Super goed

Super te vreden. Snel levering

Alles in orde

Product in orde ontvangen. Komt overeen met omschrijving en afbeeldingen. Snelle levering.

Ruim assortiment en goede prijzen

Duidelijke website met ruim assortiment.

Zeer goede ervaring

Goede website Corecte levering

Super klantvriendelijk

Via de site kwam ik er niet uit met bestellen. Ik werd telefonisch duidelijk en direct geholpen. De volgende dag waren mijn uiteindelijk per e-mail bestelde artikelen al binnen. Top en dat in de hele drukke periode voor de kerst

De kinderen vinden het geweldig

Goede serviceniveau stevig materiaal

Wij kochten een nestschommel net voor de feestdagen. De service was snel en de schommel voldeed volledig aan onze eisen

Website overzichtelijk, snelle levering

Zie boven

Hele snelle levering top gedaan.

Mooi afgewerkte duikelstang.

Leuk kerstcadeau voor mijn kleindochter. Mooi afgewerkt, dus als het mooi weer is wordt de duikelstang in gebruik genomen. We hebben bewust gekozen voor de speciale touwen. Dat wordt veel gymplezier.

Ik kwam niet goed uit de website, ben daar niet zo goed in, vooral met zoveel bevestigings mogelijkheden voor een simpele schommel en reksstok ed. Ik heb toen twee keer telefonisch advies gevraagd waarin ik toen alleraardigst werd geholpen met heel veel geduld. Ook het afwikkelen van een retour stuk is heel soepel verwerkt. Dank daarvoor.

Rvs is van hoge kwaliteit

Snelle levering van rvs schommel haken. Deze hangen inmiddels al een aantal maanden buiten en zien er nog uit als nieuw.

Heel goede service

Heel goede service

Snelle levering, goed verpakt en product als vermeld

Schommel gekocht, kwam super snel binnen en was net verpakt. Product zoals beschreven. Misschien handig om een bepaald bevestiging systeem erbij te adviseren maar alles helemaal naar wens.

Goede kwaliteit, snelle levering, goede klantenservice.

Dik tevreden !

De kwaliteit die je verwacht, zeer snelle levering

De kwaliteit die je verwacht, zeer snelle levering

Prima materialen

Prima materialen, site was wat onoverzichtelijk maar uiteindelijk ben ik tevreden met mijn bestellen. Ik mis op de site een duidelijk zoek menu en uitleg welke in mijn geval schommel bevestiging ik het beste kon nemen

mooie kwaliteit, snelle service

Veel keuze en eenvoudig gevonden wat we nodig hadden.

Snel en compleet.

Netjes geleverd en de kwaliteit lijkt exact zoals aangeboden te zijn.

Correcte levering van mijn bestelling

Mooi speelgoed

Op tijd geleverd

Ik had eigenlijk een kleinere verwacht. Maar wist niet dat ie zo groot zou zijn. Mn dochter zal hm geweldig vinden. Hij ligt knder de boom.

keurig alles verpakt en afgeleverd

Makkelijk besteld

Duidelijke website, makkelijk te bestellen, snel geleverd, tevreden van de klimgrepen

Snelle levering, prima materiaal

Leuke schommel aangekocht, zeer snelle levering. Goede instructies. Zeer tevreden!

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77