De bestelde producten voldoen aan mijn verwachting en zijn volgens afspraak keurig geleverd.

Complimenten.

Snelle leverimg en goede kwaliteit

Bladvangers (RVS) supersnel geleverd en goede kwaliteit.

Alles

Het uitzoeken van de benodigde materialen en het bestellen was eenvoudig en verliep naar wens. De aflevering duurde langer dan gebruikelijk.

Prima geregeld

Waren 2 pakketten vanwege gewicht en dat was mij niet helemaal duidelijk en had tijdstip verzet met als gevolg dat het ene pakket eerder kwam dan de andere. Uiteindelijk alles goed en snel in huis

Netjes geleverd en prima communicatie

Mijn bestelling verliep soepel en vragen worden keurig beantwoord. En de producten, tja... wat zal ik zeggen. Loodzwaar!

Perfecte oplossing voor mijn probleem

Op mijn garagedeur is regelmatig de afvoer afgesloten door blad en takjes van bomen van mijn buren. De bladvanger die geplaatst was hield behalve de bladeren en takjes ook het water tegen. Door deze bladvangers te plaatsen hebIk dat probleem niet meer. Omdat de prijs erg aantrekkelijk is heb ik er direct een aantal voor mijn woning gekocht.

Goed Goed

Na de online bestelling, het product snel geleverd in goede verpakking

Alles is prima gegaan.

Prima gegaan.

Dikke prima!

snelle levering met juiste product.

Makkelijk gevonden en prima werkbaar materiaal.

Ik was op zoek naar een mogelijkheid om mijn dakgoot te beschermen tegen grof blad etc. De goot ligt praktisch bijna onder een paar bomen, dus daar waait gedurende de seizoenen genoeg vanaf. Mooi materiaal gevonden hier met fijne mazen. Het is ook nog heel makkelijk verwerkbaar en werkt perfect! Ik ga voor de herfst nog 2 andere goten zo instaleren, dat scheelt een boel werk.

Een topproduct van Rheinzink!

Zie boven!

Hele goede bezorging

Prima sevice

Ik deed een bestelling en kreeg wat ik bestelde

Ik heb 10 kilo loodkorrels besteld, en ze zijn allemaal van ongeveer gelijke grootte.

Snel en correct

Het product beantwoordt aan wat ik ervan verwacht

snel geleverd - nog niet gebruikt

De loodslabbe was snel geleverd, maar ik heb het nog niet gebruikt. Ziet er wel goed uit.

Snelle levering goede prijs

Goed produkt

Monsterset volgens afspraak geleverd

Ik ben op zoek naar een loodvervanger. Daarvoor een monsterset aangevraagd en gekregen. Nu is het alleen nog een keuze maken.

Een van de weinige die voor een goed bedrag bezorgen ,en ook snel zijn.Voldoende keuze voor een prima prijs.Heel tevreden.

bestellen, betalen, leveren, ging gewoon goed

zie hierboven

Goede producten en snelle levering

Overzichtelijke website, bestellen betalen en levering meestal volgende werkdag, zeer tevreden!!

top bedrijf

snel service niet de duurste, 10 punten.

goede service

pakket is snel op tijd bezorgd

Mooie ruime proefstukken

Net verpakt en ruime monsters, diverse testjes en proeven mee gedaan.

Best beoordeeld uit 6 leden

- AGS - Lood.nu | 9.6

- AGS - Loodvervangers.nl | 9.4

- AGS - Bladvangers.nl | 9.2

Over AGS

AGS staat afgekort voor AGS Products BV. Producent/leverancier van Dakdoorvoeren, Dakgoten, Regenpijpen en aanverwante HWA producten voor het Dak. Sterk en snel in maatwerk. Zowel zetwerk als soldeer- en laswerk. Lood, Zink, Koper, Aluminium, RVS, PVC, PE, PP, u noemt het. Kennis van het vak en van het dak. Maar ook voor stralingswering, bladvangers en ballast producten. www.ags.nl Daarnaast verkopen wij onze producten via: - www.lood.nu - www.loodvervangers.nl - www.bladvangers.nl - www.dakgoot.nu - www.duivenpinnen.nu Stuk voor stuk specialist op het eigen vakgebied, door specialistisch karakter net wat overzichtelijker, maar wel met de kennis, service en ondersteuning. Aan u de keuze.