prima service en afhandeling

De afhandeling van mijn bestelling is vlot en soepel verlopen. Komplimenten.

Snelle perfecte service.

Er wordt snel gereageerd op een probleem en direct opgepakt. Duidelijkheid in de oplossingen.

Duidelijke site, snelle levering en goede informatie over producten!

Erg duidelijke website. Wat ik erg prettig vond is dat je goed kon zien welke desinfectie materialen leverbaar waren. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en de artikelen zijn snel geleverd! Kortom, erg tevreden!!

Snelle levering van een degelijk product

De prijs kwaliteit verhouding van het bestelde product is prima! De levering correct en snel.

Goede producten en snelle levering

Wij bestellen al zeer geruime tijd onze handtowels bij CitroenAir BV en het is altijd naar tevredenheid. Ruim assortiment en een snelle levering.

Met vriendelijke en meedenkende medewerkers ben ik altijd tevreden

prettige samenwerking en goede kwaliteit van goederen en levering.

Zeer klantvriendelijk en meedenkend. Komen na wat ze beloven.

Scherpe offerte, goede opvolging en zeer betrokken en klantvriendelijk.

snelle reactie en levering

snelle reactie en levering

Top, snel en goed geregeld!

Alles goed geregeld en de producten snel in huis.

Duidelijk en snel

Duidelijke website en snelle service.

- goede service - levertijden zijn slecht

Vlotte levering

Al meerdere jaren onze hoofdleverancier voor onze Sanitaire benodigdheden. Geen opdringerige Sales en een fijne backoffice, altijd een prettig contact en zaken snel geregeld. 4,5 omdat er altijd ruimte voor verbetering is, al kan ik me nu niet bedenken wat. Silmarc 2.0 Cleaning B.V.

Positief naar communicatie toe, maar wat negatiever voor de leveringstermijn

Producten werden aangekocht omwille van beschikbaarheid product en leveringstermijn, maar uiteindelijk laat ontvangen. Er was wel een correcte communicatie erover.

Klacht is goed opgepakt en opgelost.

Kwalitatief prachtig apparaat

Buiten dat het kwalitatief een prachtig apparaat is, is het zeer functioneel en op beide items is het gekocht.

prima, vooraf goed gecommuniceerd over de leveringsdatum

Snel geleverd. Bedankt.

De producten zijn snel geleverd. Ben tevreden. Bedankt.

Efficient, quick and helpful

Rik has been very helpful with all my requests. Thank you for making this experience smooth and positive!

Goede en snelle service.

Gemakkelijke bestelling via de webshop en goede service tot en met de levering.

Uitstekend en snel

Prima contact

Snel geholpen, ik vind goed .

top!

groot assortiment, goede service, snelle levering. met name Rik was telkens ultrasnel in zijn reactie.

Alles in Ordnung.

Alles in Ordnung. Um 5 Sterne zu erhalten wäre die Mitteilung einer Trackingnummer wünschenswert, damit man den aktuellen Lieferstatus verfolgen kann.

Goede service en prettig contact via mailen persoonlijk

Wij bestellen alleen de papieren handdoekjes bij uw organisatie. Na het plaatsen van de bestelling, altijd te volgende dag in huis. Altijd correcte bevestiging over de geplaatste order en de informatie rm.b.t. levertijd

Nette service, goed advies

Voor snelle product informatie is een telefoontje makkelijk gepleegd. Leveringen gaat netjes, indien niet op voorraad wordt dit z.s.m. na geleverd. Geen klachten.