Ruime keuze uit hondenbewakingsborden, redelijke prijs, snelle levering. Kortom: top.

Goed product, snelle levering, adequate administratieve afhandeling

Voordelig met duidelijk voorraadinformatie, snel en goed verzorgd.

Prima bedrijf!

Alles ging supervlot. Zeer tevreden klant hier!

Zeer snel ontvangen . Van de 3 artikelen was eentje defect kan gebeuren natuurlijk. maar eenmaal email gezonden had ik volgende dag al een vervang artikelen in huis ! Dus ik geef 4 sterren . Zeer snelle levering en bij het probleem kon ik ook niet geloven ik die de dag erop al in huis had . Aanrader !

naar mijn wens en snel thuis bezorgd

bestelde buitenverlichting is naar wens en voldoet naar wens

Vandaag besteld morgen keurig verpakt afgeleverd.

Eerste keer besteld bij scala Xl . Spullen waren netjes verpakt en snel geleverd. Achteraf betalen (klarna) was nog een dingetje ( ivm slecht bereik waar ik woon) Maar ook dat is gelukt. Voor nog een keer ;-)

Super snelle levering

Snelle levering, goed verpakt

Levering op tijd en goed verpakt.

Levering volgens afspraak.

Goed product, snel geleverd

Goed product, snel geleverd. Fijn om eenvoudig gebruik te kunnen maken van achteraf betalen via een link in een mail

Super snelle bezorging

Erg fijn telefonisch te woord gestaan en de volgende dag in huis. Top!

De snelle levering en duidelijk Alles super

Maken waar wat ze beloven

Klantvriendelijke site,ruim assortiment,producten makkelijk te vinden. Aangename prijzen,alleen jammer dat je pas bij aankoop van € 40,00 gratis verzenden hebt. Je kunt gebruik maken van Aftepay,er fijn als je voor de eerste keer een bestelling plaatst bij een online bedrijf wat je niet kent. Duidelijke communicatie via de mail van bestelling van een product tot aan de ontvangst. Bestelling netjes op tijd geleverd en goed verpakt. Wat mij betreft een aanrader. Ik ga hier in de toekomst nog wel vaker iets bestellen.

snel en voordelig

Besteld product goed verpakt en zeer snel aangeleverd. Ga zo door!

Bestellen verliep vlot, levering was snel, product is volgens verwachting.

Snelle en correcte levering

Heb meerdere malen bij deze winkel een bestelling geplaatst. In alle gevallen was de service goed en is er snel op een correcte wijze geleverd. Het zag er allemaal netjes uit en is altijd onbeschadigd geleverd.

snel en hulpvaardig

met het bedrijf goed. alleen hun vervoerder voor grote stukken, transmission, maakt fouten

Een geweldige ventilator!

De ventilator is echt stil! Alleen de gebruiksaanwijzing zou een update moeten hebben. Alle plaatjes op 1 pagina en de verschillende ook per taal bij elkaar.

perfect zoals het moet , dikke duim

zeer goede dienstverlening

Zeker vlotte levering tegen Een goede prijs .

Goede en snelle service

Was snel bezorgd

Ze doen wat ze zeggen !

Product besteld voor 22:00 de volgende dag geleverd !

Teleurstellend

Het product wordt omschreven als duurzaam van glas en RVS. Echter het RVS blijk glimmend plastic te zijn. Ik wilde een lampje van 15 jaar oud van wel de juiste kwaliteit vervangen is dus niet gelukt.