Goed meegedacht en -met het nodige geduld :-) geadviseerd over het 'maatwerk' van onze schommel - top bedankt!

Jammer van de beschadigingen

Helaas is de duoschommel erg beschadigd. In eerste instantie dachten we het met schoonmaken te redden maar helaas. Wel een erg vlotte bestelling

Snelle levering en netjes klantencontact.

Ik had een vraag over een touwladder waar ik over belde. De dame aan de telefoon gaf mij aan het na te kijken en mij terug te bellen. Dit deed ze idd dezelfde middag. Bestelling netjes verpakt en vlot geleverd. Prima.

ingepakt

was in een luier doos ingepakt vond ik wel jammer omdat ik het als cadeau heb gegeven

Perfecte service van bestelling tot levering aan mooie prijs

De titel zegt alles!

Leveren altijd goede materialen.

Voor de tweede keer schommels bestelt bij de Bruine schommels. Net als de vorige keer de materialen snel binnen en alles ziet er keurig uit.

Ziet er prima en degelijk uit.

Weet er verder nog weinig van, het is nl. een kado. Er zit wel een mooie hoge rugleuning aan, lijkt me wel zo veilig voor een klein ukkie. Lijkt me een goede prijs/kwaliteitverhouding. Verzending ging niet zo vlot via DHL, bijvoorbeeld zeggen dat ze geweest zijn, terwijl je thuis was....... maar ........ uiteindelijk op een avond bezorgd. Dit ligt dus niet aan De Bruine Schommels maar aan DHL.

Stevig ophangsysteem

Ophangsysteem voor de schommel is stevig. De schroeven/pluggen die in het beton moesten vond mijn schoonvader alleen te lang om erin te boren. Hiervoor zijn andere gebruikt.

Vlotte levering van de bestelling.

Materialen precies zoals vermeld.

Klantvriendelijk en direct

Had bestelling gedaan en kwam erachter dat ik nog iets bij koets bestellen. Gebeld en geen probleem om nog mee te zenden

Goede kwaliteit

Ik heb enkele verschillende paalornamenten besteld. Goed materiaal en netjes afgewerkt. Beschrijving maatvoering klopte in mijn geval niet, maar pakte goed uit. Ik had vierkant 95mm nodig, op de site was alleen vierkant 100mm te bestellen. Bij levering bleek dit precies vierkant 95mm te zijn Geluk bij een ongeluk. Ik zal deze site zeker vaker bezoeken of naar verwijzen.

Duidelijke website, no nonsens snelle levering

Makkelijk het gezochte deel gevonden, heldere communicatie na bestelling, snelle levering -> top!

Mijn ervaring in 1 zin, snelle levering tegen goede prijs.

Snelle levering.

correct advies en snelle levering

Voor een nest schommel was ik een beetje onzeker welk model zou passen op onze speeltoestel. De medewerkers hebben me snel en goed geholpen. Levering gebeurde heel snel.

Correct over de hele lijn

Alles geleverd zoals verwacht, mooi telkens op de hoogte gebracht. Pakket voorzien van duidelijke instructies.

Binnen 24 uur in huis.

's Middags schommelhaken besteld en binnen 24 uur in huis. Geweldige service!

Prima ervaring met dit bedrijf. Vlot geleverd in een passende doos (dus geen overbodige afval). Klimtouw ziet er degelijk uit en voelt fijn aan de handen.

Fijn bedrijf

Prima levering. Goede en vriendelijke service afdeling.

fantastisch

heel goed artikel en heel snelle levering, top !!!

mooie en degelijke gebouwde buiten glijbaan

Snelle levering met goede track&trace. De buiten glijbaan van 3 meter lengte is mooi en rust op een degelijke constructie die krasvast is gepoedercoat. Het opbouwen van de glijbaan constructie nam een uurtje in beslag en moest wel met 2 personen gebeuren (handleiding zat in de doos). Bijgeleverde grondankers moeten in beton vast gezet worden, want anders zijn het kleine tentharingen en wiebelt de bijna 2 meter hoge glijbaan wel wat veel! Overall belevenis: hele mooie glijbaan en kids zijn er zeer blij mee.

Snelle levering,alles naar wens verlopen.

ok

Snelle levering en fijne schommels

Snelle levering en de schommels zijn erg fijn!

Heel mooi gamma, snelle levering en prima kwaliteit

Trapeze en schommelhaken besteld, prima kwaliteit en scherpe prijzen. Snelle levering ook hoewel de verlengtouwen die ik nodig had meer dan een maand in backorder waren waardoor de eigenlijke bestelling toch wel wat vertraging opliep. Kan gebeuren en meer dan de moeite om op te wachten.

Prima op tijd geregeld en kleinzoon was er ontzettend blij mee

Alles goed verlopen prima

Snelle levering, prima kwaliteit

Ik heb de zip line kabel besteld, 10 mm 45 meter lang om een kabelbaan te bouwen. Prima kabel van goede kwaliteit en snel geleverd. Zeer tevreden.

Filter op locatie

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77