Bestelling binnen een dag in huis. Super service.

Mijn ervaring is zeer positief.

Perfecte behandeling. Telefonisch goede uitleg. Aflvering zoals beloofd.

Alles klopte zoals besproken. Ook de aflevering was op tijd. Het is een hele mooie lamp. We kochten al zo’n zelfde en die voldoet prima.

Goeie service

Kwaliteit en prijs, super

Prima.

Prima,plus gratis verzending.

snelle levering na 1 dag

Bedankt...

Snelle verzending,goed product,goede prijs

Prima product

Dit is de 2e van dit type die we aankochten. Voldoet erg goed. Levering was binnen 24 uur.

Makkelijke toegang, eenvoudig en efficiënt bestelproces

Zeer klantvriendelijk en duyidelijk

goede ervaring , deftig ontvangen

bestelling dag later ontvangen maar verpakking was goed verpakt

Verkeerde artikel gekregen

Ik had een zwembadje Bestway oranje 2+ voor de warme dsgen besteld maar, ik kreeg een andere artikel, een minizwembad. Ik moet nog antaal dingen regelen voor de terugsturen van de verkeerde artikel, en gaan zoeken een rijden naar een bpd punt. Verweg van mij buurt. Jammer. De klant service vond ik prima, het foutje werd vrij snel hersteld. Bedankt.

Prima !

Scherpe prijs , snel geleverd ! Beter kan niet.

Snelle levering zonder verzendkosten

Zie boven

Kan niet anders zeggen prima een duim

Goede kennismaking!

Levering goed. Informatie ook goed. Vooral betreft het bestelproces.

Snelle goed service. Uitstekend aanbod

Snel geleverd. Goede webshop. Prettige manier van zaken doen. Goede merken! Ik heb al meerdere malen bij ze gekocht en heb ook andere mensen enthousiast gekregen.

Goede boot en snel bezorgd

Chille boot goed betaalbaar

Snelle levering en een goed produkt

Na mijn vorige ervaring met een soortgelijk produkt, opnieuw hiervoor gekozen. Duur maar dan heb je ook wat. Een lust niet alleen voor het oog, maar ook voor de handen

levering was slecht

Lamp zelf kan ik nog niet beoordelen want heb hem cadeau gegeven en hij moet nog opgehangen worden. maar de levering via DPD was slecht. Pakket is op de stoep voor de deur gelegd midden in het zicht. Lag daar uren onbeheerd en had makkelijk gestolen kunnen worden. Woon aan een drukke weg. Ik adviseer u een andere bezorgdienst te gebruiken. Een uur van te voren hoor je pas het tijdvak waarin ze bezorgen eerder is die informatie niet beschikbaar waardoor je ook niks kan regelen qua werk of thuis zijn. Ter info, ik had DPD geen toestemming gegeven om het pakket neer te zetten.

Ik ben wel tevreden over de verzending

Maar ik heb 7 pakken van 24 gevraagt en betaald , en heb maar 7 blikken ontvangen ,graag zou ik de andere ontvangen nog trouwens ze zijn al betaald

Goede prijs, snel geleverd.

goede prijs en snel geleverd.

Een kattepaal van het merk Designed by Lotte gekocht. Ik had nog een vraag over de afstand/hoogte van de twee plateautjes t.o.v van elkaar en ben heel goed geholpen door het bedrijf. Ze namen de moeite om het even fysiek te checken. Nogmaals bedankt voor de genomen moeite! De katten vinden hem ook erg leuk :).

Piel Frama Black iPhone 11 Pro Max

Niet zoals ik had verwacht van zo duur hoesje. Helaas heeft het veel opvallende lange nerven in het leer. Wat hopelijk na verloop van tijd enigszins zal verdwijnen. Mij andere Piel Frama lederen iPad Pro, iPhone 11 Pro en Pro Max hoesjes verkeren nog steeds in zeer mooie staat. Hopelijk verkeerd de andere Piel Frama Tan iPhone 11 Pro hoesje, die onderweg is wel in een mooie staat. Koop al 11 jaar Piel Frama hoesjes voor zowel de iPhone’s en de iPad’s. En dit is de eerste keer, dat het me is tegengevallen. Het weerhoud me niet om Piel Frama hoesjes te kopen. Het blijft een oerdegelijk mooi product waarmee je veel plezier ervan heb.

Aankoop en verzending brengen onzekerheden met zich mee.

Bij levering ontving ik een traceermail van de verzender waarbij een foutieve naam en foutief adres waren ingevuld. Dit veroorzaakte bij mij wat onrust. De levering kwam uiteindelijk wel op het goede adres. De klantendienst doet zijn werk uitstekend. Het contact was snel en doeltreffend. Ook werd er wijn geleverd van jaartal 2018 en 2015 in dezelfde levering. De wijn is niet verkeerd, maar ook hier kan de communicatie beter. In zijn geheel veroorzaakt mijn bestelling dus nogal wat onrust.

super

dinsdagavond besteld donderdag in huis dat is super geregeld

Tiptop