Xxx

Xxx

Top geregeld

geweldig goede service

Nog steeds geen levering

Levering zou vandaag tussen 18u en 19u plaatsvinden. Nu 20u15 en nog geen goederen geleverd. Waar is mijn reeds betaalde bestelling?

Mijn bestelling was heel snel thuis

Ik heb voor de eerste keer een bestelling geplaast en had ik heel snel binnen

Prima!!!

Klasse

Fijn geholpen

Vragen over het product werden via telefoon duidelijk en uitgebreid uitgelegd. Luxform 12 volt tuinspot set werd snel geleverd.

Zeer slecht!

heb een zwembad pomp besteld maar die kwam kapot binnen. Mail gestuurd maar niks terug gehad! Slechte service dit

Makkelijk bestellen en snelle levering

Alles was makkelijk te vinden op de site en werd snel geleverd.

Snel en voordelig!

Snelle levertijd en goede kwaliteit. Prima!

Goede afhandeling

Makkelijk bestellen. En volgende dag al in huis. Geen probleem mee gehad

Erg tevreden

Prettig verlopen

Woon in assen waar het maggazijn zit kon het daar ophalen dus had het nog sneller in huis dan laten bezorgen. Top service dat het zo kon.

Komen hun afspraken na

Meer dan voldoende

Goed bedrijf.

Snelle en goede levering

Ruim assortiment, goed geprijsd en snelle levering

Na de zoektocht voor een pomp voor ons zwembad kwam ik bij ScalaXL terecht. Voldoende beschikbare voorraad en goed geprijsd. De bestelling is ook snel geleverd.

Verkeerde levering

Na eerdere wel goede ervaringen viel mijn laatste bestelling bij Dressmywijn slecht uit omdat ik een verkeerde wijn geleverd kreeg.

Prima en snel geleverd

prima en snel geleverd

Snelle correcte levering

Daags na bestelling netjes geleverd en goedkoper dan originele Miele prijs

Geweldig geregeld

Alles was zoals het moet zijn, goed geregeld dus. Goede prijs en zeker aanrader voor de volgende bestelling.

Scherpe prijs

Ik had de filterpomp van Intex besteld. Die was overal 90 euro of niet meer op voorraad. Bij Scala Xl op voorraad voor 60 euro. Leek bijna verdacht, maar het tegendeel is waar. Snel geleverd en de pomp werkt prima!

Snel geleverd maar miste echt bevestiging mail en track and trace

Product snel geleverd. Je verwacht alleen bij een online order dat je wel een bevestig mail enzo krijgt. Ook een track and trace zou wel handig zijn.

Prima wijn, prima bedrijf maa de bezorging..

Ik heb een heerlijke prosecco besteld. Dressmywine zorgt dat de bestelling makkelijk en vloeiend verloopt, prima. Helaas dat de bezorging via DPD gaat, altijd een verrassing wanneer en of het komt, of waar? Ik bestel ookbij andere, daar heb ik ook een prima, misschien wel iets betere prosecco gevonden. Over smaak valt niet te twisten, maar deze komt met postnl, dan weet ik wel zeker dat ik er ook daadwerkelijk van kan genieten ;-)

Alles is in orde

Transparante manier van aankoop en tracering. Duidelijke communicatie. Zeer nauwkeurig uur van levering wordt meegedeeld. Kwalitatief product!

Precies wat je mag verwachten

4 sterren, ze waren de goedkoopste en het snelst met leveren. 1 ster mist. In de mail met het verzoek om hen te beoordelen stond mijn order niet. Dus het was even nadenken wat ik ook alweer had besteld bij hen.

Prima en snel

Prima geïnformeerd snelle levering product zoals aangeboden.