super

Goede kwaliteit, precies zoals omschreven op de website, snelle levering

Ze hebben van alles.

Wat je ook zoekt op hun website is het gemakkelijk te vinden. En voor een goede prijs. De levering voorloopt goed en ze doen wat ze beloven. TOP!

Goede service en snelle levering

De schommel werd binnen 2 dagen geleverd en op verzoek werd de levering netjes en correct geleverd bij niet thuis zijn.

Fijn bedrijf!

Vlotte levering en hele fijne klantenservice!

Vlotte levering.

Overzichtelijk en duidelijk.

Alles heb ik via internet bekeken, besteld en betaald. Op de site is alles in hoofdgroepen verdeeld, waarna het gemakkelijk zoeken is naar het product. Ook de informatie van het product is goed weergegeven, materiaal, afmetingen, prijs etcetera. Het winkelwagentje verzameld alles keurig netjes, hier kun je het product nog eens bekijken of veranderen voordat je naar de kassa gaat. Voor dat je gaat betalen nog eens een goed overzicht met de totale prijs. Op de bijgeschreven "opmerkingen" is goed en snel gereageerd, hier mijn dank voor. Ook kon ik zonder problemen met één telefoongesprek nog wat bij bestellen voor de zelfde levering.

Mooie producten voor een nette prijs

Ik had de bestelde spullen meteen de volgende werkdag in huis. Goede communicatie en snelle afhandeling van de bestelling. De ronde schommel was makkelijk in elkaar te zetten door de duidelijke stap voor stap omschrijving (was ook niet moeilijk) en ziet er mooi en degelijk uit. Mijn dochter heeft hem met een vriendin uitgeprobeerd en ze waren heel blij!

Snel

Sneller dan verwacht bezorgd, niet duur

Super service snel geleverd !

Zeer. Snel en netjes geleverd!,

zeer goede service

Snel en vriendelijk van goed en gedetailleerd advies voorzien. Producten snel geleverd

Heel behulpzaam en vriendelijk

Mijn bestelling kwam op tijd en toen ik contact had voor een aantal vragen werd ik vriendelijk en duidelijk geholpen.

Snelle correcte bestelling, voor de kerst binnen

Snelle correcte bestelling, voor de kerst binnen

Fijn snel correct betrouwbaar duidelijk

Kort voor feestdagen besteld Mail gestuurd met verzoek te laten weten of het optijd kon zijn: hebben ze gedaan Heel fijn, duidelijk, betrouwbaar. Top! Goed materiaal Prima verpakt

Prima accessoires

Met twee metalen verbindingsstukken was de nieuwe schommel voor onze kleindochter zo veilig gefixed!

simpel en snel

Bestelling snel geleverd, goed te volgen en goed verzorgt.

Van bestelling tot levering top

Alles duidelijk van bestelling tot levering

Top, zelfs een uitleg erbij geleverd

Eerste keer besteld bij deze winkel maar niets dan lof, snelle levering goede beschrijving en goede prijs.

Nette levering zoals aangegeven

Ons kinderspeel huis is netjes op de aangegeven dag geleverd. Alleen de tekening niet heel erg duidelijk. Maar ondanks dat super tevreden .

De bruin heeft zen best gedaan voor een snelle levering

Ik vind het alleen jammer van de keuze voor Dhl want na dat we de bezorger hadden gemist omdat de track en tracé niet klopte en hij het na een x aanbieden naar een service punt aan de andere kant van de stad brengt waar je het dan eigenlijk 2 dagen later pas kan ophalen misschien ook wel om dat het service punt gewoon een woon adres is met beperkte opening tijden vind ik de bezorging eigenlijk gewoon waardeloos

Snel geleverd in december!

Snel geleverd, goed verpakt.

Laat en breekbaar

Levering was niet al te snel. De afdekdop brak bij de eerste poging om hem vast te drukken al af...

Tel. contact gehad zeer vriendelijk geholpen.

Snelle levering. Kleindochter blij met mooie stevige nest schommel.

Overzichtelijke site, besteld en volgende dag al in huis. Top!

Niks op aan te merken.

Overzichtelijke website, eenvoudige bestelprocedure, snelle levering volgens afspraak.

Super bestelling en professioneel product!!

Aangezien wij, een ouder stel van 55 en 60 jaar, graag fit blijven voor een zolang mogelijk en gezond leven, hebben we een rekstok besteld. Het is een roestvrijstalen stang die in ons appartementencomplex in de gang door mij op maat is gemaakt. Wij kunnen hier nu aan hangen, wat goed is voor het goed houden van de wervels. Maar ook rekoefeningen, dus opkomen met je hoofd boven de stang maakt je armen, schouders en buikspieren sterker. Aangezien wij hardlopen, is dat een perfecte aanvulling om ook het bovenlichaam te trainen. Zegt het voort! Succes en dank door Caroline en Richard uit Amsterdam!

Filter op locatie

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77