Voordelig en een dag later in huis.

Niet gekregen wat we bestelde.

Geachte Wij hebben je bestelling met ordernummer 396181 succesvol ontvangen. Maar het is niet het juiste product. Niet dat het niet goed of minder is. Maar wel een andere smaak geeft dan wat we op aanraden na een degustatie geproefd hebben. Hier onder beschreven de bestelling die we geplaatst hebben. Maar hebben een ander soort geleverd gekregen. Artikel Aantal Totaalprijs Cava Mont Marcal Extremarium Reserva - 750ml Zie bijlage in foto's M,V,G, Hagenaars / Cooreman

Een snelle correcte levering

De Madison lamp voldoet geheel aan onze verwachtingen

Na telefonisch overleg een super product ontvangen, waarmee ik mijn huidige tuinverlichting weer gezellig aan kon krijgen

Perfecte en snelle levering Super content met de glitter wij voor mijn nichtje .

Artikelen goed bezorging, zeer slecht

Ik woon op de tweede verdieping, dat zijn 4 kleine trappen. De bezorger zette het op de trap en wilde het niet boven brengen, ieder ander transport bedrijf brengt het netjes boven. Ik zit met een gebroken rug en ik heb dat ook aangegeven maar dat maakte geen indruk. Voor jullie beter een ander transport bedrijf te kiezen, over dit bedrijf zijn veel klachten.

Van bestelling tot levering perfect!

Makkelijke site, levering zoals beschreven, alles goed verlopen.

Was mijn eerste kennismaking, prima en snel opgelost! Bedankt

zelfs voor een digitaal weinig ervaren 70++-er bruikbaar

ondanks beperkte digitale kennis/ervaring bruikbare gegevens

een heel aangename ervaring

Zeer snelle afhandeling Zeer tevreden 100% correct

De ene dag besteld de volgende dag geleverd

Helemaal oké

Alles goed geregeld. TOP.

snel en correct geleverd, zeer tevreden

Groot aanbod, mooie prijs en snelle levering. Voorbeeld voor online shoppen

Geleverde producten was er een probleem mee maar werd direct opgelost zonder veel heisa - gewoon top service

Heel snel geleverd heel tevreden

Goed en snel geleverd

Perfecte informatie en levering

Toppie..

Netjes. Op tijd en verpakt. Met dank

Uitstekend.

Fijn bedrijf, voorwaarden zijn helder, goede communicatie en snelle correcte levering.

Nette prijs snelle levering

Zoals beloofd: vandaag besteld morgen in huis.

Waardeloos

Nog steeds geen pakketje ontvangen.

Erg tevreden

Mijn vloer glimt als een spiegel

Naar verwachting.

Product kende ik al. Zeer snelle levering en uitstekende prijs in vergelijking met andere aanbieders. Kortom: volgende keer weer.