Het resultaat waar ik naar zocht werd verwezenlijkt.

Ik zag de ideale vacature aangeboden door WR.nl online komen en stuurde mijn motivatie toe. Hierop kreeg ik optimistische feedback en werd doorgezet naar het bedrijf waar ik graag wilde werken. Zodoende mocht ik solliciteren, en dat verliep verrassend adequaat zonder adders onder het gras. Vanuit WR kun je ondersteuning verwachten, in het sollicitatie proces denken ze met je mee, en bieden ze net even extra faciliteiten om je sollicitatie goed te laten verlopen. Ik ben WR.nl oprecht dankbaar voor deze mogelijkheid.

Behulpzame mensen met veel kennis, ze hebben mij aan een passende baan geholpen.

Ik ben erg goed en professioneel begeleid in het sollicitatieproces door WR. Het contact is prettig en bij WR beschikken ze over veel ervaring en een goed inschattingsvermogen. Met WR was het als vers afgestudeerde niet alleen meteen raak, maar heb ik in snelvaart waardevolle kennis opgedaan over solliciteren in het algemeen. Bedankt WR!