Monsterset volgens afspraak geleverd

Ik ben op zoek naar een loodvervanger. Daarvoor een monsterset aangevraagd en gekregen. Nu is het alleen nog een keuze maken.

Een van de weinige die voor een goed bedrag bezorgen ,en ook snel zijn.Voldoende keuze voor een prima prijs.Heel tevreden.

bestellen, betalen, leveren, ging gewoon goed

zie hierboven

Goede producten en snelle levering

Overzichtelijke website, bestellen betalen en levering meestal volgende werkdag, zeer tevreden!!

top bedrijf

snel service niet de duurste, 10 punten.

goede service

pakket is snel op tijd bezorgd

Mooie ruime proefstukken

Net verpakt en ruime monsters, diverse testjes en proeven mee gedaan.

uitstekend

Ik ben een schutter met historische militaire zwalkruit vuurwapens. Ik moet de munitie zelf vervaardigen. want deze is niet te koop. Onderdeel daarvan maakt uit het smelten en gieten van zuiver schoon lood in een mal om kogelpunten te vervaardigen. De loodsnippers smelt ik eerst om extra te reinigen (vuil afscheppen). Dat giet ik daarna in een mal om loodbroodjes te maken. Die ik gebruik bij hersmelting voor vervaardiging van kogelpunten. Werkt prima. Goede resultaten. Kogelpunten constant van hetzelfde gewicht en kwaliteit.

bladvangers geven iets meer geurhinder

In België zijn nog niet alle huizen aangesloten op een gescheiden rioolstelsel (afvalwater / regenwater) In het geval de regenpijp met bladvanger is aangesloten op een gemengde riool geeft ze meer geurhinder dan een regenpijp zonder bladvanger. Pas na een herfstseizoen kunnen wij een duidelijke beoordeling maken. Bladvangers zijn nu geplaatst na de herfst

Zoals altijd prijs kwaliteit perfect En goed geleverd

Aankoop perfect voor ons probleem

Aankoop perfect voor de oplossing van ons probleem. goede prijs /kwaliteits verhouding.

Snelle levering en prima kwaliteit

Zakje lood snippers besteld en vlot gekregen.

Goed product,goede prijs, snel geleverd

goede ervaring

duidelijke goede webside en goede snelle levering

Het is weer een tijdje geleden maar heb goede ervaringen met het product en het bedrijf.

Uitstekende levering

S avonds besteld, de volgende dag al in huis. Snelle levering, prima prijs, keurig verpakt

hele dikke prima

dikke prima

een vertrouwd adres voor lood

Ik heb al meerdere malen besteld bij Lood.nu, en ben er iedere keer weer helemaal tevreden over: uitmuntende kwaliteit voor een scherpe prijs, en bovendien ook nog eens snel en goed verpakt geleverd. Alles wat de loodman kan verlangen!

Goed en is goed bereikbaar

Prima vlot verlopen

De perfecte oplossing voor mijn platte dak

Na jaren van ales proberen bleek de Universele Tegelbladvanger met noodoverloop de perfecte oplossing. Zelfs met de vele regen en bladval van november 2023 raakte de uitloop niet verstopt.

Prima en kreeg ze goed geplaatst

Op particuliere huis geplaatst was geen probleem.

Snelle kwalitatieve levering. Heel tevreden!

Snelle levering voor goede prijs en kwaliteit

Gewoon goed product, ideaal voor mijn verandadak, verzwaard met tegel tegen wegwaaien. Top.

Over AGS

AGS staat afgekort voor AGS Products BV. Producent/leverancier van Dakdoorvoeren, Dakgoten, Regenpijpen en aanverwante HWA producten voor het Dak. Sterk en snel in maatwerk. Zowel zetwerk als soldeer- en laswerk. Lood, Zink, Koper, Aluminium, RVS, PVC, PE, PP, u noemt het. Kennis van het vak en van het dak. Maar ook voor stralingswering, bladvangers en ballast producten. www.ags.nl Daarnaast verkopen wij onze producten via: - www.lood.nu - www.loodvervangers.nl - www.bladvangers.nl - www.dakgoot.nu - www.duivenpinnen.nu Stuk voor stuk specialist op het eigen vakgebied, door specialistisch karakter net wat overzichtelijker, maar wel met de kennis, service en ondersteuning. Aan u de keuze.