De snelle levering en duidelijk Alles super

Maken waar wat ze beloven

Klantvriendelijke site,ruim assortiment,producten makkelijk te vinden. Aangename prijzen,alleen jammer dat je pas bij aankoop van € 40,00 gratis verzenden hebt. Je kunt gebruik maken van Aftepay,er fijn als je voor de eerste keer een bestelling plaatst bij een online bedrijf wat je niet kent. Duidelijke communicatie via de mail van bestelling van een product tot aan de ontvangst. Bestelling netjes op tijd geleverd en goed verpakt. Wat mij betreft een aanrader. Ik ga hier in de toekomst nog wel vaker iets bestellen.

snel en voordelig

Besteld product goed verpakt en zeer snel aangeleverd. Ga zo door!

Bestellen verliep vlot, levering was snel, product is volgens verwachting.

Snelle en correcte levering

Heb meerdere malen bij deze winkel een bestelling geplaatst. In alle gevallen was de service goed en is er snel op een correcte wijze geleverd. Het zag er allemaal netjes uit en is altijd onbeschadigd geleverd.

snel en hulpvaardig

met het bedrijf goed. alleen hun vervoerder voor grote stukken, transmission, maakt fouten

Een geweldige ventilator!

De ventilator is echt stil! Alleen de gebruiksaanwijzing zou een update moeten hebben. Alle plaatjes op 1 pagina en de verschillende ook per taal bij elkaar.

perfect zoals het moet , dikke duim

zeer goede dienstverlening

Zeker vlotte levering tegen Een goede prijs .

Goede en snelle service

Was snel bezorgd

Ze doen wat ze zeggen !

Product besteld voor 22:00 de volgende dag geleverd !

Teleurstellend

Het product wordt omschreven als duurzaam van glas en RVS. Echter het RVS blijk glimmend plastic te zijn. Ik wilde een lampje van 15 jaar oud van wel de juiste kwaliteit vervangen is dus niet gelukt.

Iets besteld, en en gelijk het verkeerde toegestuurd gekregen!!

Ik bestel niet meer bij jullie!

spullen besteld, na 2,5 week nog niet binnen

lippenbalsem besteld, nu na 2,5 week nog niet binnen, na 4 dagen contact opgenomen, pakketje ligt nog bij postnl, belofte voor 22u besteld volgende dag binnen NIET DUS. de chat werd ook 2x gestopt, ik moet postnl maar bellen was het antwoord na de 3x contact. 4de keer contact gezegd dat ik ze niet meer hoef. zeer slecht ervaring. ze hadden het met briefpost verstuurd ipv pakketpost.

Alles goed en wel verlopen

Pakjes niet beschadigd en snelle levering en zeker genoeg lampjes

Premier achat très satisfaisant

Proposition intéressante après de nombreuses comparaisons sur le net, prix compétitif pour un article livré conforme, complet et tout a fait opérationnel. Réaction rapide du vendeur mais livraison retardée par le transporteur, probablement à cause d'une période de jours fériés.

Ik kende het product al, goede service

top en snel

besteld en betaalt en de andere dag in huis ,en getest geweldig daar kan ik op bouwen top geregeld

Snelle levering, goede prijs-/kwaliteitverhouding.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering,goed product

Qualité du service et prix attractifs

Un choix de vins excellents et le service d'expédition extra dans les délais

Ik had koffie besteld en helaas niet de goeie gekregen. Die koffie die ik wilde was er helaas niet meer. Of retour halen of U probeert de koffie die gestuurd is. Het laatste hebben we gedaan en toen ik belde dat we de koffie hielden kregen we alsnog 10 procent korting. Vond ik heel netjes.

Snel een goed product geleverd

Zeer makkelijk te bestellen, snelle goede levering en product was goed

Geweldige webshop!!

Vriendelijke medewerkers! Ruime keuze uit mooie producten en snelle levering!