Service!

Advies, snelle levering.

Snelle reactie

Snelle reactie op mijn bestelling

Fantastic Service

Fantastic service received, original item I ordered was out of stock, George was very helpful and went the extra mile to suggested an alternative which was in stock and available for immediate delivery.

I recommend as a cooperation partner

Customer oriented approach service and competitive a price level.

Supersnel

Artikel werd heel snel geleverd. Reserve onderdeel met kleine aanpassing binnen 20 minuten kunnen monteren.

Eenvoudig, betrouwbaar em snel.

Het is fijn dat jullie altijd telefonisch goed bereikbaar zijn. Een goede voorraad hebben en snel leveren.

Als afnemer van de producten van CitroenAir zijn wij als installateur zeer tevreden over de producten en de service / levering van CitroenAir.

zeer goed

Snelle en goed levering en scherp geprijst

snelle reactie, service en meedenkend

Snelle reactie op de chat en meegedacht. Zeer goede service!

snel antwoord op vragen

Telefonische vraag werd direct beantwoord. Snelle actie = snelle reactie We konden direct zaken doen.

goede service en meedenkend bedrijf

goede service en volledig en overzichtelijke bestel site.

Hele beste ervaringen

Persoonlijk contact Dat is wel zo fijn .snelle levering.van de producten.goed te bereiken qua mail en telefonisch.

Alles goed verlopen.

Snel bestelling geleverd !

Great experiance A++

Our company work with Citroenair 2 years, a team of professionals! thank you :))

Geweldige service

Super snel en makkelijk bestellen!

positief

Snelle levering en goede communicatie

Bestel al langer bij Citroenair. spullen worden snel geleverd. Nog nooit problemen ondervonden. Tevreden dus.

goede service

een vraag via de mail word direct beantwoord met een juist advies.

Snel

In de middag artikelen besteld. Volgende ochtend was de bestelling al binnen.

geweldig

overzichtelijke site en snelle service

Je wordt met veel geduld geholpen om de voor jou juiste keuze te maken uit de te bestellen artikelen.

Snelle levering van een goed product.

Het door ons bestelde product werd snel en keurig afgeleverd. Product zelf is van goede kwaliteit.

Solide bedrijf

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Altijd netjes en correct. Wij hebben al 15jr een goede relatie.

snelle reactie op e-mail, even snelle reactie van levering, goed vervoersbedrijf die even belde toen ik op dat moment niet thuis was.