dramatisch

5 dagen achter elkaar gebeld, omdat ik mijn verbruiksoverzicht niet kan inzien in "mijn Budget". 5 x kreeg ik hetzelfde antwoord dat ik even in de wacht ben gezet wordt en daar komt dan uit dat ze de IT afdeling de opdracht hebben gegeven dat die het in orde gemaakt wordt. Ik moet dan even wachten en dan moeten de standen zichtbaar zijn. En 5 x is het probleem niet opgelost. Ik heb dit bij vorige nog nergens zo slecht meegemaakt. en bij alle leveranciers heb ik echt alles per dag, maand, jaar kunnen volgen. Ik krijg ook niet echt iemand aan de lijn die hiervoor verantwoordelijk is . Uitermate frustrerend! Ik ben er echt helemaal klaar mee....

Eigenlijk beter dan KPN

Alleen de installatie was niet volgens mijn verwachtingen. De ZZP-er, die blijkbaar door Budgetthuis was ingeschakeld, was slechts bezig om zijn producten te verkopen. Ook niet representatief. Ik heb hem daarna snel mijn huis uitgezet. Niet meer deze mensen inschakelen graag. TV kastje werkt beter dan die van de kpn.

Te mooi om waar te zijn

Van een jaar geen problemen naar een maand vol elende. Ik probeer het nu al een maand op te zeggen waaruit blijkt dat het verkeerd staat in het systeem. Blijkbaar is er nooit geld afgeschreven, nu verwachten ze in 1x dat ik alles betaal en is het nog steeds niet opgezegd,

Slechte service

Wij hebben al een week geen internet en de monteur komt pas volgende week. Dat betekent 10 dagen zonder internet en tv.

Nooit problemen tot nu toe

Goedkoop en snel internet + tv

Goedkoop en snel internet + tv

problem solved

I reported a bad internet connection. Immediately they took the measurement and order a new modem for me.

telefoon werkt nog steeds niet

Nu al bijna 2 weken in afwachting van een vatse telefoonverbinding. Mijn ouders zijn hier afhankelijk af en niet digitaal vaardig om het eventueel met een mobiel op te lossen. Ze lopen risico doordat bij nood er geen direct contact met art of andere hulp mogelijk is. Helpdesk is aardig en begrijpt de situatie, we hebben met voorrang een instalateur op bezoek gehad maar die weet het ook niet!! Voor mijn ouders vreselijk en voor mij een grote zorg. Noodkreet!!

Eind goed al goed

We kregen WiFi niet aan de praat maar een medewerker van Budget thuis gaf goede uitleg en toen werkte het. Vervolgens wat gerommeld met Google Home en het aansluiten van de printer maar ook dat is na wat zoekwerk gelukt Nu werkt alles prima.

Prima geholpen.

Het internet werkte niet meer. Gemeld en binnen 2 dagen een nieuw modem gekregen. Daar bleek het niet aan te liggen, dus er moest een monteur bij komen. Deze monteur heeft het euvel prima opgelost. Wat ik wel jammer vind is dat ik waarschijnlijk € 89 moet betalen omdat het euvel in de meterkast zaten het kastje van KPN. Maar daar ben ik zelf nooit aan geweest, dus is het niet mijn schuld.. Afwachten maar.

Matig

3 weken geen internet en tv krijg je een noodpaket simkaartje waar ik niks aan heb kado zou ik krijgen nog niks binnen nu kom er 10-10-2024 een monteur

goeden service

word van alles goed op de hoogten gehouden en ben te vteden .

prima geregeld. al zijn er ook mensen die nog niet digitaal zijn.

Alles helder en duidelijk

Monteur was snel en ook helder in zijn uitleg.

Een dikke 10 waard

Netjes geïnstalleerd en duidelijk uitleg

Ik heb dit abonnement nog niet zo lang Tot nu toe werkt alles prima

Verhuizen is echt een klus, zoveel te regelen. Met Alles -in-1 was het zo geregeld! Wat een goed gevoel. Een aanrader!

Zeer tevreden met juli

Geen slecht ervaring alleen maar positieve

Echt een stel oplichters

Ontzettend slechte klantenservice - begin juli een internet thuis abonnement aangeschaft. 02AUG zou de aansluiting zijn. Ik heb enkel een ADSL aanluiting thuis, maar een verloopstekker zat niet in het pakket. Deze zelf aankopen en hopen op een vergoeding van de kosten. Thuis een bereik van 'nul komma niks' op 11 stappen van de router. Meerdere keren gebeld, en alles geprobeerd. Bereik bleef slecht. Budget Thuis biedt geen alternatieve router, en ook geen wifi versterker. Het bereik blijft slecht. Beroepen op een herroepingsrecht mag niet kosteloos baten, want zij zeggen: binnen 2 weken na aankoop, terwijl ik niet eerder dan 3 weken erna pas kon weten hoe slecht zij zijn (immers aansluiting is 3 weken later, maar hier ga ik nog over in conclaaf met mijn rechtsbijstandverzekering of dit wel zo berekend mag worden). Ze geven aan dat er een boeteclausule is van 50%. Nou, mooi niet dat ik nog meer voor slechte service ga betalen EXTRA - ze hadden beloofd om uiteindelijk het bedrag van de verloopstekker te compenseren op een volgende factuur. Je raadt het al - nog niks van teruggezien.

Betalen waarborgsom van 400 Euro

Overgestapt per 1 november a.s. In de bevestiging wordt melding gemaakt van het betalen van een waarborgsom omdat ik een risico ben?? Gemaild hoe ze aan die informatie kwamen kreeg ik bericht dat ik voor inlichtingen bij Experian moest zijn. Brief geschreven naar dat bedrijf en ik kreeg schriftelijk bericht dat ik nergens te boek stond: sterker nog: Budget Energie had niet eens geïnformeerd. Ik heb de bewijsstukken op 24 september gemaild naar het adres wat Budget Energie zelf aangaf en na mijn telefoontje van 7 oktober beweren ze dat ze mijn mail niet hebben ontvangen. Ze blijven volhouden dat ik een risico ben. Ik wilde graag iemand spreken van de afd. incasso maar je komt echt niet verder dan degene die de telefoon opneemt. Kortom: geen contract omdat ze, ondanks bewijzen van mijn kant, blijven zeggen dat ik een risico ben maar ze kunnen niet zeggen waarom! Ik vind dit een hele grote minachting voor de klant. Ik heb ook Gaslicht.com hiervan op de hoogte gesteld.

Geen klachten

Helemaal tevreden.

Goede keus

Ik ben al jaren bij Budget Energie en dat bevalt prima. Ze zijn misschien niet de goedkoopste, maar zeker niet de duurste.

Duidelijkheid

Duidelijk betreft informatie en fijne app

Plussen en min

Energie prijzen zijn redelijk. Jammer echter dat kortingsbonus pas aan het eind van de looptijd wordt uitgekeerd. Een maandelijkse korting zou prettiger zijn

Best beoordeeld uit 4 leden

- Budget Energie | 8.3