Dat ging prima .

Dat ging prima . Bedankt !

Snelle levering, breekbare spullen prima verpakt

Prijs-kwaliteit verhouding prima

Breekbare artikelen goed verpakt , alles heel aangekomen op de afgesproken tijd.

Nette, snelle levering

Zorgvuldig verpakt en snel geleverd

Snel, compleet en makkelijk mijn spullen besteld en geleverd

Ik heb al 4x iets besteld bij Coppens en 1x met een vraag erbij en er werd dezelfde middag nog contact gelegd. Spullen worden schoon, compleet en snel geleverd, prima service.

product zoals op de website en snelle, verzorgde levering

Parasol gekocht die prettig geprijsd is, kwam overeen met beschrijving op de website. Binnen een paar dagen goed verpakt aan huis bezorgd.

Eerste keer iets hier bestellen en nooit meer

Niet voldoende info over de voorhad , zit nu 2 weken op de bestelling te wachten , niet cool

prima in orde

snele levering en goed verpakt

Erg prettige winkel

Groot assortiment. Vriendelijk personeel. Gezellig duidelijk ingericht. Genoeg parkeerplaatsen

ik ben erg tevreden

Na bestelling snel en goed afgeleverd.

Ervaring is positief.

Super! Snelle levering en alles netjes verpakt.

Snel, goedkoop en goede communicatie.

Snelle levering en goed product!

Prima ervarig met Coppens Warenhuis!

Twee BK pannen besteld online. De verzending werd direct na betaling uitgevoerd en snel thuisbezorgd! Ik bestelde omdat ik enige tijd geleden ook een goed ervaring had met Coppens Warenhuis. Zeker een aanrader om in de toekomst nog eens te kopen bij Coppens!

Makkelijk en snel

Makkelijke site en snelle levering

verrast....

Door verkeerde info op de site. Krijg ik ipv 3 maar 1 binnen.... Bij navraag kreeg ik wel uitleg dat dit een verkeerd stond en werd aangepast maar met een oplossing kwamen ze niet... Helaas....

Alles netjes en goed behandeld uitstekend

Verrassend snel

Na een teleurstelling dat zo’n fijne stoel onbruikbaar beschadigd leek toch na even zoeken de juiste reparatie onderdelen gevonden. Direct besteld en heel snel ontvangen!

Zeer klantgericht

Helaas moest ik het bestelde item retourneren. Binnen drie dagen werd het geld teruggestort. Ook het telefonisch contact was servicegericht en vriendelijk.

Snel en goede kwaliteit

Kan altijd van jullie op aan. Goede kwaliteit en ook betrouwbare levering. Dank

Enkel positiefs

Zeer tevreden over deze webwinkel. Het artikel is volledig zoals beschreven, foto s geven exacte kleur weer. Het was zeer goed verpakt en werd supersnel geleverd

Prima bedrijf

Gemakkelijk bestellen. Verzendkosten in verhouding met bestelling perfect. Gewoon helemaal goed.

Hade het snel nodig en het was er binnen 1 dag top.

Precies zoals verwacht

De bakjes waren precies zoals ik verwacht had. Snelle verzending.

Snelle goede levering

Besteld volgende dag geleverd, keurig nethes