Prima service en snelle levering. V

Producten werden snel en goed verpakt afgeleverd en voldoen uitstekend. Goede kwaliteit tegen een fijne prijs.

We kregen in eerste instantie geen lampen bij onze bestelling, maar later werden ze keurig nageleverd. Goede service!

Perfect !

prima service

goed en snel

Fantastisch!

Telefoonhoesje besteld maar was niet de juiste. Moest een zijn zonder magneet en liefst met TPU achterzijde i.v.m. scannen van een sensor. Na een aantal mailtjes en een super hulp van Justin uiteindelijk de goede kunnen vinden en vandaag ontvangen! Hoefde niet eens iets bij te betalen! Echt super geholpen, zeker een aanrader! 👍👍🤭

Breed aanbod, gemakkelijk te bestellen en snelle bezorging

Zie boven!

Bad service

It took weeks to have the items ordered delivered. At some point i gave up waiting for the stuff

Good afternoon, Thank you very much for reviewing your order 283983, where you've ordered 6 x Lavazza Caffe Decaffeinato 500 gr. With reviews, we can constantly develop ourselves. Because you we're not really satisfied with your order, I did a little research to find out what went wrong. For products which are in stock, the delivery time is 1 working day. For products which aren't in stock is the delivery time just like within 20 - 21 working days. The coffee is in stock right now, but wasn't at the moment when you've ordered it. We needed to wait for a new shipment from the manufacturer before we could send you the coffee, but had the 20 working days. Example for a coffee which isn't in stock at the moment: https://www.espressokopen.nl/product/tchibo-espresso-sizilianer-art-bonen-1kg You placed your order at the 22nd of December, we've send you them at the 24th of January. Just around the 20-21 days, but a little too late. We need to admit that's too long, I am sorry for that. For products which aren't in stock it unfortunately takes a while to receive them here. We are always improving the stock level, to prevent problems like this. Hope to see you back soon! Kind regards, Justin

Mooi product en vlotte nette levering

Prima levering + snel en product was netjes verpakt. Prima handleiding erbij.

Snelle service en prima en uitgebreid assortiment!

Uitstekend.

Goed product maar verpakking waardeloos

Ik kreeg de doos waarin mijn lampen zaten open aangeleverd. Het tape was slecht en snel bevestigd. SCALA XL heeft nadien contact met mij opgenomen en excuses gemaakt.

Goedendag Lies, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat de doos tijdens de verzending open is gegaan. We maken gebruik van hoog kwaliteit tape met ons eigen logo erop, maar het kan inderdaad zijn dat deze te snel / niet goed is opgeplakt tijdens het inpakken in het magazijn. We doen altijd ons best de dozen zo goed mogelijk dicht te maken en hebben helaas geen invloed op wat er onderweg mee gebeurd. Ik zal je klacht doorzetten naar ons magazijn, zodat het in de toekomst sowieso niet aan ons kan liggen. Hopelijk bevalt het product goed. Voor vragen of andere opmerkingen, kun je altijd contact met ons opnemen per telefoon of mail. Met vriendelijke groet, Justin

Ik ben weer blij

Het retour beleid zou duidelijker moeten zijn maar Justin van Dress my IPhone heeft me netjes alles uitgelegd en hij kan ook nog aan mijn favoriete hoesje komen als ik een paar weekjes wil wachten. Super fijn!

Goedemorgen Janieta, Bedankt voor het schrijven van je review. Helaas zijn wij niet geopend in het weekend, vandaar dat het zo lang heeft geduurd voor je een reactie hebt ontvangen van ons, mijn excuses daar voor. Ik zie dat je maandagmorgen van ons een reactie hebt ontvangen en je retour in het systeem staat aangemeld. We hebben je hoesje hier nog niet ontvangen, maar zullen deze natuurlijk verwerken op het moment dat deze binnenkomt. Mocht je nog vragen of andere opmerkingen hebben, dan kun je ons natuurlijk altijd per mail of telefoon bereiken. Met vriendelijke groet, Justin

Prima geregeld

Snelle levering, top.!!

uitstekend

goede service , snelle levering

Pakketje snel gekregen bij dhl station

Niks veranderen ging allemaal prima gr Rob

Verspilling van tijd en matriaal

Bedrijf dat pakje afleverde ,moest 2 maal komen omdat er niemand thuis was . Ik stel voor kleine stukken niet in grote dozen te doen . Als het kan in een envelop te doen ; zo kan het altijd in de brievenbus . Zoals het bij mij het geval was

Goedemorgen Patrick, Bedankt voor het schrijven van je review, dit stellen we enorm op prijs. Vervelend om te horen dat je niet zo positief was, ik heb het daarom even voor je nagekeken. Helaas past het door jou bestelde product niet in een brievenbuspakketje, doordat deze dan iets te hoog wordt. Dan kan deze niet door de brievenbus. Tevens is het in het geval van dit product ook beter om deze in een normaal pakket te verzenden, zodat het niet kapot kan gaan tijdens de verzending. Kleinere, en niet breekbare producten, sturen we uiteraard wel in brievenbuspakketjes. We hebben je product meteen op de datum van bestellen (de 17e) verzonden, maar helaas kon DPD het pakket de 18e niet afleveren. DPD geeft aan dat er niemand thuis was. Vervolgens is hij weer terug gegaan en kon het pakketje de 20e gelukkig wel worden afgeleverd. Mijn excuses voor het feit dat daar dan weer 1 dag vertraging tussen heeft gezeten, ik zal deze meenemen in een evaluatie met DPD. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak, helaas hebben wij niet altijd alle invloed en hebben we het product vanaf hier op tijd verzonden. Hopelijk gaat het de volgende keer in een keer goed. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Justin

Niet zo gied

Hoe kan ik een beoordeling geven Wel erg lang moeten wachten Als je geduld hebt is het goed

Goedendag Huub, Nog bedankt voor het schrijven van je review, dit helpt onszelf altijd te verbeteren. Ik begrijp dat je op dat moment nog niet veel kon met het maken van je review, aangezien je nog geen producten had ontvangen. Dat mailtje is dus iets te vroeg gekomen, mijn excuses daarvoor. Inmiddels zie ik dat je de producten gewoon hebt ontvangen. Is alles naar wens? Zo nee, laat het me weten, dan los ik het voor je op! Met vriendelijke groet, Justin

te weinig informatie

Op sommige artikelen staat er te weinig informatie zoals ik heb een batterij besteld van 20W voor mijn robotstofzuiger en nadien moet ik constateren dat er op de doos staat dat deze niet compatibel is. Maar ik draai wel op voor de kosten voor het terug te zenden??? Ergens is dit niet logisch. Volledige beschrijvingen van de producten zorgt voor minder misverstanden. Donderdag mail gestuurd voor retour binnen 24 uur antwoord, zaterdag terug mail gestuurd want tot op heden geen antwoord, de retour had al weg kunnen zijn.

Ongekend Trots..

Waar de meesten stoppen gaan hun verder..

Kwaliteit product. Op tijd ontvangen.

Kwaliteit product. Op tijd ontvangen.

Duidelijk met bestellen en vlotte levering

Levering snel

Service van Scala XL is goed en vragen worden snel en adequaat opgelost

Snel en correct

Snel en correct

Goede prijs en snelle levering.

Doen wat ze beloven

Een duidelijke website en snelle levering

Eerste aankoop - super tevreden

Via google zoeken op de site beland en meteen gevonden wat ik zocht. Er wat reviews op nagelezen om na te gaan of dit een goede webshop is, en daarna vrij vlot account aangemaakt, bestelling geplaatst en 2 dagen later correct geleverd zoals beloofd. TOP