Zeer slecht

Ontving de Boch botervloot, met een stukje van de deksel. Stukje lag niet in het doosje, maar kreeg wel te lezen dat als er iets wordt beschadigd tijdens het vervoer er 25% van de aankoopsom wordt afgetrokken, wanneer je een ander exemplaar wilt ontvangen. Daarbij komt ook nog dat het teruggestuurd moet worden op kosten van de koper en er moeten dan ook weer kosten voor de toezending worden voldaan. Heb dit in alle jaren nog nooit meegemaakt, bij geen enkele andere firma.

Zorgvuldig en accuraat.

Contact bij schade

Lukte mij eerst niet om contact te krijgen. Bij schade moet je verkleinde foto’s toevoegen. Nadien goed afgehandeld en geld terug gekregen

Snel geleverd. Keurig verpakt. Wasmand van Curver goede kwaliteit. Goede prijs voordeliger dan bij concurrenten.

Kinderboek besteld. Prima prijs, goed verpakt snel bezorgd.

Zie titel.

Snelle verzending, prima service!

Coppens had de wasmanden die ik zocht nog bijna als enig op voorraad! Nadat ik op de bestelknop had geklikt ging alles razendsnel! Super!

Top service!

Geweldige service! Bij het plaatsen van een verkeerde order werd er meegedacht en adequaat gehandeld.

Gemengde ervaring

Stoelen leverantie snel, maar.... Op mijn vraag waarom er geen kussens werden bijgeleverd heb ik tot heden geen antwoord gekregen. Op de doos stond de levering van kussens vermeld. Een foto daarvan heb ik aan hen verzonden.

Ik had een carnavals pakje besteld en al betaald na enkele dagen toch aan twijfelen,deze kon gelukkig kostenloos geannuleerd worden,de mevrouw was ook erg aardig aan de telefoon vandaar deze recensie,ga zo door groetjes Amanda

Duidelijk en goed

Snel en netjes

Uitstekend!!

Ik heb speelgoed magnetron gekocht en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Handig en snel

Ik had zo gevonden wat ik nodig had, besteld en binnen twee dagen in huis. Heel fijn en goede kwaliteit:)

Ik heb maar 1 artikel ontvangen van de 2 die ik besteld heb!!

Ik heb maar 1 artikel ontvangen van de 2 die ik besteld heb!!

Goede levering en bezorgd volgens afspraak

Ik bestelde voor de 1e keer en kreeg het volgens afspraak op de geleverde tijd. Ben hier erg tevreden over.

Goede service mooie winkel ruim assortiment betaalbaar klantvriebdelijk

Het was snel verzonden, maar erg slordig ingepakt....

Vlot

Snelle afhandeling Goede communicatie

De bestelling die ik had gedaan en betaald was er ineens niet meer...

Ik had een bestelling gedaan van 2 jassen. Deze had ik netjes betaald en was blij dat ik de laatste jassen had kunnen bemachtigen. Helaas bleken ze er toch niet meer te zijn en moest het geld terug gestort worden. Dit werd wel snel weer gedaan, maar ik baalde er ontzettend van dat ik die jassen alsnog niet opgestuurd kreeg...

Snelle levering en duidelijke communicatie

Voor de eerste keer besteld bij Coppens. Dat ging soepel, snel en met duidelijke communicatie. Duidelijke website, veel aanbod. Prima prijzen. Precies zoals je het wil hebben.

Alles klopt

Bestellen, leveren en kwaliteit van het product: allemaal prima!

Snelle goede afhandeling en service

Utstekende zaak met een ruime goedkope keus en goede service.

Had een lamp besteld, werd snel geleverd, lamp was stevig verpakt.

goede service

Onze bestelling is snel verstuurd. Helaas was er wat fout gegaan met 1 van de artikelen. Dit werd zeer netjes opgelost en communicatie met de klantenservice hierover was zeer geslaagd.