Snel en goed verpakt

Ik ben heel positief. Helaas voor mij meerdere mensen want veel wijnen waren uitverkocht maar wat ik heb uitgekozen is super snel geleverd en goed verpakt. Ik kom zeker terug

Snelle verzending

Het was 1 dag gelaat bezorgd

Het product is goed en werkt perfect

Netjes heel en snel geleverd

Netje snel en heel geleverd

Prima??

Jullie service is prima alleen geeft post NL aan t pakket te hebben geleverd, vrijdag Middag om 13.38 uur er is getekend voor Ontvangst maar hier heeft niemand die handtekening gezet, en ik heb nog niks ontvangen!! Groet esther postel

Goed producten en Snel opgeleverd

Goed producten en Snel opleveren.

Voor herhaling! Tevreden klant.

Prima prijzen, snelle levering

Super aanbieding voor een groot zwembad, snelle levering en goed communicatie over de levering

Klantenservice is top

Op de site zocht ik een hoesje voor mij. iPad Air. Maar wat we niet bij staat is dat de hoesjes die ik zocht wel voor de air zijn, maar niet voor de nieuwste versie. Gelijk een mailtje gestuurd en bijna direct antwoord gekregen met uitleg en een link naar het juiste hoesje. Dus ja, niet zo handig dat het niet op de site erbij staat, maar de service achteraf is helemaal op orde.

Snel verstuurd en uitstekend geprijsd

Zwembad gekocht voor een hele vriendelijke prijs. Kwam in twee dozen aan omdat het makkelijker was, echter dankzij postNL kwam de tweede doos pas dag later. Dit niet wetende gebeld met de klantenservice en daar uitleg gekregen waarom het in twee dozen werd verzonden (ivm gewicht). Zeer netjes geholpen aan de telefoon. Content!

Goed.

Ik had graag een bericht gekregen betreffende het tijdstip van levering.

Sérieux

J'ai commandé une piscine chez Scala Xl, livraison hyper rapide, en moins d'une semaine la piscine était chez moi.

Zeer snelle levering en klantenservice zeer kundig.

Optijd geleverd en nu een mooie prijs. Zwembad voor volgend jaar al vast ingeslagen, Kan ik veder nog geen oordeel over geven.

Heel goed.

Kon niet beter. Dik tevreden.

Super snelle service!

Voor de tweede keer iets besteld in deze online shop, Altijd veel keus, goede uitleg en een snelle service!

Zeer snelle en juiste levering. Vlotte betaling

Zeer snelle levering. Omwille van het gewicht werd de levering over verdeeld over 2 pakketen.

Top zeer snel geleverd

Ik was verrast hoe snel de levering plaats vond.

Helemaal top

Voldeed aan de verwachtingen

Vlotte verzending

Makkelijk besteld

Voor ScalaXL of WijnXL, In een woord geweldig.

Vandaag besteld is morgen geleverd. Minpuntje is misschien POST.NL omdat die zich niet aan hun eigen gemaakte digitale afspraak houden en heel graag van afhaaladres switchen vlak voor het afhaalmoment switchen ze van hun eigen afhaaldepot naar een in de buurt liggende winkel met POST.NL faciliteit. Op het eigen POST.NL depot staat de tijd plotseling met een stift zwart doorgekrast. "De service van de post van vroeger is niet meer".

Super Emel

Supersnel

Had het s avonds pas besteld en s morgens had ik mijn bestelling al vind het snel omdat ik in België woon en het normaal 2 dagen duurt als ik iets bestel dus maar buiten zo een snelle service ook goed verpakt dus zou zeggen doe zo voort

Perfect !

Op tijd levering! Vrindelijk !