Top producten en snelle levering

Goed contact en behulpzaam

Alles Goed

Heb een string lampjes besteld en deze waren er snel en voldeden aan de verwachtingen. Dus dan is het goed.

Prima levering.

Spullen keurg verpakt en op tijd geleverd

Snelle levering. Produkten goed verpakt en zoals getoond op de website.

Ik ga zeker vaker bestellen bij scala.xl want alles was 100% naar wens. Ik ben een tevreden klant :-)

Mooie lampjes ontvangen, doen het goed

Snelle bezorging, netjes ingepakt. Goede service.

Gemakkelijk en snel

Goede prijs en snelle levering en goede communicatie

What you see is what you get

Prima ding

pakket niet ontvangen ondanks hoge verzendskosten

Ik kreeg bericht van post nl dat ze het pakket gingen leveren tussen 9.45 en 14.45. Later kreeg ik het bericht dat dit pakket de volgende dag geleverd zou worden. Ondanks dit bericht ben ik de hele dag thuis gebleven voor dit pakket. Even later kreeg ik het bericht dat het geleverd was om 16.02u in de brievenbus. Dit pakket past in geen enkele brievenbus en werd niet geleverd. Ik had alsnog graag dit pakket ontvangen. Heb de hele buurt langs geweest en het werd nergens geleverd. Graag had ik het volledige bedrag teruggestort gekregen of alsnog een pakket ontvangen.

Product snel ontvangen.

Product zeer snel geleverd, echter wel enkele producten met schade, al zal dit eerder aan de bezorger liggen dan scala zelf. Verder zeer tevreden.

Informatie over verzending gegeven en zeer snel geleverd.

Informatie over verzending gegeven en zeer snel geleverd.

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering.

Product zoals beschreven klopt.

Ik kan geen quotering geven

Ik heb mijn goederen niet ontvangen. Misschien moeten er eens duidelijke afspraken gemaakt worden met postnl. Ze leveren op een kantoor op een zaterdag. Dat is uiteraard gesloten. Dus beslissen ze de levering te doen op een postnl leverpunt enkele honderden meter hier vandaan.Geen probleem. Het pakje is nu aangekomen,...op een ander leverpunt, een paar km verder. Ik heb besteld voor een gratis levering en dat is dit niet.

Volgens afspraak geleverd.

Jammer dat het art. In zo’n grote doos verpakt is. Had ook wel kleiner gekund.

Beter dan verwacht

Geen reactie van klantenservice wijnxl

Pakket werd door PostNL bij ophaalpunt bezorgd terwijl wij gewoon thuis waren (d.w.z. speciaal thuisgebleven waren). Op e-mail hierover aan wijnxl geen reactie.

Snel

Verkeerde levering

Chateau Belgrave 2015 besteld, 2018 ontvangen. Nu is ‘18 een beter jaar, maar het blijft andere wijn. Ik stel me maar gerust met het feit dat het dan ook minder de kans heeft gehad slecht opgeslagen te zijn geweest. Prijs was goed, levering bleek wijn in wat bubbeltjesplastic te zijn, waar leverancier niet zacht mee omging. Kan me voorstellen dat er regelmatig iets gebroken aankomt.

Super goed

Super goed

Niet goed

Tuinstoelen zijn niet kunnen gebruikt worden door technische fout. als je op de stoel zit gaat die de rugleuning meteen naar de laagste stand waardoor je niet gewoon kan zitten. alle 3 stoelen hebben de dezelfde probleem

Artikelen worden snel verzonden, zijn goed verpakt. Kwaliteit is goed, groot assortiment.

Zeer tevreden zowel over de levering als de producten

Ik vergat nog wat extra spullen te bestellen maar dat werd door de telefonist simpel opgelost zodat alles in een keer geleverd werd. Goed gedaan!

Prima product en service !

Snelle levering, product is wat het moet zijn !