Correct!

Goede prijs, correcte en stipte dienstverlening.

Helemaal goed geregeld

Donderdagavond besteld, vrijdagmorgen binnen helemaal top.

Goede ervaring

Gewoon goed geregeld

Een dag na de bestelling in huis.

Verwarrend gratis thuisbezorgd tarief

Het is een beetje verwarrend ; Als ik wat heb besteld bij ; www.dressmywine.nl Kom ik op een gegeven moment uit bij ; www.scalaxl.nl Bij de dressmywine gratis thuisbezorgd vanaf €75,- en bij de scalaxl gratis thuisbezorgd bij een bedrag van €40,- Waarom niet één tarief ?

Het verpakken en verzenden van wijn kost meer tijd en brengt extra kosten met zich mee. Wij zijn genoodzaakt om deze voor kleine bestellingen door te berekenen. Daarnaast heeft Dressmywijn.nl een exclusief assortiment, het merendeel van deze producten is niet te bestellen via Scalaxl.nl. Vriendelijke groet, Gerron

Snel geleverd en netjes verpakt

Het product is netjes op tijd geleverd en het is netjes ingepakt.

Super!!!

Vandaag besteld morgen geleverd aan huis ….top !!!

Verpakking veeeeels te groot.

Mooi op tijd.

Op tijd en aardig. Prima.

Vlotte bestelling en levering

Ik zou opnieuw bij Scala XL bestellen :-)

Het was een goede ervaring

Snelle levering,goed verpakt, prima prijs,zeer tevreden.

Duidelijke site en snelle levering, zeer tevreden.

Slecht

Je krijgt gewoon iets anders binnen dan dat je hebt besteld en dat vind ik niet correct

Correct, laten tenminste iets weten als het pakje later vertrekt. Echt een aanrader.

Netjes

Mijn lamp besteld met een fatsoenlijke prijs en snelle levering.

Snelle levering en nette prijs

Frisbee besteld voor onze hond Banjer. Ziet er stevig uit. We moeten 'm nog uitproberen in onze vakantie aan de kust.

Goede sevice. Goed bereikbaar. Goede oplossingen

Het bedrijf denkt mee en toont begrip voor de klant.

Duidelijk op alle vlakken Prima verpakking Prima product

Oplichters

Honden brokken bestellen (merk) kanjer, 3 zakken en met vertrouwen betalen en dan eerste zak krijgen blanco plastic met totaal andere brokken (huismerk) , daarover een klacht neerleggen en dan een Efteling antwoord krijgen, de volgende dag nog 2 zakken (huismerk) krijgen brokken lijken pepernoten???? Ik heb Jack russels wat de fuck moet ik met zulke BROKKEN DIE IK NIET BESTELD HEB VOEL MIJ OPGELICHT MET DEZE HUISMERK BROKKEN

Zeer vlugge levering! Vanaf nu vaste klant

Ik ben uitermate tevreden.

Ik heb mijn bestelling om 18u geplaatst op een vrijdagavond en mijn bestelling, de dag erop, om 15u. Niet alleen was het gekochte product goedkoper, maar bovendien was het ook nog eens sneller geleverd dan de concurrentie.

Super snel en professioneel

Ik heb even gebeld of de voorraad echt klopte, dat was zo, besteld en de volgende dag in huis!

Prima geregeld, netjes en op tijd.

Netjes, conform hoe het beloofd is!