leuke aanbieding

een hele lekkere wijn voor een lekker prijsje

Zeer duidelijk!

Goedkoop, en bestelling de volgendr dag al geleverd!

Met de Kontakt reiniger 60 bij u besteld heeft mijn collega mijn versterker heel goed gerepareerd,er zat stof tussen de grotere knoppen vooral de keuzeknop.Mijn dure oude Marantz versterker werkt weer perfekt.Goed dat ik het bij een dhlpunt kon afhalen.

Snel, correct en goedkoop. Dank u!

Ik bestel al een tijdje Tchibo koffiebonen. Altijd goede prijs en snel geleverd

Snelle service en levering

Buitenlantaarns besteld met snelle levering. Alleen de kwaliteit van de lantaarns laat te wensen over. Aluminium palen zijn van goede kwaliteit. Alleen de glazen raampjes met glas in lood zijn van zeer slechte kwaliteit. Raampjes bij het uitpakken waren al helemaal ingedeukt in de midden. Mag eigenlijk niet gebeuren om zoiets te durven leveren voor een prijs van 300 euro voor 2 buitenlantaarns. Maar kan ook niet anders Made in China. Ik zou me schamen om zoiets te durven leveren. Hoop dat de ingedeukt raampjes geen water zullen doorlaten bij regen anders zal ik genoodzaakt zijn om verdere stappen te ondernemen.

Lekker snel je bestelling

Ik ben tevreden lekker vlot mijn bestelling gekregen

snel geleverd

DE ADVERTENTIE WAS ONDUIDELIJK ER STOND NIET BIJ DAT ER GEEN ACCU WERD BIJGELEVERD IK HEB INMIDDELS CONTAKT OPGENOMEN EN IK HOOP DAT IK SPOEDIG EEN ACCU PLUS OPLADER GELEVERD KRIJG

Duidelijke website

Na mijn bestelling had ik de producten zeer snel in huis

What you see is what you get

Zie boven

Snel geleverd, goed product

ALLES PRIMA in ORDE ‼️

PIJLSNELLE LEVERING. TELEFOONHOES PRECIES WAT WE GEWEND ZIJN VAN PIELFRAMA. TOP KWALITEIT ‼️

gardene product zo als omgeschreven voor een goede prijs. levering zo als afspraak. vandaag bestellen morgen in huis. TOP

Mooie prijs en zeer snel!

Mooie prijs en zeer snel!

Prima aanbieding en geleverd zoals aangegeven op de site

perfect

service is prima en klantgericht

Ze leveren wat je vraagt en zeer tijdig!

Ik heb zelf kennelijk niet goed genoeg bestudeerd wat ik wilde hebben, want mijn bestelling voldeed niet aan mijn verwachtingen. Bij beter kijken op de site zag ik dat dit toch aan mijzelf lag en niet aan hen!

Heel goed verlopen ook snel goed ontvangen

Top service!

Bestellen en betalen gaat vlot, levering op tijd!

Vlotte afhandelnig

Snelle levering.

Uitgebreid assortiment en snelle levering.

Goed op de hoogte gehouden en snelle levering

Dfrfgghhhbvfd

D