Snelle levering vanaf echter j jammer dat dpd wat onbetrouwbaar is..op dit is de uitleg drukte vanwege corona..dat is duidelijk..maar de communicatie binnen het bedrijf is niet zo goed en daar is scala xl het slachtoffer van plus ik

Ik had per ongeluk twee keer dezelfde lamp besteld. Een mailtje was voldoende. De order werd meteen aangepast en het teveel betaalde bedrag werd teruggeboekt.

Goede en snelle service

Dikke prima

Bestel altijd hetzelfde en als man van gewoonte ben ik heel content met het gemak en de snelheid van de levering. Altijd top!

Goede kwaliteit

Top koffie, wachten waard

Het pakket zou zaterdag worden geleverd maar werd pas op dinsdag gebracht.

Op donderdag een bestelling gedaan waarbij stond dat als voor vrijdag 16:00 besteld zou worden het pakket op zaterdag geleverd wordt. Helaas niet zo gegaan. Een domper. Omdat wij dinsdag niet de gehele dag thuis waren bij DPD het verzoek gedaan om het pakket in onze pakketbus te doen (onder de brievenbus). Helaas werd er aangebeld en voordat we aan de deur waren is het pakket vanaf hoogte op de grond gezet. Niet netjes Het bedrijf kwam zelf met de vraag om e.en beoordeling. Om de beoordeling te kunnen verzenden moet ik mijn gegevens vrijwillig verplicht invullen. Dat is vreemd. Bij deze vul ik mijn gegevens dus alleen in om mijn ongenoegen te delen met anderen. Ik verzoek al mijn gegevens te verwijderen en verbied u om mijn gegevens te gebruiken, verkopen of op andere manier te gebruiken.

Beoordelen voordat de levering er is vind ik nogal moeilijk...

Bestellen via site ging vlot nu nog wachten op de levering ;-). aanbeveling is verplicht, dus voorlopig op nee tot we de volledige bestelling zien. Mvg Yves

tot opheden nog nieks ontvangen

ik ben nog altijd in afwachting van het pakkend het zal niet binnen de 24u zijn maar mms binnen 7 dagen

Prima voor elkaar

Pakket nog niet binnen

De dpd bezorg service is erg gaar. Pakket zou zaterdag bezorgd worden maar heb niks gehad. Tracking website is erg onduidelijk en ook niet even een bericht dat het later komt. Heb precies dit al eerder gehad met deze bezorg service. Beetje jammer. Snap dat het overal erg druk is maar DHL of postnl bezorgd wel op de dag dat ze zeggen. En krijg je ook bericht als het niet lukt of later wordt. Dus beveel scala denk ik wel aan alleen de bezorg service niet.

Alleen de aflevering per DPD bevalt me niet. Een onduidelijke tack & trace informatie waar je niet van op aan kan. Te veel onduidelijke wijzingen.

Uitbuiting!

Ik zocht een artikel wat moeilijk te verkrijgen is momenteel. Ik vond het via Skala voor een tientallen euro’s hogere prijs. Dat vind Ik uitbuiting en erg jammer. Dit zou niet mogen kunnen.

De reactie op mijn klacht over de bezorging van DPD was niet klantvriendelijk

Het artikel is top en vriendelijk geprijsd. De levering door DPD zwaar onder de maat. Het antwoord op mijn mail had iets invoelender gekund. Ikzelf zou geen zaken meer doen met DPD. Of in deze vragenlijst de service van DPD meenemen in de vragen

Gewoon goed

Uitstekende service!!

Artikelen waren zoals verwacht en ook nog heel snel geleverd.

Ik heb helaas nog geen lampjes binnen

DPD heeft de tuin lampen nog niet afgeleverd.

Alles naar wens

Alles op tijd en prima product naar verwachting .

Correcte levering

Komen afspraken na en product goed geleverd

Prima snelle en juiste levering

De geleverde LED lamp zou van een betere en meer duidelijke gebruiks en -installatiehandleiding voorzien kunnen worden

geweldige service

Had snel een afdekzeil voor zwembad nodig, volgende dag in huis. Erg blij mee!!!

alles top

dag ervoor besteld, volgende dag in huis. machtig!

Volgens omstandigheden een redelijke vlotte levering. Dank u

Snelle levering.

Wat ik zocht (Intex afdekzeil voor zwembad) was slecht verkrijgbaar maar bij Scale XL op voorraad. En snel geleverd, prima dus.