Adequaat.

Top product, correcte aflevering..

Kwalitatief goed spul en top service

Alles ging vlot en de spullen zijn degelijk, na een verkeerde levering werd dat snel en goed opgepakt, tevens goede nazorg en hulp bij montage vragen. Prima winkel!

Prima winkel!

Prima webshop, reageren snel op mijn vragen via WhatsApp, leveren snel, kwaliteit van de producten is uitmuntend. Het enige minpuntje vond ik dat ik een artikel vrij kort na mijn eerste bestelling nogmaals bestelde en toen een net iets andere versie ontving. (ziet er nu niet 100% hetzelfde uit, maar functioneert wel prima)

Hele fijne klantenservice!

Zeer goede winkel. Mooi assortiment, goede levering, en het allerfijste- een klantenservice die meedenkt & helpt!

Snelle levering. Producten zoals omschreven.

gewoon prima. :-)

dsfgvds

Goede snelle levering

Mooi product wat snel geleverd is. Super blij mee.

prima!

Zeer snelle levering van de groene babyschommel, alles keurig verpakt met gebruiksaanwijzing! Ook de telefonische vraag werd klantvriendelijk beantwoord. Heel tevreden.

super assortiment en dito informatie

meteen weer

fijne klantenservice, snelle levering, mooi product

fijne klantenservice, snelle levering, mooi product

zeer goed

besteld en in een sneltrein vaart afgeleverd

Top materiaal en supersnelle levering.

Voor mijn dochter een mooi speelparadijs gemaakt. Materiaal hier besteld. Alles volgende dag in huis. Kwaliteit was top en de prijs was ook goed.

Klantvriendelijk en snel geholpen

Bij het zoeken naar nieuwe touwen voor mijn schommel ben ik zeer goed geadviseerd en waren de touwen binnen 1 dag geleverd! Bedankt!

Babyschommel kwam toe met een barstje. De dag dat ik hiervoor de klantendienst contacteerde stuurden ze ons nog een nieuwe schommel op. Mooie schommels, goede kwaliteit en toffe kleuren..

snelle en correcte levering

Prima !

Snel gekozen, snel betaald en snel geleverd!

Supersnel en goede kwaliteit

Ik had 4 grondankers nodig voor het vastzetten van een tuinhuisje. De Bruine Speeltoestellen had precies wat ik zocht, tegen een hele goeie prijs. De bestelling kwam supersnel binnen en het was goede kwaliteit. Perfect dus!

heel stipt

heel goed

Goede kwaliteit en snelle levering

Prima service, heel behulpzaam, vlotte levering.

Probleem keurig opgelost.

Top service! Oude schommel had al snel een scheur. Na contact al snel een nieuwe zonder extra kosten in huis.

Prima telefonische informatie gekregen. Snelle levering. Goed product dat aan de verwachtingen voldoet.

Gewoon goed

Snelle verzending en degelijke producten

Super netjes geleverd

Super kwaliteit en netjes geleverd. Ben erg blij met de gang van zaken.

Goed product en snelle levering

Smiddags heen ik een glijbaan besteld een de volgende dag had ik deze al in huis

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77