Goede prijs en snelle levering.

Doen wat ze beloven

Een duidelijke website en snelle levering

Eerste aankoop - super tevreden

Via google zoeken op de site beland en meteen gevonden wat ik zocht. Er wat reviews op nagelezen om na te gaan of dit een goede webshop is, en daarna vrij vlot account aangemaakt, bestelling geplaatst en 2 dagen later correct geleverd zoals beloofd. TOP

Prima telefonisch te woord gestaan, alleen levering duurde lang. Daar hebben we 2x over moeten belle

Prima telefonisch contact. Levering duurde wat langer, misschien mede door drukke decembermaand.

Goede snelle actie!

Goede snelle actie!

Doet wat ze beloven.

Snelle levering en goede service

Onze bestelling werd snel geleverd zoals afgesproken. Helaas was de bestelling niet compleet maar dat werd direct netjes opgelost. Goede kwaliteit prijs verhouding.

Snelle goede service

Produkt zoals omschreven en goed verpakt opgestuurd

Defecte buitenverlichting geleverd

Buitenlamp voor de tuin besteld. Bij uitpakken lag de reflector los in de doos. Lamp bleek dus gedemonteerd te zijn. De schroefbevestiging in de reflector bleek gescheurd, waardoor deze niet bevestigd kon worden. Deze zelf maar gerepareerd. Geen kwaliteitscontrole voordat de lamp verzonden wordt........ Zal bij deze firma geen goederen meer bestellen.

Beste Fred, Bedankt voor het schrijven van je review. Met feedback van jou als klant kunnen wij ons blijven ontwikkelen. Vervelend om te horen dat je helaas niet zo tevreden bent over je bestelling. Ik heb het even voor je nagekeken. Het ging uiteraard om een nieuw product, maar is waarschijnlijk vanuit de leverancier al beschadigd geweest of onderweg beschadigd geraakt. Als bij aankomst blijkt dat een product er niet uitziet zoals het er uit zou moeten zien, neem dan altijd contact met ons op, zodat we dit product gewoon onder service om kunnen ruilen. Is bij ons geen enkele moeite. Ook bij andere problemen of klachten horen wij het natuurlijk graag. Mocht de lamp nu nog niet zo zijn zoals hij zou moeten zijn, neem dan even contact op via de mail met klantenservice@scalaxl.nl, dan kunnen we het voor je oplossen. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Justin

Correcte afhandeling en snelle levering

Snelle, Correcte Service. Thx

Top Service

Helder en snelle levering

Bestellen ging vrij makkelijk en snel. Communicatie per mail ook erg duidelijk

Produits reçu mais avec des problèmes de livraison

Nous étions présents, nous regardions le livreur qui est reparti en mettant juste un avis de passage, 2 colis dont un de 40 Kilos à aller chercher dans une autre commune à un point dépôt...apparemment trop de colis pour la journée pour le service de livraison. Logistique pas top.

Hi Xavier, Thank you very much for writing your review. I am sorry to hear you're not really satisfied with your order. Really annoying the deliver took the second parcel to a pick up point, so you needed to pick it up there. After we've sent it from here, we are unfortunately dependent from the deliverer. In some situations they can not deliver the package and bring it to a pickup point. I will keep this one in mind. When it will happen more often, I can contact the sender, in this case DPD. Luckily it was delivered in 1 working day and the package was really there at the pickup point. Sorry for the inconvenience. Thanks for your review. Have a nice day. Kind regards, Justin

Goed en snel

Uitstekende en snelle service

Het product was op voorraad en werd mij per omgaande toegezonden. Had het volgende dag in mijn bezit. Prima service.

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering.

Duidelijke site,mooie lampen.

Keus genoeg,makkelijk aan te kopen en snelle levering. Top!!

Zeer goede en snelle, probleemloze levering.

prima product

product op tijd geleverd en helemaal ok

goede ervaring

Altijd volgens bestelling geleverd

Prima keuze, voordelig

Goeie keuze and niet duur ,snelle levering, gewoon goed.

prima!

de bestelling kwam mooi op tijd en het zag er goed uit.

Goede voorraad, vlotte levering

Goede voorraad en ruime keuze, ook in de door mij gewenste Napoletaanse Kimbo koffiebonen. Vlot geleverd!!

Duidelijk, betrouwbaar snel

Bestelling via de site gaat eenvoudig, snel afgehandeld, levering mooi op tijd.

Filter op locatie