Goed geholpen, uitgebreide, makkelijke website en snelle levering.

Tevreden over de manier van bestellen en de levering van de producten. Voordeel; wanneer er iets onduidelijk is, belt/mailt het bedrijf na om duidelijkheid te krijgen.

Schnelle Lieferung, Ware wie beschrieben

Schnelle Lieferung, Ware wie beschrieben. Immer wieder gerne.

Adequaat reageren

Wist niet precies wat te bestellen , geduldig meegeholpen en samen het goede product gevonden om te bestellen.

vlotte levering met gewenste producten

De door ons bestelde goederen werden vlot geleverd. Daarbij werd ik op de hoogte gehouden via de mail.

freundlich, schnell

gerne wieder

snel en goed geholpen

Vragen werden vakkundig beantwoord en de afhandeling van de bestelling verliep prima

Heel fijn met één telefoontje een bestelling geplaatst en de volgende dag bezorgd.

Het is fijn dat CitoenAir een bestelhistorie bijhoudt, zodat ik makkelijk kan bestellen.

teleurstelling snel opgelost

verkeerd artikel ontvangen , juist artikel besteld. wordt snel geruild voor het juiste artikel

Bardzo dobra współpraca i szybka wysyłka towaru.

CITROENAIR, jako jedyny w Europie posiadał niezbędne nam do zakończenia kontraktu, elementy z asortymentu Franke. Bardzo dziękujemy za miłą obsługę i szybką dostawę.

Snel bestelling bevestigd en geleverd.

snelle bezorging, duidelijke website

De website is duidelijk en de bezorging ging snel. Als speeltuin halen we hier o.a. de soap voor de handwas-automaat. Er is een ruime keuze aan producten

Goed en netjes verpakt

De artikelen waren goed en netjes verpakt. Ook met milieuvriendelijk vulsel dat gemakkelijk in de papiercontainer mag.

great customer support

Fast communication, everything was dealt with very quickly and in a professional manner.

Adequate aftersales. Zelfs na een aankoop van 6 jaar geleden. Top

Adequate aftersales. Zelfs na een aankoop van 6 jaar geleden. Top

Betrouwbaar en snel.

Veľmi dobrá

Veľmi dobrá,

• Doporučili byste nás? Ano

velmi dobré

veľmi príjemné vystupovanie , prístup k zákazníkovi vedia poradiť , zohnať a dodať rychlo to čo na Slovensku nemajú

• Odporučili by ste nás? Áno

bestelling ontvangen

Misschien is het handig als er meer wordt gecommuniceerd over de afleverdatum als het bestellen langer duurt dan bv 3 weken. Dan weet je dat je niet wordt vergeten. Heb uitleg van bedrijf gekregen over de leverdatum. Is begrijpelijk dus verder geen opmerkingen meer. Het geleverde product is in goede orde aangekomen en is volgens de verwachting, dus samenvattend gewoon te vrede over de bestelling en levering door CitroenAir B.V.

Ik ben heel erg tevreden over Citroen air

Bij een bestelling, wordt de bestelling altijd vlot bezorgd. Ook de betaling na de levering vind ik erg ideaal. Bij vragen, staat men direct voor je klaar, heel fijn!

Gewoon weer goed geregeld!

Eerst goed geadviseerd in de armaturen, en nu de navullingen netjes geregeld.

absolut empfehlenswerter, zuverlässiger Geschäftspartner

superschnelle, kompetente und ordentliche Abwicklung, Top Ware, gutes Preis-/Leistungsverhältnis. nette und schnelle Kommunikation und über den Bestellverlauf jederzeit auf dem Laufenden gehalten. Note 1++

vynikající

spolehlivá firma

• Doporučili byste nás? Ano

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.