Fijn, goed, snel en scherp in de prijs

Goede omschrijving producten, snelle levering en scherpe prijzen. Top

Artikel was vertraagd/ verloren door de koerier. Direct werd een nieuwe opgestuurd.

Makkelijk besteld en snel geleverd.

was goed

Alles is naar wens verlopen van bestelling tot op locatie leveren

In alle opzichten uitstekend

Snelle levering, goede communicatie, goede prijs en goed product. Blij mee

Accesoires voor aan een speeltoestel besteld , goede kwaliteit en snel geleverd

Super service, snel geleverd, heel mooi materiaal

Super service, snel geleverd, heel mooi materiaal

Goede levering aan de juiste prijs

Snelle levering en respons op vragen. Goede kwaliteit.

Glijbaan

Super glijbaan en zeer snel geleverd ook prijs kwaliteit top.

Super snelle levering

Snel, goed product, goede prijs.

Levering volgens website

Geen op- of aanmerkingen. Tevreden met het product en levering zoals ze ook beloven op de site.

super dienstverleningen en materiaal

Website zeer overzichtelijk, aankoop en betaling goed begeleid. Nadien ook vlotte afspraken ikv levering.

Zeer goed !

Communicatie loopt vlot, levering is goed gegaan, degelijk materiaal! Bedankt! Hilde de Bruyn

Snelle en correcte levering van een duo schommel metaal. De kinderen beleven er veel plezier mee. De touwlengte mag iets langer zijn.

Super geholpen, geweldig schommelen!

Goed geholpen met wat we nodig hebben en uitrekenen welke afstand tussen de schommels! Kids blij, wij blij!

Mooie speeltoestellen

Snelle, goede levering. Degelijke materialen.

ik ben teveden

vlotte levering alleen de touw lengte van de rubbere schommel was korter als bij de specificatie stond vermeld ????

Snel geleverd, prijs voor bevestigingsmateriaal ( paar schroefjes) vind ik buiten proporties. Die moet je er standaard bijleveren incl.

Goede kwaliteit voor een hele redelijke prijs.

Goede levering, sterk, mooi materiaal

Mooie, sterke, schommel, die heel lang meegroeit met je kind.

Mooie kwaliteit speeltoestel en vakkundige plaatsing

De kwaliteit van beide geplaatste speeltoestellen is goed. Met het plaatsen van de speeltoestellen werd goed en vakkundig meegedacht. Heel fijn dat we de bruine speeltoestellen hebben uitgekozen om speeltuin het paradijsje in Haarlem nog mooier te maken.

Goede producten, snel verstuurd

Prijs kwaliteit komt overeen. Producten snel verstuurd.

Mooie glijbaan wel wat lastig in elkaar te zetten

Als hij eenmaal staat is het een prachtige glijbaan. Maar let goed op er zitten 2 handleidingen bij, beiden niet super duidelijk. Er zou vanuit de fabriek echt nog wel iets beter naar een Ikea bouw pakket gekeken kunnen worden.

Snelle en goed verpakte levering

Na mijn bestelling kwam de levering snel binnen. Deze was goed verpakt en compleet. Ik zal De Bruine dan ook zeker aanraden.

Over De Bruine

Adres: Lage Rampertseweg 15 4307 NN Plaats: Oosterland (Zeeland) Telefoon: 0111 64 30 77