Prettig

Snel en goed besteld en geleverd. Keurig.

Zie hierboven.

Goede winkel

Vlot geleverd en keurig afgerond. Dik tevreden!

Vlot geleverd en keurig afgerond. Dik tevreden!

Jullie hebben de verkeerde gestuuurf

Het was een horizontaal maar de gaten zaten verkeerd sorry niet de goede jullie hebben de verkeerde gestuurd vriendelijke groet

snelle bezorging

Geweldige ventilator gekocht

Ik kreeg t product snel geleverd en alles in orde. Kreeg alleen geen bevestiging van de bestelling, dat was wel vervelend.

prima in orde

eerste kennismaking met Scala XL is goed verlopen

correcte en vlugge levering

mijn dichtingsring voor Miele stoomoven heb ik direct teruggevonden op de site van Scala XL met duidelijke uitleg. Mijn bestelling werd correct en vlug geleverd.

Geweldig! Snel en op tijd!

Alleen maar positief!

Eenvoudig bestellen van goede wijnen

Keuze uit mooie wijnen, bestellen is eenvoudig. Wordt goed verpakt en snel geleverd.

Goede service snelle levering, ondanks het Corona tijdperk

Besteld, binnen een paar dagen geleverd.

Prima gelopen alles

Alles prima verlopen materialen snel geleverd.

goed en snel

snelle levering en het pakje was in goede staat

Erg tevreden!

Snelle levering, super product en vriendelijk customer service!

Fantastisch product en snelle levering

Voor de vierde keer in vijf jaar heb ik bij DressMy een hoesje van Piel Frama besteld voor mijn iPhone. Ook deze keer helemaal goed verlopen met soepele, snelle levering, werd ook goed op de hoogte gehouden van voortgang van de levering. En kwaliteit product wederom helemaal top.

Scherpe prijzen en snelle levering

Scala XL maakt haar belofte waar. Ze hanteren scherpe prijzen en leveren snel. Verder hebben ze een groot assortiment en de afterpay-mogelijkheid is ook prettig.

Kan nog geen mening geven

We hebben nog niets ontvangen

Slechte levering

Mijn levering kwam veel te laat en na mijn bestelling geplaatst te hebben liet men mij weten dat deze beschadigd was

Branden perfect, en zijn heel mooi, en van goede kwaliteit.

Nog steeds wachten op mijn arrikel

Men vraagt om transportkosten te betalen onder een bepaald bedrag, alle begrip daarvoor. Maar wanneer men belooft om volgende dag te leveren, en ik na 5 dagen nog steeds niks gekregen heb (corona of geen corona pandemie). Daar heb in geen begrip voor.

Super.

Uitzonderlijk snelle, prettige, vriendelijke afwikkeling. Compliment voor de dame die de telefoon behandelde. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

Afspraken worden niet nagekomen

Producten zouden volgende dag geleverd worden omdat ze op voorraad waren. Dit heeft uiteindelijk 1 week geduurd. Vraag gesteld aan klantenservice over verwachtte levertijd en tot heden niets van vernomen.

Snelle en correcte levering

geen reactie, geen levering

2 weken geleden 2 lampen besteld, gelijk betaald. Wat dat betreft een zeer toegankelijke website. Na 8 werkdagen niets gehoord, mail gestuurd met vraag waar het artikel blijft. Weer 2 werkdagen verder en nog steeds niets gehoord of ontvangen. Al zou er alleen maar gecommuniceerd worden dat de bestelling op zich laat wachten maar echt totaal niets. Zeer slecht!!