ontzettend slechte klantenservice

ik had bij het beginnen met Budget energie en internet en tv, steeds geen aansluiting en het duurde 2 weken ! voor ik internet en tv had, en moest voor 2 monteurs betalen :ik zat met kerst En Oude en Nieuw helemaal alleen. en kon niemand bereiken. en nu weer steeds kan je niet eens een mailtje sturen over hun eigen fouten!. en ze geven ook graag te weinig informatie. en je maandbedrag wordt ook steeds niet genoemd in mails. en nu dit weer :Mijn daluren is de prijs per KW. nog duurder dan normaal overdag. weer geen uitleg!. En men dwingt mij dat ik moet bellen maar mijn ervaringen zijn heel slecht. Je zit zo een uur.en dan heb je nog niks bereikt. Dus neem geen contract met hun. eerlijk waar

Hi, bedankt dat je de tijd genomen hebt om een review achter te laten. Om tot een oplossing te komen kijken we graag samen met je mee. Zou je ons een bericht willen sturen met je privégegevens. Met vriendelijke groet, Budget Thuis Webcare.

Altijd goede ontvangst

Jammer dat er in het buitenland beperkingen zijn zelfs met een onbeperkt abonnement

Beste G, Bedankt voor je review. Helaas zijn de kosten in het buitenland een stuk duurder dan in Nederland zelf en is het niet mogelijk om dezelfde onbeperkte bundels te bieden buiten Nederland. Omdat we niet willen dat klanten zonder zitten, krijgt wel iedereen met een onbeperkte bundel 21GB per maand om in Europa te besteden. Voor meer informatie over onze buitenlandbeleid raad ik je aan onze fair use policy te raadplegen: https://www.budgetthuis.nl/mobiel/fair-use-policy Met vriendelijke groet, Anna Budget Mobiel

Zeer slecht!!!

Heb een onbeperkt abbonoment, zodra me 4 gig op is, moet ik bundel sms’en naar 7171. Maar het wordt pas de volgende dag verwerkt (12 uren). Toen ik iemand te spreken kreeg was het verhaal dat het aan mij ligt en dat ik teveel sms’jes stuurde. En het ook kan zijn dat het een half uur duurt voordat het verwerkt wordt. In verband met de drukte. Onbeperkt is niet onbeperkt, is schijn!!! Geld van me rekening halen gaat wel GESMEERD!!!! Slechte verbinding op heel veel plekken.

Beste H, Wat vervelend om te horen dat u onze onbeperkte service zo heeft ervaren. Ik zal contact met u opnemen met wat meer uitleg. Voor vragen over onze bundels kunt u altijd onze fair use policy raadplegen: https://www.budgetthuis.nl/mobiel/fair-use-policy Met vriendelijke groet, Anna Budget Mobiel

Dik tevreden

Hi Ad, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service :) Groetjes, Ruby Budget Mobiel

Beste Fabio, Jammer om te zien dat u niet tevreden bent met Budget Mobiel. Mocht u ergens tegen aanlopen kijken wij graag met u mee. U kunt telefonisch contact opnemen via 020 205 55 55 of via onze livechat. Met vriendelijke groet, Ruby Budget Mobiel

veel storing op de tv

heel vaak valyt het beeld uit en dan steeds foutmelding terwijl alles er goed aan zit , we balen ervan

tot nu toe goed

ik heb pas een abonnement bij budget mobiel.

Beste Johannes, welkom bij Budget mobiel en wat fijn dat alles tot nu toe goed is verlopen! We waarderen je review :) Groetjes, Anouck Budget mobiel

Ontvangst niet zo goed

Ontvangst is bijna niet te krijgen bij ons op de camping, heel slecht ontvangst meer niet dan wel. Zou graag zien dat er ontvanger dichterbij komt "camping Polsmaten in Nunspeet"

Beste Petra, Wat vervelend dat je problemen ervaart met je ontvangst! Je mag contact opnemen met onze klantenservice dan kijken we graag even mee :) Met vriendelijke groet, Anouck Budget mobiel

Elke maand een overzicht mbt de energiekosten. . Duidelijk en overzichtelijk.

Fijne leverancier. Altijd overzicht met het maandrapport. Teruglevering duidelijk verrekend in het overzicht tegen relevante tarieven

(Nog) geen enkele negatieve ervaring

Vast contract voor 3 jaar. Duidelijke tarieven (wel hoog maar dat geldt ook voor de andere leveranciers) Dagelijks inzicht in verbruik via app (duidelijk) en goede uitgebreide jaarnota. Of ik na dit jaar blijf is afhankelijk van hoe ze om gaan met de salderingsregeling en de andere tarieven voor zonnepanelen bezitters.

Dank voor de mooie review, Eric :) Daar zijn we blij mee! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Beter

Ik misse imanden om vragen of inf.Bij klantenservice Groetjes M.A.Rodrigues

Dank voor je review! Mochten we je alsnog ergens mee kunnen helpen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via https://www.budgetthuis.nl/energie/klantenservice of telefonisch via 020-2055555. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

matig

Mijn Energieverbruik in mijn aansluiting in Vlissingen is al weken niet zichtbaar. Ook mijn maandoverzicht van februari/maart is mij niet toegezonden. Een chat eindigt meestal in: ik begrijp uw vraag niet of: vul uw meterstanden in. Cees Maas

Hoi Cees, Dank voor de review. Vervelend dat je geen inzicht hebt in je verbruik. Ik wil je vragen om contact op te nemen via de opties op https://www.budgetthuis.nl/energie/klantenservice. Telefonisch kun je ons bereiken via 020-2055555, op werkdagen van 9.00 tot 16.00 uur. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

ikbbbbbbbbb

Dank voor de prachtige score, Hein! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Goede service en goedkoop.

Ik was overgestapt naar een andere provider, maar merkte eigenlijk al direct dat ik daar veel minder goed zat. Slecht bereik en ik kon niet bellen en internetten tegelijkertijd. Ben meteen weer teruggegaan hierheen. Als iets goed is, waarom zou je het veranderen denk ik inmiddels.

Hi Remmet, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Budget Mobiel en dat je weer terug bent bij ons! 🙌 Groetjes, Anouck Budget Mobiel

nooit problemen met de ontvangst

reclame vond ik vervelend tussen de nieuws berichtjes door

Hi Coby, Goed om te horen dat je altijd goed ontvangst hebt met ons als provider! Groetjes, Ruby Budget Mobiel

Hi Rick, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Budget Mobiel! 🙌 Groetjes, Ruby Budget Mobiel

Weet ik nog niet heb hem pas één week.

Weet ik nog niet heb hem nog pas één week.

Hi Jacques, Dankjewel voor je mooie review en welkom bij Budget Mobiel! 😊 Groetjes, Ruby Budget Mobiel

goede maatschappij

al jaren lid geen problemen

Goed energie

Goed rnergie

Van de week gebeld voor een éxtra tv kastje de volgende dag al thuis super

Goedemiddag Diana, Bedankt voor je compliment, fijn om te horen dat dat snel ging! :) Fijne dag nog. Groetjes, Budget Alles-In-1

Wisselend heel goed en ook een keer slecht

Meestal krijg ik een adequaat en vriendelijk advies, maar eenmaal ging het helemaal de fout in.

Beste Antoinette, Fijn om te horen dat u meestal adequaat en vriendelijk advies krijgt, wel vinden wij het jammer om te horen dat het een keer fout ging. We kijken daarom graag mee naar wat er toen aan de hand was. Zou u ons op Facebook of Instagram een berichtje willen versturen met uw gegevens, dan kijken we even mee. Alvast bedankt! Groetjes, Budget-Alles-In-1

ben zeer tevreden

Ik ben gewoon tevreden. Mijn ervaring is goed.

Beste Riet, Bedankt voor de complimenten, fijn dat u tevreden bent! Fijne dag nog, Budget-Alles-In-1

Budget energie is voor ons de beste energie leverancier

Vanaf het eerste moment ervaren wij dat Budget energie doet wat er wordt gevraagd dus TOP

top

gewoon goed

Hi c, Dankjewel voor je mooie review! 😊 Groetjes, Ruby Budget Mobiel

Everything is friendly and online

I started with Budget Energy based on ex-tenant recommendations and was surprised at how smoothly it goes with communications!