Fantastische service en snelle levering!

Fantastische service en snelle levering!

goede ervaring

goede ervaring .snelle afhandeling .en belangrijk persoonlijk contact met het bedrijf.

Heel erg goed.

Duidelijke en klantvriendelijke klantenservicemedewerkser. Bestelling werd snel verzonden. Betaling achteraf geen probleem.

Snelle reactie en goede service

Goed bedrijf

Prima leverancier

Wij bestellen vaker bij CitroenAir en zijn zeer tevreden, snelle levering van de producten. Wij gaan zeker vaker bij dit bedrijf bestellen.

Snelle afhandeling

Snelle levering.duidelijke website.goed contact met telefoonnist.helpen mee te denken.

alles correct geleverd

Super snelle service

Dinsdag later in de middag besteld en woensdag al in huis. Top service en precies het juiste wat we nodig hadden. Top

Is goed maar kan beter.

Ik had op korte termijn handendesinfectans nodig. Ik had hierover gebeld en de dame aan de telefoon adviseerde mij ECOLAB SPIRIGEL COMPLETE 500. Hier heb ik ook 6 st. van besteld en een dag later keurig geleverd. Maar toen ik een dag later nog even verder keek op de website zag ik dat 12 st. ongeveer net zo duur was. Nadat ik hierover had gemaild werd mij uitgelegd dat ik nu alle flesjes had met pompje en dat 12 stuks maar een paar een pompje zouden hebben. Deze uitleg had ik graag aan de telefoon gehad om zo zelf een beslissing te kunnen nemen. want dan had ik waarschijnlijk voor de 12 stuks gekozen. Maar ik ben blij met de snelle verzending en koop denk ik een volgende keer weer hier mijn handendesinfectans want die is gewoon goed.

perfect

alles perfect

Solide bedrijf

CitroenAir is een bedrijf dat doet wat het belooft. Bestelling worden geleverd volgens de orderbevestiging. Nette en correcte behandeling van je vragen.

Fijne papieren handdoekjes

Snelle levering en goede service.

Betrouwbaar

Mijn contactpersoon dacht met ons mee en goed assortiment.

Die Firma ist TOP

Ich habe schon mehrmals bei der Firma gekauft. ich wurde immer TOP bedient - die Lieferung hat immer vorbildlich geklappt. Was will man mehr.

Goede communicatie

Goede en snelle communicatie en denken mee in oplossingen

snelle reactie en netjes te woord gestaan

snel en goed geholpen

Prettig contact en snelle levering

De bestelling zeer snel mogen ontvangen na telefonisch contact. Ook emailcontact verliep vlot

Uitstekende en snelle service.

Uw klantenservice heeft mij zeer vriendelijk en serviceminded geholpen. Wij waren nog geen klant van CitroenAir BV, maar ondanks dat werd onze bestelling dezelfde dag nog verzonden en hebben wij 1 dag later al ontvangen.

Altijd snel geleverd, top!

Leveringen zijn snel, telefonisch bestellen gaat goed. De website vind ik onhandig. Kan slecht vinden wat ik zoek.

Super Service

Sehr unkomplizierte Bearbeitung einer Reklamation

Een heel prettig bedrijf

Goed contact en bestellingen snel geleverd.

Vriendelijk aan de telefoon, snelle levering

Vaak is het vandaag besteld, morgen in huis.

Uitstekend. Prima service en advies.

Goede service. Denken mee met de klant. Aanrader voor al uw sanitair.

Goed advies over alternatief en aanzienlijk goedkoper papier gekregen.