Goede service tegen een redelijke prijs. De levering duurde iets langer vanwege een verhuizing maar werd duidelijk aangegeven.

goede en snelle levering van een goed product

met de video uitleg een simpele uitvoering om te doen.

Top product en snelle levering

Schommel is degelijk, mooi en viel perfect in de smaak !!

Prettig

Schommel besteld voor onze dochter. Was netjes verpakt en ziet er goed uit.

Oroduct in goede staat ontvangen. En zoals op de foto.

Heel tevreden

prima website en snelle levering.

Prima levering

Alles snel teruggevonden en geleverd zoals beloofd.

op tijd geleverd en conform opdracht

Correcte snelle levering

Super degelijk materiaal, simpel te bestellen, snelle correcte levering. Helemaal top

Klantvriendelijk, flexibel en snel!

Klantvriendelijk, flexibel en snel!

Uitstekende levering, product afwerking kan beter

De bestelling en aflevering van het product is uitstekend gegaan. Het product zelf had voor deze prijs naar mijn mening beter gekund. De schroeven voor montage van de schoren zijn veel te kort en de bovenzijde van de schommelhaken had ook van afdekdoppen voorzien mogen zijn. Verder dik tevreden en zeker een aanrader.

Nog geen ervaring te melden

We hebben de schommel nog niet gebruikt, omdat de tuin hiervoor nog niet klaar is. De schommel voelt stevig aan en ziet er mooi uit.

Degelijk materiaal

Snelle levering en goede prijs.

Topservice

Na niet correct bezorgen door DHL , contact opgenomen met de Bruine . Daar hebben ze fantastisch gereageerd en ervoor gezorgd dat ons pakket alsnog voor kerst afgeleverd is . Dat leverde een heel blije kleindochter op .

Uitstekende kwaliteit en erg responsief

De levering werd snel verzonden en er werd helder en flexibel gecommuniceerd over de levering (het paste namelijk niet in de brievenbus...). We kregen ook snel antwoord bij vragen over de installatie van het product.

Prima. Geen bijzonderheden.

Product voldoet aan verwachtingen. Geen bijzonderheden bij levering. Dus prima.

Mooi en degelijk materiaal.

Nu 2 keer iets voor onze kleinkinderen bij De Bruine gekocht. Het is mooi en heel degelijk. Wij zijn zeer tevreden.

Mooi product en een super snelle levering!

Mooi product en een super snelle levering!!

zeer snel en correct

Ik kan de schommel met ringen zeker aanbevelen

Slecht

Kwaliteit slecht van geleverde producten en service matig

Snelle en correcte levering

Vlotte service

Vlotte service, snel antwoord en goeie kwaliteit van materiaal. Alsook snelle levering naar België. Prima!

top service

snelle levering. Alles perfect in orde.

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77