Gaat altijd naar wens. Bestelling gaat per mail, je krijgt bevestiging en word daarna top geleverd. Zelf de bezorger is op en top vriendelijk!

snelle en flexibele levering

Snelle levering en een goede kwaliteit/prijsverhouding

prima hulp, en advies

nadat ik een verouderd type handdroger bestelde, die niet meer leverbaar was, kreeg ik een half uur na mijn bestelling een mailtje met 2 alternatieven. De dag daarna was de handdroger al geleverd bij de klant.

uitstekend!

Snelle levering/communicatie!

perfect service

Most of it is done digitally, but it is a company that you can also call or email, so personal contact is also possible to discuss things, so ideal for us, and after already some years of cooperation , it is now known as a trusted address.

pozitivní

skvělá komunikace, rychlé doručení

• Doporučili byste nás? Ano

Perfect service and communication!

Perfect service and communication! We are so pleased, the delivery arrived just on time for our office move, I highly recommend!

Vynikajúca spolupráca

Vynikajúca spolupráca, profesionálny prístup, maximálna ústretovosť, kvalitný tovar.

• Odporučili by ste nás? Áno

Uitstekende service!

CitroenAir is een ontzettend fijn bedrijf waar ik, als officemanager bij een industriepark, graag bestellingen plaats. Super klantvriendelijk, goede service en uitstekende communicatie!

Prachtig, weinigen gegeven

Het was heel prettig met jullie samen te werken. Waar wij maanden hebben moeten wachten bij een vorige leverancier, hier was het op enkele weken geregeld en dit volgens de afspraken. Proficiat doe zo verder.

perfecte service

juiste spullen voor mij uitgezocht en geleverd

proactief in contacten

snelle levering, denken mee in mogelijkheden!

goed , maar verpakking kan betere aangepast zijn aan het te verenden product

ik heb momenteel geen extra meldingen dan dat het ok is

Goede service en snel geleverd.

Goede service en snel geleverd

mijn ervaring met allen bedrijven!!!

Ik vind prima B.V snel geholpen .

netjes, afspraken goed nakomen en mooie prijs

Goede communicatie

Adequaat probleem opgelost

Zeer begripvolle mensen

Altijd top Service!

Snel, komen afspraken na, zeer klantvriendelijk.

Perfecte service

Uitgebreide assortiment en ze denken heel goed met je mee.

Goede service medewerkers, meedenkend en probleemoplossend

Nadat een artikel herhaaldelijk niet geleverd werd door derden heeft een medewerker van Citroen Air een passende oplossing gevonden om ons toch van dienst te kunnen zijn.

gewoon goed

De service en snelheid waarmee gewerkt word is gewoon fijn, Daarnaast is de communicatie ook makkelijk en snel!

Snelle hulpvaardige verzorging

Medewerker was klantvriendelijk en hulpvaardig met het zoeken naar bestelde producten. Ook worden bestellingen altijd snel geleverd.

fijne en snelle service

bestellen gaat lekker makkelijk en de volgende dag al in huis!

fantastisch

Het begint aan de telefoon, netjes te woord gestaan. Belofte wordt nagekomen, snelle verzending.

Goede afspraken, snelle levering

Netjes behandeld volgens afspraak, goed geregeld.