ik ben heel tevreden van de flessen aviva zou geen andere drank meer wille. We hopen dan ook dat deze flesse blijven bestaan

Snel binnen

Snelle levering heerlijk wijntje!!

Goed en snel

Gekregen wat ik besteld heb,netjes verpakt,en snel geleverd.

Prima levering en goed product

Helemaal goed, van bestelling plaatsen tot de levering aan de deur.

Snelle levering!!

Vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend vroeg al in huis ! Top!

delicious wine, delivered fast.

5 star

Fijn product en snel geleverd. Wel stuk duurder geworden helaas.

Zeer vlotte en goede eerste ervaring

Tot mijn verbazing was mijn bestelling die ik op een donderdagnamiddag geplaatst had reeds op vrijdag in mijn bezit! Top service!

Wij konden jullie helemaal niet

Zeer snelle handeling en prima verzorgd en snel op tijd geleverd.

Prima geleverd.

Prima geleverd!

Mijn ervaring was goed,

Vlotte levering, goed product. Alleen jammer dat ik geen trackentrace code ontvangen hebt, zodat ik niet wist wanneer de bestelling bezorgd zou worden.

Dienstverlening prima, product anders van kleur

Ik was gecharmeerd van de oranje zolen op de afbeelding ( ook al bij bol.com, dezelfde laarzen, dezelfde oranje kleur zolen), maar dit bleek in de praktijk beige te zijn: de gewone laarzen-kleur. Het is dus geen design wat net even anders is, wat ik zocht. Graag de kleuren op de afbeelding eerlijk weergeven. Of, nog beter: het design net even anders maken! Een kleurtje maakt al zoveel uit!

Vlotte, correcte afhandeling en levering!

De bestelling verliep vlot. Informatie over de levering en de levering zelf verliepen prima!

zeer snelle levering van het juiste product :)

zeer snelle levering van het juiste product :)

Snelle levering, goed product

Snelle levering en kwalitatief goed product!

De site was overzichtelijk. De bestelde lampen waren snel geleverd en voldoen aan de (hooggespannen) verwachting.

Gedaan wat ze beloofden.

Had een bestekbakje voor mijn afwasmachine nodig. Daar ik een risicopatiënt ben ging ik liever niet naar een winkel. Per internet besteld bij Scala XL . Het was het goedkoopst en ook nog gratis versturen. Rond 17.00 besteld ,volgende dag in huis , Top !

Had het artikel de volgende dag al in huis maar helaas laat de kwaliteit te wensen over en dat is jammer.

Snel geleverd en een goede prijs/kwaliteit verhoudind.

Uitstekende service ben blij dat ik ze zo vlug heb ontvangen,nu heb ik mijn Diamond painting tenminste af kunnen maken.

Netjes!

Goede prijs, verzenden mag wat duurzamer. Zo'n kaartspel kan ook makkelijk als brievenbus pakketje. Verzendmaatschappij maakte er een potje van maar scala xl reageerde meteen en heel netjes toen ik hun erover belde. Hielden zich ook aan afspraken! Super netjes!

snel en prima, maar ....

Ik heb twee verschillende maten tuinpadlampen besteld. 1 kleine en 2 grotere. In de kleine zit een waterdicht busje met daarin een kroonsteentje om de lamp aan de hoofdkabel te koppelen. Prima. Helaas zit dat niet in de 2 grotere zodat ik zelf een kroonsteentje moest verzorgen en met tape min of meer waterdicht maken. Wel een gedoe ... en wellicht niet toekomstvast ...

Heerlijke koffie

Zoals altijd weer snel geleverd, nu kan ik weer een tijdje vooruit.

Helemaal top!

Snellel levering. Goede wijnen, wij gaan weer bestellen