Uitsteke d

Heb al jaren internet en tv, nooit problemen en goede prijs

Beste Hessel, Bedankt voor uw postieve en eerlijke review hier zijn wij echt heel blij mee! Wij wensen u een prettige dag toe. Op naar nog meer mooie jaren! Met vriendelijke groet, Budget Alles-In-1

Aansluiting vertraagd met een maand!

Helaas is er een kpn monteur op mijn adres langsgekomen en onverrichter zake weggegaan. Deze monteur had of niet het juiste adres of geen telefoonnummer van mij. Helaas. Reeds poging, kpn komt en helaas.. er moet weer een monteur komen. Al met al was er spoed beloofd en nogsteeds geen alles in 1, we zijn een maand verder. Ik heb netjes betaald, maar helaas nog niets. Het is zo extreem, dat mijn internet bundel van huidige provider helemaal leeg, dat ik mijn nieuwe budget nummer maanden eerder heb moeten activeren om nog überhaupt iets van internet thuis te kunnen ontvangen.

Goed en behulpzaam personeel

radicale behandeling

Goedemorgen John, Bedankt voor u postieve en eerlijk review hier zijn wij echt heel blij mee! Wij wensen u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1.

Ik krijg binnenkort op advies van mijn broer 15 euro vriendenvoordeel; en hij ook. Daar kijken we me

Ik zit al heel lang bij Simpel, maar heb altijd problemen met Wifl, en moest soms gedwongen Mobiele gegevens (4G) aan doen. Ik moest daardoor 3 weken geleden 240 euro betalen, en 2 weken geleden ook nog eens 280 euro betalen. Ik hoop dat het bij Budget Mobiel probleemloos zal verlopen. Ik krijg binnenkort op advies van mijn broer ook 15 euro vriendenvoordeel omdat ik ben overgestapt; en hij ook. Daar kijken we ook met een blij gevoel naar uit!

Hi Sita, Wat leuk dat je klant bij ons bent geworden. Mocht u vragen hebben of problemen ervaren met je abonnement mag je altijd even contact opnemen met de klantenservice. Bedankt voor je mooie review! Wij waarderen dit enorm 😊 Groet, Anouck Budget Mobiel

Redelijke goede service bij het installeren

Hoewel het chatten niet goed verliep is na lang wachten op een telefoon verbinding het installeren voldoende ondersteuning geweest.

Goedemorgen Minke, Bedankt voor deze eerlijke en positieve review, hier zijn wij ontzettend blij mee! Wel vervelend dat het chatten niet goed is verlopen, hier werken wij hard aan. Fijn dat het later telefonisch is opgelost. Wij wensen u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1.

Gebruikersvriendelijk

Eenvoudig en goede prijs

Hi Pieter, Bedankt voor je mooie review! Wij waarderen dit enorm 😊 Groet, Anouck Budget Mobiel

Tot nu toe vindt ik Budget alles in 1 geweldig. Opnemen. terug kijken . het gaat allemaal super.

Goedemorgen Fred, Ontzettend bedankt voor deze postieve review en wat fijn dat u het allemaal super vind! Wij zijn erg blij om dit te lezen en wensen u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1.

Efficient geregeld, duidelijke voorwaarden en afspraken

Via vergelijkingssite gecontracteerd boden ze voor mij de beste optie. Correspondentie verloopt erg efficiënt, snel en duidelijk. Verheug me om hier een jaar van te genieten

Hi Rob, zeer bedankt voor jouw positieve review en welkom bij Budget Energie! :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Goedemiddag M, O, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent, wij zijn ontzettend blij met deze review. Bedankt! Wij wensen u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Alles-In-1.

goed advies met resultaat.

Duidelijk advies en afspraken waar je geen omkijken meer aan hebt.

Hartstikke bedankt voor jouw positieve review Toni! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Beste Jaap, Bedankt voor de positieve review. Dat zien wij graag! Nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Denken meestal goed mee.

Super bedankt voor jouw positieve review Piet! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

attent en goede verwerking van de vragen

Zeer bedankt voor jouw positieve review Cor! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Klasse!

Lekker snel en duidelijk.

Zeer bedankt voor jouw positieve review Jan! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Hi Samira, Bedankt voor je mooie review! Wij waarderen dit enorm 😊 Groet, Ruby Budget Mobiel

Als er wat is kun je bellen. Er wordt serieus naar een oplossing gekeken.

Nu al wat langer met meerdere abbonnementen bij budget. Ze maken waar wat ze zeggen. Personeel is prima en altijd bereik want via kpn. Er zijn partijen die duurder zijn, instabielere netwerken hebben en de service niet voor mekaar hebben. Dit is bij budget tot dusver niet aan de hand.

Hi Gert, Dankjewel voor je mooie 5 sterren review! Wij waarderen het enorm dat je zo positief bent over Budget Mobiel als provider. 😊 Groet, Ruby Budget Mobiel

Super goed geholpen!

Hele nette meiden aan de telefoon gehad die mij heel netjes hebben geholpen

Beste Ali, Bedankt voor je vriendelijke woorden! We streven er altijd naar om uitstekende service te bieden aan al onze klanten, en het doet ons goed om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Heldere uitleg bij vragen, geduldig en vriendelijk.

Goede uitleg bij vragen en geduldig bij vragen.

Hoi Helga, Wat goed om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad! Wij willen je bedanken voor de review! Groetjes, Kelly Budget Mobiel

Werkt uitstekend

Buiten gewoon goed ,,tot nu toe

Hoi Jan, Wat goed om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor de review! Groetjes, Kelly Budget Mobiel

Keurig geholpen.

Aardige medewerker. Laat je uitpraten en geeft uitleg.

Hoi Suus, Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Wij bedanken je voor je review! Groetjes, Kelly Budget Mobiel

Ik heb eigenlijk niet meer te schrijven dan het woord 'perfect'. Betrouwbare levering, maandelijkse duidelijke overzichten en relativ normale kostensituatie. Dus perfect!

Hartstikke bedankt voor jouw positieve review Peter! Hier doen we het voor :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Duidelijkheid

Zeer bedankt voor jouw positieve review Willem! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Goed geregeld

Goed geregeld

Hoi Andre, Wat top om te horen dat je onze service goed hebt ervaren en bedankt voor je positieve review😊 Groetjes, Anna Budget Mobiel

Nieuwe tv ontvanger ontvangen en hoera tv doet het weer Was toch de oude arris kapot

Goedemorgen Peter, Wat fijn om te lezen dat u tv het weer doet met de nieuwe tv ontvanger! En ontzettend bedankt voor deze positieve review hier zijn wij super blij mee. Prettige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Budget Thuis.

Tot nog toe erg tevreden

Tot nog toe erg tevreden

Goedemorgen Patrick, Ontzettend bedankt voor deze positieve review, wij zijn erg blij om dit te lezen! Wij wensen je een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1.