Goedkoop en goed bereik

Ik heb al jaren dit abonnement en ben er zeer tevreden mee. Heb ook al sommige vrienden aangeboden om hier ook een abonnement te nemen. En dat zal ik blijven doen.

Account is zeer behulpzaam en gebruikersvriendelijk.

Budget mobiel account super geweldig TE GEBRUIKEN. Zeer gebruikersvriendelijk en aan al je wensen voorzien. SCHITTEREND!!!

Wordt niet geholpen

Heb al tijden abonnement . Nooit problemen gehad totdat jullie beloftes maken en niet nakomen. Ook blijkt dat jullie het abonnement van mijn zoon vorig jaar september stop hebben gezet maar wel elke maand betaald.

goede ervaringen met budget alles in 1

Goede service en duidelijke website. kunt alles goed vinden en overzichtelijk. Ook de servicebalie, klantenservice is makkelijk te bereiken en je wordt als klant goed geholpen.

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u goede service ervaart en dat u goed bent geholpen door onze medewerkers. Mocht u ons in de toekomst nog eens nodig hebben, dan staan wij uiteraard weer voor u klaar. Alvast een fijn weekend toegewenst! Met vriendelijke groet, Budget Thuis

Eerst beter onderzoeken alvorens te gaan handelen

Jammer dat u te snel handelt om een klant te krijgen. Eerst goed onderzoeken of het wel tot de mogelijkheden behort om Internet en TV verbinding te gaan leveren. Nu 3 maal te vergeefs ban Woudenberg, waar wij wonen, naar Bungalow park gegaan om alles - op uw verzoek - goed te laten afwerken. Ten tweede als u een afspraak maakt dat er een monteur komt vinden wij wel dat u de verwachte tijd korter instelt. Nu zitten wachten tussen 12 e 17 uur. Komst was rond 3 uur en te vergeefs konde wij weer huiswaartskeren

Beste Els, Wat vervelend om te horen dat uw diensten nog niet actief zijn. Excuses voor dit ongemak. Helaas geldt voor iedereen het brede tijdslot van 5 uur. Omdat onze monteurs met een planning werken zijn de tijdsloten groot. Bedankt voor uw begrip. Hopelijk werken de diensten inmiddels naar behoren. Fijne dag en vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Onvoordelig aanbod van Budget Energie aan trouwe cliënten

Onvoordelig aanbod van Budget Energie aan trouwe cliënten Omdat mijn contract binnenkort afloopt, had Budget Energie mij een aanbod gedaan van € 3.687 per jaar (1 jaar vast). Na bellen hierover kon dit verlaagd worden tot € 3.543 per jaar. Nadat ik had aangegeven dat ze op vergelijkingssites aan nieuwe cliënten veel gunstiger contracten aanbieden, kon het bedrag verlaagd worden tot € 3.369 per jaar. Dat is echter nog steeds hoger dan de € 3.309 die aan nieuwe cliënten geboden wordt. Het verschil zit in een korting van € 160 voor mij en een korting van € 220 voor nieuwe cliënten. Een korting van € 220 was voor mij echter niet mogelijk. Aan trouwe cliënten wordt dus een aanzienlijk ongunstiger contract aangeboden dan aan nieuwe. Na bellen hierover wordt de aanbieding gunstiger, maar hij blijft ongunstiger dan voor nieuwe cliënten. Op deze manier jagen ze hun cliënten weg.

Hi Peter, bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Hopelijk kunnen we je in de toekomst betere tarieven bieden. Met vriendelijke groet, Budget Thuis webcare

Ontevreden klant

Problem met activatie als nieuwe klant,3 dagen zonder active simkart!!! problem opgelost door chat met roboot en daarna met medewerker.Naa een maand simkaart geblokeerd.Volgens Budget mobile onbetaalde factuur.(ik heb incasso ).Nog een keer chat met roboot.problem opgelost.Een maand met Budget Mobile en ik heb zo veel problemem.

Beste Gosia, Wij vinden het jammer om te horen dat u uw eerste maand zo hebt ervaren. Ik heb u zojuist twee keer geprobeerd te bellen, maar ik kreeg u helaas niet te pakken. Naar aanleiding daarvan heb ik u een mail verstuurd zodat wij met elkaar in contact kunnen komen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Rashree Budget Mobiel

Goed stabiel internet en TV. Echter geen goede concurrerende verlengcontracten.

Internet en TV is goed. Maar voor de prijs weer overgestapt. Het verlengen van contracten is weinig concurrerend. Om klanten te behouden zouden ze met betere aanbiedingen moeten komen (vergelijkbaar met aanbiedingen voor nieuwe klanten). Ook telefonisch is dit niet te onderhandelen.

Beste Antoine, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u goed gebruik kunt maken van onze diensten. Het klopt inderdaad dat er eenmalig een grote welkomstkorting is. Daarna geldt voor iedere klant een verlengingskorting die past bij de diensten die de klant afneemt. Bedankt voor de feedback. Nog een fijne dag en vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

niet helemaal tevreden

Op zich nooit geen problemen met Budget alles in een . Dat komt door u zelf maar ook zeker door het gebruik het betrouwbare KPN netwerk . Mijn enigste minpunt is de behandeling van allang bestaande klanten . Nieuwe klanten aantrekken probeert u te paaien met abonnement kortingen een nieuwe tv en meer cadeaus maar voor bestaande klanten doet u niks . Ik heb dit al meer tegen u gezegd maar reactie krijg ik niet . Sinds 2018 ben ik klant bij u en de prijs is alleen maar omhoog gegaan . ik heb de mening dat bestaande klanten de kortingen en cadeaus voor nieuwe klanten betalen . U hebt blijvende klanten nodig om als provider te kunnen blijven bestaan . Als er legio klanten vertrekken is het ook afgelopen voor u . Graag € 20 korting per maand en een reactie .

Beste Johan, Bedankt voor uw review. Allereerst fijn om te horen dat u over het algemeen geen problemen ervaart. Dat horen wij graag! Iedere klant krijgt eenmalig een grote welkomstkorting. Vervolgens krijgen klanten een persoonlijk verlengingsaanbod wanneer het contract voorbij is. Wij kunnen even met u meekijken in uw klantenkaart. Zou u een privébericht willen sturen via Facebook met daarin uw postcode, huisnummer en ter verificatie geboortedatum en mailadres? Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Internet perfect, tv hapert de laatste tijd vaak

Ik ben al 7 jaar klant, goede klantenservice en je wordt snel geholpen. Glasvezel is ook snel alleen tv is niet meer zoals hij was. Hij hapert de laatste tijd erg vaak en op sommige zenders kan je niet normaal terugkijken. Was dit goed geweest dan kregen jullie 5 sterren.

Beste Rosita, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn en leuk om te horen dat u al zo lang een tevreden klant bij ons bent. Vervelend dat de tv soms hapert. U zou eventueel even een dubbele reset van het modem kunnen uitvoeren. Zorg er dan wel voor dat het modem niet is verbonden met het tv-kastje. Misschien heeft u nog het oude modem en laadt de software niet goed in. Neem gerust even contact op met onze telefonische klantenservice. Wij hulpen u graag om dit probleem op te lossen: 020-2055555 #3. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

De monteur die de installatie gedaan heeft was zeer vriendelijk en behulpzaam

Beste Gerard, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u goed en vriendelijk bent geholpen door onze monteur. Dat horen wij graag! Veel plezier met uw nieuwe diensten. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Altijd prima verbinding

Altijd prima verbinding en snel internet. Ik ben er super tevreden mee. Ook als ik naar mijn zoon en dochter ga in Frankrijk heb ik onderweg een snelle en betrouwbare verbinding.

Hi Rob Bruijn, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je abonnement en altijd goeie verbinding hebt, ook in het buitenland 😊. Daar zijn wij blij om! Groet, Rashree Budget Mobiel

Goed geholpen door monteur

De monteur zou het het kastje monteren voor het glasvezel,maar de glasvezel aansluiting was niet goed aangelegd door kpn daardoor kon de monteur het niet aansluiten en heeft gelijk aktie ondernomen om kpn terug te laten komen om de aansluiting te herstellen en die komen vandaag en sluiten alles aan.

Beste John, Bedankt voor uw review. Vervelend dat het internet niet direct kon worden aangesloten. Goed om te horen dat alles vandaag wordt aangesloten! Veel plezier met je nieuwe diensten. Fijne dag en vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Goed geregeld, maar.

Soms moet je lang wachten naar een medewerker. En krijgt je iemand aan de lijn dan is het meestal de verkeerde nummer. Je wordt wel door gebonden. Kunnen jullie mij de juiste telefoons nummer geven. Voor energie en voor de telefoonnummer. Zou dat lukken. Mijn mail is [email protected]. Met vriendelijke groeten, Ger Fiegen

Hi Ger, Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen, maar ik kreeg je helaas niet te pakken. Naar aanleiding daarvan heb ik een mail verstuurd met meer informatie erin. Mocht je hier meer vragen over hebben, laat het ons dan gerust weten! Groet, Rashree Budget Mobiel

Heel vriendelijk en accuraat geholpen

Vriendelijk en accuraat

Beste Henk, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft. Nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Is gewoon altijd goed zeer te vrede

woon goed.

Hi Patricia, Bedankt voor de 5-sterren! Wat fijn dat je tevreden bent met je abonnement 😊 Groet, Rashree Budget Mobiel

Ik ben heel tevreden met budget mobiel

Echt toppie met budget mobiel

Hi Steven, Bedankt voor je review! Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met Budget Mobiel :) Groet, Rashree Budget Mobiel

Wel ok!

Wel ok!

Beste Pieter, Bedankt voor je reactie! Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons weten. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Goed !

perfect !!

Beste Beata, Dank je wel! We waarderen je positieve feedback. Als je verdere vragen hebt, staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Geen idee

Beste Moti, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor je positieve feedback. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Als er iets is waar we je nog meer mee kunnen helpen, laat het ons gerust weten! Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Goede ervaring top geholpen

Super goed

Beste Marijke, Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je tevreden bent. Als je verdere vragen hebt of assistentie nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Slechte (klanten)service

Via chat een medewerker gesproken. Hij was onvriendelijk en had nergens begrip voor. Alles loopt volgens protocol. Bij het aansluiten gaat alles makkelijk, maar bij annuleren maken ze het je lastig. In plaats van een correctiefactuur, moest ik eerst het hele bedrag betalen en zou daarna pas meer dan de helft daarvan terugkrijgen, wat erg krom is. Terwijl ik op een correctiefactuur wachtte, ontving ik ook heel mooi een aanmaning van 15 euro. De klantenservice toont geen begrip en laat deze kosten niet komen te vervallen.

Nog te weinig ervaring om hogere score te geven

Te weinig ervaring pas abonnee

Beste, Bedankt voor de beoordeling als nieuwe abonnee! We waarderen je steun en staan paraat om je een geweldige service te geven. Als er iets is waarmee we de service kunnen verbeteren laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1 Webcare

Prima organisatie

Nog nooit problemen gehad!

Beste Janneke, Bedankt voor de vijf sterren! Het is goed om te horen dat u een tevreden klant bent. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

Een goede ervaring.

Zowel de administratieve afwikkeling als de installatie thuis verliep goed.

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat aanmelding goed is verlopen! Wij staan altijd open voor feedback om de volgende keer vijf sterren van u te ontvangen. Met vriendelijke groet, Budget Alles-in-1

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.