Goede snelle levering en service

Besteld en was er supersnel en zag er perfect uit. Goede prijs kwaliteit

Hoekpaal houders schuin voor een schommel besteld. Let op dat de binnenmaat waar de paal in moet geen 10 maar 9.5 cm is. Behoorlijk wat werk met een blokschaaf. Verder zijn de schommels zelf en de haken mooi spul. Ben bijna klaar met schaven en dan bouwen.

makkelijk besteld en snel geleverd.

gevonden in de webshop, besteld, betaald en snel geleverd

Levering op tijd

Prachtig product met een goede prijs kwaliteit verhouding

Netjes

Snel geleverd en een goede kwaliteit

Snelle levering en goede communicatie

Snelle levering , alles was in orde enkel opmerking over de turn ringen die ik kocht , die kan je niet vrij kort maken hangen te lang aan het speeltuig dat is wel een min puntje

Degelijk

Bevestigingsmateriaal was handig geweest. Oogjes waren vrij dun naar mijn mening en de ringetjes hadden bol moeten zijn voor optimale stevigheid. Verder een zeer goed product; erg tevreden mee.

Goedkope grondankers

Ik heb 4 grond ankers gekocht (&een schommel). Vooral de grondankers waren erg goedkoop (ruim 50÷ goedkoper dan elders). Zeer tevreden over de kwaliteit en levering.

Wij hebben 3 schommels besteld, en helaas bij aankomst was het kussen van de nest schommel beschadigd, hier foto’s van verstuurd en meteen werd er een nieuw kussen opgestuurd! Ik raad iedereen dit bedrijf aan! De service is echt geweldig! De schommels zijn super! Heel blij mee! En nogmaals bedankt voor de goede service

Prima kwaliteit

Makkelijk en snel bestellen en geleverd . Goede kwaliteit

Snel geleverd, en de schommelhaken zijn van ontzettend goed matriaal!

Snelle levering en de nestschommel is naar verwachting.

Fijne service

Snelle levering, produkt goed verpakt. Tijdens informatieverstrekking vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

op tijd en goede kwaliteit

zie bovenstaande

Een mooie stevige schommel. Erg tevreden!

Onze dochter vindt het heerlijk om lekker te schommelen in de tuin. De schommel is degelijk en doet precies wat hij moet doen!

Prima service.

Prima service Nadat mijn bestelling was bezorgd bleek er iets kapot te zijn gegaan met transport, na melding hiervan werdt het product binnen enkele dagen zonder probleem opnieuw aangeleverd. Super service.

Prima kwaliteit aan een betaalbare prijs!

Ruime keuze, prima kwaliteit, betaalbaar, correcte levering!

Een vraag gesteld maar na 3 weken nog steeds geen reactie

Geen reactie

Eerste goeie kennismaking

Goede uitleg, mooi materiaal é. Correcte levering !

Correcte levering

KETTING DAT ER BIJ ZIT IS AAN DE KORTE KANT !

heel leuk speelgoed alleen de ketting is een beetje te kort

Goed product en snelle levering.

Vlotte service

Fijn om met dit bedrijf zaken te doen.

Mooie glijbaan, snel geleverd.

Supersnelle levering van zeer goede kwaliteit!

Na bestelling van onze schommel, zeer snel geleverd ! Er mooie kwaliteit

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77