Zeer goede service en kwaliteit!

Zeer toegankelijke website, duidelijke en uitgebreide informatie. De nestschommel is zoals omschreven.

Perfect en snelle levering

Goede toeleverancier.

Goede website, snel bezorgd, goed verpakt en alles goede kwaliteit

Goede website, veel keus. Schommelzitje was goed verpakt en snel bezorgd. Schommel-zitje max 100kg andere sites slechts 50kg !. Goede kwaliteit rubber zitje en rvs kettingen. Prijzige rvs kettingen en rvs bevestiging onderdelen, wel compleet set om de schommel direct te kunnen gebruiken. Jammer dat er nog verzendkosten bovenop kwam.!!

Mooie schommel, super service

Erg tevreden. Ze doen wat ze zeggen, mooie kwaliteit, vriendelijke en snelle service

Overzichtelijke website, bestelling werd spoedig bezorgd en we zijn heel erg tevreden over de producten!

Vlotte service

en vriendelijke klantenservice voor oplossing probleem! Degelijk materiaal.

Gemakkelijk on elkaar te steken , kwaliteitvol

goede losse glijbaan, prima support

Losse glijbaan Rex voor montage aan balkon gekocht. Vond de specificaties/technische info niet erg duidelijk, maar een telefoontje leverde meteen een tekening/maatschets op. Ook over bezorging goed direct contact.

Goed geholpen w.b. advies, levering en uitvoering

Goed product "Buitenschommel"

Nestschommel 100 cm zwart met touw in midden

Op dinsdag (laat) de nestschommel besteld, en donderdag ochtend kreeg ik hem in huis, mooi optijd voor de verjaardag van ons zoontje. Super tevreden met de nestschommel, het was een kwestie van ophangen, de touwen even een stukje inkorten dmv een knoop en klaar. De kinderen hebben echt de hele dag plezier ermee gehad. Wij hadden nog een mooi rond kussen van ons hangei, die hebben we dan ook gebruikt in de nestschommel. Perfect en dat ging prima.

Snelle levering, duidelijke communicatie! Bedankt.

Nestschommel besteld voor mijn dochter haar verjaardag. Om een of andere reden wilde de betaling niet lukken. Dan maar met overschrijving gedaan en het betalingsbewijs doorgestuurd met de vraag wanneer het pakket verstuurd kon worden gezien het verjaardagsfeestje 3 dagen later was. Op deze mail werd direct geantwoord dat dat helemaal in orde zou komen. De verzending werd de dag nadien verstuurd.

prima service, duidelijk, snel

Veelkeuze, prima helpdesk, snel geleverd

We hebben even de helpdesk gecontacteerd voor bijkomende inlichtingen (ivm exacte afmetingen). Snel antwoord, ... en snelle levering na bestelling !

Je krijgt wat je besteld.

Prima site. Makkelijk te vinden (via Google). Onderdelen besteld voor gebruik bij een ander speeltoestel en werkt/past perfect. Bestelling was ook lekker snel binnen, en goed verpakt. Voor herhaling vatbaar.

Ruim,assortiment en snel antwoord.

Wij hebben een aantal verschillende schommels besteld, deze waren snel,in huis. Op mijn vraag of een bepaalde kleur ringen weer op voorraad kwamen kreeg ik ook snel antwoord.

Schommelzitje geleverd met defecte bolkop moeren. Snel nieuwe moeren thuis gestuurd gekregen. Prima service. Geen antwoord op vraag gekregen of borgmoeren niet veel veiliger zijn dan bolkop moeren. Immers de bolkoppen hangen onder het zitje en er in geen visuele controle mogelijk hoeveel draadeind er nog over is voordat de moer eraf valt. Serieuze ongelukken zijn dan niet uit te sluiten. Tevens was het draadeind van de schommelzit te dicht tegen de rand gemonteerd zodat er geen dopsleutel op past. Ook geen reactie op deze feedback gekregen.

Snelle levering, goede kwaliteit

Deze schommel was als verjaardagscadeau, meteen na het geven opgehangen en in gebruik genomen. Erg stevig, schommel precies zoals op de foto. Werd erg snel geleverd.

Supersnel geleverd, prima nestschommel

Klein minpuntje, de lussen van het kussen raken snel los.

SNELLE LEVERING EN GOED PRODUCT!

Spullen waren vlot binnen en de schommels hangen prima

Toppie

Goede en snelle levering en uitstekende kwaliteit van de producten.

Snelle levering en prima product

1 puntje..

Bestellen ging makkelijk. Schappelijke prijzen en snelle levering. Heel erg blij met de aangeschafte artikelen. 1 puntje.. bij de stok waren de ijzeren ringen zo aangedrukt dat de stok niet kan draaien in de ringen waarmee het aan de touwen zit bevestigd. Hetgeen juist waarom ik deze trapeze had besteld..

Goed! Snelle levering en product voldoet volledig aan beschrijving

Snelle levering & producten zijn precies wat ik had verwacht heel blij mee

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77