We kregen iets anders dan wat we besteld hadden. Echt ontzettend goed en professioneel geholpen. De volgende dag kregen we ons besteld product en er is gezorgd dat het verkeerd bezorgd pakket opgehaald werd. Veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Succes verder

Gewoon top, snel geleverd en snel uitgepakt

Goed bedrijf, betrouwbaar betrokken en zeer sociaal. Prima medewerkers die weten waar ze over praten.

Veilig, conform normen, correct

Grote keuze, altijd kwalitatief materiaal Correcte en snelle communicatie

Fijne website en snelle levering

Fijne website en snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit

Goed materiaal, snelle levering. Een aanrader.

Verbaasd van de service

Wat een service! Ik belde voor advies voor een schommel en trapeze. Werd super geholpen en het ging zo handig via foto’s met de app. Bestelling werd direct geplaatst. Echt top en de spullen zijn binnen en de kids zijn blij! Bedankt!

Duidelijk site en makkelijk om te bestellen

Makkelijke site en bestelling was snel verzonden. Kinderen zijn er zeer blij mee.

Snelle en goede service

Via Whatsapp contact gehad en goed en duidelijk advies gekregen. Bestelling werd snel verzonden en was goed verpakt.

Snelle verzending en kwalitatief goede producten

Super snelle levering

De levering was snel. Goed verpakt. Leuke schommel.

snelle, vriendelijke en professionele service! Bedankt!

Vlotte service. Ook bij onduidelijkheid makkelijk bereikbaar en aanspreekbaar. Zeer klantvriendelijk!

De volgende dag al geleverd !

Prima service! Direct kunnen gebruiken!

Precies wat je ervan mag verwachten

Snelle levering prima kwaliteit

Ik had eerst een aantal vragen over de nestschommel maar kreeg perfect en duidelijk antwoord. Daarna de hoge vrijstaande houten schommel besteld samen met een nestschommel. Ik kreeg de melding voor het bestellen dat er wegens de drukte mogelijks wat vertraging kon zijn maar alles kwam toch volgens de normale leveringstermijn aan. De schommel zelf is stevig en valt in de smaak bij de dochters.

Correct beschreven

Prijs kwaliteit zijn top.. Correcte afhandeling en nabehandeling.. Vriendelijk en behulpzaam..

Mooi degelijk product! In eerste instantie had ik de verkeerde kleur ontvangen en ook het schuim om de buizen niet. Het werd direct netjes afgehandeld door te bellen en een nieuwe toe te sturen! Deze schommel is een aanrader maar de Bruine Schommels ook!!

snelle en goede levering

Niets op aan merken omdat het allemaal goed is verlopen en een goed product is geleverd.

Ik kan dit bedrijf aanbevelen.

De Bruine heeft een duidelijke website. Schappelijke prijzen. Bestellen gaat eenvoudig. En de bestelde artikelen werden snel geleverd. Mijn eerste kennismaking was een goede.

Fijn contact, snelle levering, stevig materiaal.

Vlotte levering, email wordt vlot beantwoord

Wat ik heb besteld heb ik ook gekregen. Mooi optijd en goeie kwaliteit

Supersnelle en correcte levering

Vanaf bestellen tm de levering heel nette en correcte behandeling/contact. En binnen de beloofde bezorgtijd geleverd

Goed en betaalbaar

Het was gemakkelijk om de juiste materialen bij elkaar te zoeken en er kwam ook direct hulp toen ik een vraag had. De verzending ging vlot en volgens afspraak. Enige minpuntje was dat je wel erg goed zelf moet opletten of je van alles genoeg hebt. Schommelhaken gaan kennelijk per stuk. Je krijgt dan geen waarschuwing dat je daar waarschijnlijk twee van zou willen hebben. En zo betaal je dan tweemaal de verzendkosten. Maar wat je dan krijgt is ook echt heel goed.

Snelle en correcte levering

Kwalitatieve producten aan de beste prijs

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77