Garantie wordt niet nagekomen

Ik had vorig jaar (2021) kerstverlichting besteld. Deze kwam prompt aan maar één lampje deed het niet. Ik mocht van Scala kiezen: geld terug of levering van een goede set. Dat laatste koos ik, al wist ik dat het lang kon duren omdat het artikel inmiddels niet meer leverbaar was. Ik heb ze in de aanloop naar de kerstperiode meerdere herinneringen gestuurd waar mijn beloofde setje blijft, maar ontvang geen enkele reactie. Kortom: garantie stelt niets voor, en niet netjes om zelfs niet te antwoorden.

Waardeloos

Artikel besteld bij Scala XL. Het artikel voldeed niet aan mijn verwachtingen en vervolgens op de juiste retour gestuurd. Zit na 3 maanden nog steeds op mijn betaalde geld te wachten. Bestaat dit bedrijf eigenlijk wel. Zijn op geen enkele manier te bereiken.

Topservice!

Staande lamp besteld, waarvan lampenkap kapot in de doos zat.... ik zag het niet zitten om de lamp retour te sturen en had de kap zelf geplakt.... Scala XL heeft onmiddellijk nieuwe lampenkap besteld en verzonden.

Bestelde en snel binnen gekomen

Helaas was de de doos vd verpakking te groot en was deze erg vervormd. Inhoud is echter niet beschadigd. Is een Sinterklaas kado , dus nog niet gebruikt.

Mooie rvs buitenlamp gekocht

Mooie rvs buitenlamp gekocht. Lamp pasten toevallig precies op de gaten/plek van de oude lamp.

Het pakket is niet aangekomen

DPD meld mij dat het pakket bij de buren afgegeven is. Dit is echter niet zo. Graag Nespresso Espresso Dark Roast 10st aan mij leveren.

Voldoet aan mijn verwachtingen

Kerstboom valt tegen

Heb een potlood kerstboom bestekd die er op de foto super mooi uitziet. Kreeg mijn boom thuis en hoop dat dit met kerst goed gaat komen. Vrij kaal, dunne takken en heb ik het idee na het uitvouwen van de boom de haardroger zijn werk moet doen . Zou hij nog mooi vol raken? Heb er een hard hoofd in en dan veel geld voor betaald.

snel en compleet geleverd, meer moet dat niet zijn

Handgreep voor Miele stofzuiger besteld. Prima product, perfect passend en fractie van de prijs van het origineel.

Ik ben tevreden

Mijn bestelling is zeer goed verlopen Wel wat trager dan vermeld op de site. Maar ik ben wel tevreden met mijn geleverd artikel

Top producten en snelle levering

Goed contact en behulpzaam

Alles Goed

Heb een string lampjes besteld en deze waren er snel en voldeden aan de verwachtingen. Dus dan is het goed.

Prima levering.

Spullen keurg verpakt en op tijd geleverd

Snelle levering. Produkten goed verpakt en zoals getoond op de website.

Ik ga zeker vaker bestellen bij scala.xl want alles was 100% naar wens. Ik ben een tevreden klant :-)

Mooie lampjes ontvangen, doen het goed

Snelle bezorging, netjes ingepakt. Goede service.

Gemakkelijk en snel

Goede prijs en snelle levering en goede communicatie

What you see is what you get

Prima ding

pakket niet ontvangen ondanks hoge verzendskosten

Ik kreeg bericht van post nl dat ze het pakket gingen leveren tussen 9.45 en 14.45. Later kreeg ik het bericht dat dit pakket de volgende dag geleverd zou worden. Ondanks dit bericht ben ik de hele dag thuis gebleven voor dit pakket. Even later kreeg ik het bericht dat het geleverd was om 16.02u in de brievenbus. Dit pakket past in geen enkele brievenbus en werd niet geleverd. Ik had alsnog graag dit pakket ontvangen. Heb de hele buurt langs geweest en het werd nergens geleverd. Graag had ik het volledige bedrag teruggestort gekregen of alsnog een pakket ontvangen.

Product snel ontvangen.

Product zeer snel geleverd, echter wel enkele producten met schade, al zal dit eerder aan de bezorger liggen dan scala zelf. Verder zeer tevreden.

Informatie over verzending gegeven en zeer snel geleverd.

Informatie over verzending gegeven en zeer snel geleverd.