super snelle levering

een mooie lamp besteld via scala xl was 60 euro voordeliger uit dan bij een ander webshop. besteld , en de volgende dag werd hij al geleverd. zeker de moeite waard om eerst bij scala xl te kijken.

Goede lampjes snel geleverd

Helaas doet 1tje het niet

Uitstekende ervaring met Scala XL

Zowel wat betreft de beloofde leveringstermijn als het vergelijk tussen prijs en kwaliteit van het geleverde product, ben ik een zeer tevreden klant.

Gewoon goed

Prima geregeld, de bestelling kwam op de afgesproken tijd en alles deed het. Niks op aan te merken en we zijn er blij mee. Een mooie toevoeging in de tuin

Indrukwekkend scala aan Piel Frama Collectie.

Een geweldig grandioos scala uit de Piel Frama Collectie !!! Mijn complimenten, ook voor de snelle bezorging. Until next time, groetjes, Karen

Bezorgd conform verwachting. Montage van de lamp en bediening zijn eenvoudig.

Gewoon weg goed

duidelijke website goede zoekfunctie afspraken nakomen

Het super niks zit meer los in de frituur pan

Prima levering alleen geen briefje in de brievenbus toen ik niet thuis was

Prima levering alleen geen briefje in de brievenbus toen ik niet thuis was

Slecht

Pakket is niet bezorgd ondanks telefonisch contact met DPD omdat er een misverstand was om het bezorgadres... Waar is mijn pakketje nu. Niemand te bereiken in het weekend . Groet Moniek van der Sanden

Keurig op tijd en het product is prima

heel goed

goed aan afspraken gehouden

heel goed

alles goed verlopen

Grote verpakking voor iets wat makkelijk door de brievenbus paste.

Mijn bestelling kwam niet de volgende dag binnen, wat wel op de site staat. Het pakketje werd pas na 2 dagen verstuurd, toen niet thuis. Dus ophalen bij de postkantoor. Waarom niet via brievenbus post?

Pakket nog niet geleverd!

Mijn pakket is niet aangekomen nog te traceren! Ik ben opgebeld vrijdag in het Frans dat men aan de deur was met pakket, maar niemand te zien, in het Frans werd uitgelegd dat men niet wist hoe en wanneer ik mijn pakket zal krijgen! Een mail naar scala leverde ook niks op!!

Mijn ervaring is goed

Prima verlopen

Alleen jammer dat je geen tijdstip door krijgt van de bestelling.

Super goeie hulp en mega beleeft

Ik had iets om terug te sturen en had een paar vragen ze werden super mooi en duidelijk beantwoord en snel.

Vreemde ervaring

Ik heb het loopfietsje ontvangen, dit zat helemaal niet in de doos waarin dit hoorde te zitten. Dit zat in een kapotte oude doos van een stofzuiger of zo? Wat mij er dan erg hard aan laat twijfelen of het loopfietsje wel zijn geld waard is.

Alles prima en vooral snel verlopen. Zeer positief

Zeer tevreden over de service

Bestelling op tijd geleverd . Bedankt voor de snelle service

Mooi materiaal

Aan hervormde van de middag besteld en de volgende dag , degelijk verpakt, in huis: geweldig!