Xx

Vlotte en correcte afwerking.

Lekker snel

Zeer snel verzonden zonder problemen

Geweldig.

Op zondag besteld en dinsdag in huis.

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Levering al de volgende dag. Super.

goed product en snelle levering

Het uitzoeken van de vlaggenmast kerstverlichting ging gemakkelijk, het bestellen ook. Daarna volgde een snelle levering. Erg tevreden met het product en de service.

Product niet zos beschreven

Positief: snelle verzending. Lampjes voor de kerstboom besteld. Kwam binnen zonder stekker, is op batterijen. (Wellicht niet goed gekeken, maar naar mijn idee stond dat er niet bij). De lampjes zouden ook dimbaar zijn, dit is niet het geval. Verzendkosten 4,95. Om retour te sturen zijn de verzendkosten 3.95. Niet te doen als je het mij vraagt.

Snelle levering en goed verpakt

Binnen 24u had ik mijn bestelling thuis

excellent

snel en de wijn was heerlijk!

Snel en Goed

Snelle levering, het juiste product geleverd

Mooi en optijd bezorgd

Supergoed verzorgd.

Dit was voor het eerst dat ik wijn bij dit bedrijf heb besteld. Vond het daarom best wel spannend of de levering goed zou gaan (geen kapotte flessen). Echter super verzorgd/ verpakt 12 flessen in een grote doos, elke fles nog eens apart verpakt in een kartonnen huls. SUPER Ik ben van plan voortaan deze wijn altijd bij jullie te bestellen aangezien hij in mijn woonplaats bij geen enkele slijterij verkrijgbaar is (Cascina Fonda: bel piano

Snelle levering.

Prachtig hoesje voor de Iphone ontvangen voor een mooie prijs ( aanbieding ) zeer vriendelijk geholpen door medewerkster aan de telefoon en volgende dag zending al geleverd . Top !

Buitengewoon goed

Op zoek naar een buitenlamp met sensor, kwam ik op de site van Buitenverlichtingzaak.nl., waarop staat bij bestelling vóór 21.00 u, de bestelling de andere dag thuisbezorgd wordt Inmiddels was het 21.30 u en ik bestelde de gewenste lamp. Tot mijn verbazing kreeg ik een klein uur later een e-mailbericht, dat de lamp de volgende dag geleverd zal worden. Hoera, hoera. De andere dag om ca. 12.00 u gaat de bel en staat de bezorger met doos en lamp voor de deur. PRIMA, wat een service!!!!

super

tip top in orde snel geleverd prijs kwaliteit 9/10

Snelle levering, verpakking beschadigd maar oké

Verpakkingen waren beschadigd maar artikelen nog intact.

Prima, levering wat langer vanwege eindejaarsdrukte,maar nog op tijd ;-)

Goede prijs. Snelle verzending, maar gezien de eindejaarsdrukte toch enkele dagen op PostNL moeten wachten. Maar het item was nog op tijd ;-)

Goede kabels, snel bezorgd.

Super snelle levering

Zeker een aanrader

Super snel mijn pakket gekregen

Makkelijk en duidelijke site en mooie artikelen.

Snelle en correcte levering

Product snel gevonden op de website n.a.v. tip kennis .

Top product!!! Geleverd binnen de 24uur!!