Super schommel

Snelle levering en goede kwaliteit

Top bedrijf, snelle levering

Snelle levering en besteld product goed verpakt.

Alles in orde

Snelle levering naar België, goede kwaliteit van de baby schommel voor een lage prijs. Ik ben helemaal tevreden!

Mijn kleinkinderen spelen graag op de glijbaan

Mooie schommel en netjes verstuurd

Alles was netjes verstuurd

Vlot en correct

Snelle en juiste levering

Goede producten

Tevreden, producten zijn netjes en lijken van prima kwaliteit. Levering volgens afspraak.

Snelle levering en goede service

Heb enkele producten besteld. Snel ontvangen en voldoet prima aan mijn verwachtingen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Verkoop informatie kan beter.

Qualiteit van het hout is goed. Enkel in elkaar gezet bleek het maar een klein 70x70 en niet al te hoog speelhuisje te zijn. Vandaar mijn neming dat er een duidelijkere omschrijving bij het artikel mag komen. Zodat je op voor hand weet hoe hoog breedt enz het toestel is. Heb het uitelkaar gehaald en er zelf een speelhuis van gemaakt. Ook zijn de plastic item van een erg goedkoope qualiteit.

Snelle levering en goed materiaal

Snelle levering van onze nestschommel. Prima materiaal.

Traag duur vriendelijk

Netjes , rokend personeel voor de deur .

Snel en goede levering

Snelle levering en goede service

Degelijke, goede kwaliteit

Vlotte levering en het product voldoet volledig aan mijn wensen. Zo kunnen de kleinkinderen zelf op de schommels klimmen

Vlotte klantenservice

Vlotte klantenservice

Goed product

Goede schommel geleverd en op de site is info te vinden over de aan te schaffen producten, zoals de touwen en haken.

mooi schommel

Onze kleindochter vind het geweldig in deze schommel, mooie goede kwaliteit.leuke felle kleurtjes ook. hebben tevens bevestigings haken bij besteld gehad. super fijne snelle levering ook.

Prima schommel

Mooie banken maar levering ging niet soepel

Heb 2 lattenbanken besteld maar kreeg geen bericht wanneer geleverd. Na 2 keer bellen werd er door transporteur geleverd maar hadden geen berucht gehad van de transporteur.. communicatie kan beter.

Prima materiaal

Snelle levering. Goede montagehandleiding. Redelijke prijs voor prima materiaal.

Totaal geen problemen

Heel fijn geholpen! Goed contact!

gewoon goed

snel, juiste materiaal, goede prijs

Zeer tevreden over levering Robinia duikelrek!

Via de website besteld, snelle levering en zeer tevreden over de kwaliteit van de geleverde materialen. Met name de mooie robinia palen!

Gewoon op tijd geleverd wat er besteld is

Gewoon op tijd geleverd wat er besteld is

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77