Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering.

Product zoals beschreven klopt.

Ik kan geen quotering geven

Ik heb mijn goederen niet ontvangen. Misschien moeten er eens duidelijke afspraken gemaakt worden met postnl. Ze leveren op een kantoor op een zaterdag. Dat is uiteraard gesloten. Dus beslissen ze de levering te doen op een postnl leverpunt enkele honderden meter hier vandaan.Geen probleem. Het pakje is nu aangekomen,...op een ander leverpunt, een paar km verder. Ik heb besteld voor een gratis levering en dat is dit niet.

Volgens afspraak geleverd.

Jammer dat het art. In zo’n grote doos verpakt is. Had ook wel kleiner gekund.

Beter dan verwacht

Geen reactie van klantenservice wijnxl

Pakket werd door PostNL bij ophaalpunt bezorgd terwijl wij gewoon thuis waren (d.w.z. speciaal thuisgebleven waren). Op e-mail hierover aan wijnxl geen reactie.

Snel

Verkeerde levering

Chateau Belgrave 2015 besteld, 2018 ontvangen. Nu is ‘18 een beter jaar, maar het blijft andere wijn. Ik stel me maar gerust met het feit dat het dan ook minder de kans heeft gehad slecht opgeslagen te zijn geweest. Prijs was goed, levering bleek wijn in wat bubbeltjesplastic te zijn, waar leverancier niet zacht mee omging. Kan me voorstellen dat er regelmatig iets gebroken aankomt.

Super goed

Super goed

Niet goed

Tuinstoelen zijn niet kunnen gebruikt worden door technische fout. als je op de stoel zit gaat die de rugleuning meteen naar de laagste stand waardoor je niet gewoon kan zitten. alle 3 stoelen hebben de dezelfde probleem

Artikelen worden snel verzonden, zijn goed verpakt. Kwaliteit is goed, groot assortiment.

Zeer tevreden zowel over de levering als de producten

Ik vergat nog wat extra spullen te bestellen maar dat werd door de telefonist simpel opgelost zodat alles in een keer geleverd werd. Goed gedaan!

Prima product en service !

Snelle levering, product is wat het moet zijn !

correct en snel

de snelle levering van een top product tegen een billijke prijs , top !

Prima prijs voor het product. In mijn geval een robotmaaiwr

Super snelle levering.

Goede producten, goede prijs-kwaliteit verhouding en correcte levertijd

goed product en snelle verzending

Goede prijzen met kwaliteitsproducten. In één dag de goederen in huis.

Bon rapport qualité prix, à recommander

Livraison assez rapide , commandé le lundi et livré le mercredi. A recommander!!!

Nette bedrijf

Bestellen via de website is vrij simpel. De bestelling wordt bezorgd zoals men aangeeft zonder gezeur. Ik ben tevreden met mijn bestelling.

Goed. Maar te weinig voorraad

Na een week wilde ik nog een bestelling plaatsen. Maar nog steeds geen voorraad

Topproduct!

Precies zoals beschreven en zeer goede kwaliteit. Aanrader!

Doen wat ze zeggen.

Volgens de afspraken over het afleveren correct uitgevoerd ook door het door hun gebruikte transport bedrijf op zeercorrect en een zeer fijne chauffeur

Goede prijs en snel geleverd

De titel zegt voldoenden.

Prima buitenlampen, maar spotjes moeilijk erin te krijgen!

Mooie buitenkansjes. Spotjes erin krijgen was moeilijk! Zijn er spotjes met langere ‘pinnetjes’?