Bestelling nog steeds niet ontvangen!

De bestelling moest worden geleverd op 4 augustus. We zijn nog steeds in blijde verwachting!

Pakket is beschadigd geleverd.

Twee dezelfde ventilatoren besteld. De eerste is op de aangegeven dag (zaterdag) bezorgd. Het tweede pakket was vertraagd. Het was niet gelukt om dit pakket op de aangegeven dag (zaterdag) te bezorgen. De nieuwe afleverdatum werd maandag. Deze is inderdaad zaterdag bezorgd (bij de buren). Nu ik de tweede ventilator heb opgehaald, blijkt de doos kapot… Op meerdere plekken is de doos open, zelfs op de voorzijde van de doos zit er in het midden een gat. Ik ben hier niet blij mee.

prima levering en ales correct

nu nog de wijn als goed ervaren en dan een tevreden klant

prettig gewinkeld

Ik was op zoek naar viltborstels voor mijn ongeveer 15 jaar oude parketboenmachine. Hier heb ik ze gevonden. Top.

Alles keurig en snel geregeld

Pakket was aan de zware kant

Correcte en snelle levering !

Mijn bestelling niet ontvangen en ook geen nieuwe track en trace

De bezorging van mijn bestelling heeft niet plaatsgevonden. Ook heb ik geen nieuwe track en tracé gekregen. Geen idee wat de status van bezorgen is. Jammer.

Goede snelle levering

Vriendelijke chauffeur nette levering. Verpakking heel.

Mooie lamp met voldoende licht.

Prima lamp,ziet perfect uit in onze tuin. Blij mee.

Goede producten aan goede prijs

Toevallig op deze site gekomen, bieden goede producten tegen een goede prijs. Alleen jammer dat er niet heel goed gecommuniceerd werd over het aantal pakketten.

Prachtig product, vooral voor de lage prijs!

De lampen die ik bestelde zien er te gek uit. Goede service en direct de dag erna bezorgt!

Geweldig product.

Geweldig product(Hawaii blouse) En binnen 1 dag, na bestelling geleverd.

Nog niks ontvangen dus.

Duurt langer dan verwacht, verder niet zo erg.maar dan moet je het niet aangeven

Zwembad bevalt goed, volgende dag leveren klopt echter niet.

Zwembad op woensdagavond 20.00 uur besteld, werd geschreven voor 22.00 besteld volgende dag geleverd. Op donderdag mail gekregen dat t vrijdagochtend geleverd zou worden. Hele dag thuis geweest maar helaas niks ontvangen. Zaterdagochtend het zwembad ontvangen. Mooi zwembad!!!

Snel geleverd en was precies wat ik besteld had

Badje besteld. Dag erop netjes geleverd. Prijs gemiddeld 50 euro goedkoper dan concurent

Geen hulp!!!

Geen hulp Geen service Zwembad na 6 dagen nog niet geleverd!

Bestelling is snel en correct geleverd

Bestelling is de volgende dag geleverd tegen een goede prijs.

Zijn goed bereikbaar, ook per telefoon. De lamp keurig een dag later in huis. Goed verpakt. Mooie kwaliteit

Snelle correcte levering

De bestelling van het product werd zoals toegezegd snel door Scala verwerkt. Alleen trad er enige vertraging bij Post NL op. Daar kan Scala uiteraard niets aan doen. Een dag later werd bestelling correct afgeleverd. Het product voldoet volkomen aan mijn verwachtingen.

Vlotte service.

Het is mijn 1ste bestelling bij wijnxl.nl. en dat is vlot verlopen.

Zeer goede ervaring

Snelle levering!

Heel raar dat de bestelling in 2 stukken kwam. Maar op zich geen probleem.

Bestelling snel geleverd.

Mooie duidelijke side. Snelle levering