Als was goed en op tijd

Als was goed

Geleverd in goede staat zoals afegsproken

Snelle bezorging Product als omschreven

Goede track and trace, nette aflevering en goed verpakt

Goede levering, mooi op tijd, goed verpakt, geen problemen

Top! Snel!

DHL echter meld bezorgd echter was dat wel bij de buren, zonder melding daarvan. Maar dat is niet aan Scala te wijten.

Super goede prijs en vlotte levering

Prijs kwaliteit oerfect

Simpel en snel

Sbnel verwerkt en geleverd

Veel keus

Er is veel keus op kaars gebied. Het bestellen van meerdere verschillende kaarsen is echter wel omslachtig. Kan ook aan mijn web handigheid liggen maar ik moest steeds weer terug, filter instellen en op naar de volgende. En zo een keer of 10

viel erg tegen

snelle service maar het was niet de goede scheerkop scheerkop van slechte kwaliteit

Heel vriendelijke en behulpzame klantenservice. Mijn vraag werd snel en correct beantwoord, wat resulteerde in een bestelling bij scala xl. De levering verliep prima.

Alles goed verlopen

Zeker nog een bestellen

Geweldige webshop

Goede website snel besteld en geleverd en goed assortiment.

Super snel

Super snelle levering top

Zeer positief

Was op tijd geleverd

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Mijn bestelling nog niet ontvangen

Besteld en geleverd zoals toegezegd / op de site vermeld.

Betreft bestelling van Smölke hondenvoer en deze was voor een 12 kg verpakking ruim 10% goedkoper dan gewend. Keurig op tijd geleverd. Verder geen ervaring maar wie weet in de toekomst. Bij aanbevelen staat nee, omdat ik niet aanbeveel. Ik laat die beslissing aan de anderen over, maar moest dit wel aanvinken anders kon ik niet afsluiten.

Snelle service, maar trage levering door DHL

Al snel kreeg ik een berichtje dat mijn pakket was verzonden. Ik dacht super! Ik heb het de volgende dag al binnen. Helaas heeft het daarna nog 3 dagen geduurd voordat DHL het pakket heeft bezorgd. Iedere dag stond er dat het geleverd zou worden en hield ik daar rekening mee, maar er kwam geen levering en DHL kon me ook niet meer info geven. Dus mijn eerste bestelling ging via Scala XL perfect en ze hebben het snel verzonden, maar de leverservice kan echter anders.

Bestellen ging handig en binnen no time waren de bestellingen ontvangen.

Belofte werd niet nagekomen

Als er staat "vandaag voor 20 uur besteld, morgen in huis" en het artikel komt pas na drie dagen aan is het misleidende reclame waar u dringend iets aan moet doen

Parfait

Prix très intéressant, le produit correspond parfaitement à ma commande, l'expédition à été rapide.

Goede service snel geleverd en voldoet aan mijn wensen

Goede service snel geleverd en voldoet aan mijn wensen

Top service ondanks product met problemen

Zolux Vogelkooi Neo Jili Grijs besteld Eerste kooi was achterpaneel verkeerd met open deurgaten, vogels konden wegvliegen. Snelle vervanging gekregen paar dagen later. Vervangkooi stuk plastic afgekraakt in kooi, tralies spanden keihard en gebogen niet normaal, met tang moeten rechttrekken, geen zin meer om nogmaals terug te sturen. Echt wel probleem kwaliteitscontrole bij leverancier Zolux, ondanks mooi product.

Goed geven wijnig licht.

Snelle levering, scherpe prijs

A

De Service geeft vertrouwen

Ik heb een stofzuigerfilter besteld en dat leek niet de juiste. Na zeer vriendelijk telefonisch en mailcontact werd mij het retourlabel gemaild, en mijn geld stond binnen 10 dagen weer op mijn rekening. In de toekomst zal ik hier zeker weer bestellen.

super snelle levering, produkt ziet er zelfde uit als op de foto