Super goede prijs - kwaliteit verhouding!

Wij hebben een schommel aangeschaft voor ons dochtertje. Één die zich om een kind heen vormt wanneer ze erop gaan zitten, met touwen. Goede kwaliteit, mooie afwerking en scherp geprijsd!

Perfecte levering

Materiaal is zoals beschreven en verzorgd toegestuurd

Bestelling was heel snel geleverd.. ook waren de spullen beter dan verwacht.. hopelijk hebben we er dan ook lang plezier van!

Nadat ik eenmaal contact met ze had gekregen uitstekende service

Via de chat duurde het erg lang voordat ik contact had, een (standaard) bericht dat dit ivm drukte even kon duren was prettig geweest, in tegenstelling tot een bericht dat ik spoedig geholpen zou worden.

Goede snelle levering en duidelijk omschrijving van de producten .

Producten staan duidelijk omschreven. Snelle levering. Wel raar als je voor ong 100 euro koopt dat je dan verzendkosten moet betalen.

Mijn dochter is heel blij met de turnringen. Goede kwaliteit en snelle levering

Was makkelijk te bestellen en een snelle levering.

Prima product, vlotte levering

Product voldoet aan mijn verwachtingen. Handig!

Vlotte service

Bestelling vlot ontvangen. Kwaliteits materiaal. Top

Bestelling nog steeds niet binnen.

We hebben een bestelling gedaan 2,5 week geleden. Er is blijkbaar iets fout gegaan met de verzending. Daar is wel over terug gebeld en dat ze bellen als ze meer weten. Ik heb nu een week niks meer gehoord.

Snel, goede service

Goed advies gekregen

Uitgebreid assortiment voor een goede prijs

Overzichtelijke site met een uitgebreid assortiment een buitenspeelgoed. Ik heb er zelf klimgrepen besteld die een goede prijs hebben ten opzichte van veel andere aanbieders. De grepen zijn snel geleverd en communicatie vanuit het bedrijf is erg duidelijk.

Goede en snelle levering

Ondanks feestdagen en corona was de schommel snel binnen. Complimenten. Schommel ziet er goed uit. Eenvoudig te monteren. Direct opgehangen. De kinderen gaan regelmatig naar buiten om lekker te schommelen

Prima webshop

Prima webshop. De producten zijn exact zoals ze beschreven zijn. En de levering was ook netjes en snel.

Aardig

Schommel werd geleverd met onduidelijke handleiding hoe touwen te bevestigen erg onduidelijk.

Vriendelijk hulpvaardig en accuraat

Besteld via de telefoon. Alles keurig geregeld.

Snelle levering.

Duidelijke website. Snelle en correcte levering. Kortom, ben een zeer tevreden klant!

Snelle reactie bij vragen en goed advies. Snelle levering en goede produkten.

Positief!

Prima service, goed product.

Duidelijke site, snelle levering.

Leuke artikelen voor ons zelfgebouwde boomhut. Ik was verrast door de snelle levering. Ook mijn nabestelling was snel bezorgd. Mooi materiaal.

Mooi product, snel geleverd, ondanks de Kerstdrukte

De blank houten babyschommel is heel mooi afgewerkt en ziet er stevig en degelijk uit. Bestellen via de website was heel eenvoudig. Het product snel geleverd, ondanks het feit dat het vlak voor de Kerstdagen erg druk was met internetbestellingen. Ik ben heel tevreden en mijn kleindochter was heel blij met haar kado.

Goede kwaliteit snel geleverd.

Super mooie duikelstang op maat verstelbaar.

We konden hem heel makkelijk op maat maken en past nu prachtig tussen onze hardhouten palen. Er wordt veel op gespeeld.

Op tijd en top

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77