Vlotte en vriendelijke bezorging

Zo fijn te mogen meemaken dat er ook echt wel vriendelijke en betrouwbare leveranciers bestaan! Dat maakt het verschil in deze onpersoonlijke gedigitaliseerde samenleving. Ik zal zeker vaker bij jullie bestellen.

Precies wat ik zocht

Snel geleverd en zoals beschreven

Goede service, snelle levering, goede kwaliteit

Zie boven.

Top service!

Losse glijbaan besteld en ontvangen. Bij ontvangst licht beschadigd door transport. Na hierover telefonisch contact te hebben gehad en foto’s te hebben gestuurd een uitstekende oplossing aangeboden. Erg tevreden over de aftersales. En daarnaast gewoon een mooi product. Toch nog 1 kleinigheidje; op de site staat vermeld dat er een waterslang op kan worden aangesloten, maar dit gat moet je nog wel zelf boren in de glijbaan. Wellicht is het goed om dit te vermelden op de site.

snele levering en hele goeie producten

top product en snele levering

Groot aanbod van kwalitatieve producten.

In onze zoektocht naar nieuwe schommels en toebehoren was jullie site degene waar ik steeds op terug kwam. Je vind er alles!

Prima schommel, niets mis mee.

Aangeschaft voor de kleinkinderen, 11, 8 en 5 jaar. Ziet er onverwoestbaar uit, wat nodig is bij deze 3 kids.

Snelle complete levering

Producten netjes verpakt en snel geleverd

snelle levering en een goed product

prima service

Prachtige schommel voor de kleinkinderen!

Mooie schommel, snel geleverd

Top materiaal en top service

Toen ik had besteld beseften ik dat ik nog een item vergeten was. Zij hebben dit aan het pakket toegevoegd zodat ik niet 2x verzending moest betalen. Top service! Ik ga hier zeker nog bestellen.

Professioneel afgehandeld

Supersnel geleverd en product is zoals verwacht.

Doen wat ze beloven!

Snelle reactie op vragen. Pakket was netjes bezorgd en zag er goed uit!

Positief

Mooie product met een goede klantenservice!

Geleverd zoals besteld

Toestel tip top, wel een heel dure transport kost

Zeer vlug geleverd

Super reactief en erg degelijk materiaal.

Een verzorgde communicatie en snelle levering.

Prima, degelijke kwaliteit, duidelijk communicatie, gewoon prima

Online bestelling inclusief levering. Materiaal is gewoon degelijk en voldoet aan de verwachting. Alles netjes verpakt, zending duidelijk gecommuniceerd. Prima prijs/kwaliteits verhouding

Snelle levering en na-service

Gekocht produkt met fabrieksfoutje: binnen een dag had ik een nieuwe in huis!

Moest er nog wat bij werd nog geregeld En verzending snel de volgende dag binnen

Vlotte aankoop

Snelle bezorging. Vriendelijk te woord gestaan bij extra vragen.

Ronduit slecht

Kregen het bestelde materiaal niet geleverd. En dan na 15 dagen crediteren ze de bestelling.

Super service, mooi assortiment

Ik had o.a. een schommel besteld en qua lengte van het touw iets te ruim gekozen voor de afmetingen van ons schommelframe. Snel en vriendelijk geholpen. Het om te wisselen product werd direct verzonden, waardoor de kinderen maar 1 dag zonder schommel hebben gehad.

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77