100 pct ok

Klasse. Geduld van de medewerker

Prima service, met vriendelijk deskundig personeel.

Wij hebben al diverse malen contact gehad en werden deskundig geholpen met de problemen die wij hadden.

betrouwbaar en hoogwaardig

toen wij de overstap maakten naar budget alles in 1, was dat spannend want hoe zou dit gaan functioneren. Al snel bleek dat de betrouwbaarheid en kwaliteit op hoog niveau staan, en onze twijfel wegnam. Nu zien wij geen reden om de overstap niet te maken :-)

Correct

Ben naar tevredenheid geholpen toen het nodig was. Vaak genoeg met Internet en de TV.. Nooit voor de Telefoon. Aangezien ik ook een Mobiel-abonnement heb en dus bereikbaar ben heb ik niet omgekeken naar mijn huistelefoon. Toch vraag ik me af wanneer mijn huistelefoon het gaat doen. Vanaf mei 2021 ben ik abonnee. Sindsdien doet mijn telefoon het niet. Er wordt aan gewerkt, wordt mij steeds gezegd. We zijn inmiddels 3 jaren verder. En nog altijd geen huistelefoon. Met vriendelijk groet, mevrouw I.Bouwe.

Super prima uitstekend

Helemaal picobello

behulpzaam

vriendelijk

Na velen malen bellen n ragen is nu toch alles goed gekomen zelfs e telefoon

Net wat ik zeg na velen malen slecht beeld en geen telefoon vast is alles toch goed gekomen en ik hoop dat het zo blijft

heel erg goed en vriendelijk

als eerst was het moeilijk maar daarna heeft ze me heel goed geholpen

Scam

This installation never worked, but we still had to pay for the installation fees and monteur fees. We've been kind of robbed.

Prima meegedacht, en prima service

Prima meegedacht, en prima service

Was een probleempje met mij modem. Zeer goed geholpen en een nieuwe modem toegestuurd.

Zeer slecht!

10 dagen lang zonder internet en TV gezeten omdat Budget een modem stuurt welke het niet doet. Dan sturen ze een monteur langs want het moest en zou aan mijn verbinding liggen.. Monteur zag gelijk bij aankomst dat het aan het modem lag, nieuw modem gekregen en ja hoor.. werkend internet en TV. Eindstand.. €69,- in rekening gebracht voor installatie.. ongelofelijk.

Zeer slechte service

Bij Budget Alles-in-1 tv en internet aangevraagd. De levering van installatie van internet liep zonder problemen. De levering/installatie van tv is blijkbaar erg lastig. Meerdere malen contact gehad (handig ook dat een klantenservice alleen tijdens kantoortijden open is. Veel mensen zijn dan niet thuis) en meerdere afdelingen zijn er mee bezig geweest. Niemand weet de oplossing en we komen zo ook niet verder. Ben er wel klaar mee.

Ben opgelicht door budget mobiel!

Onbeperkt is niet onbeperkt, na het sturen van BUNDEL naar 7171 krijg je pas de volgende dag een “GRATIS BUNDEL” en je hotspot wordt ook geblokkeerd je kan het niet meer gebruiken. Op het begin werkt alles goed geen enkele klacht, maar zodra je 2 weken bedenktijd om zijn komt de AAP uit de mouw en is het helemaaaaaal niet wat er op het begin beloofd is!

Beste H, Wat vervelend om te horen dat u problemen ervaart met uw abonnement. Uw bedenktijd staat hier uiteraard los van, wel kijken we graag met u mee wat wel de reden hiervan is. U kunt hiervoor contact opnemen via 020-2055555 of via onze Livechat op maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Daan budget mobiel

Nooit geen problemen

Goed geregeld

Zeer bedankt voor jouw positieve review Alwin! Vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Gewoon goed

Beste A.W., Bedankt! Mooi compliment en een perfecte 10, dit waarderen we. Fijne week verder. Groet, Budget Alles-In-1

Perfect Medewerker is vriendelijke

Hey Fahrudin, Bedankt voor de mooie complimenten, dit waarderen we enorm. Fijne week verder! Groet, Budget Alles-In-1

Heb sinds april 2024 een abonnement dat tot op heden niet werkt!

Vele malen contact gehad met de servicedesk (na heel lang wachten en geduld pas iemand te pakken gekregen) De kennis van de servicedesk is teleurstellen. Zij hebben allen het zelfde standaard antwoord. Een telefoon nummer patchen is zeer moeilijk en het probleem ligt altijd bij een ander partij! Ik heb aangegeven dat oa de modem niet functioneert omdat alleen de aan/uit led brand. Heel toevallig is de oude maar het zelfde type modem aanwezig en hier werken alle leds behalve is de modem voor een ander nummer geconfigureerd. Een monteur is geweest en nog steeds niet. Graag met spoed herstellen of geld terug! Ik heb het helemaal gehad! Toch met vriendelijke groet, Een zeer ontevreden klant

Beste Ellen, Wat vervelend om te horen dat u zoveel problemen ervaart met onze servicedesk en de functionaliteit van de modem. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Ik begrijp uw frustratie en wil graag helpen om dit probleem snel op te lossen. Kunt u ons een privébericht sturen via Facebook of Instagram? Op deze manier kunnen we uw persoonlijke gegevens veilig opvragen en direct actie ondernemen om het probleem met uw modem op te lossen of, indien gewenst, te kijken naar een passende oplossing, zoals een terugbetaling. Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Budget-Alles-In-1

Goede Service

Heel klant vriendelijk en behulpzaam bij de klantenservice aan de telefoon

Hi Brigitte, Wat fijn om te lezen dat je vriendelijk en behulpzaam te woord bent gestaan door onze toppers van de klantenservice! 🙌 Groet, Ruby Budget Mobiel

Stabiel, goedkoop

Al jaren klant, ook TV. Geen problemen ondervonden

Hi Joost, Dankjewel voor je mooie review. Wij zijn erg blij om te lezen dat je al jaren een tevreden klant bent van Budget Mobiel! Groet, Ruby Budget Mobiel

Zeer goede ervaring, nog nooit problemen gehad.

Hey Mary, Bedankt voor de mooie complimenten, dit waarderen we enorm. Op naar meer probleemloze maanden! Groet, Budget Alles-In-1

Zeer slechte service, sluiten internet af

Zeer slechte service, ze sluiten zomaar de internet af thuis en beëindigen de abonnement terwijl ze een datum mailden dat het nog zou doorgaan tot een bepaalde datum en toch sluiten ze het af waardoor wij thuis zonder internet zitten terwijl wij mailden. Ook reageren ze soms erg lang niet op mails en klachten en is het bereik van de wifi niet zo goed, we hebben weinig bereik op sommige plekken waar we beter hadden met odido. Schandalig

Beste, Het spijt ons zeer te horen dat u deze negatieve ervaring heeft gehad met onze service. Het afsluiten van uw internet zonder overleg en het gebrek aan respons op uw mails en klachten is onaanvaardbaar. We begrijpen hoe belangrijk een betrouwbare internetverbinding is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen graag persoonlijk met u in contact komen om deze kwestie te bespreken en tot een passende oplossing te komen. Kunt u alstublieft contact met ons opnemen via 020-2055555. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Fantastisch geholpen door Lourdes op een rustige, prettige en begripvolle manier.

Geweldig geholpen door Lourdes

Beste Henk, Bedankt voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat Lourdes u geweldig heeft geholpen! We streven ernaar om uitstekende service te bieden en zijn blij dat Lourdes aan uw verwachtingen heeft voldaan. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Veel beloftes waarvan er weinig werden waar gemaakt.

Er is mij meerdere keren beloofd dat mijn internet online zou gaan. Steeds weer een andere datum, waarna ik steeds weer moest bellen waarom mijn internet nog steeds niet werkte. Ik heb bij elkaar denk ik 2 uur in de wachtrij gestaan om telefonisch te woord te worden gestaan. De klantenservice aan de telefoon is wel erg vriendelijk en helpt je graag verder.

Beste Roos, Onze excuses voor de teleurstelling en het ongemak dat u heeft ervaren met de installatie van uw internetverbinding. Het spijt ons dat u meerdere keren verschillende datums hebt gekregen zonder resultaat. We begrijpen hoe frustrerend dit moet zijn geweest. We zijn blij te horen dat onze klantenservice aan de telefoon vriendelijk en behulpzaam was. Uw feedback is waardevol voor ons om onze service te verbeteren en dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Als er nog vragen zijn of als we u verder kunnen helpen, neem dan alstublieft contact met ons op. We staan voor u klaar om uw probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Uiterst meedenkend

Medewerker snapte mijn probleem en dacht goed mee voor een oplossing

Beste Kees, Fijn om te horen dat onze medewerker uw probleem goed begreep en samen met u naar een oplossing heeft gezocht. We waarderen uw feedback enorm. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.