Zeer goed geholpen

Ik was altijd al tevreden al ik wijn bestelde ...altijd is alles duidelijk van bestellen tot betalen en altijd op tijd geleverd maar ivm de blackfriday korting waar ik eigenlijk te vroeg mee was en zeer netjes geregeld !!

Besteld, geleverd zoals afgesproken. Perfect!

Scala voldoet aan mijn verwachtingen.

Goede en snelle levering

Bestelling niet ontvangen

Volgens pakket service bezorgd maar niets ontvangen.

levering vlot en correct.

Ik vraag me wel af of de zakken koffiebonen niet meer compact en vacuüm getrokken moeten zijn!? De pakken zijn wat 'slappe hap', hoort dat zo of is dat de 'dump' die snel verhandeld moet worden? Lucht in verpakking betekent toch ook smaakverlies?

Snelle levering.

Snelle levering.

Betrouwbaar

Alles juist geleverd

goede wijn, zeer snelle levering

Levering binnen 1 dag, enkele dagen voor sinterklaas. Zeer aangenaam verrast met de snelheid

Ik had een knop nodig voor mijn Pelgrim oven. Via Google heb ik het opgezocht en kwam uit bij Scala. Ik vond gelijk de goede deze besteld en nog geen 48 uur later had ik al in huis. Gelijk gemonteerd. Paste perfect. Duidelijke website met duidelijke foto 's wat het zoeken heel makkelijk maakt.

Snelle en goede service

Artikel duidelijk omschreven, aantal op voorraad duidelijk en razendsnel geleverd !

Goed product en snelle levering Ik ben zeer tevreden

heel vlugge levering

vlug en correct

2dagen levertijd in coronatijden is zeker niet slecht. Bedankt voor de lekkere wijn.

Snelle levering, produkt voldoet aan de beschrijving

Snelle levering, produkt voldoet aan de beschrijving

Bestelling snel en goed geleverd!

Product was goed verpakt, snel geleverd en voor een scherpe prijs!

Makkelijk bestellen

Prima service, levertijd.

Snel, makkelijk en klantvriendelijk

Snel, makkelijk en klantvriendelijk

Heerlijke koffiebonen

Na aankoop koffiemachine ook heerlijke koffiebonen gevonden en hier gekocht. Snelle levering gehad en daarom zeker een aanrader

Goede levering. Mooie kwaliteit. Lampen zijn goed.

Zie boven

geen opmerkingen

Zie toelichting

De koffie was niet vacuüm. Dat valt tegen.

Goede service,en kwaliteit.

snel en wat het moest zijn

Had een dringende bestelling , s'avonds om 1900 hr geplaatst , en de dag nadien was het er al om 1100 hr , top hoor

vlotte levering

was mijn eerste ervaring maar zowel de bestelling als de levering ging vlot

Snel en goed.

Snel, goed en als gevraagd.