Top service!

Top service!

Gewoon Topp

Snelle levering perfect product gewoon Topp!

Super. Snel en prijs kwaliteit prima

Snelle levering en goed product

Snelle en perfecte levering

Snelle en perfecte levering. Goed verpakt.

Niet geweldig

Ik heb de artikelen retour gestuurd op 02-06, en toch ik vandaag een herinnering om te betalen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn, jullie hebben meer dan 14 dg de tijd gehad om de retour af te handelen ter wijl ik daar ook nog voor moet betalen

Goede ervaring met dit bedrijf, artikelen waren erg snel binnen en ik werd netjes gebeld over wat onduidelijkheden van hun kant en ik had meer dan genoeg ruimte in het gesprek om zelf mijn vragen te stellen. Producten werken prima. Goede ervaringen dus en wat mij betreft een prima bedrijf!

waardeloos

In maart zwembad besteld (en betaald) dat eind april geleverd zou worden. In mei gebeld omdat we niets hadden gehoord. Er werd ons toen medegedeeld dat de vracht vertraging had opgelopen bij het Suezkanaal. Weer gebeld op 31 mei. Toen werd ons gezegd dat de zwembaden voor uitlevering stonden op 1 juni. Nog eens gebeld op 4 juni want er wordt niet gereageerd op onze e-mails en zij bellen ook niet ondanks dat dit in hun algemene voorwaarden staat vermeld. Toen werd ons medegedeeld dat ze niet kon zien of het zwembad binnen was gekomen maar dat er dagelijks veel zwembaden werden geleverd. Op 10 juni weer naar Scala XL gebeld. Er werd toegezegd dat we het zwembad die week zouden ontvangen, maar met een slag om de arm uiterlijk in week 24. Gisteren heb ik wederom een e-mail gestuurd en het contactformulier ingevuld maar de klantenservice is al weken offline en ook bellen zij niet terug. Op 16 juni voor de laatste keer gebeld en gemaild en gezegd dat ik er geen vertrouwen meer in heb en dat ik het zwembad niet meer hoef en mijn geld terug wil. Vervolgens kreeg ik een mail dat het zwembad (al?!) in Nederland was en dat zij het volgende week geleverd krijgen, maar gezien genoemde ervaring heb ik daar geen vertrouwen in. Koop ontbonden daarom als beoordeling een halve ster gegeven omdat ik vandaag 17-06-21 mijn geld retour heb ontvangen. Gelukkig waren ze daar wel snel mee.....

netjes afgeleverd

goede service

We zijn heel tevreden over de service van Scala. Snelle levering. Het zwembad had een defectje maar dit werd snel opgelost door de klantendienst.

Snel thuis bezorgd

Snel en correct thuis bezorgd

Ik heb nog niks ontvangen!!!

Ik heb een mail gestuurd en het zou uitgezocht worden. Ik heb tot op heden nog geen reactie over hoe nu verder...

Super snel, netjes afgehandeld

Duidelijke communicatie. Snelle levering

Snelle en goede service

Topservice

Mijn bestelling werd enorm snel geleverd, in een stevige verpakking. Topservice!

super snel alles ontvangen.

aan te bevelen bij familie en vrienden

Op en top

Correct, en snel . Wat ik vraag heb ik gekregen

Mooie lampjes snelle levering

prima service, levering iets trager dan op website aangegeven

Had 5 sterren kunnen zijn, maar dan moet t echt perfect zijn. Website gaf aan voor 2000u besteld, volgende dag in huis, nog 3 voorradig. Na verwerken van bestelling ontvang je een track en trace code was de mededeling. Op vrijdag om 1800u besteld. 2200u nog geen track en trace. Andere dag even gebeld omdat er nog maar 3 voorradig waren... helaas alleen op ma tm vr bereikbaar. Maandag gebeld, bleek alles gelukkig op voorraad en was het vrijdag gewoon zo druk dat men niet alles kon verwerken. Helaas ontving ik daar geen bericht van. Vertraging door drukte vind ik prima, wil dan wel graag vooraf op de hoogte gebracht worden. Uiteindelijk bleek het bedrijf vlakbij te zijn en heb ik de bestelling maandag even bij ze afgehaald zodat ik geen extra dag hoefde te wachten. Prima geregeld.

Vreselijk klantonvriendelijk bedrijf

In maart 2021 een zwembad besteld, lekker op tijd voor de warme dagen...dachten we! Er stond toen bij dat de bezorgdatum 31 mei zou zijn, prima dat is precies op tijd. Vandaag is het 14-06-2021 en nog hebben we het zwembad niet binnen, er komt ook geen mail of belletje vanuit het bedrijf hè nee. Je moet zelf bellen en mailen en dan krijg je een standaardmail terug. Toch bellen en dan krijg je toch een ongelofelijk vreselijk mens aan de telefoon! Miranda heet ze, echt mensen nooit bestellen bij dit bedrijf!!!!!

Goed, snel een voordellig

Goed, snel een voordellig

Niks op aan te merken

Goed product, mooie prijs en snelle levering

Vlotte bestelling en dito levering

Goed goedkoop tegenover de verplichte niet terug betaalde tests

Dacht aanvankelijk dat ik een test gekregen had maar bleken er toch 5 te zijn Niet dat je er voor de wet iets aan hebt Maar ben blij met jullie prijs en goede en snelle service Dank je wel

Goed, duidelijk en snel

Ik wilde een specifieke buitenlamp. Met maximale hoogte van 22 cm. Met sensor die max 6 m ver mag schijnen, Die instelbaar is tot minder dan 20 sec. brandtijd, Die ook nog mooi is en met een redelijke prijs. Die vond ik bij buitenverlichting. Waarom? Omdat buitenverlichting bij de beschrijving alle voor mij belangrijke gegevens vermeldt. Andere websites doen dat helemaal niet of slechts in beperkte vaak onduidelijke bewoordingen. Bijvoorbeeld als: lamp met sensor?? Daarom beveel ik iedereen Buitenverlichting aan.

Heel goed service.

Ik kocht Hard en mooie vloertegels. Goed koop een goed quality.