Zwembad solar cover 732 x 366cm besteld, snelle levering. Top service!

Enigste webshop die dit artikel had Snel en degelijk geleverd Hartelijk dank vanwege onze kid

Bestelling werd snel geleverd en was zoals omschreven op de website.

Mooie schommel, blije kindjes!

Levering van de schommel duurde langer dan gebruikelijk ivm corona. Telefonisch kundig advies! Schommel staat nu 2 weken en kids spelen er dagelijks op! Goed materiaal en doordat het voorbereid was, kon het goed in elkaar gezet worden. Wel met meerdere mensen en even stoeien voordat de palen goed waterpas stonden.

Snel en compleet

Prima assortiment, redelijke prijzen, en alles wordt netjes en snel geregeld

Zeer degelijk, goede kwaliteit en goede service

Vlotte bestelling en levering. Duidelijke beschrijving materiaal en zeer degelijk.

Top producten, scherpe prijzen en snel geleverd!

Geen enkele reactie mogelijk

Schommel met haken besteld. Na reactie te hebben gekregen dat de haken niet leverbaar zijn is op geen enkele manier meer een reactie te krijgen. Terwijl de betaling wel herinneringen blijft sturen.

Goed en snel geleverd.

Goede prijs voor en goed product.

Duidelijk en snel

Een intex zwembadstofzuiger besteld, deze zeer snel in huis ondanks drukte bij de pakketpost. Goed geregeld, duidelijk en snel. 1 minpuntje met de stofzuiger maar daar kan de Bruine niets aan doen en zal ik moeten kijken eie ik daarvoor moet benaderen.

Geheel tevreden. Snelle levering.

De bestelling geplaatst en in gebruik genomen.

Artikel snel verpakt en verzonden

Artikel was netjes en degelijk verpakt. Vervolgens gelijk verstuurd. Alles zat er bij.

Snelle service en uitstekende kwaliteit.

Ik heb nooit klachten gehad bij www.debruinezwembaden.nl Groot assortiment van zwembaden en bijbehorende artikelen .

Goed spul, makkelijk in elkaar en niet teveel verzendkosten

De bruine schommel heeft een goede selectie spullen en geeft goede informatie. Fijn vond ik tevens de lage bestelkosten in vergelijking met andere zaken Schommel was makkelijk in elkaar te zetten en alle materialen zien er goed uit. Staat als een huis. Alleen los hout samenstellen tot een schommel miste ik een beetje, maar heb gewoon een schommel van hun aangepast.

Goed telefonisch overleg.

Na een goed telefonisch overleg de onderdelen besteld. Gezien de wereldse omstandigheden een snelle levering. Goed hergebruik van bestaande verpakkingen. Dat gaf wel wat verwarring want wie had er een doos kroketten besteld? Bij goed lezen van het etiket bleken het de klimtoestel onderdelen te zijn. LOL

Snelle levering van mijn bestelling

Zelfs in corona tijd de bestelde schommels binnen 24 uur geleverd.....helemaal super.

Snelle service, product was ondeugdelijk

Set ringen en schotel schommel besteld, na betaling volgde een snelle verzending van de producten. Ringen waren prima, de knoop in het touw aan de onderzijde van de schotel schommel kwam bij eerste gebruik echter los. Kindje op de grond en huilen natuurlijk. Uiteindelijk zelf maar nieuwe knoop gemaakt en deze met tywrap vastgezet. Tot op heden geen problemen meer gehad.

uitstekend

Duidelijke site, snelle levering, goed product. Aanrader

Correct, snel en vriendelijk

Correct, snel en vriendelijk

Super snel de bestelling binnen! En dat in deze corona tijd. Het materiaal is van top kwaliteit. Heel blij mee. We hebben de houtenschommel, turnringen, autobandschommel en veren voor de hangstoel. Echt een aanrader.

Zeer vriendelijk en behulpzaam snelle levering

Toen wij onze hangstoelstandaard wilde bestellen was deze niet op voorraad. Even gebeld om te vragen wanner ze er weer zouden zijn. Er wordt meteen gekeken bij de leverancier en gemeld dat die ze heeft. De vriendelijke man geeft aan dat als we direct willen bestellen hij de voorraad status op de website wel met 1 wil verhogen. Alleen zal de levertijd dan niet juist vermeld worden. Deze zal tussen de 1 a 2 weken zijn. We mogen zelfs kiezen om direct vanuit de leverancier e standaard opgestuurd te krijgen. We kiezen voor gewoon via De Bruine schommels te laten versturen. Binnen twee weken hebben we de standaard ontvangen. Perfect geregeld!

Fijne service

Mijn bestelling werd snel geleverd. Van een artikel was helaas de verkeerde kleur geleverd maar dit was met 1 mail opgelost.. Het juiste artikel ging dezelfde dag nog op de post en ik kreeg een retourlabel om het andere artikel kostenloos terug te zenden. Erg fijn!

Snelle service en materiaal van kwaliteit.

Schommelset, duikel stang en ringen gekocht voor bij ons in de boom. een snelle levering en degelijk materiaal. Dank jullie wel.

Fijne schommel, zeer tevreden!

Onze boomschommel (met extra lange touwen) werd snel bezorgd en was keurig ingepakt. De schommel ophangen was een fluitje van een cent. Ik heb zelf het blanco houten zitje nog even gelakt, zodat het niet lange tijd nat is na een regenbui. De kinderen hebben veel plezier van de boomschommel. Volgende keer bestel ik weer bij De Bruine Schommels.

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77