Goede service, snel geleverd

Hele fijne ervaring met de webshop, product was snel geleverd. Er was een klein misverstand over het product, maar dit is heel goed en snel opgelost. Goede service! Ik zou hier zeker weer bestellen.

Makkelijk bestellen, snelle levering

Makkelijk bestellen, snelle levering

vlotte levering

de bestelling is vlot verlopen

fijne website en supersnelle levering!

Ik vond snel wat ik zocht, het bestelproces verliep vlot, en ik ben heel tevreden over de geleverde producten; kortom, een prettig bedrijf!

Goede telefonische bereikbaarheid, prima geadviseerd, goede kwaliteit

Zelfs voor een paar schommeltjes werd de tijd genomen voor advisering. De bezorging duurde wat langer dan verwacht, maar dat lag (volgens de track&trace) aan de vervoerder.

Suuuuuper

Ik had per vergissing iets dubbel besteld en dat werd super vlug opgelost en terug betaald En we zijn ook nog eens super content van ons bestelling!!!!

Goede snelle service, prima materiaal

Levering op tijd

Levering op tijd

Prima materiaal en vlotte bezorging

Vriendelijk en vlot geholpen.

Vriendelijk en vlot geholpen.

Degelijk matriaal

Is stevig en goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer goede service en zeer mooi gamma

Snel en degelijk

Goede kwaliteit

Producten zoals omschreven . Word goed gebruik van gemaakt .

Geweldige service

Omdat ik geen verstand heb van schommels heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Hier werd ik ontzettend vriendelijk benaderd en uitgebreid geïnformeerd over alles wat ik moest weten. Echt een geweldige service.

Tevreden klant

Prettige ervaring met De Bruine, heb hier handgrepen gekocht van geweldige goede kwaliteit. Ook alle bevestigingsonderdelen zitten erbij, wat toch ontzettend fijn werkt want je hoeft niet eerst nog even naar een bouwmarkt. Prijs was zeker meer dan redelijk te noemen, en ook het inpakken en verzenden verliep sneller dan verwacht. Ik vind De Bruine zeker een aanrader.

Goed advies, keurig en snel geleverd

Goed advies gehad van vriendelijke medewerkers. Afspraken zijn snel na gekomen.

goed contact alles volgens afspraak

het contact met de bruin verliep goed, helaas is de levertijd van de hellingklimmer wat lang, maar dat werd van tevoren ook duidelijk gcomuniceerd

Snelle levering, mooie spullen

Fijne service, snelle levering, mooie spullen, goede prijs kwaliteit verhouding

Top service met persoonlijke aandacht

Prachtige robinia houten schommel gekocht. Na afstemming kon de levering worden aangepast op de verjaardag van mijn dochtertje. Perfecte service!

Prima op tijd. Goede complete site

Niets op aan te merken. Bestellen ging vlot, levering was snel en compleet.

Ik had beter verwacht.

Mooie gezellige tafel! Eén nadeel je zit vrij snel met je knie knel tegen de schuine onderbalk. Dit is jammer. De tafel is ook topzwaar als je allebei aan één kant gaat zitten op ieder een apart los zitgedeelte. Ik ga van de tafel genieten maar dit is een aandachtspunt voor verbetering!

Was zeer goed

Heel tevreden.

Snel correct

Snel correct etc

Zeer goed!

Nagenoeg geen op of aanmerkingen, kwaliteit is goed en een snelle levering

Netjes en volgens aangegeven tijd afgeleverd.

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77