Teleurgesteld

De producten zijn top Maar De levering was zonder schroeven.

alles naar wens

Goed advies en snelle levering.

Via internet zwembad besteld, maar had het snel nodig. Dus gebeld of ik het op kon halen dezelfde dag. Dat was geen probleem. Bij afhalen stond alles klaar en kreeg ik nog advies over pomp en onderhoud. Prima service!

Snelle goede levering

Snelle levering en betaalbare prijzen

Goede kwaliteit en snelle levering.

Goede en snelle levering

NVT

Prima service gepaard met juiste en snelle levering

Goed product, vlot geleverd

Bestelling snel en correct afgehandeld

Mooie spullen, wel twee keer moeten bellen voor een missend onderdeel

Mooie schommel gekocht, miste een onderdeel. Gebeld en daarvoor zou ik terug gebeld worden, dat gebeurde helaas niet. Tweede keer gebeld en toen heeft een collega dit prima opgelost, binnen een dag het missende onderdeel in huis.

Denken goed mee

Ik kreeg goed advies en heb daardoor het juiste kunnen bestellen, wat ook snel geleverd werd

Makkelijk kunnen bestellen en goede prijs

Fijn en goed bedrijf makkelijk website

Goed!

Bestelde: Zwembad Afdekzeil 220 x 150 cm Zwaar, en ben zeer tevreden over dit artikel. Veel beter dan de 'normale' afdekzeilen. Netjes en snel geleverd in stevige verzendoos. Top!

service na een jaar

Vorig jaar het zwembad niet kunnen opzetten vanwege het slechte weer. Dit jaar het zwembad uit de doos gehaald en er bleek iets niet in orde. Dit is met de grootste service in orde gemaakt! Complimenten.

Prima informatie op de web site en snel geleverd.

Prima informatie op de web site en snel geleverd.

Goede kwaliteit!

Onze zoon is erg blij met zijn nieuwe schommel! Wij zijn tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding, service en snelle verzending. Bedankt!

Abel geleverd, goed product

Schommelhaak met Karabijnhaak besteld om onze hangmat aan de pergola op te kunnen hangen. Snel geleverd en goede kwaliteit product.

Mooi trampoline, veilig en veel speelplezier voor de kids

snelle levering en prima produkt

Oprolsysteem voor zwembad gekocht. Eerst bleek het produkt te groot te zijn voor ons zwembad maar na een klein aanpassing werkt het prima! Erg blij mee.

Goeie materialen

Kwalitatief goed materiaal + snelle levering. Helemaal tevreden dus!

Kwalitatief goed materiaal + snelle levering. Helemaal tevreden dus!

Super veelzijdig assortiment top kwaliteit

Voor onze VvE buiten een grote schommel gemaakt, schommels en duikelstangen super! Niks op aan te merken behalve dat het fijn werkt en goed van kwaliteit is. Ga zo door.

Snelle levering, mooi materiaal

Keurig nette goede spullen. Levering netjes verpakt en keurig op tijd

Super, correct.

prima producten en op tijd geleverd

Verscheidene producten besteld voor een schommel, goed verpakt en onbeschadigd aan gekomen, 1 product voldeed niet aan de verwachting (te klein, inschattingsfout van ons zelf) en is probleemloos terug gezonden.

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77