Zwabberig en onstabiel.

Verzending was snel. Echter kwaliteit minder. De kamp was lastig erop te krijgen vanwege weinig houvast. Viel na een aantal uurtjes ervan af. Stuk.

Blikjes cola met zeer korte houdbaarheidstermijn.

Cola gekocht voor normale prijs en bij ontvangst blijkt de cola nog 2 weken tenminste houdbaar te zijn. Na mijn klacht wordt aangegeven dat de datum THT staat bij kenmerken. Opletten dus als je dit aanschaft.

zeer goed

Zeer slecht er worden tweede hands artikelen geleverd !

Tweede hands gebruikte lamp was verstuurd bij eerste bestelling. Klantenservice is waardeloos leggen de bewijslast bij de klant wat wettelijk niet eens mag. Klantenservice zijn onvriendelijk en dom en worden boos als je wat verkeerd zegt over ze en behandelen daarna je klacht niet meer.

Ik kan niets anders zeggen.

VERVELEN

Ik heb nog niet mijn 2 ventilators gekregen van 160 euros ..... zijn nu 4 dagen en ik heb nog niet de ventilators gekregen. En je page zeg de volgende dag je krigen maar ik heb nog niet thuis. Jammer dat zijn nog niet binnen en mij vraag is wanner Gaan jullie sturen. Bedankt

Snelle service, stevig verpakt en lekker product!

retourzending gratis

er wordt snel gereageerd op een vraag over retourzending, kunt een gratis etiket uitprinten. Echter daarna (nog) geen bericht hoe en wanneer het wordt afgehandeld

Nog niets gekregen

Al twee dagen de verzending beloofd, nog niemand gezien. Zaterdag en maandag, thuis gebleven en niemand gezien. Niet voor herhaling vatbaar. sorry

Prima, zonder enkel probleem

Alles is prima afgelopen, snel afgeleverd.

Goede informatie, super snelle levering

Goede service, super snelle levering

Correct en snel

Correct en snel

Uitstekende dienstverlening, product voldoet volledig aan de verwachting.

Duidelijke website en snelle levering

geweldig

Mijn bestelling voor onderdeel tefal actifry een filter. ben er zeer tevreden mee, binnen2 dagen had ik het al binnen goede service,

Snelle levering top

Snelle levering top

Goed en snel geleverd ,netjes verpakt .

Product zoals omschreven

Eenvoudig en snel geleverd

Geen problemen gehad en een mooi product

Lamp werkt perfect en een goede lichtopbrengst zeer tevreden voor deze prijs ps een echt mooie zonnepaneel

Snelle service, netjes op de hoogte gehouden vian mail.

Na bestellen via site, bevestiging per mail, ook het vervolg van levering product via mail en link kunnen bijhouden,

Top service en snel bezorgd!

Gelijk netjes de volgende dag binnen. Meer dan tevreden!

Snel geleverd en goed verpakt.

niets ontvangen!

ik zou binnen 2 dagen beleverd worden we zijn een week verder en nog steeds niets gezien zonder enige uitleg! dpd tracking deugd niet!

Juiste product