Uitstekende service ben blij dat ik ze zo vlug heb ontvangen,nu heb ik mijn Diamond painting tenminste af kunnen maken.

Netjes!

Goede prijs, verzenden mag wat duurzamer. Zo'n kaartspel kan ook makkelijk als brievenbus pakketje. Verzendmaatschappij maakte er een potje van maar scala xl reageerde meteen en heel netjes toen ik hun erover belde. Hielden zich ook aan afspraken! Super netjes!

snel en prima, maar ....

Ik heb twee verschillende maten tuinpadlampen besteld. 1 kleine en 2 grotere. In de kleine zit een waterdicht busje met daarin een kroonsteentje om de lamp aan de hoofdkabel te koppelen. Prima. Helaas zit dat niet in de 2 grotere zodat ik zelf een kroonsteentje moest verzorgen en met tape min of meer waterdicht maken. Wel een gedoe ... en wellicht niet toekomstvast ...

Heerlijke koffie

Zoals altijd weer snel geleverd, nu kan ik weer een tijdje vooruit.

Helemaal top!

Snellel levering. Goede wijnen, wij gaan weer bestellen

Prima service en wederom snelle levering en duidelijke communicatie

Pakket netjes geleverd

Product is goed verpakt aangekomen, alleen een dag later verzonden dan op de website staat. Het product voldoet aan de verwachtingen. De prijs kwaliteit is goed!

Top snelle service

Snelle levering hoge kwaliteit goede prijs

Men heeft zijn allerbest gedaan om mijn bestelling tot bij mij te krijgen ondanks het hobbelige (DPD) parcour

Precies op tijd

Zorgvuldig ingepakt en snel

Zorgvuldig ingepakt en snel Prettige website

Ik heb een product geretourneerd.. de instructies van de medewerker waren duidelijk en zijn houding was professioneel en behulpzaam... ik heb het geld nog niet retour ontvangen maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Product leuk, maar beschadigt toegekomen!

Wij hadden een moto speelgoed gekocht maar de stickers waren allemaal kapot gescheurd door de levering

Makkelijk zoeken en snel geleverd.

Snel geleverd.

Supersnel

Snelle levering en alles keurig op tijd . Fijn die korte communicatie en korte tijd om het pakket in ontvangst te nemen

Bestelling is prima afgeleverd binnen de aangeven tijd

Zie score

Duidelijke advertentie, snelle koop en verzending.

Prima!!

Positief

Zeer snelle bezorging bestelling.

Jammer genoeg geen lamp ontvangen

Snelle goede levering

Artikel was snel binnen en was er tevreden over.

Heel goed en vlug

Met scala heel goed alleen zou ik een ander vervoers bedrijf in de arm nemen want die leveren niet thuis af terwijl je er wel voor betaald diep triest

Goede en snelle levering

Geheel volgens afspraak