Top! Snelle bezorging.

Ga zo door!

Volgende dag geleverd, in goede stand

Voor het eerst een product bij Scala besteld. Wij kregen gelijk een bevestigingsmail, daarna een melding dat de bestelling ingepakt en verzonden was! De volgende dag was de airco binnen! Blij verrast, dankjulliewel Scala.

Snelle levering en goed product

De bestelde breedte straler is snel geleverd en geeft het gewenste licht. Had graag een groter bereik van de sensor gehad, maar max 12 meer was enkel terug te vinden

Goed, zonder meer. Transport had wel problemen

Wacht nog steeds op bezorging

Materiaal vorige week besteld, nog niets ontvangen, materiaal ligt volgens track & trace sl 4 dagen in Depot Oirschot, nu ligt het ergens in Duitsland volgens de NPD website.

Was zeer goed de bestelling was er na 2 werkdagen

Het product was gemakkelijk te bestellen en de levering was perfect

Helemaal top

Na de bestelling plaatsen netjes en snel geleverd

Snel en goede info

Snelle service en goede informatie

Peima

Keurig afgeleverd binnen afgesproken tijd Min punt is het vervoersbedrijf Wat een chagrijnige chauffeur

Topservice

Makkelijk zoeken en betalen Betaalbaar Snelle levering

Was mijn eerste keer maar is geweldig goed.

Prima service, snelle levering, alles prima in orde! Een aanrader!

Zie boven

Snel en goedkoop

Goedkoop zakken houtkorrels voor onze dieren. Volgende dag bezorgd. Met steekwagentje. Goede communicatie met de bezorger.

kEURIGE SERVICE

Ben zeer tevreden over de service met uitzondering van de levering die drie dagen duurde en in 2x werd geleverd de eerste dag het kleine pakket en drie dagen later de airco die ze naar Mechelen hadden gestuurd maar dit alles had niets te maken met Scala XL enkel en alleen met DPD die in de fout zijn gegaan zou eigenlijk de keus moeten krijgen tussen een aantal bedrijven waar onder bvb Post NL

Zeer snelle levering

Super snelle levering.

Ventilator besteld en is super snel geleverd. Niks geen Corona praatjes van lange levertijden. Wij zijn zeer tevreden.

Klasse

Snelle betrouwbare levering.

Supersnelle levering

Besteld en de volgende dag effectief geleverd. Artikel komt volledig overeen met de beschrijving.

Top geleverd!

Lekker snel en goedkoop!

Goed product, doen wat ze beloven!

Donderdag besteld, vrijdag in huis. Ik ben erg blij met mijn mobiele airco.

Prima in een woord

Goede service geen lange wachttijden

Prima en zeer snel

Idd voor 16.00 uur besteld volgende dag in huis. Kreeg alleen een laat mailtje om 10.30 uur dat het pakket tussen 9.50 en 11.50 uur werd geleverd. Ik was nu toch thuis ikv thuiswerken, dus voor nu geen probleem.