Supersnel en netjes bezorgd

Ik vond de website goed en overzichtelijk. Mooie prijs voor een sup peddel. En supersnel geleverd

niets anders dan uitstekend

reeds vermeld

Na een zending waarbij een onderdeel ontbrak pleegde ik een telefoontje met de service afdeling. Ze vertelde dat ze het onderdeel na zouden zenden. En warempel de dag er na al kwam de bezorgdiensten al mee er aan . Geweldig toch zo snel en soepel afgehandeld nogmaals bedankt voor de snelle service.

Goede keus, nette bezorging

Prima website voor het kopen van wijn en sherry. Goede keus, makkelijk te vinden, goede bezorging op afgesproken dag

Snelle levering en product voldoet aan zal mijn eisen

Snelle levering. Makkelijke betaling en product voldoet aan alle eisen. Zeer blij mee

Geen opmerking. Prima prijs en snelle levering, TOP!!

uitstekend

zwembadje besteld, 14 uur later zaten we erin. knap hoor.

Gewoon goed

Gewoon goed

Alles goed

Nette en snelle levering

kooi beschadigd

mijn kooi was beschadigd de bak was schade en tralies was schade

Goed product en snel geleverd!

Zeer tevreden!

Snelle correcte levering

De vervoerder verprutste mijn dag!

De handycap van jullie dat jullie de bestelling met post .nl versturen. Eerst heb ik 3 uur gewacht maar er kwam niemand. Toen kreeg ik een bericht dat ik het elders 2 dagen later moest ophalen. Maar ineens rond de klok van 5 uur!

Besteld, betaald en de volgende dag in huis!

Goede ervaring.

Goed en snel

Prijs goed Levering super snel

Bestellen bij een webwinkel zoals het hoort

Laat op de avond besteld en toch de volgende dag geleverd. Goede prijs en goede service.

Niet zo

Wij zijn met vakantie gegaan en ontdekken dat een lampje het niet doet, heel jammer. Verder zijn de lampjes heel mooi.

wijnxl levert snel en goed

makkelijk en snel, wijnxl stelt niet teleur

Snel geleverd goede info over vordering bestelling via mail

Prima service, vlotte communicatie en snelle levering.

Pakket wordt goed en netjes afgeleverd. Wordt op tijd ingelicht al ze niet op de afgesproken tijd/dag kunnen leveren, met meteen een dag/tijd erbij voor de nieuwe levering.

Helemaal Prima

Snel geregeld en afgehandeld. Dag later aangekomen dan aangeven (Post.nl). Voor de rest prima.

top geen klachten snelle levering

top geen klachten snelle levering

Product zoals verwacht en volgende dag geleverd

Une commande arrivée mais incomplète

Compliqué de faire comprendre que le colis envoyé pat Post NL est arrivé incomplet! PostNL prétend que le colis a été refusé alors que nous avons reçus 1/2 piscines. Le temps de réaction a permis au colis soit disant non réclamé de revenir chez ScalaXL Du coups revois à nouveau de la partie manquante. Colis commandé le 1/08 et toujours pas reçus complètement ce 10/08 (en cours de livraison) Le choix de nous recommanderiez-vous reste difficile avec oui - non comme choix J’ai bien conscience que vous n’êtes pas le responsable direct de notre déboire, mais VOUS choisissez votre service de livraison. Surpris que vous n’aillez pu contacter PostNL pour résoudre le souci le jour même pour re lancer la livraison 1 jour ou 2 plus tard.