Snelle bezorging. Er ontbrak 1 moertje en er zat een foutje in het touw van de schommel. Na 1 mail opgelost,een moertje en een nieuw trapeze toegestuurd gekregen!!!

Snel geleverd en zeer goede kwaliteit

Producten zijn snel en volgens verwachting geleverd.

uitstekende kwaliteit van het materiaal, goede telefonische service

De Duitse fabrikant van het bevestigingssysteem voor de schommel had een fout gemaakt bij het verpakken van de onderdelen. Dit werd door de Bruine onmiddellijk intern opgelost.

Goede service en super snelle levering!

snelle correcte levering na keuze uit degelijk en ruim assortiment aan eerlijke prijs

Heel tevreden van bestelde materialen.

alles klopt met wat je bestelt en jhust in time!!

Prettige bestelwijze, goed site, prettige personeel in de shop zelf als je spullen komt ophalen of bijbestellen. Fijn om even ook mee te kunnen kijken in de magazijnen, zo kom je nog op andere ideeën!! Prijzen zeer redelijk, kwaliteit goed.

Zeer vlotte en vriendelijke klantenservice!

Tijdens transport waren een twee stukken beschadigd geraakt. Het contact met de klantenservice verliep zeer vriendelijk en vlot. Alle vervangende stukken werden stipt verzonden zoals afgesproken. Waarschijnlijk zal er volgende keer niets mislopen maar als het misloopt kan je wel op een goede service rekenen!

Snel geleverd, goede schommels

Doen wat ze beloven, niet supergoedkoop maar wel goed materiaal

Besteld, en netjes afgeleverd! Mooie producten!

Alles naar wens

Duidelijke website , makkelijk besteld en snel geleverd Alles zoals verwacht .

prima product voor een gunstige prijs als je het zelf kunt plaatsen

Zelf een speeltoetsel gemaakt en zocht een bijbehorende glijbaan. Leuke glijbaan gekocht waar de kinderen veel plezier van hebben.

Snel en netjes geleverd

goede kwaliteit schommel (geen speelgoed winkel kwaliteit!!)

Snelle levering, goede service

Onze bestelling werd snel geleverd en na een probleem werd kosteloos een nieuwe schommelmand verzonden.

Mooi,lichtgewicht, geen doorn in 't oog

Wij hebben gekozen voor de zwarte babyschommel. Fijn dat er riempjes in zitten. Het gedeelte wat tussen de benen in het zitje geklemd moet worden gaat zo moeilijk los dat we de kinderen er uit moeten tillen ipv via de juiste manier.

prima service, snel en correct, aanrader

Prima schommelzitjes voor een prima prijs. Zeer snel geleverd.

Leuke spullen voor een prettige prijs een vlot geleverd

Uitstekend!

Mooi materiaal en zeer snel ik huis!

Prima product en service, snelle levering en advies

Via internet dit bedrijf gevonden en reviews gelezen, schommelhaken besteld en zijn snel geleverd. Exact op de aangeven tijdsperiode. Naderhand nog advies gevraagd en dezelfde dag nog een passend antwoord gekregen.

Helemaal top!

Snelle levering, alles prima in orde! Onze kleinzoon is erg blij met de nieuwe nestschommel!

Geweldige service

Zondagavond een Whatsapp bericht achtergelaten of mijn ouders maandagochtend rond 9:00 uur langs konden komen om mijn bestelling, die ik nog niet geplaatst had, op te halen. Maandagmorgen vroeg reactie ontvangen dat het geen enkel probleem was. Gelijk bestelling geplaatst en ordernummer via Whatsapp doorgegeven. Bestelling lag netjes klaar toen mijn ouders er waren. Daarnaast zijn de producten scherp geprijsd dus zeker een aanrader! Het is overigens de moeite om een keer langs te gaan, ze hebben een hele mooie winkel.

Vlotte service!

Ik woon in België en heb mijn bestelling binnen de 2 dagen ontvangen! Prijs- kwaliteit tip top in orde!

Prima nest schommel blotte levering!

De nestschommel is fantastisch mijn zoon schommelt de hele dag!

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77