geweldig

Mijn bestelling voor onderdeel tefal actifry een filter. ben er zeer tevreden mee, binnen2 dagen had ik het al binnen goede service,

Snelle levering top

Snelle levering top

Goed en snel geleverd ,netjes verpakt .

Product zoals omschreven

Eenvoudig en snel geleverd

Geen problemen gehad en een mooi product

Lamp werkt perfect en een goede lichtopbrengst zeer tevreden voor deze prijs ps een echt mooie zonnepaneel

Snelle service, netjes op de hoogte gehouden vian mail.

Na bestellen via site, bevestiging per mail, ook het vervolg van levering product via mail en link kunnen bijhouden,

Top service en snel bezorgd!

Gelijk netjes de volgende dag binnen. Meer dan tevreden!

Snel geleverd en goed verpakt.

niets ontvangen!

ik zou binnen 2 dagen beleverd worden we zijn een week verder en nog steeds niets gezien zonder enige uitleg! dpd tracking deugd niet!

Juiste product

Pakje lang onderweg maar anders zeer tevreden

Zeer goed aan gekomen en tevreden lang gezocht bij hen gevonden

Groot assortiment die ook echt voorradig is

Was makkelijk te vinden en goede service

Klantvriendelijk en klantgericht

Snelle en vriendelijke reactie per mail op mijn vraag of ik een telefoonhoes kon wisselen omdat ik de verkeerde had besteld. Helaas was de hoes niet meer leverbaar, maar er werd direct meegedacht voor een alternatief. Terugbetaling van het aankoopbedrag was ook geen enkel probleem! Dat noem ik klantgericht werken, super!

Bestelling heel snel geleverd. Op door mij gestelde vraag meteen accuraat gereageerd. Professioneel bedrijf.

In èèn word- helemaal top.

Net terug uit Valencia, zocht ik bepaalde sangria soort die ik daar heb gedronken. En op mijn verbaazing vond ik het op jullie site. Besteld en binnen een dag ontvangen. En super netjes ingepakt.

Goed geregeld.

De bestelling werd snel verwerkt en bezorgd Heel tevreden

Lekker snel geleverd

Top en goed afgeleverd.

Bestelling geplaatst. Binnen twee dagen Binnen en goed verpakt. Lamp is mooi en geeft een mooie moderne uit straling. En werkt handig. Is makkelijk om aan de gevel te plaatsen. Elektra was makkelijk om aan te sluiten. Alles was bij geleverd. Een aanbeveling

uitstekend

altijd correct en snel geleverd

Zeer snel levering. Product goed ingepakt.

Snel verzonden.

Snelle bezorging

Alleen jammer dat er 1 lampje het niet doet.

Besteld maar levering blijft uit

Besteld op 14/04 om te leveren op 15/04. Track en trace van DPD. Via deze track en trace zie ik dat DPD tot bij de dichtste depot komt maar dan weer terugkeert naar Nederland. Mailtje gestuurd doch geen reactie ontvangen noch wijn. Vermoedelijk ingevolge paasweekend maar toch grote fout van DPD?

Voldoet aan verwachting

Op vrijdagavond besteld zaterdagmorgen in huis. Wat wil je nog meer. En een goeie prijs!!

Echt een aanbeveling

Via de site heel makkelijk te bestellen. Levering zoals vermeld de volgende dag. Echt heel snel.