prima snelle levering. wat ik mis is mijn bestel historie is niet te zien.

Prima verzorgd

Fijn goederen op rekening

Leveren niet altijd wat zij claimen

Drie van de vijf artikelen die Citroen air op de webshop heeft wordt niet geleverd zoals die aangegeven wordt. Artikelen claimen die zij niet in voorraad hebben. Artikelen half geleverd krijgen zonder een bericht vooraf dat de rest of nog aankomt en niet geleverd wordt. Met andere woorden beloftes die je niet waar kan maken.

Goed behalve min leverbedrag is nogal hoog .

Adequaat

Actieve wijze van aanbieden en meedenken en tijdige levering

zeer goed

Bestellingen worden altijd op tijd geleverd en lieve dame aan de telefoon die goed met ons meedenkt. Ben zeer tevreden.

zeer positief

Snel, vriendelijk en direct

Erg fijn bedrijf.

goede kwaliteit voor een redelijke prijs

contact met de medewerkers verloopt uitermate plezierig. men denkt met je mee en men komt met passende oplossingen

Heel correcte en professionele service

Uitstekende communicatie met de klantendienst, heel professioneel.

Bij telefonisch contact vriendelijk en behulpzaam

Bij telefonisch contact vriendelijk en behulpzaam. Vóór het telefonisch contact een mail verstuurd, de reactie hierop ging niet helemaal goed..

Geweldig communicatie, probleem oplossing, echt, een aanrader! +++++

snelle professionele hulp

bestelling de volgende dag in huis.

Precies op maat een resultaat van een 11.

Een kort telefonisch contact was voldoende voor de juiste producten op de juiste tijd.

service en levering

Door de jaren heen hebben wij zeer goede ervarinb met CitroënAir snelle levering, goede service en wat ook heel belangrijk is in nood situatie meedenken en snel hierop acteren.

Goede en snelle service

In deze tijd door het Corona virus is het lastig om contact te krijgen met bedrijven. Echter niet met Citroen Air, reageren goed op de mail en zijn telefonisch bereikbaar. Dus voor ons een goede kennismaking met een nieuwe leverancier. Ook prima product en volgens afspraak geleverd

🖒

👍

Ze blijven je goed informeren betreft je order en zijn zeer vriendelijk!

Goede services

snelle levering van een goed product

goed op de hoogte gehouden over de producten

Ik had producten besteld die later toch nog niet geleverd konden ivm de coronacrisis. Ik werd elke keer netjes per mail op de hoogte gesteld van de de status en kreeg een alternatief aangeboden. Verder heb ik uiteindelijke alles netjes afgeleverd gekregen.

Zeer tevreden oover product maar zeker ook over service

Tijdens deze coronatijden steeds vlugge reactie gekregen op e-mails en bestelling vlot uitgevoerd. Een 👍 voor Jorieke Bogers!

een meedenkend bedrijf

product niet meteen leverbaar maar meteen een alternatief voorstel om toch vooruit te kunnen mijn compliment hiervoor

Komt afspraken na

Komt afspraken na en correcte levering.

Ze hebben een vlotte en goede service.

Ze hebben een vlotte en goede service.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement