goede service

goede service en snelle levering

Zeer snelle levering en een prachtige schommel!

Ik had moeite om voor onze kinderen de juiste schommel te vinden totdat ik hier terecht kwam en zeer vlot een fijne schommel vond. De levering was zeer vlot en de schommel meer dan naar wens. Met een vlotte montage en een fraai uiterlijk dus superblij en de kinderen zeer zeker ook!

correct

snelle correcte levering. Kan ik zeker aanbevelen

Mooi en sterk materiaal, maar niet recht en onjuiste maten

De hoekstukken waren niet exact recht aan elkaar gelast (en dan bedoel ik niet het verschil tussen de 90 en 100 graden hoek), waardoor er in de gehele schommel een onvermijdelijke draai ontstond. We hadden een set besteld. Er was aangegeven dat zowel de haken als de hoekstukken voor balken van 94x94 bedoeld waren. Het bleek dat de haken echter alleen maar pasten op balken van 90x90 mm. (dit stond niet vermeld). We konden de haken wel retourneren en zelf een andere oplossing verzinnen, maar we hebben zelf een balk bij een houtzagerij laten versmallen naar 90x90 mm. De snelheid van het verzenden en de communicatie liep verder netjes, vriendelijk en snel.

Erg positief

Overzichtelijk bij het bestellen. Scherp geprijsd. 72 stuks besteld aan planken en balken. Sommige aardig krom maar ten opzichten van bouwmaat de 2x duurder is en ook daar krijg je aardig kromme.

Uiterst positieve ervaring. Snel en correct geleverd.

Het bedrijf biedt een zeer gevarieerd aanbod aan schommels met een snelle en correcte goede levering. Zeer positief.

De bestelling werd snel geleverd, netjes verpakt en te volgen met track en trace.

Door de technische termen is het even zoeken naar de juiste materialen als je niet in het speeltoestellen wereldje zit, maar door de productomschrijvingen en plaatjes komt dat uiteindelijk wel goed. Ik heb geen telefonisch / mailcontact nodig gehad, dus aanvullende service is moeilijk te beoordelen. De bestelling was prima verpakt, snel geleverd en te volgen met track en trace. Kortom, prima geregeld allemaal. De materialen lijken mij oerdegelijk, dus de kids kunnen naar hartenlust los op de nieuwe schommels. Als de service net zo goed is als het materiaal en het bestelproces, dan zit het bij De Bruine Schommels wel snor.

Perfect en snelle levering

Telefonisch de bestelling nog aangepast deze is direct goed opgepakt en de volgende dag in huis

Uitstekend, schommelhaak

Zeer vlotte bestelling met levering naar België. Schommelhaak goed verpakt met alle schroeven erbij. Super.

Snelle en duidelijke levering

Snel geleverd ,de volgende dag in huis. Bij bestelling duidelijke informatie over product.

Snelle service en goed product

Snelle service en goed product.

Snel, goed en goede prijs.

De site is goed te vinden en duidelijk van opzet. Voldoende keuze en ze zitten prijstechnisch goed. De producten zijn snel geleverd.

Snel en goede service

Super snelle service

Makkelijk en snel

Spullen zijn makkelijk te bestellen en te vinden op de site. De verzending is lekker vlot en je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van je pakketje. Uitstekende service.

goede service en snel geleverd

Bestellen en levering verliepen voorspoedig. Alles netjes en compleet verpakt. Ook de ruil verliep goed. Erg tevreden over de service.

Prima kwaliteit en snelle levering

Goed prijs / kwaliteit verhouding

Snelle levering, goed materiaal

misleidende omschrijving van "klimmuur"

"Blue Rabbit klimmuur met klimtouw montagekit." Het enige wat onze kleinkinderen ontvingen was een kimtouw met bevestigingsmateriaal. Wat een domper als verjaardagscadeau voor hun speelhuisje. Het artikel wordt afgebeeld op een houten paneel/muur en een speelhuisje. Wordt geleverd exclusief hout staat er....hout voor wat? Een klimmuur met klimtouw is niet alleen touw. Het touw is een onderdeel van de klimmuur. Hierover heb ik geklaagd en genoemd dat dit een misleidende omschrijving is, dat zouden ze toch moeten toegeven. Het zou de Bruine speeltoestellen sieren om de omschrijving te wijzigen naar wat het is: een touw dat te bevestigen is aan een klimmuur. Hierop krijg ik alleen de reactie dat het artikel retour gezonden kan worden.

Goede kwaliteit en snelle levering

Bij De Bruine Schommels een mooie en degelijke schommel besteld. Schommel en zitjes zijn van goede kwaliteit. Op donderdag besteld en op maandag geleverd.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering. Zeer tevreden.

TOP service, mooi en goed spul!

Vriendelijk in telefonisch contact. Klein puntje voor transporteur: bijna had hij de verkeerde spullen voor mij geleverd als mijn vriendin niet zo oplettend was geweest. Volgende keer dus goed kijken welke bestelling bij de naam en het adres hoort 😉

zeer snelle levering

je stelt het toch enorm op prijs dat wanneer je iets besteld, je dat zo snel mogelijk mag ontvangen.... en dat is bij jullie het geval. Thanks.

Je bestelt en krijgt het een paar dagen netjes thuis geleverd

Filter op locatie

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77