Top!! Hele snelle bezorging

Hele goede webwinkel heb een order geplaatst net over 22:00 uur en mijn order was de volgende dag bezorgd ben zeer tevreden over deze top service complimenten.

Goede ervaring mee. Zeer snel geleverd, volgende dag al in huis.

alles perfect verlopen

goederen goed in orde

Super snelle levering , meedenkend personeel , top

Alleen de bestelde terrasvijver is een totale flop . Jammer

Prima levering!

Vond gegevens van bezorger wat onduidelijk, te weinig informatie. Product was prima in orde. TL lamp was goed ingepakt.

Uitstekend geholpen

Telefonisch werd ik heel goed en vakkundig geholpen door een dame

Mooie kwaliteit voor een mooie prijs

Mooie kwaliteit voor een mooie prijs

super

bedankt

Easy bestellen, snelle levering, top!

Overzichtelijke site, bestelling makkelijk te maken, en geleverd conform het toegezegde, blije ontvanger en een tevreden klant,

aanrader

bestelling , opvolging en levering zijn perfect .Reeds meermaals besteld en telkens zeer goede service waarvoor dank .

geweldig

prima bedrijf.

Perfect zo....

Alles zeer vlot, snel, aan een goede verhouding kwaliteit/prijs en gratis geleverd:-)

Snel ontvangen! Erg mooie lamp. moet nog alleen opgehangen worden.

geweldige snelle service en product tip top

aanrader

Netjes en snel geleverd

Ik heb mijn bestelling netjes en snel geleverd gekregen.

Heerlijke champagne echt al voor de 5e keer een doos besteld!

Prima en snelle service en de kwaliteit van de champagne is fantastisch! Wat deze keer echt oprecht jammer was, was dat ik 250 mailtjes heb ontvangen met de bevestiging van mijn aankoop. Dit was een calamiteit in het systeem, maar als klant is dat niet handig! Stuur dan een aapje of mailtje met excuses!

All as promised

Good price. Excellent delivery service.

Snel geleverd, product precies wat ik ervan verwachtte

Werkt niet volgens de beschrijving.

Krijg de lamp niet geregeld met mijn gsm en volgens de beschrijving zou dat wel moeten kunnen met een app. Maar die app van de QR code heeft het alleen maar over een camera en in mijn buitenlamp zit geen camera.

Prima.

Artikelen zoals omschreven op website. Prima. Alleen de levertijd kwam niet overeen met de website. Alles werd pas 5 dagen later bezorgd ipv de volgende dag. Gelukkig heb ik het cadeau voor de verjaardag van onze kleinzoon op tijd besteld, anders was dit op een teleurstelling uitgelopen.

Netjes verpakt en snelle levering

Goede service en produkt

Ook de levering is perfect (T& T) kan wat eerder wat afleverings tijd betreft) Maar daarvoor is het ook gratis.

Snel en goede communicatie

Bestelling gedaan die direct de volgende dag volgens afspraak geleverd is. Prima service en goede communicatie over de levering. Dit was mijn eerste keer maar echt prima ervaring.

Snelle service aanbevelings waardig.