Helemaal Top

Snelle terugkoppeling, zeer flexibel en hele vriendelijke mensen!

Snelle en geslaagde samenwerking met WR

Arjan van WR is de werving en selectieman bij uitstek, die het gelijk begrijpt wat de bedoeling is van je sollicitatieproces. Daarom kan hij telkens vlot schakelen tussen mij en zijn opdrachtgevers. Dit heeft geresulteerd in een succesvolle en geslaagde samenwerking, die soepel is verlopen. Binnen 3 weken heeft dit tot een aantrekkelijke job opgeleverd voor mij. Mochten anderen in de technische sector werkzoekend zijn, dan kan ik Arjan hiervoor zeker aanbevelen!

WR heeft voor een perfecte match gezorgd, zeer tevreden!

Het ging allemaal soepel en snel, heel goed geregeld.

Het proces verliep snel en moeiteloos

Ik heb WR als zeer positief ervaren en raad ze zeker aan.

Ik ben uitstekend geholpen !!!

WR alkmaar. Deze mensen Begrijpen je ook als je in vak jargon spreekt ! Goed geholpen En heel gelukkig met mijn nieuwe aanstelling.

Pluspunten

Prima geholpen door Arjan. Staat altijd klaar en goed bereikbaar. Veel goede communicatie mee gehad.

Pluspunten

Prima bedrijf, dealt niet in matige banen, maar gewoon fulltime banen met uitstekende arbeidsvoorwaarde en doorgroeimogelijkheden. Arjen is pro actief en staat je bij met raad en advies. Voor het gehele traject.

Pluspunten

zeer begaan met alles goede tips en zorgvuldig

geen

Pluspunten

Ben zeer goed geholpen naar het zoeken van een passende baan. Ze geven goed advies en staan altijd voor je klaar met vragen. Het is een belangrijk dat er echt naar je geluisterd wordt en begrijpen waar je op zoek naar bent. heel goed !!!!

Pluspunten

Denkt goed met je mee! En nu heb ik een nieuwe baan.

Pluspunten

Arjan Sterkenburg heeft mij goed geholpen met het maken van een keuze. Dit viel niet mee met het aanbod wat er momenteel is.

Iets meer persoonlijke aandacht.

Pluspunten

Ze nemen de alle tijd voor je. Ze weten precies wat je zoekt. Altijd bereikbaar en altijd behulpzaam. Tot slot heb ik een nieuwe baan!!! 100% aanrader!!!

Er is altijd ruimte voor verbetering zou je zeggen. Maar hierin valt weinig op te merken.

Pluspunten

Erg goede begeleiding vanuit WR om in communicatie te komen met mijn nieuwe werkgever. Door WR heb ik weer een leuke en goede baan gevonden. Ik had niet verwacht dat het allemaal zo snel geregeld zou zijn. TOP, arjan ga zo door!

Zoals jullie dit nu doen houden zo en niets veranderen.

Pluspunten

Bij ons eerste contact klikte het meteen. De tweede vacature leverde mij een heel fijne baan op !!!

Pluspunten

Arjan Sterkenburg stelde op basis van mijn situatie en werkervaring een vacature voor waar ik zelf niet direct op had gesolliciteerd. Uiteindelijk daar gesolliciteerd en een baan gevonden.

Communicatie verliep over het algemeen goed, alleen in de eindfase was er iets verwarring over hoe de communicatie moest; via het bedrijf waar gesolliciteerd was of via Arjan.

Pluspunten

Snelle reactietijd mbt ontvangst van je sollicitatiebrief. De volgorde van eerst bellen en dan een mail versturen heb ik als zeer prettig ervaren. Indien nodig helpen ze je mee om een goed gesprek te kunnen voeren. Kortom WR komt als zeer professioneel over, hier kunnen heel wat recruiter(s) van leren.

Pluspunten

Goede begeleiding, afspraken worden goed nagekomen, prettig zaken doen én ik heb een nieuwe baan

Eigenlijk niets

Pluspunten

De selectie activiteiten van WR zijn ongekend en uitermate persoonlijk. Zowel naar kandidaat als naar opdrachtgever. Korte lijnen; snelle en efficiente communicatie en vervolgstappen. Ook de begeleiding tijdens het traject is uitstekend maar niet te overdreven. 10 met een griffel..... absolute aanrader.

kan ik niet bedenken.....

Pluspunten

Het was allemaal goed geregeld en ik heb een nieuwe baan! De comminucatie met mijn contact persoon verliep erg goed en was ten alle tijden erg duidelijk. Bij vragen waren ze ook buiten kantoortijden bereikbaar en bereid je verder te helpen!

Pluspunten

Goede voorstellen van vacatures op basis van je feedback wat je interessante vacatures vindt. Goed bereikbaar voor vragen en commentaar. WR denkt met je mee over de vragen die je hebt. Fijn contact.

Ga zo door.

Pluspunten

Duidelijke comminicatie. Zoeken echt een baan die bij je past in tegenstelling tot veel andere recruiters.