Goede service mooie winkel ruim assortiment betaalbaar klantvriebdelijk

Het was snel verzonden, maar erg slordig ingepakt....

Vlot

Snelle afhandeling Goede communicatie

De bestelling die ik had gedaan en betaald was er ineens niet meer...

Ik had een bestelling gedaan van 2 jassen. Deze had ik netjes betaald en was blij dat ik de laatste jassen had kunnen bemachtigen. Helaas bleken ze er toch niet meer te zijn en moest het geld terug gestort worden. Dit werd wel snel weer gedaan, maar ik baalde er ontzettend van dat ik die jassen alsnog niet opgestuurd kreeg...

Snelle levering en duidelijke communicatie

Voor de eerste keer besteld bij Coppens. Dat ging soepel, snel en met duidelijke communicatie. Duidelijke website, veel aanbod. Prima prijzen. Precies zoals je het wil hebben.

Alles klopt

Bestellen, leveren en kwaliteit van het product: allemaal prima!

Snelle goede afhandeling en service

Utstekende zaak met een ruime goedkope keus en goede service.

Had een lamp besteld, werd snel geleverd, lamp was stevig verpakt.

goede service

Onze bestelling is snel verstuurd. Helaas was er wat fout gegaan met 1 van de artikelen. Dit werd zeer netjes opgelost en communicatie met de klantenservice hierover was zeer geslaagd.

Tevreden!

Mooi artikel voor goede prijs kwaliteit. Snel geleverd!

Mooie outfit en goeie service

Outfit voldoet aan de verwachtingen en de levering (en 1 retour vanwege de maat) verliep lekker soepel. Aanrader!

Af levering is verlopen naar wens

De bestelling werd heel vies geleverd

Bakjes besteld maar bij aankomst waren deze heel vies. De randen van de deksels waren moeilijk schoon te maken en zijn nu eigenlijk nog steeds niet echt schoon. Heel erg jammer. De oorzaak ligt vermoedelijk in de wijze van verpakken en het vulmateriaal. Maar dit is een duidelijke logistieke keuze waardoor ik toch een volgende keer elders zal bestellen, wat overigens niets af doet aan de betrouwbaarheid van het bedrijf. Want ze hebben wel keurig geleverd. Daarom wel een aanbeveling :-D

Mijn ervaring is dat de bestellingen die ik plaats ook snel geleverd word echt TOP.

Top service, ben echt super goed geholpen door een hele aardige mevrouw

vlotte levering, goed product

vlotte levering, goed product

Een fijne webwinkel

Groot assortiment: leuke aanbiedingen. Snelle levering.

snel levering.

de doos was niet goed dicht geplakt, gelukkig zat alles er nog in. verder ben ik heel tevreden

Goed geregeld

Goed geregeld! Ik bestelde online alvast een jurk voor mijn dochter. Ik had beperkt tijd om het op te halen maar af af de maat bijna was uitverkocht online. Door online te bestellen was ik verzekerd van een jurk. Dus dochter heel blij!! En ik kon zelf kiezen wanneer ik het ophaalde. Top geregeld!

Erg tevreden met mijn bestelling en een snelle en goede service

Goede kwaliteit slee

Goede kwaliteit slee gekocht en snelle levering.

Op tijd en correct geleverd

Gedaan wat wordt beloofd