Product nog niet gekregen

Kan er nog niets over zeggen

Goedkoop en snel

Gunstig geprijsde artikelen, snel bezorgd

Bestelling nog niet ontvangen

Had bericht gekregen dat het cetraagd is . Dus.is heb bestelling nog.niet ontvangen.

Super snelle service

De volgende dag al geleverd. Toppie

Was goed

Is goed ziet er goed uit en netjes verstuurd. Te vrede.

duidelijk en snelle levering.

Duidelijke site, en snelle levering!

Goede service en prijs-kwaliteit

Zeer snelle levering, goede service, vriendelijke leverancier en goede verhouding prijs-kwaliteit!

Ik ben tevreden met de snelle afhandeling en het zijn prima producten.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Kende het gehele concept niet van Scala maar door het scherp aanprijzen van hun producten toch geprobeerd en wat een succes! Kei snelle levering, goede mails over de bestelling en klantvriendelijke website!

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

vlot en betrouwbaar

makkelijk kiezen en bestellen. afhandeling snel en zoals beloofd

Snelle levering en een mooi product.

Het product ziet er naar alle tevredenheid uit alleen er had bij de advertentie van het artikel weer wat meer mogen staan betrevende de maatvoering nu kon je niet weten wat de diameter van het produkt was . Heb toen maar gegokt maar ben er wel tevreden mee.

Mij is een heel slecht product geleverd.

Ik heb drie buiten lantaarns op solar energy met LED verlichting besteld, en snel ontvangen. Alle drie de lantaarns werken niet, helaas.

direct en mooi en snel geleverd

ga zeker nog bestellen bij jullie mooi verzorgd ook

Overzichtelijke webshop, goede prijs en kwaliteit. En de levering was vlot en op tijd.

Snel geleverd. Helaas moeten constateren dat het een retour apparaat is. Ben ik altijd huiverig voor

Helaas beschadigde doos. Geeft mij nooit een goed gevoel.

Top. Snel, artikel was breekbaar, keurig verpakt

Goed geregeld

snelle levering en het produkt was goedkoper dan bij andere aanbieders

prima geregeld

aangezien scala niet hoog scoort in de reviews was ik een beetje sceptisch maar alles werd prima geregeld en mooi op tijd bezorgd. de producten die ik ontvangen waren in prima staat en goed verpakt. dus ik ben tevreden

Product, betaling en bezorging, alles prima geregeld

Alles goed geregeld, zelfs de mogelijkheid zonder extra kosten achteraf betalen……….ik zeg dikke prima….en zeker voor herhaling vatbaar!!

Goeie kabels, snel bezorgd

Goeie kabels, snel bezorgd, maar wel een tikje duur.

ik ben zeer tevreden

alles ging snel en goed