Liefdevol!

Liefdevolle behandeling altijd en met aandacht!

Kennis, kunde en een goed gevoel!

Het is altijd fijn om bij Maartje en Linda te komen. Ze zijn professioneel, je bent altijd welkom en ze doen hun uiterste best om je een fijne ervaring te bezorgen. Voor mij werkt dat; ik kom zeker terug!

Goed advies, mijn huid is echt vooruit gegaan.

Wat een feestje die schoonheidsbehandeling bij Beleza Pura!

Naar Maartje gaan is iedere keer weer een feestje! Heerlijk ontspannen, een heerlijke behandeling en een stralende huid!

super

goeie service vriendelijk, goed advies

Geweldige producten met een zeer goede kennis ervan!

Gehoorzaamheid, goed advies en behandelingen die de dames inzetten!

Ontspannend

Héérlijk ontspannend uurtje en mijn huid ziet er weer gezond en stralend uit!

top

service, kennis van zaken, QMS (topcrèmes en producten ) en heerlijke gezichtsbehandelingen die niet alleen mooi huidje garanderen maar ook volledige ontspanning.

De dames staan altijd voor je klaar. Zijn vakkundig en hebben plezier in hun werk

Heerlijk, gezellig en deskundig!

Heerlijk, gezellig en deskundig!

Fijne behandelingen met als resultaat een mooi huidje! Ook zijn de medewerkers erg vriendelijk.

GEWELDIG

Verfrissend

Heerlijke verwenmomentjes, vakkundige dame en goed advies!!

Zeer prettig en kundig!

Erg nette salon, waar je goed en vakkundig wordt geholpen.

Altijd super fijn bij lieve Maartje!

Altijd super fijn bij lieve Maartje

Maartje is een vakvrouw!

Maartje is een vakvrouw!

Zooooo relaxed

Iedere keer weer is het mijn ultieme “Me time” momentje waar ik naar toe leef, om daarna weer helemaal fris, fruitig en relaxed mijn drukke leventje weer in kan! Een must voor iedere mama (en papa ;))

Amazing!

Goede service goede behandeling en altijd een luisterend oor! Super Geweldig!

Totale ontspanning en verwennerij!

Professionele en heerlijke behandeling. Ik kom al een tijdje bij Beleza Pura en het doet mij en mijn huid heel erg goed!

Heerlijk serum

Net ontvangen dus nog iets te vroeg om te zeggen maar het voelt goed op de huid. Wel een erg klein flesje. Wel lief: Ik werd gebeld na mijn bestelling dat er nu een aanbieding was met gratis oogmasker. Die heb ik vervolgens gekregen.

Het voelt fris maar geen zichtbaar resultaat

Het serum voelt fris op je huid en er lijkt iets meer stevigheid te zijn. Maar verder ervaar ik weinig verschil. Wellicht op langere termijn. Vooralsnog vind ik om deze reden de prijs aan de hoge kant.

Hoi Renee! Bedankt voor je review. Je bent als ik het goed zie pas een paar dagen het serum aan het gebruiken. Mag ik vragen op welke manier je het inzet, we helpen je graag! Fijne avond, Maartje | My Glowing Skin

Super!Professioneel advies,snelle service,mooi verpakt met een lief kaartje erbij.Helemaal top!!

Top! Met een heel tevreden gevoel naar huis!

Vriendelijkheid en professionaliteit gaan op een perfecte manier hand in hand. Van begin tot einde volle aandacht voor ‘de klant’.

Vakkundig, snel en elegant❣️

Prima❣️