Mijn ervaring is goed

Prima verlopen

Alleen jammer dat je geen tijdstip door krijgt van de bestelling.

Super goeie hulp en mega beleeft

Ik had iets om terug te sturen en had een paar vragen ze werden super mooi en duidelijk beantwoord en snel.

Vreemde ervaring

Ik heb het loopfietsje ontvangen, dit zat helemaal niet in de doos waarin dit hoorde te zitten. Dit zat in een kapotte oude doos van een stofzuiger of zo? Wat mij er dan erg hard aan laat twijfelen of het loopfietsje wel zijn geld waard is.

Alles prima en vooral snel verlopen. Zeer positief

Zeer tevreden over de service

Bestelling op tijd geleverd . Bedankt voor de snelle service

Mooi materiaal

Aan hervormde van de middag besteld en de volgende dag , degelijk verpakt, in huis: geweldig!

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Helaas nog niks ontvangen

Nog niks ontvangen omdat Dpd vindt dat 1 cijfer van het postcode verkeerd was om terug te sturen . Dat terwijl hun eigen app de straatnaam etc goed weergaf . Drees my wine graag even contact

Perfect geholpen. Aanrader!!

Levering volgens afspraak en geen beschadigingen aan de verpakking. Super.

zelfde

Duidelijke site; snelle levering

Ik was op zoek naar een bepaalde buitenlamp. Op site van buitenverlichting.nl gevonden wat ik zocht. Besteld en 2 dagen later in huis. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Volgende keer als ik buitenverlichting nodig heb, direct maar kijken bij Buitenverlichting.nl.

prima service

Na een defect op onze bestelling, werd er goed gehandeld en nieuweverzonden en retourlabel geregeld. Heel fijn, dank ervoor namens zoonlief!

Vlot geleverd, verpakking kan beter

Vlot geleverd. De verpakking vond ik onvoldoende. Hele dunne doos, gescheurd bij aflevering. Gelukkig loopauto niet beschadigd.

Snelle, correcte levering

Idem

Slechte bezorgd service

Verzenden heel snel maar bezorging was heel erg slecht,(DHL) bezorger zet de product in de lift en ik moet zelf ophalen bij de lift.

Kan beter

Snelle levering, maar erg slecht verpakt. Ik had een barbecue tang besteld. Deze zat los in een doos waar nog 20 tangen in gepast hadden, maar zonder iets van papier of noppenfolie ter bescherming. Heeft dus de hele tijd door de doos geschoven. Slechte service.

Zeer tevrede Netjes op tijd geleverd

Top en zeer op tijd geleverd, dank

Vlotte levering. Ideaal om te geven en te krijgen

Mooi als cadeau!

Binnen 24 uur geleverd!

Hopelijk word het nog uitgeleverd tot op heden nog niet ontvangen

is nog niet geleverd