Bestelling is nog niet aangekomen

Mijn bestelling is nog steeds niet toegekomen!

Snelle levering, correct, zorgvuldig verpakt

Artikel werd snel geleverd Ik werd bericht op correcte manier Levering gebeurde snel en de lampen werden zorgvuldig verpakt Produkt voldeed aan verwachtingen

Goed bedrijf

Alles perfect verlopen van bestellen tot bezorgen, en goed op de hoogte gehouden van de voortgang, en de wijn goed geleverd in een super verpakking.

Snelle levering product mooier als op de foto.

Super product met snelle levering

Alles zoals het moet!

Leuke ervaring!

Snelle levering en hele goede klantenservice

Ik heb een rc auto besteld bij Scala XL. De auto werd snel geleverd. Mijn neefje was er heel blij mee, maar werkte de auto al snel niet meer. Na 1 telefoontje naar de klantenservice werd nieuw exemplaar verzonden. Geweldige service!

Goede prijs, snelle levering

Bestelde tuinlampen zijn snel geleverd, ook de prijs voor deze lampen was bij Scala lager dan bij andere aanbieders. En de artikelen zijn degelijk verpakt.

Goeie snelle levering !!!

snelle , vlotte levering

zoals het moet

besteld en de volgende dag geleverd produkt is wat ik er van verlangt had

zeer goed

Super snelle levering super producten

Super snelle levering mijn lichtjes zijn ook super goed en net zoals omschreven

Goedkoop, snel en milieuvriendelijk

De communicatie was superefficiënt, de levering heel snel en de koffie was fairtrade.

Perfecte service en levering

Besteld en de volgende dag in huis. Prima services.

Had vragen over de muurbevestiging van een buitenlamp. Werd geduldig uitgezocht tot en met de producent. Blijkt na toezending niet nodig geweest, want in mijn probleem had de lamp voorzien. Prima service en mede daardoor twee besteld die volledig voldoen. Dank.

Bestel snel en lever nog sneller! Jeetje wat een top service!

Heel goed! Prijs is scherp en levering heel snel. Bovendien is het een overheerlijke champagne en heb ik mijn vrienden ook al overtuigd haha!

Verkeerde kleur

We hebben helaas de verkeerde kleur ontvangen. De kleur die we hebben gekregen was ook leuk dus die hebben we ook gehouden maar in principe hadden we een andere kleur besteld.

Schuifje correct, maar verzending in doos te gek

Ik ben erg blij met het stofzuigerschuifje. Maar ik vind het echt te gek, dat zoiets verstuurd wordt in een doos van ca. 10 x 10 x 15. Je zou zo'n klepje gewoon in een bubbletjes envelop kunnen versturen. Dan hoeven de verzendkosten ook niet 3,95 te zijn.

Goed pro3

Prima vlg afspraak op tijd geleverd.

Perfect bedrijf

Goede ervaring

Tevreden, heerlijke wijn en super snelle levering

Levering naar wens!

Zowel qua snelheid van levering en de kwaliteit van de geleverde wijn (BiB met een rode Puglia wijn) top

Alles is goed gegaan

Super geholpen! Erg blij met mijn fantastische product!

Ik werd eerst telefonisch geholpen! Werd mij goed uitgelegd wat ze mij aan kunnen bieden. Ik had een keus gemaakt, kreeg enorm snel het artikel in huis en toen had ik spijt dat ik toch niet voor de ander had gekozen! Ik kon deze zonder problemen retour sturen en had een dag later mijn vervangend product ontvangen! Geweldige service! Enorm bedankt!

Snelle levering. Mooi resultaat in onze tuin

Kwaliteit een hele mooie led lamp voor buiten.