Sehr gut, schnelle Lieferung.

Bis jetzt immer alles sehr gut gelaufen

vše v naprostém pořádku

Od společnosti CitroenAir odebíráme zboží již delší dobu a se spoluprací jsme velmi spokojeni. Vše v pořádku. Doporučujeme!

• Doporučili byste nás? Ano

top service

Snelle en vriendelijke service, zeer klantvriendelijk en accuraat

spolehlivost, vstřícnost, ochota, plnění

Naprostá spokojenost

• Doporučili byste nás? Ano

netjes, snel en vriendelijk

Goede partij om mee samen te werken

Noodzakelijke producten op voorraad

t.o.v. andere leveranciers heeft CitroenAir bepaalde producten die vandaag de dag onmisbaar zijn op voorraad.

Soepel

Gewoon goed

Top Service

Top Service

Horrible and unexceptable, because you sold me defective FrankeSD110

After purchasing a FrankeSD110 soap dispenser , that is defective, and 26 emails exchanged with Jorieke Bogers...and paying 17euros to return this SD110 to CitroenAir, Jorieke Bogers, sent back the same defective SD110, after saying CitroenAir would send a new replacement SD110. Today I sent another email, asking for a full refund, and a pre-payed postage stamp. My email has not been answered. Therefore CitroenAir (Jorieke Bogers) is a grifter company, that steals clients money... I would never recommend this company. And will contact Franke upper management. Cordially M. Patterson

• Would you recommend us? No

Dear Mr Patterson, Unfortunately, your response contains a number of inaccuracies. 1 Franke has delivered a new dispenser to us. We have sent this dispenser to you. 2 We will have both dispensers tested by Franke. 3 In the meantime we have refunded your payments. Regards. Bram de Geus Mananging Director CitroenAir BV

tevreden

Ruime keus

Snelle en correcte levering

Duidelijk en snel geholpen

snelle en nette afhandeling van mijn vragen

Er wordt snel en goed op vragen gereageerd ook al stellen we die buiten de webshop om omdat we soms geen tijd en zin hebben om het daar zelf uit te zoeken.

Tevreden.

Prima service, goede kwaliteit.

Betrouwbaar en servicegericht

Betrouwbaar en servicegericht

Goede ervaring met Citroen Air. Snelle reactie via de mail, en een snelle levering.

Prima en snelle service

Prima en snelle service

UItstekend

Vriendelijke telefonisce service en snelle levering.

Snel en vriendelijk

Super goed geregeld Jorieke

De levering was niet helemaal goed gegaan maar Jorieke heeft het keurig opgelost en afgehandeld. Mijn complimenten voor de helderen communicatie. Nogmaals bedankt.

snelle service

Bestellingen worden netjes op tijd geleverd

één bestelling werd verkeerd begrepen/besteld en deze hebben we zonder problemen kunnen ruilen

Fijne samenwerking en snelle levering, wat wil je nog meer in deze tijd:)

toller service

Flexibel und Hilfsbereit. Genau so soll ein Lieferant arbeiten