Je krijgt wat je beloofd wordt

Behandelingen zijn super, vooral de behandeling met retinol of de prx behandeling springt eruit voor mij. Verbluffend resultaat!

Iedere keer weer, pure verwennerij

Iedere keer weer kom ik helemaal ontspannen en met een prachtige huid weer thuis! Een genot om iedere keer weer naar Beleza Pura te mogen!

Top service!

Ik bestel hier al tijdje de voor mij bekende QMS en de levering is altijd snel maar ook altijd feestelijk vanwege de leuke proefjes die Maartje erbij stuurt. Ik vind dit een hele prettige manier van bestellen. En altijd fijne producten!! Chapeau!

Ben zeer tevreden.

Ik vind het een degelijke behandeling. De goede aanpak van de huid maakt je gemotiveerd om thuis ook goed de producten te gebruiken waardoor je resultaat boekt. De omgeving waarin Maartje werkt is rustig, wat ik fijn vind.

Echt thuis komen gevoel maar dan met de ontspanning en aandacht waar ik diep vanbinnen naar verlang.

Maartje, geeft je echt een warm welkom, eenmaal in de zeer comfortabele stoel, wordt je al verwent. Ze verteld precies wat ze gaat doen en nu ik al enkele keren ben geweest zien we onwijs goede resultaten. De producten waar Beleza Pura mee werkt passen heel goed bij de behandelingen en bij het verbeteren van mijn huid. Het is een uurtje ultiem genieten en even bijkomen van de drukte.

Heerlijk me-time moment

Mijn huid was niet gemakkelijk en ik had al veel geprobeerd. De hoop had ik eigenlijk wel een beetje opgegeven, maar dankzij de deskundigheid van Maartje en het gebruik van de fijne producten heb ik nu een stralende huid. Ik ben zeer tevreden! Ow en de korte massage op het einde is altijd een feestje :)

Fantastische service

Sinds anderhalf jaar ga ik voor gezichtsbehandelingen naar Maartje. Niet alleen krijg je deskundig advies, het is ook altijd een feestje om bij Maartje in de stoel te liggen. Ze zorgt ervoor dat je erg comfortabel ligt en dat het ook nog eens gezellig is. Van begin tot eind is een bezoek goed verzorgd. Daarnaast gebruik ik thuis de QMS deep gentle cleanser, Craith daily start tinted day cream, Craith mud’n young active clean mask en mijn favoriet van Craith: happy pore. Hier kan ik echt niet meer zonder en heeft ervoor gezorgd dat mijn huid erg vooruit is gegaan en straalt!

Heerlijke behandelingen, deskundig advies en een mooie huid

Al jaren geniet ik van de ontspannen en gezellige behandelingen van Maartje. Stap voor stap heb ik haar deskundige adviezen opgevolgd, met als resultaat een mooie huid waar ik iedere dag blij mee ben. De QMS producten zijn favoriet!

Heerlijke behandelingen en super service!

Ik kom al een aantal jaren bij Maartje. De behandelingen zijn allemaal fijn! Ik kijk er altijd naar uit en het is heerlijk ontspannen in een mooie salon! De producten voor thuis die ik bij haar koop zijn ook heel fijn en ben blij met mijn huid. Maartje geeft deskundig advies en ik hecht daar veel waarde aan. Maartje is een echte aanrader!

Verwenmoment

Iedere keer als ik bij Maartje in de stoel lig is het weer een verwenmoment. Heerlijk relaxt, fijne producten, mooie salon en Maartje weet echt wat ze doet. Mijn huid is er op vooruit gegaan. Aanrader!

uitstekend

Maartje is een allround schoonheidsspecialiste met grote kennis van haar vak, vriendelijkheid voor de klant, en super behandelingen. Een gezichtsbehandeling is pure ontspanning met als resultaat een stralende huid. Ook haar productenlijn is top. Zelf ben ik fan van QMS. Nog een grote pré: Maartje houdt haar kennis up to date en heeft geregeld een leuk nieuw product in haar assortiment.

Beste schoonheidsspecialist

Ik kom al een aantal jaren met regelmaat en veel plezier bij Beleza Pura. Mijn huid is erg gevoelig en had veel last van oneffenheden. Na een aantal behandelingen hoefde ik geen foundation meer te gebruiken omdat de oneffenheden bijna of geheel weg waren. Maartje geeft vakkundig advies welke producten te gebruiken. Er hangt een goede sfeer in de salon. De behandelingen zijn erg fijn en ontspannend.

Ontspannen en genieten; ultiem self-care moment

Behandelingen bij Maartje zijn altijd een klein feestje; het is gezellig en relaxing. Je zou bijna vergeten dat het om je huid gaat. Ik had altijd een hele droge huid in de winter en een té vette huid in de zomer. Dankzij de behandelingen bij Maartje is mijn huid gladder, rustiger en reageert niet zo heftig op het weer. Ik gebruikte elke dag foundation en voel me nu eindelijk prettig bij alleen een getinte dagcreme. De producten voor thuis maken daarbij ook écht het verschil; lokale producten met een lage ‘footprint’ die ook echt doen wat ze beloven.

Fijne behandelingen in een prachtige salon en goede uitleg over de producten.

Oprecht de allerbeste producten en behandelingen

Vroeger veel uitgeprobeerd maar nu al jaren fan van Maartje en haar producten. Ik wil niks anders meer. De behandelingen werken niet alleen top voor mijn gezicht maar zijn ook heel relax en ontspannen. Vooral de massage van Maartje na het algenmasker. Mijn favoriete behandeling is dan ook die met het algenmasker en zuurstofbehandeling. Dankjewel Maartje!

Mijn huid is redelijk onrustig de laatste tijd, mede dankzij de adviezen en behandelingen is het al een stuk beter. Ik ben nog niet waar ik wil zijn maar superfijn dat er een plan ligt om mijn huid in topconditie te krijgen!

Superfijn

Hele fijne behandeling gehad en alles wordt je heel fijn uitgelegd

Heerlijke en professionele behandeling

Neemt de tijd, legt alles uit en je voelt je daarna heerlijk ontspannen.

Luistert goed en is heel vriendelijk!

Heel fijn intakegesprek en daarna een korte maar heerlijke behandeling gehad! Ze kijkt echt met je mee naar wat goed is voor jouw huid en is voorzichtig met nieuwe producten gebruiken:)

was een geweldige ervaring

rustgevende behandeling en goede uitleg over de producten en behandeling

Uitstekend zoals altijd

Uiterst snelle levering en hartelijk dank voor de staaltjes

Luvely!!!

Luvely!!!

Heerlijk

Goede adviezen, fijne behandeling en ook nog eens gezellig

Ik kom graag bij Maartje, erg kundig én gezellig. Ze weet waar ze het over heeft, is professioneel en zorgvuldig en geeft goed advies, mijn huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien!

Super attent, vriendelijk, informatief en vlotte levering van prachtige producten!

Producten werden zeer verzorgd geleverd met lief berichtje. Uitermate hartelijk te woord gestaan.