Snelle levering, goede kwaliteit

Wij wilden een kussen bestellen voor een tuinschommel. We hebben overals gezocht en zijn uiteindelijk uitgekomen bij De Bruine. Zij waren het goedkoopst en konden bovendien snel leveren. De kwaliteit van het kussen tenslotte is ook er goed.

Super fast delivery! Exactly as I expected, the swing is exactly as the pictures Very happy with the materials and the service My little one is in love

Prima service!

Duidelijk omschreven, snel geleverd en een fijne klantenservice!

Super goede service!

Onze schommel werd snel bezorgd, helaas miste er een kraal. Na een mailtje hierover verstuurd te hebben kreeg ik direct een reactie en de volgende dag werd er een nieuwe schommel bezorgd. Top geregeld. Wat een fijne service!

Snelle levering, goed verpakt

snel, goed.

Ik vond wat ik zocht, kreeg makkelijk iemand aan de telefoon voor advies, snelle levering op aangekondigde tijd, prima spul.

juiste artikelen snel geleverd

Afgezien van de inpak methode en beschadigingen van de verpakking door DHL zijn de onderdelen geleverd zoals verwacht. Heb het nog niet geplaatst (vanwege verjaardagskado's) maar ziet er goed uit verder.

uitstekend produkt en snelle levering

Vlot en degelijk zoals gehoopt

Vlot besteld en zeer vlot geleverd. Heel degelijk materiaal, zal hier nog jaren kunnen meegaan in de kids hun zogenaamde fabriek, zandbak dus. Mss een tip dat je ketting 2x de hoogte moet zijn tss de katrol en de grond. Onze ketting is dus in feite tekort om de geleider er bij te gebruiken. Niet handig, we losten het voorlopig op met een gewoon touw. Kids hebben er al uren meegespeeld, heerlijk om zien. Nadeel, prijzig ? Maar kwaliteit heeft zijn prijs zeker ?

Goede en vlotte service

Goede eerste ervaring met De Bruine. De bestelde beats hommel komt voorlopig niet in de voorraad, maar dit geeft men voor door en ze bieden een alternatief ! Vlotte verzending.

Helemaal prima

Snelle bestelling, makkelijke site en snelle bezorging.

Snel gevonden, snel besteld en snel bezorgd.

Makkelijke site, voldoende keus, en snel in huis.

Mooi (natuur) product!

We beleven er veel plezier aan en dat de touwen niet zijn gemaakt van PP maakt het verschil ❤️

Uitstekend!

Duidelijk bestel en leverproces, alles te volgen via track&trace, krijgt ook precies geleverd wat is besteld. Kwaliteit top!

Super snelle levering

We bedachten pas laat wat we cadeau wilde doen, wat een geluk dat het de dag daarna nog geleverd kon worden. En dat met zo'n groot pakket

Snelle levering, fijne degelijke producten!

blij met de schommels die ik besteld heb.

Snel en vriendelijk

Jeetje hoeveel ervaring kun je hebben bij een bestelling? Klik op de knop, winkelwagen bestellen en leveren. Alles was prima.schommels.ook goede kwaliteit

Duikelrek top! Klimtouw slecht!

Het 120cm duikelrek voldoet prima! Het klimtouw niet. Het ziet eruit als een goed product maar het is verschrikkelijk glad materiaal waar je echt niet in kan klimmen. Ook het opruwen met grof schuurpapier hielp niet. Met een knoop onderaan kunnen de kinderen ermee slingeren maar klimmen dus niet. Daarom uiteindelijk niet gebruikt. Ik zou dit product niet nog een keer kopen.

Snelle levering, prima kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levering

Snelle levering, netjes verpakt en goed aangekomen

Ruime keus, snelle levering. Erg blij mee.

Geweldig klimtoestel!

Zeer stevig klimtoestel met veel mogelijkheden, makkelijk te monteren. Enkel spijtig dat er geen grondankers mee geleverd werden.

Goede schommel

Deze is een goede schommel. De kinderen hebben er veel lol als ze erop schommelen. Hij is stevig en goed gemaakt.

Een prachtige boogschommel

In ruim een uur hebben de medewerkers van de Bruine een gat gegraven en de schommel met 400 kilo beton vereeuwigd in onze tuin. Super!

Degelijk materiaal zeer tevreden

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77