Snelle levering.

Wat ik zocht (Intex afdekzeil voor zwembad) was slecht verkrijgbaar maar bij Scale XL op voorraad. En snel geleverd, prima dus.

Onbekend

We hebben besteld bij jullie. Het pakketje zou via DPD geleverd worden. Vervolgens duurde dit langer dan in de mail van hun en daarna zou het geleverd zijn. Maar ondanks dat wij de hele middag thuis waren hebben wij niks ontvangen. Dus heb voor iets betaald wat we niet ontvangen hebben. Heb DPD al gemaild. Dit is al de zoveelste keer dat we een pakketje via de DPD niet of beschadigd krijgen. Wij hebben nu besloten om niet meer bij bedrijven te bestellen die via DPD bezorgen. Met vriendelijke groet Willem Foppen

Snel en probleemloos

Snel geleverd en goede prijzen.

Goede levering, eerlijke prijzen

Zelfs in de Corona tijd levert scala XL goed op tijd. Website is goed actueel en de levering word netje verzorgt, bezorgd.

Goed geregeld

Netjes verpakt, exact de producten als verwacht voor een nette prijs. Levering zou wat sneller kunnen maar dit was zeer duidelijk aangegeven op de website dat het een dagje langer zou duren.

Gewoon goed

Dit is mijn 3 de telefoonhoes van Dresmyphone en zoals altijd goed.Alleen jammer dat je verslaaft raakt aan de perfecte kwaliteit.

Slecht

We hebben het art. Nog niet binnen.

Correcte levering

snelle keurige levering

goed verpakt op tijd ontvangen

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Zeer snelle levering en reactie

Snelle levering helemaal volgens bestelling. Voldoet aan de verwachtingen. Als de solar lampjes goed blijven branden hebben we een goede koop gedaan!

Snelle levering goede aanbieding

Over het algemeen prima.

Iphone hoesje besteld. Duideljke website. Volgende dag al in huis. Hoesje is prima. Goed verpakt. Een minpuntje: kreeg geen bericht dat het bestelde artikel verzonden was. Wel een bevestiging van de bestelling dus het mailadres was goed.

Bestelling makelijk , artikel prima en bezorging supersnel.

Prima bedrijf

Snelle levering, netjes verpakt. Achteraf betalen mogelijk. Dezelfde lamp was bij bol.com veel duurder.

Een aanrader

Netjes verpakt. Helaas dat, ster dan op de site stond. Wrs te maken met Hemelvaart

Netjes en snel geholpen en geleverd. Top gewoon

Netjes en snel geholpen en geleverd. Top gedaan. Ga zo door.

Zeer snel

Zeer tevreden, goed verpakt, heel stipte levering, goed product....Kortom: Top!

Duidelijke site

De artikelen zijn snel te vinden op de site en de levering is snel, ondanks deze COVI-19 periode.

Zeer te vreden

Zeer te vreden

Snel en goed geleverd.

Geen problemen, snel en eenvoudig bestelde spullen binnen.