Snelle en correcte levering

Product snel gevonden op de website n.a.v. tip kennis .

Top product!!! Geleverd binnen de 24uur!!

perfect

gevraagd en binnen de 24 h geleverd

Op 23-12 bedacht ik een alternatief om op 26-12 ook te gourmetten. Enkel heb ik nog een ouderwets klein stelletje. Het liefst een grote Teppanyaki plaat dus. En gelukkig werd deze door scala XL de volgende dag nog bezorgd! Bij de concurrenten was dat niet mogelijk. Voor de zekerheid gebeld met de klantenservice die mij kon bevestigen dat het echt de volgende dag in huis zou zijn. Heb heel fijn gebruik kunnen maken van de xxl familie plaat. Het was een goede koop bij de juiste verkoper!

Goede gebruiksvriendelijke site. Goede communicatie wat betreft voortgang bestelling. Snel geleverd

Snel geleverd.

Maar heb al revieuw geschreven! Met hartelijke dank en n fijne jaarwisseling! Ps ondanks de feestdagen snelste bestelling als beloofd in tegenstelling tot alle andere chapeau !

Onverwachte snelle levering

Makkelijk en niet duur

Heerlijke champagne voor iemand die niet van brut houdt!!!!

Bestellen en leveren ging ZO vlot!!!!

Warm aanbevolen.

Mooie aanbieding, snelle levering.

Snelle goede service

Product kwam perfect overeen met de foto en gegevens op website.

Super snelle levering in deze drukke tijd.

De prijs van mijn product was uitstekend. De staat waarin het verkeerde was zoals het hoort, ondanks de manier van verpakken. De volgende dag al in huis ondanks de drukke tijd van pakketten bezorgen.

Duidelijke bestelprocedure Netjes verpakt

Great service

First time ordering with this company and very satisfied with the products purchased, fast sending and service (due to problems created my PostNL). Thank you!

doet wat het belooft

Onbekend?

Ik heb wijn gekocht bij scala xl. Deze naam is mij onbekend

Zeer tevreden over snelheid en kwaliteit lamp.

De geleverde Emos Breedstraler PROFI 10W met Bewegingssensor is van super goede kwaliteit. De behuizing is stevig en degelijk. De sensor is echt super. Vanaf Ca 12 meter dicteert hij beweging en dat is precies wat wij wilde. Vorige sensoren van goedkopere lampen van de Gamma haalde nog geen 5 meter. De lamp is goed instelbaar op 3 verschillende items. Licht/donker, gevoeligheid (afstand) en timer wanneer hij weer uit gaat. Voor 10 Watt geeft hij veel licht en is onze oprit goed verlicht zonder direct te verblinden. De levering was correct en snel. Kortom wij raden deze lamp en het bedrijf aan.

Alles snel en netjes geleverd.

Leuke gadget gescoord! Snel binnen gekregen top bedankt!

Prima verzorgd en snelle levering

Product was snel te vinden op website en daarna vlotte afhandeling.

Netjes op tijd geleverd

Bij bestelling correct behandeld

Prima adres om te bestellen

Keurig verpakt en komt afspraken na

Goed verpakt en in prima staat

zeer snelle levering van gewenste artkel

's avonds ging hoesje van mijn iphone kapot.Voor 12.00u leverde Scala met postnl een nieuw exemplaar!!Kan het sneller???