Gewoon top!!! En prachtige producten

Maartje is kundig en eerlijk ze wil het beste vóór je huid en jou! Verheug mij altijd op de behandeling!

tevreden

mooi en met zorg verpakt, staaltjes zijn ook steeds leuk

Bestellen bij Beleza Pura is een feestje. Mooi en makkelijke website. En bezorging in een prachtig pakketje. Love it!

Fijne webshop, vlotte levering, fijne klantenservice.

Ik had nog enkele vragen over de intravital plus, Maartje heeft het goed uitgelegd. Leuke aanbieding, gelijk besteld.

Deskundig

Heerlijk om in de stoel bij Maartje te liggen en na de behandeling meteen resultaat te zien. Maartje adviseert deskundig over producten en afgestemd op de behoeften van je huid en je beurs.

Altijd persoonlijke en snelle service. Producten worden altijd zo mooi en liefdevol verstuurd. De kleine attentie en lief persoonlijke kaartje maken t compleet.

Wel goed

Ik had qms collagène system 3 steps besteld en men heeft mij de sensitive bezorgd. Prijs is wel dezelfde

Snelle bestelling snelle levering.

Top salon!

Dit is een hele goede salon. Je word hier heel fijn ontvangen. Ook de behandelingen zijn erg goed. Zeker en aanrader!

Ontspannen behandeling

Fijne behandeling gehad van Maartje! Enthousiaste dame met veel passie voor haar werk.

Geweldige service.

Ben ontzettend tevreden met de producten en service met een zeer snelle bezorging.

Gewoon super!!!

Beleza pura is een prettige plek en Maartje is eerlijk lief en kundig !!!

Een echt me time momentje sinds maanden

Heerlijk kan het iedereen aanraden. Had altijd een erg onrustige huid. Sinds ik bij Maartje kom en haar producten gebruik ziet mijn er huid er beter uit dan ooit.

Puur, eerlijk, heerlijk, heel deskundig, fijne sfeer, mooie producten/behandelingen en altijd gezellig!

Professioneel in elk opzicht!

Maartje heeft de beste salon, waar ik ooit ben geweest Altijd meedenkend en een luisterend oor voor iedereen. Ze is erg goed in wat ze doet en ik kom er graag! Goede producten en goede behandelingen!

Goed advies en snelle levering van het gestelde produkt

Goed verpakt, extraatje erbij,snelle levering.

Heerlijk

Heerlijk, ontspannend, professioneel, kundig, relax, sfeervol.

Hele fijn behandelingen en service

De behandelingen bij Beleza Pura zijn altijd heel fijn. Echt even een moment voor jezelf met hele fijne producten, heerlijk!. Maartje denkt heel goed met je mee voor het beste huidadvies op maat. Ze neemt echt de tijd voor je en de service is top! om even tijd voor jezelf te nemen. Kom heel graag in haar mooie salon!

Ontspannend

Altijd fijn als ik weer naar Maartje toe ga, met de heerlijke behandelingen van QMS en ANG.. ik zou het liefste iedere dag gaan!

Ben zeer tevreden

Zeer goede

Ik ben fan van de producten!!

Hele fijne behandeling gehad. Na 1 behandeling al resultaat. Begonnen met de fruitzuurpeeling thuis en de dagcreme met een tintje en mijn huid heeft nog nooit zo gestraald! Echt geweldig!!

Had producten online besteld van Dr Joseph, werd nog even terug gebeld om zeker te zijn of ik wel de goede producten had voor mijn type huid.

Fantastische klantvriendelijkheid

Nooit problemen gehad. Altijd meedenken als iets niet goed is gegaan met een bestelling, wat sporadisch is voorgekomen en erg klantvriendelijk is opgelost.