Bestelling heel snel geleverd. Op door mij gestelde vraag meteen accuraat gereageerd. Professioneel bedrijf.

In èèn word- helemaal top.

Net terug uit Valencia, zocht ik bepaalde sangria soort die ik daar heb gedronken. En op mijn verbaazing vond ik het op jullie site. Besteld en binnen een dag ontvangen. En super netjes ingepakt.

Goed geregeld.

De bestelling werd snel verwerkt en bezorgd Heel tevreden

Lekker snel geleverd

Top en goed afgeleverd.

Bestelling geplaatst. Binnen twee dagen Binnen en goed verpakt. Lamp is mooi en geeft een mooie moderne uit straling. En werkt handig. Is makkelijk om aan de gevel te plaatsen. Elektra was makkelijk om aan te sluiten. Alles was bij geleverd. Een aanbeveling

uitstekend

altijd correct en snel geleverd

Zeer snel levering. Product goed ingepakt.

Snel verzonden.

Snelle bezorging

Alleen jammer dat er 1 lampje het niet doet.

Besteld maar levering blijft uit

Besteld op 14/04 om te leveren op 15/04. Track en trace van DPD. Via deze track en trace zie ik dat DPD tot bij de dichtste depot komt maar dan weer terugkeert naar Nederland. Mailtje gestuurd doch geen reactie ontvangen noch wijn. Vermoedelijk ingevolge paasweekend maar toch grote fout van DPD?

Voldoet aan verwachting

Op vrijdagavond besteld zaterdagmorgen in huis. Wat wil je nog meer. En een goeie prijs!!

Echt een aanbeveling

Via de site heel makkelijk te bestellen. Levering zoals vermeld de volgende dag. Echt heel snel.

Gewoon prima

Zowel levertijd als kwaliteit uitmuntend

Top service!

Top service! En snelle levering!

perfect!

Gewoon goed en vlotte, correcte service. Maar vooral: mooi product.

Snel en goed geleverd

Snel, goed verpakt geleverd!

goede service

ik heb de buiten lampen snel ontvangen en branden mooi zoals omschreven..

Op tijd bestellen

Op tijd bestellen anders kan je lang wachten….

Redelijk

Mijn bestelling geplaatst op donderdag 14 /04 en op 18/04 nog niet geleverd! Alhoewel jullie zeggen: vandaag besteld morgen thuis geleverd. Vriendelijke groeten

Helaas, niet dag ná bestelling pakket ontvangen.

Beste, op 14 april bestelling gedaan. U geeft aan op 14 april het pakket te hebben verzonden. Volgens track&trace is het pakket niet op 14 april door u aangeboden bij post.nl.; dus geen bezorging de dag ná de dag van bestelling. volgende dag (15e). Op zaterdag hebben we postnl gemist! Met als gevolg dat we tot heden -i.v.m. Pasen- nog niet het pakket hebben ontvangen!! Heel jammer, was een Paaskadootje.... mogelijk aanstaande dinsdsag, pakket in ontvangst nemen...

snelle service

snelle levering, gunstige prijzen

Snelle levering van de wijn die ik nergens kan kopen.

Was niet de stofzuiger filter die ik besteld had

Verkeerde filter en de firma dpd die het bezorgen doen een sms wanneer ze het komen brengen thuis gebleven niks gezien erna staat er een berichtje dat ik het in een afhaalpunt moet gaan afhalen dat noemen ze thuis bezorgd service van die firma laar de wensen over .

Bestelling snel en correct geleverd.

2 sets lampjes besteld, bestelling werd zoals beloofd de volgende dag bezorgd.