Goed opgevolgd en snelle levering met kortingsbon voor volgende bestelling.

Prima website. Bij niet voorradig bieden ze alternatief

Goede medewerking.

Bleek zelf een verkeerde bestelling te hebben gedaan. Justin dacht met ons mee en kwam met adequate oplossing.

Snelle levering, goeie service

Snelle levering, goeie service

Prima in orde en goedkoper dan in de supermarkt

Meerdere pakken van 250 gram Lavazza koffie besteld. Was goed, twee pakken waren niet meer helemaal luchtdicht. De koffie was nog wel vers gelukkig. Ik zou zeker nog eens bestellen.

Gewoon top

Lekkere wijnen,voordelige prijzen,

Sava

Ok

Soms duurt 't langer dan je wilt maar gebeuren er toch leuke dingen.

Op tijd iets leveren is niet altijdmogelijk als een fabrikant het even niet kan bijhouden. Als klant kun je daar boos over worden, tenzij je er begrip voor hebt en wat geduld. Het is van belang dat je dan ook goed wordt behandeld. Dat was voor mij, die lang moest wachten op zijn bestelling een openbaring. De klantenservice van Scala en met name Justin ging met deze zaak goed om en communiceerde op voortreffelijke wijze. Ik heb genoten. Tijdens het wachten werd de bestelling steeds mooier in mijn hoofd. Vandaag werd hij bezorgd. Ik ben tevreden en wens jullie een heel voorspoedig 2020. Scala XL weet hoe het hoort en handelt er ook naar. Chapeau! met vriendelijke groet, Jan Bronzwaer

goede levering en heerlijke wijnen

Bestel al lange tijd mijn wijnen via Dressmywijn en heb nog nooit problemen gehad. Levering altijd of gecommuniceerde datum en zijn goed en zorgvuldig verpakt.

Als ik mijn koffie of andere artikelen bestel, krijg ik deze altijd netjes geleverd.

Uitstekende koffiebonen, snelle bezrging, prima service

Na de bestelling was het pakket de volgende dag al binnen, netjes ingepakt. De koffie van verse bonen smaakt uitstekend. Hartelijk dank voor de goede en snelle service.

Snelle levering en juiste product

Snelle levering en juiste product in goede verpakking

Deskundig, ruimaanbod, betrouwbaar

Meerdere keren wijn besteld. Site werkt prima en leveringen met een track & trace te volgen.

Snelle levering, goed verpakt

Kan scala XL van harte aanbevelen.

Snelle levering met (track&trace)

Prima ervaring met bestellen, levering en het product

Prima ervaring met bestellen, levering en het product

Pannen zijn super

Pannen zijn super mist wel voor 1 pan rubbere handvatten

Doen wat ze beloven

Goede koffie tegen prima prijs en voorwaarden. Met regelmaat leuke aanbieding zoals bij bestelling dubbelwandige espresso kopjes.

Goed artikel

Duidelijke website, artikel was precies zoals afgebeeld en van goede kwaliteit.

Veilig en vertrouwd kopen!,... Ook als de keuze verkeerd uitvalt,....

Snelle levering en scherpe prijzen. In mijn geval heb ik mij vergist in het telefoonhoesje, retourneren was simpel en kreeg snel mijn geld terug,... gewoon geen gezeur!!!!!

Snelle bestelling middels betaling via Apple Pay

Prettig en snel bestel proces. tevens snel product mogen ontvangen. Ik beveel deze webshop dan ook zeker aan.

Pluspunten

Snelle reaktie na klacht en naar tevredenheid opgelost.

Mocht bepaald wijnjaar niet volledig aanwezig zijn, melden vantevoren.

Pluspunten

SNEL EN NETJES GELEVERD

NEE

Filter op locatie