super snel alles ontvangen.

aan te bevelen bij familie en vrienden

Op en top

Correct, en snel . Wat ik vraag heb ik gekregen

Mooie lampjes snelle levering

prima service, levering iets trager dan op website aangegeven

Had 5 sterren kunnen zijn, maar dan moet t echt perfect zijn. Website gaf aan voor 2000u besteld, volgende dag in huis, nog 3 voorradig. Na verwerken van bestelling ontvang je een track en trace code was de mededeling. Op vrijdag om 1800u besteld. 2200u nog geen track en trace. Andere dag even gebeld omdat er nog maar 3 voorradig waren... helaas alleen op ma tm vr bereikbaar. Maandag gebeld, bleek alles gelukkig op voorraad en was het vrijdag gewoon zo druk dat men niet alles kon verwerken. Helaas ontving ik daar geen bericht van. Vertraging door drukte vind ik prima, wil dan wel graag vooraf op de hoogte gebracht worden. Uiteindelijk bleek het bedrijf vlakbij te zijn en heb ik de bestelling maandag even bij ze afgehaald zodat ik geen extra dag hoefde te wachten. Prima geregeld.

Vreselijk klantonvriendelijk bedrijf

In maart 2021 een zwembad besteld, lekker op tijd voor de warme dagen...dachten we! Er stond toen bij dat de bezorgdatum 31 mei zou zijn, prima dat is precies op tijd. Vandaag is het 14-06-2021 en nog hebben we het zwembad niet binnen, er komt ook geen mail of belletje vanuit het bedrijf hè nee. Je moet zelf bellen en mailen en dan krijg je een standaardmail terug. Toch bellen en dan krijg je toch een ongelofelijk vreselijk mens aan de telefoon! Miranda heet ze, echt mensen nooit bestellen bij dit bedrijf!!!!!

Goed, snel een voordellig

Goed, snel een voordellig

Niks op aan te merken

Goed product, mooie prijs en snelle levering

Vlotte bestelling en dito levering

Goed goedkoop tegenover de verplichte niet terug betaalde tests

Dacht aanvankelijk dat ik een test gekregen had maar bleken er toch 5 te zijn Niet dat je er voor de wet iets aan hebt Maar ben blij met jullie prijs en goede en snelle service Dank je wel

Goed, duidelijk en snel

Ik wilde een specifieke buitenlamp. Met maximale hoogte van 22 cm. Met sensor die max 6 m ver mag schijnen, Die instelbaar is tot minder dan 20 sec. brandtijd, Die ook nog mooi is en met een redelijke prijs. Die vond ik bij buitenverlichting. Waarom? Omdat buitenverlichting bij de beschrijving alle voor mij belangrijke gegevens vermeldt. Andere websites doen dat helemaal niet of slechts in beperkte vaak onduidelijke bewoordingen. Bijvoorbeeld als: lamp met sensor?? Daarom beveel ik iedereen Buitenverlichting aan.

Heel goed service.

Ik kocht Hard en mooie vloertegels. Goed koop een goed quality.

Snelle levering, fles goed verpakt. Correcte uitleg op website.

zal ik zeker aanraden

Goeie service en correcte verzendkosten, ook voor 1 fles

Goeie service en correcte verzendkosten, ook voor 1 fles

Zeer correcte dienstverlening

In het weekend besteld, woensdagmorgen geleverd. Goede prijs

Prima en snel

Nooit koop ik nog iets bij jullie

Bedrieglijke reclame , heel misleidend zeker niet om aan iemand aan te bevelen. Al reeds 2 mails gestuurd er wordt zelf niet op gereageerd schandalige service

Zeer snelle, nette levering. Product bevalt ook prima!

Niets anders dan goed

Snelle levering en precies volgens tijdsschema. Dikke 10.

Ik ben zeer positief over Scala XL. De bestelde artikelen zijn snel en correct geleverd.

De bestelde artikelen zijn snel en correct geleverd.

Snelle en correcte levering

zeer snelle en probleemloze levering

ene dag besteld, 2 dagen later in huis

Correcte en snelle levering

Artikel van goede kwaliteit en goede prijs.Alles werd snel en correct geleverd

Goede klantenservice

Amerikaanse levertijden wordt er gebruikt. Dit begrijp ik niet en staat er ook niet bij hierdoor zou het zwembad pas in 1juni komrn ipv febr wanneer ik de bestelling geplaatst had echt waardeloos. Verder wel een goede klantenservice en zwembad geannuleerd

Snelle levering volgende dag geleverd

Goede service duidelijke site